مهاجر مسلمان: طی چند دهه کانادا را به یک کشور اسلامی تبدیل خواهیم کرد


مهاجر مسلمان: طی چند دهه کانادا را به یک کشور اسلامی تبدیل خواهیم کرد.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۲۴
varied - ریزه، ترکیه

همانطور که اسلام دیگران بزور شمشیر مسلمان کردند جهان نیز باید بزور اسلحه مسلمین را وادار به سکوت کند من با اعدام مخالفم اما باید تمام مسلمانان حقیقی را(نه مسلملن شناسنامه ای) به توالت ریخته سیفون کشید تاکید من بر مسلمان حقیقی است انکس که اسلام را به دیگران دیکته میکند والا من خودم نیز در شناسنامه مسلمان شیعه اثنی عشری هستم ولی روی قرآن و پیامبر شارلاتانش را به خلا ریخته سیفون میکشم
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان

وقتی در مطلب توهین شرکت کننده مسابقه فرانسوی به مهاجران ،به این خوی مهاجرین مسلمان اشاره کردم و تفاوتهای مهاجران و عدم سازگاری مسلمانان (و نه ایرانیان که از اصولا اسلام فرار میکنند) با محیط و فرهنگ غربی رو توضیح دادم،بعضیها گفتند که چرا بین مهاجران فرق میگذاری وقتی همه ما مهاجریم و این حرفها.این هم دلیلش.اینها فکرشان دقیقا مثل رژیم جمهوری اسلامی هست و آرزویشان صدور اسلام به بقیه دنیا.
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

اکثر مسلمونهای پاکستان افغانستان ایران سعودی بچه باز و گی هستند. پوفیوز همون گندی که به کشور خودت زدید به کانادا هم میزنی.
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
۵۰
دو کلمه حرف حساب - حصارک، ایران

ده شاهی بده آش، به این خیال باش. به زودی با تپا میفرستنت به همون خراب شده طویله پیش فامیلات.
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

بیشرف بی ربط نمیگه ، این کثافتها زاد و ولدشون عین موش و خوکه ، یه ننه با چند تا بابا، کُلی توله پس میندازند ! نمونه بارزش انگلیس که پاکستانیها و بنگلادشیها و هندیها تِر زدند توش ، یا فرانسه که مسلمانان آفریقایی تبار از ریخت انداختنش ! دیگر کشورهای اروپایی هم کمابیش درگیر مشکلات این موجودات خبیث هستند ! فاطی هم که یک تنه گَند زده به دانمارک و بودجه شهرداری کپنهاگ بیشتر صرف گندزدایی این موجود عصرحجر میشه !! لعنت به اون باعث و بانی وحشی و زنباره ، هزار و چهارصد و اندی سال پیشش !!
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

سلام و علیکم برادر. طبق موسسه تحقیقاتی پیو خیر، این بشارتی است که خداوند به کل موجودات داده. بزودی بانگ اشهد انا محمد رسول‌الله در تمامی جهان شنیده خواهد شد، حتی فرازمینی‌ها.
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
۳۴
Stopmindcontrol - سائو پائولو، برزیل

آزادی بیش از حد کشورهای غربی یکی از نقاط ضعف سیستم است که مسلمانان در حال استثمار به نفع خود هستند. در دهه‌های اینده این نقطه ضعف به یک مشکل جدی تبدیل خواهد شد.
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
۵۹
Attila14 - استکهلم، سوئد

۳-۲ سال پیش یه دیپلمات پارلمان اروپا گفت ما غربیها با کشیدن فرش زیر پای شاه ایران و بزرگ کردن قشر ایزوله شده خرمذهب یه بادی در خاور میانه ایجاد کردیم که حالا مثل طوفان برگشته به خودمون
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
۵۸
دانای نادان - آمستردام، هلند

کانادا رو اسلامی کنید، بعد از کانادا به کجا میخاید پناهنده شید؟
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

خاک تو سر آن افسر امیگریشنی که شما آشغالهای بی مصرف رو اجازه میده وارد بشوید و جوانان خلاق و‌لایق از هر کشور دیگری رو ویزا نمیکنند، خاک بر سر جاستین ترودو که کانادا رو‌داره تبدیل میکنه به یک طویله اسلامی از هر نوع حیوانات وحشی شبیه شماها با اون‌اسلام‌من درآوردیتان. چرا شماها که مسلمان هستید به عربستان سعودی نمی روید و هر چه که می خواهید صبح تا شب ۳۶۵ روز را به مناسک مذهبی خودتان بپردازید تا کانادا.
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
۵۴
shirzan - برلین، آلمان

این جناب یک موردی رو اشتباه میکنه اینکه نظر مردم حتی خود مسلمون ها نسبت به اسلام در چند دهه دیگه لزوما همین طور نمیمونه . بعضی مواقع آدم فکر میکنه که یک تفکری پشت این قضیه هست که گذاشته میشه که مسلمون ها تا این حد افراط گرائی کنند تا درست مثل قرون وسطی این افراط گرائی ها باعث نفرت مردم از دین اسلام بشه ما که چند دهه دیگه نیستیم اما این جبر زمان هست که رنسانس هم برای کشورهای اسلامی رخ خواهد داد.
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
۷۰
senator x - تهران، ایران

پس از همین حالا یک خانه سیاه بجای کعبه و 70-80تا امامزاده هم اونجا بسازید تا هم کیشاتان کم و کسری نداشته باشند
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

زرشک، ادیان ابراهیمی تا چند دهه دیگه از بین خواهند رفت. چون اول بت پرستی بود بعد تک خدایی و در آینده خداناباوری
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

نادان اونوقت بعدش کجا می‌خوای بری پناهندگی بگیری و نون مفت بخوری
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان

متاسفانه سخت در اشتباه هستین،نمیدونم آیا با مسلمانان مهاجر صحبت و برخورد داشتین یا فقط طبق تجربه رفتار ایرانیها این فکر رو دارین؟ من تا بحال یک مورد مسلمان غیر ایرانی ندیدم که کوچکترین انتقاد و ناراحتی نسبت به اسلام داشته باشه.بر عکس با جان و دل به اسلام وفادار هستند،اصولا اسلام هویتشان هست و اون رو مثل نژاد اجتناب ناپذیر و حقیقت محض میدونند.تنها ایرانیها که با بیمیلی و به زور و کراهت اسلام را قبول کردند،و اونهم‌ با تغییرات عقیدتی بسیار. چطور انتظار رنسانس دارید وقتی ایمان سفت و سخت بهش دارند؟ جبرش فقط برای ما ایرانیان هست و بس.
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
۴۹
Parsina - بروکسل، بلژیک
مسلمان واقعی که مخ نداره همه چیز رو از خدا میبینه و زمین و منابع اون هم حلال . پس بهترین راه براشون از صدر اسلام مفتخوری و غارت دیگران بودت و امروز بروش نوین و با پناهندگی و اومدن به کشورهای پیشرفته . پاکستانیها که دیگه گندترینشون هستند و ما ایرانیها هم از دست مسلمونها فراری هستیم و اگه اروپا و امریکا روزی دست این مسلمونها بیفته اونروز فکر کنم همه بیان پناهنده ایران بشن چون نسل جدید ایران از دین فراری هست
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
۵۸
Geelongcats - سیدنی، استرالیا
روند فعلی حاکی از بی دین شدن مردم است.
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
عربستان و امارات و غیره قانون پناهندگی سازمان ملل را امضا نکردند و پناهنده نمیگیرند.متاسفانه وقتی کشورها این قانون رو امضا کنند،دیگه نمیتونند فرق بگذارند که کی بیاد کی نیاد.هرکس طبق قانون پناهنده به حساب بیاد رو مجبورند بپذیرند.بعد همکه طرف قبول شد،بقیه خانواده اش رو میتونه بکشه بیاره اینجا.و اینجا هم مثل خرگوش زاد و ولد میکنند تا از مزایای اجتماعی که دولتها برای مردم خودشون از مالیات مردم در نظر گرفتند سو استفاده کنند.نه زبان باد میگیرند نه علاقه ای به آزادی،فرهنگ غرب و این چیزها دارند.فقط دنبال رعایت اسلام و مال و پول مفت هستند.
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
بعدی درکار نیست میخشان رو همونجا کوبیدند بعد هم اسلامیش میکنند که راحت تر باشند.در آلمان چند سال پیش مسلمانان پلیس شریعت راه انداخته بودند در محله های مسلمان نشین عده ای داوطلب که به دختر های آلمانی تذکر میدادند در اون محلات با لباس باز و کم نگردند!
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
درود و عرض ادب، فرمایش شما عزیز کاملا درسته. متاسفم از اینکه اخبار اروپا و کانادا را دنبال میکنم، میبینم که این روند هنوز ادامه داره ولی ماها که درسهامون‌تمام میشه، نه بر اساس رشته و‌درسمان بلکه بر اساس جایی که کار گیرمان بیاید باید مشغول بشویم در ایران و‌آنها بدون هرینه در آنجا باشند و‌سیستم و مزایای خوب انجا را به هدر بدهند. من خودم‌ رشته صنایع فوق خوانده ام، اما در کفش فروشی مشغول شده ام. به امید روزهای بهتر برای ایران و همه ایرانیان در عرصه گیتی. مانا باشید.🌹🌹
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
تر نزن که آب قطع هست😂😂 دیدم، قاسم کتلت هم به آقای ترامپ گفت، آقای ترامپ قمار باز، آنجا که شما فکرش را هم نمیکنید، ما در آنجا هستیم، زرشک، یهویی خودش رفت تو‌ماهیتابه و کتلت شد.😂😂 اون یکی کله پوک‌دیگه هم میگفت کاخ‌سفید را میخواهیم بکنیم حسینیه😂😂 سقف خونه خودش ریخت. بقولی، نشاشیده شب درازه، خوبی تاریخ اینه که به نفع کسی، شخص یا گروه و حزب خاصی نمی نویسه. خواهیم دید که ما دوباره همانند ققنوس بال میزنیم و از خاکستر و استخوان دوباره متولد میشویم، آنروز جایی را برای پناهنده شده در نظر دارید با افکار پوچتان؟ در آنزمان اسلام وارداتی خودتان را به ناکجاباد صادر خواهید کرد!!؟؟
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
وضع شما رو کاملا درک میکنم متاسفانه افراد زیادی مثل شما هستند،من هر روز با دیدن این عقب مانده های جاهل که اینجا راست راست با حجاب و ظاهر و لباسهای اسلامی حق به جانب میگردند و از غربیها متنفرند،یاد دختران و پسران ایرانی میفتم که به زور مجبورند به دین و باور اینها تن بدهند و از انواع خوبیها محروم باشند ور جوانی ،آینده و زدندگیشان بخاطر این جکومت شیطانی تباه بشه.اونهم در کشوری که مملو از ثروت و با اینهمه پیشینه فرهنگی تاریخی هست.بهرحال امیدوارم پایان این وضع نزدیک باشه و ایرانیان در محیطی آزاد و آباد زندگی کنند.هرگز امیدتون رو از دست ندید.
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
یکی از حقایق و معارف بلند قرآن، این است که سراسر ذرات جهان، خدا را سجده می کنند و به حمد و ثنا و تسبیح و تقدیس او مشغولند و این حقیقت جز از قرآن، از هیچ مکتبی به این گستردگی شنیده نشده است؛ به عبارت روشن تر، همه ذرات موجودات، از دل اتم ها گرفته تا درون کهکشان ها و سحابی ها این سه وظیفه بزرگ را انجام می دهند:. 1 . همه موجودات جهان، خدا را (سجده) می کنند؛. 2 . سراسر جهان هستی، خدا را (حمد) و (ثنا) می گویند؛. 3 . تمام موجودات، خدا را (تسبیح) می گویند.
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
شخص محترم، شکی‌نکن که خدا، کارما یا هر کسی که این جهان و همه موجودات و هستی را آفریده، واحد هست و نه تنها در دین شما، بلکه در هر دینی، محترم شمرده شده، اما بحث ما بر سر این دجالان هست که از دکان دین و خدا پرستی دارند مردم و دنیا را بدبخت میکنند، نه من و نه هر شخص دیگری در آزادیهای فردی که در هر اجتناع سالمی شخصی از آن برخوردار هست، نمیتواند نظرش را بر شخص دیگری تحمیل نماید، چه برسد به نحوه لباس پوشیدن و غذا خوردن و چه فرم مویی داشتن و و و، تا زمانی که آن شخص به جامعه و اجتماع ضربه نزند، زنی که نمیخواهد حجاب داشته باشد، مرد یا مردان هیز باید یا چشمانشان کور شود یا به مردان تذکر داد یا آنها رویشان را برگردانند، چرا تا کنون به این فکر اسلام نیافتاده که مردها هم روسری سرشان کنند، شاید باشد حتی زنی محجبه با چادر و روسری که بسا با دیدن مرذی جذاب، شورت خودش را از حال و حول شدن خیس کند!!!!!!. مانا باشید
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
شما پات رو زدی در یک گیوه و از شنیدن حقیقت هراس داری.
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران
فاطی .... خاک بر سر تو با آن قرآن بی ارزش تان ، واقعا قرآن باندازه یک رومان در حد کتاب حسین کرد شبستری ارزش ادبی و اجتماعی ندارد
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • داریوش اقبالی در کنسرت وین: در کوله مهمات سربازان خارجی، آزادی برای سرزمینی دیگر وجود ندارد
  • جنجال پرواز هواپیمای مسافربری فرانسه همزمان با حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • گزارش رویترز از استخدام تبهکاران در جهان توسط جمهوری اسلامی برای عملیات
  • گربه کمیاب پالاس توسط اداره محیط زیست خراسان زنده گیری شد ولی در قفس کوچک پرندگان مُرد
  • وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • دو برادر محکوم به نقض تحریم‌های جمهوری اسلامی در آمریکا، با هویت جدید در کانادا زندگی می‌کنند
  • مشاور فرمانده کل سپاه: آقاجانِ ما ۴۰ دقیقه در سجده می‌رن، عبا را می‌کشن و تکون نمی‌خورن
  • (تصاویر) کیف‌های لاکچری سحر دولتشاهی با قیمت‌های باور نکردنی
  • جزئیات قتل مادر و سه دخترش در شهر بیرمِ لارستان + ویدیوی لحظه پیدا شدن تنها بازمانده خانواده
  • +533شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +397پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +328یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +249سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +233‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +228نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +210کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +186حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +162نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند