مسابقه تلویزیونی فرانسه؛ مجری: حیوانی که بین ما زندگی میکنه؟ شرکت کننده: مهاجرین(خارجی‌ها)؟


مسابقه تلویزیونی فرانسه؛ مجری: حیوانی که بین ما زندگی میکنه؟ شرکت کننده: مهاجرین(خارجی‌ها)؟
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان

خب ببینید اکثر مهاجرین فرانسه کیا هستند؟ عرب های الجزایر و مراکش که بشدت اسلامگرا و واپسگرا هستند و بهیچ وجه تمایلی به ادغام در جامعه غربی و ارزشهای اون ندارند برعکس میخواهند با حجاب و چادر و ریش و پشم بگردند،گوشت حلال زبح کنند و دائم به فرهنگ غرب ایراد بگیرند و لعنت و نفرین کنند.از مالیات دادن هم فرار کنند.جوانانشون همکه متولد فرانسه هستند،اکثرا دنبال خلاف و مواد و تجاوز به دختران نوجوان. شما بودید،چی میگفتید؟ مسلما مهاجری که وقتی میاد اروپا مثل انسان امروزی زندگی میکنه و فرهنگ متمدن داره رو کسی باهاش مشکلی نداره.
‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

یک حیوان دیگر هم در نوفل لوشاتو بین آنها زندگی میکرد که چربش کرده به ایران واردش کردند.
‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
۶۷
Madjid aramesh - پاریس، فرانسه

باید دید این عربها و مسلمانان سیاهپوست اینجا چکار میکنن یک دختر فرانسوی نمیتونه با لباس معمولی تو بعضی از محله های اینها بره .
‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
۳۴
2023Azadi - لینز، اتریش

تو باز ....زدى؟. منضورش تویه هم است 😉. یا چند سالى تو آلمانى فکر کردى آلمانى شدى و دیگه خارجى نیستى ؟؟. فراموش نکن سگ زرد داداش شقاله 😉. اگه یه مسلمون .... که فکر کنى کُل مسلمون ها بودند 😉. ادم باش که چوبه خدا صدا نداره 😉
‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
۴۵
Mehr2023 - لندن، انگلستان

دوست گرامی از المان . انسانیت مقامیست که به رنگ و نژاد مذهب ربطی نداره. مشکل اونجا بود که مجری هم تکذیب نکرد. اون غورباقه خورها حق همچین کاری رو ندارن، تف به هویت کسی که با انسانیت این کارو میکنه حالا چه ملاهای قرون وسطایی ما چه این بی ناموسهای مسخره
‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
۶۰
استانبولی - استانبول، ترکیه

یاد ضرب المثل "مهمان مهمان را نمی تواند ببیند صاحبخانه هر دو را" افتادم. مطمینا اگر قانون دست و پای اینها را نبسته بود، برای اعلام و اظهار نفرت اینها، مسلمان و کافر بودن مهاجر، ملاک نخواهد بود!
‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
۱۰۷
millionaire - منچستر، انگلستان

فرانسه فکر کرد خیلی زرنگه الجزایر رو استعمار میکنه و میده فرانسویها بخورن حالا بچه های همون بردگان الجزایری و تونسی فرانسه رو یه گند کشیدن ، هندیها و پاکستانیها هم پدر انگلیس و فرهنگش رو درآوردن ، لیبیایى ها هم تو ایتالیا مثل مور و ملخ ریختند ، من که میگم حقشونه ، یک عمر اروپایی ها دنیا رو چاپیدن و فکر کردن موجودات برترند و حقشونه!!!! حالا باید پس بدن
‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۹
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا

شرم بر این مرد و پدر و مادرش، او یک مرد فاشیست نژادپرست، یک نازی است. جای بسی تاسف است که تفکر هیتلر همچنان ادامه دارد. در فرانسه، نژادپرستی و توهین به اقوام و مذاهب آزاد است. تنها نفی هولوکاست و انتقاد از اسرائیل و یهودیان جرم است. زیرا دولت فرانسه تحت کنترل لابی های طرفدار اسرائیل است. این نژادپرست فرانسوی نمی داند که اکثر خارجی ها و مهاجران نسل دوم و سومی هستند که توسط فرانسوی ها به عنوان کارگر و برده به فرانسه آورده شده اند و تاریخ فرانسه مملو از جنایات علیه ملت های آفریقایی و آسیایی است.
‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۸
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا

اکثر خارجی ها و مهاجران نسل دوم و سومی هستند که توسط فرانسوی ها به عنوان کارگر و برده به فرانسه آورده شده اند و تاریخ فرانسه مملو از جنایات علیه ملت های آفریقایی و آسیایی است. دولت فرانسه هنوز از مستعمرات خود مالیات می گیرد
‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۸
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

از دست اسلام فرار کردن أومدن سرزمین کفر، ولی یه تیکه از شعب ابیطالب رو هم با خودشون اوردن.
‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۱
۴۵
Humpy - سیدنی، استرالیا

شنیدم اینا از انگلیسی ها هم خوششون نمیاد چون قبلا برده هاشون بودن, حالا دنیا رو گرفتن , نمیدونم چقدر درسته . ولی دلیله خیلی از جنگ ها و بد بختیهای مردم و دلیله مهاجرتشون خوده اینها بودن. سیاستهای انگلیس و امریکا ایران و سوریه رو بخت کرد (خودشون آخوند هارو آوردن رو سرمون ) , فرانسویا آفریقا رو به گند کشیدن , حالا مردم مجبورن بیان جا یی که قابله زندگیه, زندگیشونو ادامه بدان, این آقا بهشون میگه حیوون .
‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۸
۴۵
Humpy - سیدنی، استرالیا

جالبه بعضی همون فکر میکنیم, اینها ما یرانیهارو جدا از عربا میدونن , توی کامنت ویدئو یکی هست! توی استرالیا سره کار یک دفعه حرفه مصرفه آب شد رییسم پرسید مگه چند درصده خونها توی ایران حموم داران ! فکر میکنن ما توی بیابون توی چادر زندگی میکنیم
‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۳
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
گرامیان *Munchen - مونیخ، آلمان* و *millionaire - منچستر، انگلستان* - فرمایشات هر دوی شما کاملا درست است، و مکمل یکدیگر می‌باشد. هر *هایی‌*، یک *هویی* در پس خود خواهد داشت، یعنی هرچه بکاری، همان را برداشت میکنی‌. استعمار‌گران دیروز، از نوادگان استعمار‌شده‌شان، امروز ضربه می‌خورند. / نکته‌ی دیگر -درباره‌ی *مبحث موثق وجود تفاوت منفی‌ و مثبت بین نژاد‌ها و ملیت‌ها*- اینکه، من نزدیک به دو دهه‌ی پیش، در همین خارکف، بنا به تجربه‌ی شخصی‌ که بارها اینجا دیدم، افراد دگم‌گرا و واپس‌گرای محصل یا مهاجر از جاهایی که *Munchen - مونیخ، آلمان*عنوان داشت را دیدم، که همه‌جا، مذهب خود را تحمیل میکردند. در خوابگاه، با همان لباس‌های بلند صحرایی خود، با کچ، روی دیوارها، متن کتاب مقدس‌شان را می‌نوشتند!. سحر‌های ماه رمضان‌شان‌، با مشت به درب اتاق‌ها میکوبیدند!، تا همه را برای خوردن سحری بیدار کنند!، در حالی‌که در آن طبقه، از ۸ یا ۱۰ اتاق، فقط در‌ دو اطاقش آنها ساکن بودند، و بقیه، اهل مذهب آن‌ها نبودند!. ----> انسان‌ها یکسان نیستند.
‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
۴۴
Mamad_Zendoni - لندن، انگلستان
واسه خودت نوشابه باز نکن برای اروپایی توی ایرانی هم یه مهاجر هستی 🤣😅
‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
اگر با دقت نوشته من رو‌میخوندی میفهمیدی من در واقع هیچ حمایتی از حرف نژادپرستانه اون شخص نکردم ،کسی منکر وجود افرادیکه بطور کل مخالف زندگی هر غیر بومی در این‌کشورها هست نیست.ولی واقعیتی که درباره درصد بزرگی از مهاجران نوشتم غیرقابل انکار هست.در مورد ضرب المثلت هم من ایرانی ندیدم که آلمان اومده باشه،و دنبال حجاب و اسلام و حرام حلال کردن و نماز جماعت خوندن وسط خیابان و شنا با مقنعه و مایوی اسلامی باشه،خود شخص من هم که عقاید و افکارم مشخصه.از ایران اومدم اینجا تا از شر اسلام و رژیم اسلامی و اون فرهنگ و افکار فرار کرده باشم.اگر واقعا فرقی بین این قبیل افراد با مواردی که مثال زدم نمیبینی،پس اصولا بحث بی فایده هست.
‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
ایدئولوژی قرون وسطائی اسلام را که منشعب از وحشیان بیابانگرد عربستان در 1400 سال پیش است را در هر سرزمینی بکار بگیرند فرزندش نکبت است.
‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
چه بامزه ،تیزهوشان میرفتی؟ منظور من هم این نیست اروپاییها فرشته هستند.اول که اروپایی یک نفر و یک طرز فکر یکسان نیست،بعله هرجا درصدی افراد نژادپرست و کلا ضد خارجی داریم ولی درصد عمده شان نظرشان درباره مهاجر طبق رفتار و کردار افراد هست.اگر مهاجر متمدنانه و مثل خودشان رفتار و زندگی کنه،اتفاقا پذیرا هستند و مشکلی ندارند.و برعکس اگر بخواد به سبک اسلام و غیره بگرده و زندگی کنه ،بدشان میاد.این چیزی هست که ۱۵-۱۶ ساله اینجا دیدم حداقل آلمانی ها در این مورد فهم و شعور خوبی دارند.
‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
این موضوع اصلا بحث درش نیست ،خود ما در ایران وقتی کسی از روستایی به شهرمان میاد و یا از افغانستان، اگر اون شخص به زبون و لهجه خود ما صحبت کنه،مثل خود ما لباس بپوشه و زندگی کنه پذیرای او هستیم و از خود میدونیم و بالعکس اگر لباس بومی بپوشه،اصرار بر رسم و رسومات و رفتار متفاوت با ما داشته باشه و یا با گویش و لهجه متفاوت حرف بزنه خوشمان نمیاد.حالا اگر قضیه حاد تر بشه،اون افراد دست به جرم و خلاف و لجبازی و خشونت و غارت فروشگاهها و غیره هم بزنند (مثل اوضاع اخیر فرانسه) ،خوش نیومدن تبدیل به دشمنی و نفرت میشه. تمام شد و رفت.
‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
... بی ادب،چی میگی؟من ۱۵ ساله اینجا هر روز با چشم خودم میبینم رفتارشون با آدمی که مثل آدم و خودشون زندکی و فکر میکنه چقدر فرق داره با رفتارشون با یک سری مهاجر اسلامگرای عبا پوش ریشو که نه آلمانی بلد هستند و فهم و فرهنگ زندگی در اینجا رو و فقط برای منافع مالی و مفتخوری اینجا هستند.من انریش نمیدونم چجوره ولی تو یا با آدمهای عوضی و داغون نژادپرستشون برخورد داشتی یا مشکل از خودته.
‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
۳۴
2023Azadi - لینز، اتریش
دقیقاً ...خان، . جواب تو زره خودت:( تو یا با آدمهای عوضی و داغون نژادپرستشون(مسلمون نماها)برخورد داشتی یا مشکل از خودته.😉
‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
۶۰
استانبولی - استانبول، ترکیه
مطمینا که فرق قایلم. بین آدم ها و آدم نماها!مساله من پیش داوری و تعمیم دادن به همه است. منظورم این بود که 20-30 در صدی که حامی راست های افراطی هستند که فرق زیادی بین مهاجران نمی بینند، ونه همه فرانسه, ونه من! این آدم هم منظورش همه مهاجران به نظر می آمد، فارغ از هر نژاد و دین و غیره ای. نوشته شما هم بنظر حمایت از حیوان خواندن همه مهاجران بنظر می آید، باید اعتراف کنم! تقبیح و شماتت و ملامت کوچکی هم اگر می کردید که، حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت و حیوان همه را حیوان پندارد، سوتفاهم پیش نمی آمد.
‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
۵۱
ساتراپ11 - تهران، ایران
باعث تأسف هست که رییس شما اینقدر بیسواد هست!
‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
از فحاشیها و بی ادبیهات معلومه از چه قماشی هستی.حتما برای همین هم اونجا باهات بد رفتار شده.
جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
صحبت سر تفاوت نژادی ایران و عربها و غیره نبود که اینجور فکری کردی،منظور رعایت فرهنگ کشوری که درش زندگی میکنید هست. و‌ ایرانیها بخاطر فراری بودن از اسلام خیلی راحت با فرهنگ غرب خو‌ میگیرند. رئیس شما بیسواد و نادان بوده،چیزی که ما اینجا میبینیم . رفتار و‌نظرشان نسبت به برای مثال یک خانم ایرانی (یا هر کشور دیگه) مهاجر که لباس شیک و خوب پوشیده و بیحجاب هست،زبان آلمانی صحبت میکنه و فرهنگ آلمانی رو رعایت میکنه خیلی متفاوت هست با یک زن مسلمان برقع پوش سرتا پا حجاب که در فروشگاه گوشی موبایل بدست بلند بلند عربی صحبت میکنه و ۴ تا بچه هم تو‌ کالسکه حمل میکنه مثل مرغ و هرگز زبان آلمانی هم یاد نمیگیره و فکر اسلام و شوهرداریش هست.
جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
بله سو تفاهم پیش نیاد چون‌کامنت من یک زاویه خاص قضیه رو پوشش میداد،مسلما درصدی افراد نژادپرست هستند و مسلما از هر کشور از جمله اسلامیها مهاجر خوب و با فرهنگ هم داریم اما عموم مهم هست و بین عموم مهاجران نقاط مختلف تفاوت و سازگار شدن با محیط فرهنگی غرب خیلی متفاوت هست. یک مثال دیگه : وزیر مهاجرت انگلیس که بشدت راستگرای افراطی هست و برنامه های ضد مهاجرت وضد پناهنده سختگیرانه ای داره یک زن سیاه چرده هندی هست،ولی همین آدم بین همون قشر راستگرای اونجا از جمله فاراژ که سیاستمدار پوپولیست بشدت ضد مهاجرت و راستگرای انگلیسی هست طرفدار داره.پس حتی راستگراها و تندوروهای ضد مهاجر فرق قائل هستند بین مهاجرین بسته به افکار و فرهنگ اونها.
جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
۴۵
Humpy - سیدنی، استرالیا
روزه اولی که اومده بودم اینجا لبخنده روی لبشون خیلی جذبم کرد, گفتم چقدر آدم های مهربونی. باده یکی دوسال که زبون فرهنگشون رو فهمیدم, فهمیدم داستان چیزه دیگییه . رفتاره ظاهرشون با طرزه فکرشون زمین تا آسمون فرق داره . راجبه خانوم ها , کلا یک خانومه خوش قیافه و خوش لباس هر نژادی که باشه همجا تحویلش میگیرن , والی داستان برایه آقایون فرق داره . ی چیزی که زیاد شدیم اینه که کلان فکر میکنن مرد های ایرانی زن هاشونو داران صبح تا شب کتک میزنن . این هارو سره کار به شما نمیگن, توی مهمونی ها که یکم کلشون گرم میشه از دهنشون در میاد. اگر توی ویدئو هم نگاه کنی همه خندیدن. هیچکس از حرفش ناراحت نشد ! . این یک واقیته . حکومت با اسرائیل در افتاده, تمامه تلویزیون ها و فیلم ها علیه ایران تبلیغه منفی میکنن (ایران رو توی یوتوبه چه کاناله خبری رو سرچ کنید فقط اخبره منفییه ) . خانوم های ایرانی مودام از مرد های ایرانی بد میگن. از یه آدمه معمولی که تلویزیون نگاه میکنه و به ایران سفر نکرده انتظاره داریم
جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
A) گرامی‌، فرمایشات شما نیز مستند و صحیح می‌باشد. اینکه ایران در چشم ۷۰ درصد کشورهای جهان، جایی‌ بدوی هست، چند دلیل دارد. ۱) هرگاه توریستها و بویژه عکاسان خارجی‌ به ایران آمده‌ا‌ند، سعی‌ در نشان‌دادن ایران از پایین‌ترین سطح‌ را داشته‌ا‌ند. عکاسان امریکایی و اروپایی، همیشه در ایران بدنبال زوایایی بوده و هستند، که بتوانند پروسه‌ی سیاهه‌نمایی‌ را در تصاویرشان در مورد ایران، به چشم مخاطب‌ جهانی‌ بنشانند، و این در حالیست که ایرانی-جماعت، به هر کجای که برای سفر و گردشگری رود، زود می‌رود بهترین سازه و مجسمه و ساختمان آن شهر و کشور‌ خارجی‌ را پیدا می‌کند، در کنارش عکس می‌گیرد، بعد به همه نشان میدهد تا ببینند که آن کشور خارجی‌ -حتا جایی‌ دور‌افتاده- چه جای پیشرفته‌ای هست. در حالیکه توریست‌ها و بویژه عکاسان خارجی‌، همیشه نسبت به ایران، نگاهی‌ غرض‌ورزانه داشتند، چه در زمان حال، و چه بویژه در دهه‌ی شصت و دوران پر تلاطم‌اش، دورانی که سختگیری‌های اجتماعی وجود داشت، اما زندگی‌ عادی نیز جریان داشت. (ادامه....)
جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
B) - ۲) هرگاه فیلمی از ایران به محافل جهانی‌ وارد و جایزه هم نصیب‌اش می‌گردد، حتم فیلمی‌ست در ژانر سیاه‌نمایانه، که یا ایران را با مشکلاتی فراوان نشان می‌دهد، و یا یک تکه زمین خاکی، در آن به عنوان نماد برای کل ایران نشان داده می‌شود. و این چیزی نیست، جز همان جریان خیانت خائنان به وطن و خاک، در قالب نام فیلم‌ساز و هنرمند، که از جهت ساختار سینمایی نیز، کار آن‌ها پر از ضعف و ضد و نقیض‌های غیر اصولی می‌باشد. کیارستمی خائن به ایران بود. ۳) ایرانیانی که سال‌ها در کشورهایی غیر از ایران زندگی‌ می‌کنند، بهتر در جریان هستند، که ایران جزو اولین کشورهای جهان است، که جریان ضد‌تبلیغاتی بسیار قوی بر علیه او وجود دارد. خیلی‌ها اگر نهایت حتا بدانند که ایران کشوری باستانی با تاریخ و ادب غنی و تبارمند است، اما گمان می‌کنند که فضای ایران، یعنی‌ صحرایی که افراد با شتر در آن رفت و آمد دارند. ( ادامه....)
جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
c) - ۴) ایران حتا در زمان قبل از ۵۷ نیز، میان امریکایی‌ها و اروپایی‌ها، شوربختانه به‌عنوان کشوری که همه در آن شترسوار و بدوی هستند شناخته می‌شده است، و اینگونه نیست که بگوییم قبل از ۵۷، دنیا شایستگی‌های ایران را در حد معقول می‌دانسته، و پس از ۵۷، تمام آن باورها نزد جهان‌اولی‌ها از بین رفته است. البته شکی‌ نیست که وقایع ۵۷، تاثیر منفی‌ خود را بر دیدگاه جهان‌ نسبت به ایران داشت، اما در هر حال، ایران مظلوم دنیا بوده و هست. از افراد ایرانی بسیاری که قبل از ۵۷ در امریکا یا کشورهای اروپایی تحصیل مداشتند سوال کرده‌ام، که آیا ایران آن زمان وجهه‌اش بالا بود؟، که همگی‌ آنان با توجه به تجربیات زندگی‌، و همچنین تحصیل در کشورهای جهان‌اول، این نکته را تایید می‌ساختند که آن‌زمان نیز، ایران در چشم جهان‌اول، با صحرایی بدوی، یکی‌ بود. البته کارگزاران و افراد سطح بالای جهان‌اولی‌، همیشه فرق میان ایران و سایر کشورهای خاورمیانه را، درک و ارزش‌گذاری کردند، اما از اطلاع‌رسانی آن به مردم خویش پرهیز داشتند، تا خود جهان‌اولی‌شان، ممتاز در چشم‌ها باقی‌ بمانند.
جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
۳۴
2023Azadi - لینز، اتریش
....😂. اینجا همه احترام هم دیگرو دارن 😉. و کسى مجبور نیست اصل و نصب خودشو واسه احترام عوض کنه یا ....🤣🤣. ..... که خود فروشى بیش نیستى 😅
جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • داریوش اقبالی در کنسرت وین: در کوله مهمات سربازان خارجی، آزادی برای سرزمینی دیگر وجود ندارد
  • هشدار درباره تلاش ایران برای ترور و خرابکاری در بریتانیا،تهران اتهام MI۵ را رد کرد
  • ترس و نگرانی جمهوری اسلامی از همکاری نظامی کشورهای عربی با اسرائیل و «افزایش تولید نفت»
  • مقایسه تکان‌دهنده قیمت‌ها در سال ۱۳۸۲ و ۱۴۰۳: با پول سکه طلا در سال ۸۲ الان میشه ۴ کیلو پیاز خرید
  • جنجال پرواز هواپیمای مسافربری فرانسه همزمان با حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • گزارش رویترز از استخدام تبهکاران در جهان توسط جمهوری اسلامی برای عملیات
  • گربه کمیاب پالاس توسط اداره محیط زیست خراسان زنده گیری شد ولی در قفس کوچک پرندگان مُرد
  • وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • دو برادر محکوم به نقض تحریم‌های جمهوری اسلامی در آمریکا، با هویت جدید در کانادا زندگی می‌کنند
  • +535شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +400پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +328یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +249سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +233‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +228نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +211کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +207وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +186حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +182ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل