روزنامه کیهان: اگر بدهی‌های دولت روحانی نبود، رئیسی وضعیت معیشتی مردم را خوب کرده بود!

روزنامه کیهان نوشت: اگر فهرست عظیم بدهی‌های دولت روحانی نبود، دولت رئیسی می‌توانست درآمد حاصل از افزایش دو برابری صادرات نفت را صرف بهبود معیشت مردم کند.

به گزارش کیهان، دولت روحانی به علت ناتوانی در فروش نفت و کاهش شدید درآمدهای نفتی، به استقراض‌های گسترده روی آورد تا کسری بودجه خود را رفع کند. به همین دلیل شاهد بودیم که دولت گذشته بیش از حد مجاز اقدام به انتشار اوراق بدهی کرد، ارقام سنگینی از بانک مرکزی استقراض و تعهداتش به پیمانکاران، شرکت‌ها و تامین اجتماعی را پرداخت نکرد.


کیهان مدعی شده است: اگر فهرست عظیم بدهی‌های دولت روحانی نبود،‌ دولت رئیسی می‌توانست درآمد حاصل از افزایش دو برابری صادرات نفت را صرف بهبود معیشت مردم کند. بدهی‌های دولت روحانی که تاکنون توسط دولت سیزدهم تسویه شده، فهرستی بلندبالا دارد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
اقای مدافع اسلام عزیز گوش کن . اگر در داخل شلوار عمه من هم نیزه اسلام بود ان هم عموی من میشد . فهمیدی اگر . حالا که نیست شده عمه من. اگر . اگر
‌پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان
خوب این مردک که خارج از نظام نبود خودش خبر داشت که پیش از این چه کسانی چه بودجه هایی را کجا هزینه کرده پس چرا با این وجود کاندیدای ریاست جمهوری شد و این همه قول و وعده های سرخرمن داد
‌پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
دزدی در حال فرار بود و برای رد گم کردن فریاد می زد : آی دزد، دزد را بگیرید!
‌پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن
سگ زرد برادر شغال و حسین شیره ای هم کفتار وافور بدست و اراجیف نویس !
‌پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.