خاطره بد دوچرخه سوار زن آلمانی از موتورسواران ایران: رفتار خیلی غیرمحترمانه‌ای بود


خاطره بد دوچرخه سوار زن آلمانی از موتورسواران ایران: رفتار خیلی غیرمحترمانه‌ای بود.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Sam1977 - دمشق، سوریه

بله خانم اینها دقیقا همون ادمها هستند که تو کمپین زن زندگی آزادی خودشون جرررر میدادن با زنان خود ایران هم زیر اسم آزادی همین کارها میکنن البته پلشتها الان خدارو شکر اروپا به گند کشیدن ،
یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۶
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

این ننگ و تأثیر مستقیم محدودیتها و سختگیریهای حکومت اسلامیست ! زمان شاه که روحش همواره شاد ، ایران وول میزد از خارجی و همه هم از مهمان نوازی و رفتار محترمانه ایرانیها به نیکی یاد میکردند ! لعنت به باعث و بانیش و البته مزدوران و پاچه خوارانی که دانسته از روی خودفروختگی ، طرفداری از این رژیم خائن و فاسد و جنایتکار میکنند!!
یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۶
۶۳
mina minavand - هانور، آلمان

محصولات جمهوری اسلامی. اینها همونهایی هستند که علیه بی حجابان خودشون رو جررررررر میدن اما پشت پرده همه کار حتی لواط هم میکنند اما به دلیل همجسگرایی بقیه رو سنگسار میکنند. محصولات نحس این رژیم.
یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۷
۲۶
elnazpishu - لندن، انگلستان

انگول که بقول حاج اقا طبیعیه و برای همجنس هم پیش میاد. چه برسه جنس مخالف. پاس المانیتو محکم بچسب گم نکنی بقیه طبیعیه
یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

دختر سفید مو بلوند، چشم آبی، صورت مامان با لبهای گوشتی، حتما رایحه خوبی هم داری که اینطور طرفدار داری.
یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۲
۵۵
ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک

والا اگه تو خود المان هم مثل ایران محدودیت بود، دو بار که هیچ شلوار از پات در میاوردن،
یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۴
۵۴
visman34 - دبی، امارات متحده عربی

حاصل چهل سال حکومت لواط کاران و حرامیان و سگان ال علی همین میشه.وقتی بودجه ها بجای خرج تعلیم و تربیت و فقر زدایی و فرهنگ سازی در جامعه خرج یک مشت حرامی در سوریه و عراق بشه این حاصلشه.جامعه فقیر مالی و فرهنگی و فکری اینگونه میشه.یک مشت جوان محرومیت کشیده که دست به هر هر کاری برای خالی کردن عقده هاشون میزنند. خوب حکومت حرامیان حاصلش همین میشه دیگه.از قدیم گفتن الناس علی دین ملوکهم
یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
۵۴
visman34 - دبی، امارات متحده عربی

حتما فاطمه زهرا هم همین صفات رو داره که تو ....ال علی طرفدارشی. لبهای گوشتالو و صورت تپل و رایحه ....شترهای مدینه
یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

فاطی حسودیت میشه ؟ گفته کردی لبهای گوشتی ، تو کجایت گوشتیه ، گفته کن ما هم در جریان کار‌ِت باشیم .
یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

تو هم تنه‌ات خورده به سوئد‌ی‌ها و دانمارکیا که اینطور اهانت میکنی، اگر هم از جماعت عمریه بکریه هستی، شماها بودید که بنت رسول‌الله اختر تابناک این دو عالم را شهید کردید.
یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
۶۷
اقای شاکی - برمن، آلمان

فاطی ...، در نبودن ....
یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
۵۴
visman34 - دبی، امارات متحده عربی
اینها همون حرفهایی بود که تو به اون دختر آلمانی زدی.اگر زشته تو چرا تو به اون گفتی.اگر شما توهین کنید .بزنید.بکشید.بدزدید.لواط کنید و هر جنایت دیگری بکنید خوبه اما اگر همون کارها و اعمال با خود شما انجام بشه بسیار بد و غیر انسانی و توهین آمیزه.دیگه‌ دوره مماشات با امثال شما نمایندگان خرافات دینی تمام شده.شما با اعمالتون هیچ آبرویی برای خودتون نزاشتید.اینو بدون ما با شما همان طور رفتار خواهیم کرد که شما با ما.و آخر اینکه برچسب عمری و این جور چیزها نزن.من هنوز ندیدم هیچ اهل سنتی توهین کنه به دختر پیامبر خودش.ولی تا دلت بخواد بچه شیعه دیدم که فحش خواهر مادر میدن به این داستان که البته باعثش شما نمایندگان شیعه هستید که نه ابرو برای خودتون گذاشید نه امامانتون.که اگه این امامان شیعه مثل شما و آخوندها و پاسداراشون بودند یزید و دیگر خلفا باید بجای یکبار هزار بار اینها رو می‌کشتند.و چقدر به مردم و جامعه لطف می‌کردند که اینها رو میکشتند.که اگر اینها به قدرت می‌رسیدند همین می‌کردند که آخوندها در ایران.
یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
۴۲
mitra55 - تهران ، ایران
فکر میکنم خیلی دوست داری بهت توهین و اهانت بشه, چون نه تنها فهم و شعور اینو نداری بفهمی که شخصیتت بسیار چندش آواره بلکه حتا نمیتوان به تو فهماند که چقدر ازدرون خالی هستی. تعجب من از این است که کامنت های جنسیتی تو منتشر میشه که این نیز ناقض قانون رسانه ها است که توهین به جنس زن میشود . حتا اگر این کامنت ها به عنوان چالش افکار باشه بسیار بد و غلط و اشتباه است.
یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
...اون کسی که توهین کرد، خلیفه تو بود که گفت پیامبر اکرم ص نعوذبالله هذیان می‌گوید. برو تا مثل بقیتون سوسکت نکردم.
یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
۵۴
visman34 - دبی، امارات متحده عربی
نادان من نه عمریم نه مثل تو از عشاق علی و ولی .بچه شیعه بودم تا چهارده پانزده سالگی هم از روی نادانی و بی اطلاعی تو این هیئت ها زنجیر و سینه میزدم تا روزی که چشمام باز و شروع به تحقیق و خواندن کردم و فهمیدم که تاریخ و حقیقت چیز دیگری میگه درباره این اسلام و شیعه.من مطمئنم که تو که گلوتو برای اسلام و شیعه پاره می‌کنی نه تاریخ اسلام و شیعه رو میدونی نه یکبار قرآن رو به زبانی که میفهمی خواندی ببینی این الله چی گفته به تو مسلمان. شیعیان که منم جزوشون بودم تنها مردمی هستند که در زنگی یکبار کتاب دینی خودشون رو نمیخونن.و دلیل این تعصب امثال تو به این دین هم همین نادانی نسبت به این دینه.من مسیحی و یهودی معتقد بسیار دیدم که به محض اینکه ده دقیقه وقت اضافه پیدا می‌کنه میشینه یه گوشه کتاب دینیش رو میخونه.دلیل تعصب تو هم نادانیته.نمیدانی چون نمی خوانی.اگر یک بار این قرآن رو به زبانی که میفهمی بخوانی فراری میشی.اگر تاریخ زندگی پیامبر و امامان رو بخونی فراری میشی. حداقل اینقدر مرد باش که بری ایران و در زیر سایه حکومت ال علی زندگی کنی و سنگ علی و ولی رو به سینه بزنی نه در دمکراسی غربی دانمارک
یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
میگن تعریف کردن زیادی خوبیت نداره. من ادعائی نداروم، ولی نه فقط کتب خود بلکه کتب جماعت عمریه رو هم خوانده کرده‌ام. خواستی یه موضوع رو بر دلخواه خودت انتخاب کن، مناظره کنیم.
یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
۵۴
visman34 - دبی، امارات متحده عربی
مثلاً راجب چی میخواهی بحث کنی.میخوای ثابت کنی پیامبر اسلام و اصحابش از راه‌ دزدی و غارت زندگی نمی‌کردند یا به زنانیکه اسیر کرده بودند به اسم کنیز تجاوز نمی‌کردند یا کودکان اسیر رو‌ به بردگی نمیفروختند.یا که در قران چند صد ایه فرمان حمله و غارت و کشتن و به اسیری بردن دیگران داده نشده. میخوای با بحث کردن تاریخ و اتفاقاتش رو عوض کنی.خیالت راحت با امثال تو زیاد بحث کردم. وقت تلف کردنه. ادم متعصب و ایدیولوگ تصمیمش رو از قبل گرفته.استدلال و منطق در وجودش اثر نمیکنه. وقتی فاشیست از هر نوعش که‌ یکیش هم مذهبیه در وجودت ریشه دواند. موتور مغزت خاموش میشه و استدلال بی اثر. مثل میخ آهنی که نرود‌ در سنگ.
یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان
ادامه بقای حکومت فاسد خامنه ایی دقیقا به دلیل وفور یک چنین لجن هایی در میان مردم است! اینها گرچه در اقلیت هستند ولی درست مثل سلولهای سرطانی با تعداد کم هم میتوانند اکثریت سالم را به نابودی بکشانند!
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
متعجب نگشتم زیرا همانند مولوی‌هایت میباشی. دیدی که سنگ کلان و یارای تکان دادنش را نداری، فرار! خوش داری من انتخاب میکنم، کفر عمر و ابوبکر با استناد به قران، صحیح بخاری و مسلم, هستی یا قطع کردی رفتی؟!
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +526شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +389پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +324یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +225نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +209کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +184حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +160نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند