پیام یاسمین پهلوی در آستانه سالگرد کشته‌شدن مهسا امینی و آغاز اعتراضات

پیام یاسمین پهلوی به هموطنان در آستانه سالگرد مهسا امینی
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

اراجیف گوهای ابله و کوته فکر بشتابید برای نشادوری که بهتون استعمال شده یخ به اندازه کافی آماده است ! بیائن واسه نشون دادن حماقتها و بی بته گیتون که خبری از خانم پهلوی رسیده !! ضد عقل و مصی و گرگ و مابقی اراجیف گویان ، عمله کنید که منفیها منتظر شما هستند !!
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
۴۶
Omide por jalal - تبریز، ایالات متحده امریکا
با درود به خاندان پهلوی و لعن و نفرین مصدق ! امروز ولیعد عزیز و یاسمین بانو “ خار چشم “ دشمنان میهن شده اند و با هر سخنرانی دشمنان وطن را به “ اون سوزی “ میاندازند ! از وطن پرستان میخواهم که هر مطلب و ویدیویی که در فضای مجازی بر علیه خاندان پهلوی بار گذاری می‌شود را به عنوان “ حمایت از تروریسم “ گزارش / ریپورت کنند ! مخصوصا ویدیو های وطن فروش و جیره خور تابلوی سپاهی “ نا امید نادان “ را ! اینهم یک رودست به روی دست و یک کشیده به صورت تو خائن . ای محمد رضا ! چه خوب جاسوسان شوروی را شناسایی میکردی . ما هم جاسوس سوزون را از تو آموختیم !
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
۳۴
arian1 - ابادان، ایران
درود بر بانوی مهربان ایران زمین. مبارزه تا پایان حکومت کثیف اسلامی ادامه دارد
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
۴۴
خشایار1980 - شیراز، ایران

من شخصا آخوندها را به این زنو شوهر ترجیح می دم.چقدر حال به هم زنن
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
۱۰۷
محمداسماعیلی - ایران، امارات متحده عربی

درود بر همه آزادیخواه و وطلن پرست ایران. نظام مردمی فقط با انتخابات مردمی شکل میگیره. در پادشاهی شما فقط باید منتظر بمانید تا شهربانو برایتان شاه بزاید. این کجایش دموکراسی هست؟ کشورهای اسکاندیناوری رو با ایران مقایسه نکنید آنها جهت جلوگیری از انقلاب، از روش اصلاحات و کاهش قدرت سلطنت استفاده کردند. شما اگر دنبال اصلاحات هستید بروید دنبال خاتمی یا هی کی دیگه. دوستان پهلوی، من چپم، من طرفدار رجوی هستم من تجزیه طلبم. من نه سواد سیاسی دارم نه تاریخ بلدم. پس لطفا اگر حرفی دارید از خودتان بزنید نه من.
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
۱۰۷
محمداسماعیلی - ایران، امارات متحده عربی
تو ایران که یاد نگرفتی تو ژاپن که مهد ادب هست هم نتونستی حرف زدن یاد بگیری بعد تو می خوای انقلاب کنی. جمهوری اسلامی اصلا با شما زنده هست.
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
۵۶
مهدی52 - روتردام، هلند
درود به شرفتون که مردم در بند وگرفتار ایران رو فراموش نکردید، سایه عالی مستدام.
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن
آقای اسماعیلی ، ادیب نام آور ، بی شک نوبل ادبی امسال نصیب شما خواهد شد ! بشرط اینکه بگی ، اولاً چرا به تیریژ قبای شما برخورد ؟ مگر شما هم از همون دار و دسته خاص هستید ؟ دوماً گهگاه بی ادبیهای واقعاً خارج از نزاکت توسط کاربران دیگر درج میشه که من تا بحال ندیدم ، شما بپری وسط و امر به ادب و نهی از بی ادبی بکنی !!! دیواری از دیوار من کوتاه تر پیدا نکردی ، ادیب محترم !
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
عزیز مخالفان شاهزاده فقط یک عده منافق زپرتی و چند نان به حرام خور بیش نیستند مگه نه چلی
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
۲۹
Esperanto - لندن، انگلستان
باز بوی کباب خورد به مشام این خاندان پهلوی دوباره به صف شدند یکی یکی از روی نوشته این و اون بیانیه در میکنند. انگار چپ شادوماد جدید و ملکه خوانده اشون پر که تو صف بیانیه در کردند نایستادند. فردا که جیب اونا هم خالی شد یکی یکی اونها هم کاسه دست میگیرند میاند خوش رقصی. اینها هنوز نمیدونند اینجا دارند سلطنت طلب داغ میکنند. 😂😂
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
۲۹
Esperanto - لندن، انگلستان
من شرط می بندم اگر میشد چهره اونها که کامنت میگذارند رو دید مشتی سلطنت طلب پیر و فرسوده رو می دیدیم که حین کامنت گذاشتن منتظرند ایزی لایفشون عوض بشه. بالاخره ایزی لایف و شیییاف هزینه داره. ناراحت نباشید سر ماه نزدیک هست مواجبتون میرسد.
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
۴۷
golden remix - استکهلم، سوئد
مهم این هست که چند در صد از مردم داخل ایران این پیام ها را گرفتند یا منتظرش بودند! اگر سبزی فروش میدان شما را نشناسه وپیام شما بهش نرسه نمیتونی میلیون ها ایرانی را به خیزش وادآری...
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
۱۰۷
محمداسماعیلی - ایران، امارات متحده عربی
من که با شخص شما پدر کشتگی ندارم. شما حتی اسمتان هم مستعار است. هدف همه اتحاد برای حذف دیکتاتوری مذهبی جمهوری اسلامی است. منی که از تغییر حرف میزنم با افتخار از علی دایی میگویم که اون هم مخالف جمهوری اسلامی است. از هنرمندان و دانشمندانی میگویم که در سراسر جهان افتخار ایران هستند و مخالف جمهوری اسلامی هستند. تمام اینها یعنی راه من درست است. امروز در کنسرت شادمهر در استانبول بعد از عدم اجرای برنامه مردم همیشه در صحنه تمام صندلیهای اونجا رو به طرز وحشیانه ای شکستند. همین فردا در تلویزیون جمهوری اسلامی پخش میشه که ببینید اینا میخوان انقلاب کنند. این رفتارها خیلی از مردمی که مردد هستند برای پیوستن به صف مخالفین مردد میکنه. شما به من هیچ احتیاجی ندارید ولی منی که در داخل ایران هستم برای افزودن یک نفر جدید به صف مخالفان جمهوری اسلامی به شما به عنوان یک الگوی یک ایرانی موفق در خارج از ایران نیاز دارم. حتی شخص خود رضا پهلوی به عنوان یک جمهوریخواه از سلطنت طلبان بابت تندرویها و فحاشی هایشان اعلام برائت کرد
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش
به به حاجی خانم مکرمه مبارز نستوه و انقلابی هم سرو کله اش پیدا شد . فقط منتظر راهنمایی و دستوراتش بودیم . بهتره چند تا از اون مرگ بر این مرگ بر آن ها بگه که بقیه هم مطمئن شوند طرفدار دموکراسی و حقوق بشر تشریف دارند . چقدر هم زن و شوهر ادعای انقلابی بودن دارند . از انقلاب " ما " صحبت میکنند . اعتماد به نفسشان خیلی بالاست . بهتره کمی اسپند دود کنند
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
می دانیم.چیز عجیبی نگفتید. کسی که ۴۳ سال در بستر آخوند خوابیده یا هنوزدرک نکرده عامل چه جنایتی در این کشور بوده. نمی شود انتظار داشت.یک شبه خواب نما شود و سر عقل بیاد.زوال عقل در نزد شما قسمتی از تکامل است. داروین بر عکس.حالا بگذریم زمانی که رسما اعلام می کنی . شما بین ایشون و انسیه خزعلی یا همسر شیخ علی. انسیه خزعلی را ترجیح می دهی. این دیگر ربطی به زوال عقل ندارد. به این می گویند .جنون. در یک مملکت درست وحسابی چنین کسانی را می گیرند و دست و پا آنها رامی بندند و در بیمارستان روانی جا می دهند. تا نه خطری برای خود یا جامعه باشند.
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
به گو ننگ و نفرین بر منافقین وطن فروش خائن
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
من مشکلی با تصویر گذاشتن نمیبینم ولی مطمئن نیستم که شب خواب خوبی داشته باشی ( مامان لچکی )
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
تااااااااممممم مووووورررررلللیییی! بیا یاسی قشنگه رو ببر تو! لحاف یخ کرد!
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
۵۷
عمو سعید - لیورپول، انگلستان
Espranto لندن . چقدر ....هستی تو بسیجی
یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۴
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
دقیقا معلوم نیست چرا شما خانم ها و اقایان به سر و کله ی همدیگر می زنید و به همدیگر فحش می دهید، کشور در لبه ی پرتگاه تاریخی است، علیف و عثمانی از سال 57 تا کنون صبر کرده اند، کشور را در داخل به بن‌بست کشانده اند و در سیاست خارجی همه ی درها را بر روی ما بسته اند، حتی فقط یک شرکت هواپیمایی بنام ترکیش ایر در ایران پرواز دارد، برای جنگ داخلی زره سلجوق به تن کرده اند، خود این خانم هم که نمی دانم چقدر تاریخ ایران را می دانند و یا سیاست دارند، می گویند هدف سرنگونی ج. ا اسلامی است، یعنی هدف دیگری نه تنها ندارند بلکه اصلا نگفتند که بعد از سرنگونی چه می خواهند، حتی زرتشت که اینجا »تاریخ ایران را در 57« خلاصه کرده است، نمی داند چه می خواهد، شما بگویید چه می خواهید، تا من بگویم کی هستید و کدام درست تر هستید!!
یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
۴۴
antifascism - تهران، ایران
خیلی اسکلی. مغزت دنبال چیه هندی نژاد افغان زبان. با اینکه یک هندی نژادی اما از هندی ها هم فاشیستر و ...تری.
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
آنتی فاشیست با دیدگاه پانترکیسم به ملت های بزرگ ایران، افغانستان و هند فحش های آبدار که مطابق تربیت خانوادگی اش است می دهد، ....چون از همان کودکی روی پیشانی خاکستری رنگ و پر از »کرک و پشم« اش خوانده شده بود که یک »رسالت دارد« و آن هم مبارزه با ملل متمدن. ..
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
۴۸
یا مهدی ادرکنی - مشهد، ایران
حرف و حدیث و سخنرانی، طَبق طَبق ولی عمل و اقدام کارامد :هیچ
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۶
۴۴
antifascism - تهران، ایران
اون چیز پشمالو که دیدی چیز دیگه ای بود که خانواده محترم خوب میشناسنش. به کجا رسیدیم که شما هندی نژادهای کولی هم مدعی شدید. از وقتی پاتون به این سرزمین رسید کثافت همه جا رو گرفته. قوم موزی و مفت خور. تورکها نبودن شمات کولیهای هندی وجود خارجی نداشتین. تو انقدر از ملت بزرگ و کهن قدرتمند تورک ایران قفقاز و تورکیه عده و حقارت داری که داماد خانوادتون رو هم تورک میبینی.
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
... اگر یک نفر بنویسد » ای مغول چرا شیر مادیان را ماست کردی توی مشک«، سانسور می کند، ولی انتی فاشیست اینجا شبانه روز ایرانی ها را »هندی، افغانی و چه می نامد و فحش های مادیونی را نثار ملت ایران می کند و بدون سانسور پخش می شود، به آنتی فاسیست توصیه می کنیم برود تو سایت »مغولان یو. ک« ترکی بنوازد. یا شبها کمتر خانواده اش را به باکو ببرد
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
۴۴
antifascism - تهران، ایران
نه پس فکر کردی اینجا ایندین یوکی هست. اینجا اسمش ایرانیان یوکی هست و نصف ایرانیان اصالت تورک کهن ایرانی دارن و قبل از ورود شماها تمدنهای کهن قزوین و ماننا و اورارتو و سومر و عیلام سکاها تورانیان و خزرها . اشکانیها وووو رو بنا گذاشتن. اگر سایت رسما اعلام کنه افراد دارای اصالت تورک اینجا تردد نکنن عمرا اگه از کنارش هم رد بشم. در ضمن اگر صاحبان این سایت یک سایت به نام تورکهای ایران دایر کنن متوجه میشی چقدر یوزر خواهد داشت و با افتخار تورکی صحبت میکنیم. چه ایرادی داره برای کردها و بلوچها و ترکمنها و عربهای ایران هم سایت بسازن. بیان درباره خواسته ها عقاید و فرهنگ خودشون حرف بزنن. من دنبال سرکوب هیچ قومی نیست اما اگر افرادی از قومی بخوان اصالت منو ترور شخصیت کنن از ریشه نابودشون میکنم.
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
نظری راجع به گورکانیان مغول ساکن هند داری؟
‌چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
۴۴
antifascism - تهران، ایران
اونها در حمله انگلیس از بین رفتن. اتفاقا نقش زیادی دذر کشور شدن هند داشتن والا هند الان ده تا کشور عقب مونده بود. جدیدا هم که فاشیسم قومی مذهبی داره هند رو به ناکجا آباد میکشه.
‌پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
اسلام مغول های گورکانی هم از بین رفت؟! پاکستان چگونه بوجود آمد، اندیشه ی استفاده ابزاری از اسلام برای مقاصد ژئوپلیتیکی را کدام قوم انجام می دهد؟! پاکستانی ها و هندی های گورکانی را چه کسانی به باکو می برند که با کفار( ارمنی ها ی بیچاره ) بجنگند؟
‌پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
۴۴
antifascism - تهران، ایران
با نسبت دادن مغولها به تورکها چیزی از اصالت تورکها کم نمیشه! مغولها از اقوام منچوری و همنژاد کره ای ها و ژاپنیها هستن و به دلیل عدم ارتباط با دریا و بودن بین روسیه و چین کشورشون پیشرفت نکرده. از طرفی کلا سه میلیون هستن. مغولها به دلیل مجاورت با اقوام تورک ازبک و قزاق از زبان و خط سریلیک تورکی استفاده میکردن و با کمک گرفتن از فرماندهان تورک تونستن بزرگترین امپراطوری تاریخ رو رقم بزنن. پون تیمور شاه تورک به دلیل ارادت بله چنگیز خود رو منتسب به مغول میگرد این ذهنیت که گورکانیان تورک ایرانی مغول هستن بهخ وجود اومد. مغول بودن به چهره و زبانه. نه چهره مغولها به تورکهای کهن دورتادور دریای خزر و فلات ایران قفقاز و تورکیه شبیه هستن نه زبانشون. برو گوگل ترنسلیت واژه های مختلف فارسی رو به مغولی و به تورکی ترجمه بزن تاببینی هیچ تشابهی نیست. در هر ص.ورت این توهم که گورکانیان در هند و پاکستان پایگاهی دارن خیلی مسخره و عجیبه یا شاید من اصلا اطلاعی ازش ندارم. تورک نام زبان و مهمترین نام قومی تورکها قز یا گز هست که به لاتین کاس تلفظ میشه و تمدن قزوین یا قزاوین به معنی خانه قزها به لاتین کاسپین تلفظ شد
جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +508شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +369پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +316یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +296رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +245سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +219نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد
  • +169حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله