ویدیوی کمتر دیده شده‌ای از خانواده پهلوی در قبل از انقلاب در تهران

 
ویدیوی کمتر دیده شده‌ای از خانواده پهلوی در قبل از انقلاب در تهران.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۸
من و تو باهم - لندن، انگلستان

خودمان با دست های خودمان خاک بر سر خودمان ریختیم ما باختیم
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
۶۵
نگاهی دیگر - وین، اتریش

خاک را این خانواده سر ملت ریختند. اشتباه نکنید.
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۸
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

شیلنگ رو بگیرین سمت ....بعضی ها اینجا 😀😀 بد میسوزن
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۳
۴۴
Farzad337 - تهران، ایران

خلایق هر چه لایق ! هر ملتی به جایی که لیاقت داره میرسه. لیاقت مردم ایرانم خمینی آدمخوار و پاسدارای کاسه لیسش بود و بس !
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

عقده ای های سایت به صف. یکی مجیز مصدق را بگوید، دیگری پالان پدرش را به رخ بکشد و سومی از نداشتن کفش در دوران شاه بنالد.
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۳
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

تو هم مجیز عمامه رو بگو مشکلی نیست که
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

یاد شعری از مرحوم استاد علامه دهخدا افتادم با عنوان ؛ یاد آر ز شمع مرده یاد آر ! اون بیتش که میگه : زاَن کو به گناه قوم نادان / در حسرت روی ارض موعود !!
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
۵۵
کیخسرو - کلن ، آلمان

قابل توجه .... که تو این سایت تا یه خبر یا ویدئو از این خانواده میاد، با وحشت و انزجار، موعظه نفرت و کینه شونو به تماشا میزارن : شما ایرانی نماها حتی اینکه با گذشت ۴۴ سال از عنقلاب ۵۷، همچنان با گذاشتن شر و ور اینجا، هوا و محیط زیست رو آلوده می‌کنید، بازم وجود نحس و بی فایده خودتونو مرهون همین خانواده هستید، چه خوشتون بیاد، چه نیاد! وگرنه اگه همچین دوره سربلندی و مرفهی تو ایران نبود، از دولتی سر آخوندا تا حالا ایران به یه صحرای سوزان خشک و خالی تبدیل شده بود و اثری از حیات اونجا نمونده بود! بابا ننه های شما تو همون دوران از برکت خدمات همین خانواده به ایران یه چندر غازی واسه شما تهی مغزهای خائن گذاشتن که همچنان با بی‌شرمی و وقاحت اینجا مثل لشکر مغول تاخت و تاز می‌کنید! ۴۴ سال جنایت و غارت و نابودی ایران و ایرانی رو ول کردید و عین یه دمل چرکین فقط تولید میکرب و چرک می‌کنید و رو زخم مردم نمک می پاشید! ننگ و ذلت و شرمندگی بر همه ایرانی نماهای داخل و خارج از ایران! الهی آمین
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد

دلم برای آن سگهای بی زبان میسوزد که بدنبال هیچ می دوند.البته از این سگها همه جا زیادند.امید است هیچ سگی پاچه ام را نگیرد!
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

یه سوال از عزیزان پالان طلب دارم: چرا شاخزاده و یاسی قشنگه و تام مورلی دست از قر دادن و لمبوندن و تفریحات ناسالم تو نقاط خوش آب و هوای دنیا بر نمیدارن و به ایران نمیان تا دقیقا در شرایط موسوی و رهنورد قرار بگیرن و با حکومت مبارزه کنن؟! من قول میدم پول تختخواب سه نفره این عزیزان رو خودم تقبل کنم!
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

تو وب عکسهای جسد شهید سرهنگ سخایی فرمانده شهربانی کرمان و برادر منوچهر سخایی خواننده رو که روز ۲۸ مرداد ۳۲ به وسیله اوباش پالان طلب کشته و بدنش عین داعشی ها مثله شد رو ببین. تو یه مجله اوایل دهه ۸۰ خوندم که چاقوکشهای پالانی بعد از قتل این افسر وظیفه شناس که میتونست فرار کنه ولی پستش رو ترک نکرد، برای تحقیر بیضه های او رو بریدند و بجای قبه های سرهنگی روی شانه های لباس نظامیش دوختند. عکس جسد هم نشون میده که صورتش به شدت آسیب دیده و احتمالا بینی و لبهاش بریده شده. شهادت این افسر اونقدر مظلومانه بود که بعد از سال ۶۰ که تقریبا اسم تمام خیابونهای ملی با اسامی اسلامی عوض شد، اسم خیابون سرهنگ سخایی دست نخورده موند. شما دارین از چنین حیوانهایی دفاع میکنین.
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
۴۴
Farzad337 - تهران، ایران

چی شد یاد پالان .....افتادی، هر وقت گفتن شکر، بدو بدو بیا بگو یه کامیونم بدین من !
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
۳۴
هانی‌ - اسلو، نروژ

حالا چرا دلت برا سگا میسوزه؟ خب کار سگ دویدنه! مگه قراره سگا فقط بخورن و بخوابن و پاپیون یا کلاه ایمنی یا پوزه بند سرشون بزارن؟ البته ممکنه شما فوبیای سگ (سینو فوبیا) داری !نترس این سگها اَحل پاچه گرفتن نیستن.سگای ولگرد فقط عوعومیکنن و خشتک میگیرن.
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
۷۴
Sasan 55 - پاریس، فرانسه

روحت شاد پدر گرامی ملت ناسپاس ایران محمد رضا شاه پهلوی تو را شاه بزرگ ایران با اینکه ندیدمت اما با قلب و روح احساست کردم ، احساست کردم زمانی که هنگام زنگ استراحت بین کلاسهای مدرسه از ما با تغذیه مدارس پذیرایی میکردی ،زمانی که پس از پایان درس از مدرسه در کوچه های آرام و زیبا به سمت خانه می آمدم و از هر خانه ای در کوچه بوی آرامش و عطر نهارشان در کوچه می آمد و صدای برنامه گلهای رادیو از پنجره خانه ها را می شنیدم ،بوی گل یاس منزل همسایه ،صدای خدا و فرشتگانش را در کوچه های شهر می شنیدم صدا و عطری که یادش را هنوز در سینه ام دارم.
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
....آنقدر حقیر ذلیل و بیچاره هستی که حتا اسم سابقت هانی را از گور بیرون کشیدی تا دوبل ".." خوری بکنی‌. به تو یاد نداند مثل بچه آدم حرف بزنی‌ ؟ "
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد

خیر هانی: من نه ترسی از سگهای با تربیت دارم، و نه فوبیای سگ .ولی این سگها نه کلاه ایمنی دارند و نه پوزبند!
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
۱۰۰
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

قابل توجه خود فروختگان مامان لچکی: نمیتونید ببینید چشتون کف پاش
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
۳۴
هانی‌ - اسلو، نروژ
زرتشت اَزیز:حمونایی که تهمت زدن بزار بموقع خفتشونو بگیرم؍ بعد تو وارد ماجرا بشو و اتیکت بزن. مگه یادت رفته کامنت گذاری من و تو رو متهم کرده بود که یکی حَستیم؟ لطفاً دست از ماجراجویی بردار .الکی دشمن تراشی نکن. من بدنم میخاره تا پوز بچه پروا رو بزنم(بحث تو جدا) شنگول باشی
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
چه شد باز ترس کردی از خیس! فُحشات پاک میشود بعد نسخه تربیتی مینویسی؟یا حرف از بچه آدمی میزنی، راستی راستی فکر میکنی سرکلانتر شدی؟ تو با دستمال بدستت پاچه میگیری و انتظار دریافت جایزه داری؟ جو کاشتی میخواهی انبه درو بکنی؟ بنده با این تهمت های تو عادت کرده ام.فقط کسی نگوید که زرتشت هستم. چون ترس میکنم از خیس. خودت چند روز پیش در مطلب خانم بیکاز شروع کردی و بعداً فرار! حالا بیا جمع کن. بفرست پادوی پخمه ات را تا پاچه ام را بگیرد.
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
شاید ندونید که خود علامه دهخدا در پایان نامه ای به مرحوم مصدق خودشو بجای فرستنده، "پرستنده" معرفی میکنه.
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
1;این سرزمین انسان‌ها با صفات بالا کم نداشت، مشگل این بود.که هر پهلوان که به وجود آورد در مقابل آن ۱۰۰ دزد،چاپلوس.کلاش .فرصت طلب، نمک نشناس بیرون داده. هیچ دشمنی،نه یونانی ها.نه اعراب .نه مغول .نه شاهان ترک نژاد از زمان سلجوقیان تا قجار قادر به اداره این سیستم کهن و پیچیده نبودند. همیشه محتاج ایرانی‌ها بودند. فقط با خیانت یک ایرانی قادر به تسلط این کشور بودند. اسکندر مقدونی یکی از بزرگترین سرداران دنیا در پشت کوها شیراز در مقابل یک آریو برزن با لشگری کوچک متوقف می شود. چه کسی راه دیگر برا فتح شیراز به اسکندر نشان می دهد ؟ یک ایرانی خودفروش. ۵۷ اتی‌ها ۲۵۰۰ سال پیش. اسمش شاید پیرزن نبود.بلکه پارزانان،بابک خرمدین راچه کسی تحویل عرب‌ها داد؟ افشین ایرانی. خود عرب‌ها قادر نبودند.حسن نراقی می گوید تاریخ این کشور همیشه تکراری و سینوسی بوده،چه کسی از عباسیان و هارون ال رشید مقتدر‌ترین سلطان آن زمان تبدیل می کند ؟ خودش بود ؟ خیر جعفر برمکی ایرانی وزیر او، از تبار ساسانیان.به جای سرنگونی عباسیان و در دست گرفتن قدرت و ریختن عربها از ایران بیرون.
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
2:به جای سرنگونی عباسیان و در دست گرفتن قدرت و ریختن عربها از ایران بیرون. از هارون چیزی می‌‌کند که تا به امروز شهرت او تا هالیوود هم باقی‌ مانده ,ملک شاه سلجوقی همزمان با قدرت‌ها آن زمان پرتقال و اسپانیا بود. چه کسی پای آن‌ها با احترام به دربار ملک شاه سلجوقی باز می کند ؟خواجه نظام اول ملک ایرانی. خواجه نصیر الدین طوسی ۴۰۰ سال قبل از گالیله می دانست زمین گرد است چکار می کند.؟ الفبا حکومت را چنان به هلاکو خان مغول یاد می دهد که آوازه هلاکو خان مغول تا هند هم رسید، خوب بی‌پدر خودت انجام می دادی چرا به مغول یاد می دهی؟ اون وسط یک کریم خان زند آمد با نام کریم خان عادل.یک ایرانی بیشرف میرزا کلانتر با دوز و کلک حکومت از زندیه می گیرد و به قجار می دهد تا امیر کبیر را در حمام فین خفه کنند. مشگل ما را می بیند ؟ پیرزن ها.ضد بشر‌ها, روحت شادا. در هر برهه زمان، یک رضا شاه می یاد و ما را از دست ویروس قجار نجات می دهد، بعد از تبعید او چکار می کنیم ؟ جشن می گیریم.
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
3;روزنامه‌ها تهران یادتان می‌‌یاد ؟ تیتر بزرگ. شاه رفت. کی‌ رفت؟ شایدتنها کسی‌ که در عرض ۲۵۰۰ سال گذشته به اندازه کافی‌ عقل تدبیر و تحصیلات درست داشت و می‌‌دانست چگونه می‌‌شود در جهان پر از جنگ شرق و غرب ایران را آباد کند. چه کسی‌ جشن می‌‌گرفت؟ همین ضد بشر.پیرزن. روحت شاد .قشر تحصیل کرده ما. دانشگاه مجانی، ولی‌ با شیرینی‌ و حلوا.حکومت را از این می‌‌گیرند و دست یک ملا می‌‌دهند هوا هم که پس شد به آمریکا و سراسر جهان فرار می‌‌کنند. رفقا کمونیست و بردار مجاهد. ایران را آباد حالا نوبت بقیه دنیا است.بی‌ دلیل نیست که می‌‌گویم پهلوان کم نداشتیم . خیانت کار زیاد داشتیم. رستم هم باشی‌ قادر با مقابله با این همه خیانت کار نیستی‌ . تشکر از صبر شما بر این نوشته طولانی.
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
پیرزن که استاد زبان و ادبیات فارسی‌ و آموزگار ما است.چرا اینجا صداش در نمی‌‌یاد؟ اَزیز نیست عزیز است. حمونایی نیست همان‌ها است. بموقع نیست به موقع است.حَستیم نیست هستیم است.میخاره نیست. می‌‌خواره است. بچه پروا نیست بچه پرو است. پیرزن کجا هستی؟ این موقع‌ها سواد رودکی نم کشید؟ هانی جان خوش آمدی. اگر یادم نرفته گفتی‌. رفتم که رفتم هرگز باز نمی‌‌گردم. ضمنا دست بردار از تهدید . پیرزن "منظور خودم" رو از تاکسی خالی میترسونی ؟
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
خیالت راحت! فکر نمیکنم کلا پاچه در خور گرفتنی داشته باشی. زیاد خودت رو جدی نگیر.
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
دستمال بدم خدمتت هانی؟ یک وقت زخم نشه دستت! شما میخواهی بعد از اینهمه که باختی برای خودت اعتبار بخری؟!! دست به دامن جناب ذرتشت شدی؟
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
شما بند تنبانت رو محکم بگیر که گرفتار باجناقت نشی، پوز مالیدن پیشکش!!
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
۳۴
هانی‌ - اسلو، نروژ
۱-تو بیا رو کن در کجا نوشتم دیگه بر نمی گردم.۲- مگه تو نگفتی منوو پیرزن یکی حَستیم چرا از او میپرسی؟ راجع به نوشتن خودم قبلا برایت توضیح داده بودم که این سبک نوشتن مخصوصا استفاده کمتر از الفبای عربی را انتخاب کرده ام.من ۱۷۸۴ تا کامنت دارم که اینطوری می نویسم.من عمداً این راح رو انتخاب کردم.ولی تو زاتاً بیسوادی.
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
۳۴
هانی‌ - اسلو، نروژ
۲-این هم یک مدرک که دوستی ازم پرسیده بود.اقای شاکی - برمن، آلمان. رفیق: من سالیان زیادی حَست {هست} که در استفاده از الفبا های دست و پاگیر صرفه جویی میکنم! و رایج ترین رو انتخاب میکنم. که مجددا توضیح میدم. ببین: مَثلا {س ص ث}. { ز ظ ض } .{ط ت } .{ح .ه. ه وسط .ه اخر}. { غ ق }.{ ع اَ }. اَگه کسی بخاد {بخواهد} به یک خارجی فارسی یاد بده پدرش در می یاد. جالبه می نویسیم: خواهر میگیم. خاهر و غیره. من نمیدونم چرا؟ ادبیاتی ها بِحتر {بهتر} میدونن, چون من کاره ای نیستم. در جواب شما بگم برام سخته ولی حَتمن{حتما} تلاشم رو میکنم که به روال عادی برگردم. ‌پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
۳۴
هانی‌ - اسلو، نروژ
۳)این هم کامنت چند روز پیش- رفیق اَزیز(عزیز):باورکن من نمیدونم این پاچه ورمالیده چرا دوست داره اینطوری برای نظام پهلوی الکی حرف بخره. مگه داریم آدم اینقدر احمق باشه همیشه یک کاری رو انجام بده،. جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۸
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش
حاجی زرتشت اَزیز , باجناقت رو بیدار کردی یا هنوز خوابه ؟ ماساژت داد یا نه ؟ واقعا که آدم با جرات و پر رویی هستی و از رو نمیری . باز هم که اسم منو میاری . اون حکایت و شرح حالت را که برات فرستادم از بر کن و وصیت کن روی قبرت هم بنویسند . آیندگان باید بدونن ما در قرن 21 با چه عالیجنابان هم دوره بودیم .ضمنا تو که ادعای تاریخ نویسی میکنی , بگو ببینم اون کریم خان عادل شما , تو عمرش با چند پادشاه یا سفیر ملاقات کرد ؟ اگر بنویسی من هم به رفقای فحاشت میگم یه پپسی برات باز کنن .
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
۱-ببین پیر پرو!خیلی وقت هست نمی خواستم جوابت را بدهم ولی سکوت در مقابل نادان گهی سوءتفاهم میشود....۱-اگر تو دارای عقل سالمی بودی به کسی فحاشی جنسی نمی کردی۲-اگرتو درک درستی داشتی بعد از ۴۴ سال شاه الهی فرقه صفت ولات پاچه بگیری نمی شدی.۳- آیا از خودت نپرسیدی چرا پشیزی حسابت نمیکنم و جوابت را نمیدهم؟چون یک لات بی سر و پا و لومپنی هستی که فرهنگت فقط فحاشی جنسی هست، تو را در معیار خود نمیدانم.
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
۲- ۴- نوشته ای:خیالت راحت! فکر نمیکنم کلا پاچه در خور گرفتنی داشته باشی. زیاد خودت رو جدی نگیر. خُب اگر پاچه ام را گرفتی ... بودم آنوقت چی؟آیا بنده را به منزلت میبری؟۵-آن موقع که شعور و عقل تقسیم میکردند چرا غایب بودی؟چقدرتو باید تنگ نظر باشی که گول یک اسم کاربری را بخوری٬ چقدر نارس فکر میکنی
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
۳-پیرِ بچه فکر!کدام زن ایرانی به خودش میگوید پیرزن ایرانی؟ حیف دست و پایم بخاطر ادمین بسته است، وگرنه یک طوری نسخه ات را می پیچیدم تا درس عبرتی برای توی لات می شد.۶-تو هنوز زود است که بدانی با چه کسی طرف هستی.ای ساده روان: اگر کسی نام کاربری اش خیار است تو باید فکربکنی که با خیار طرف هستی؟ افسوس که نمیتوانم به خوبی جمع وجورت بکنم فقط بخاطر محدودیت سایتی! برو بخواب لحاف سرد شد
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
۳۴
هانی‌ - اسلو، نروژ
اگر بایک لنگ خودتو آویزون بکنی جوابتو نمیدم،مخاطبت قرار نمیدم.اگر با حَمون لنگ دستمال یزدی خ.مالی هم بکنی آدمت حساب نمیکنم.حالا هی برام پیام بزار.من از پایین مالا بیزارم.
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش
راستی حضرت جان , از اون باجناق بادیگارد و ساربانت چه خبر ؟ بد جوری دوستان زمینش زدند . یهویی از سایت فراری شد . به مزخرفات و فحاشی یش عادت کرده بودیم.حیف شد . در ضمن موقع ابراز نظر در مورد مغولها و قاجار وقایع را جعل نکن . والا به قول جد بزرگوارم چنگیزخان کبیر " خدا داند " .
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
اینکه برای من جواب مینویسی یا مثل دیوانه ها با خودت حرف میزنی مهم نیست. آنچه اهمیت دارد این است که با خواندن کامنت های ما به خودت میپیچی.
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
1-هانی:این ها مشتی اوباش هستند که پای چپشان به پای راستشان می گوید غلط زیادی نکن. برای چندمین بار نوشتم که اینگونه افراد هزاران بار از حزب الهی ها کثیف ترند. یک معلوالمغزی چند وقتی است هی حرف بیربط مینویسد جوابش را ندادم باورش شد. این پیر پوشک پوش بوگندو راستی راستی فکر کرده با یک زن پیر طرف ه. چقدر خنگ هست نمی فهمه نباید گول اسم کاربری را خورد. به شرط چاقو تو بیا پاچه من را بگیر اگر حرف تو شد آفرین.ولی اگر چیز دیگری بود آیا من را کمکی به منزل خودت میبری؟چون تو پیر هستی،من کارهای ... را انجام میدهم بدون هیچگونه هزینه ای.
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۳
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
۲- چند سال پیش کسایی اینجا بودند اسمشان بود خیار یا نون سنگک وغیره!آیا باید طرف اینقدرکله پوک ون فهم باشد فکر بکند که با یک خیار یا یک نون سنگک طرف هست؟ یا آن زرتشت چپه نویس چه کشف کرده؟...و نادان میداند که تو عمداً اینطوری می نویسی.آن .... دیگر فکر کرده تا کسی به سرکلانترش یک حرف محترمانه بزند فورا چون خودش .....میشه.فکرمیکند شغلش را از دست می دهد.
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +517شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +379پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +322یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +184حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +158نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند