هرج و مرج و آشوب پس از لغو شدن کنسرت شادمهر عقیلی در استانبول به علت خرابی سیستم صوتی

پلیس استانبول در پی تعطیلی و لغو کنسرت شادمهرعقیلی و استفاده از اسپری فلفل و گاز اشک آور در محیط عمومی، برگزارکنندگان و خود این خواننده را احضار کرده است. سه بازداشتی و یک بستری به دلیل مشکلات تنفسی، تبعات اتفاقات دیشب بوده. کنسرت امشب ۲۵ شهریور با همان بلیت ها تکرار خواهد شد.

گویا در کنسرت روز ۲۴ شهریور سیستم  صوتی دچار مشکل شده و کنسرت لغو میشود ولی تعدادی از تماشاچیان که عصبانی شده بودند صندلی ها را شکسته و همینطور روی استیج بطری آب و وسایل دیگر پرت کردند . پلیس ترکیه وارد عمل شد و از اسپری فلفل و گاز اشک‌آوراستفاده کرده و تعدادی را دستگیر کردند.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۱
اخوند شیپیشو - اندیمشک، استرالیا

٢٥ شهریور بجای اینکه از حقتون دفاع کنید در هر کجا هستید - رفتید کنسرت - ادم نمیدونه چی باید بگه .
یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲
۶۳
چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان

فکرمیکنین کیان اینها?همینا که میگن زن زنده گی آزادی.سندلی بشکن.ازدرودیوار برو بالا.اونم کجا?ترکیه.کسنرت لقو شده.برو پولتوپس بگیر.
یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۷
۷۴
Butler - سیدنی، استرالیا

شادمهر عقیلی انقدر به فکر ایران و جوانان ایران هست..و از لحضه ای که فهمیده قرار هست در ایران مردم بر علیه حکومت به خیابانها بریزند..زندگی خود را در امریکا رها نموده.و به خود را به مرز ایران در ترکیه رسانده تا مانند این سالهای گذشته حمایت خود را به دلار ادامه دهد.و افرادی که مانند خودش فکر میکنند.و دغدغه ای در زندگی ندارند را به ترکیه هدایت کند.تا وقتی جوانان ایران در خیابانها کشته میشوند.او و بقیه همفکرانش در خیابانهای ترکیه به رقص و پایکوبی بپردازند..چون برای عقیلی و کسانی که در کنسرت او شرکت میکنند مهم نیست که چه کسانی بر ایران حکومت میکنند
یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
۱) هر‌جا که ایرانی‌جماعت باشن، همیشه کار یا به رقص کشیده می‌شه، و یا به داد زدن. خب کنسرت صاحب داره، چند نفر از مردم به‌عنوان نماینده می‌رفتن پیش مسئولین و پول‌شون رو طلب می‌کردن، و نه این آشفته‌بازار. / ۲) حداقل از ۱۰ سال پیش که فضای مجازی شده بخش مهمی‌ از زندگی‌، به‌همون نسبت هم، جو‌سازی‌های غیر‌واقعی‌ از طریق فضای مجازی انجام می‌شه. بخش قابل‌توجهی‌ از این مسایل جنبش و خیزش و امثال آن، تولیدشده در فضای مجازی هست، که همه می‌خونن و حس قهرمان‌بودن بهشون دست می‌ده. بنده از یک سال و نیم پیش تا همین زمان حاضر، همچنان به سوالات بستگانم که مقیم ایران و آمریکا و کانادا و آلمان هستن دارم پاسخ می‌دم، که هی‌ می‌پرسن الان خارکف دست کی‌ هست؟ دست روسیه هست دیگه؟ آره؟!. من می‌گم نه!، بلکه دست همون صاحبان روس‌یهودی که از عهد دقیانوس داشته هست. بعد باز بستگان -با حالت بازجویی از من!- می‌گن نه! نه!، چون ما در اخبار نت خوندیم که دست روسیه‌ هست!. منم دیگه هیچ جوابی‌ نمی‌دم بهشون. یا هی‌ میگن که سینه‌خیز خودت رو برسون به مرز با لهستان!، بعد ما می‌یاریمت امریکا!. همشون شستشوی مغزی توسط فضای مجازی هستن.
یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +508شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +369پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +316یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +296رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +245سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +219نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد
  • +168حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله