پلیس سوئد برای سوزاندن قران در مقابل مسجد بزرگ استکهلم مجوز صادر کرد

یورونیوز:  پلیس سوئد اعلام کرد مجوز تجمعی اعتراضی را صادر کرده که سازمان‌دهندگان آن قصد دارند در جریان آن که روز چهارشنبه ۲۸ ژوئن و در آغاز تعطیلات سه روزه عید قربان برگزار می‌شود، یک قرآن را در بیرون مسجد اصلی استکهلم بسوزانند.

پلیس سوئد در بیانیه‌ای اعلام کرد که خطرات امنیتی مرتبط با سوزاندن قرآن، «این ماهیت را ندارد که براساس قوانین فعلی، تصمیم برای رد چنین درخواستی را توجیه کند».


چراغ سبز برای آتش زدن یک جلد قرآن، دو هفته پس از آن داده شد که دادگاه استیناف سوئد تصمیم پلیس این کشور را در مخالفت با صدور مجوز برگزاری دو تجمع در استکهلم برای قرآن‌سوزی، رد کرد.

پلیس سوئد دلیل رد چنین درخواستی را نگرانی‌های امنیتی پس از سوزاندن قرآن در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم در ماه ژانویه عنوان کرده بود که به هفته‌ها اعتراض در این کشور، درخواست تحریم کالاهای سوئدی و تداوم مخالفت ترکیه با عضویت سوئد در ناتو منجر شد.

پلیس سوئد سپس دو درخواست متوالی برای آتش‌زدن قرآن در مقابل سفارتخانه‌های ترکیه و عراق در استکهلم را رد کرد که یک درخواست توسط یک فرد و دیگری از سوی یک سازمان در ماه فوریه مطرح شده بود.

اما درنهایت دادگاه استیناف سوئد در اواسط ماه ژوئن اعلام کرد که پلیس این کشور دلایل کافی برای ممنوع کردن قرآن‌سوزی ندارد و تصمیم گرفته شده توسط پلیس استکهلم بی‌اساس است.

درخواست تجمع برای قرآن‌سوزی در روز چهارشنبه، توسط همان فردی مطرح شده است که پیش‌تر درخواستش رد شده بود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سالوان مومیکا ۳۷ ساله، در درخواست خود برای برگزاری تجمع روز چهارشنبه نوشته است: «می‌خواهم در مقابل مسجد بزرگ استکهلم اعتراض کنم و می‌خواهم نظرم را در مورد قرآن بیان کنم ... قرآن را پاره می‌کنم و می‌سوزانم.»

مومیکا که از عراق به سوئد رفته است، پیش‌تر به یک روزنامه سوئدی گفته بود که قصدش از سوزاندن قرآن در استکهلم لطمه زدن به درخواست سوئد برای پیوستن به ناتو نیست.

پلیس سوئد روز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای کمکی را از سراسر کشور برای حفظ نظم فراخوانده است. یک خبرنگار خبرگزاری فرانسه هم گفت که چند خودروی پلیس سوئد از صبح در نزدیکی مسجد استکهلم مستقر شده‌اند.

راسموس پالودان، سیاستمدار راست‌افراطی سوئدی- دانمارکی که پیش‌تر به اتهام «نژادپرستی» محکوم شده بود نیز در ماه ژانویه درخواستی را برای آتش‌زدن یک جلد قرآن ارائه کرده بود.

پالودان پس از آنکه در سال گذشته نسخه‌هایی از کتاب مقدس مسلمانان را در سوئد به آتش کشید، شورش‌هایی را در این کشور برانگیخت.

سیاستمداران سوئدی اگرچه از آتش‌زدن نسخه‌های قرآن انتقاد کرده‌اند، اما قاطعانه از حق آزادی بیان هم دفاع می‌کنند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۱
Allen1983 - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا

ای خدا براش خوش بخواد ، بالاخره یه نفر پیدا شد که یه کار درست انجام بده، الان احمق های داخلی دیگه میخوان چه زری بزنند، یارو عراقیه و زبونش با زبون قرآن یکی هستش ، خوب اون قشنگ فهمیده جریان فقط بیزنس هستش واسه آل سعود ، همین . نه به کسی وحی شده و نه از عالم غیب اومده
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

این مرتیکه بچه ترنسی عراقی رو شناسایی و در بغداد واسش سورپرایز رو تهیه. بالاخره یه روزی برمی‌گرده!
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
۴۴
قوقولی مقولی - مادرید، اسپانیا

بهترین کار اینه که تمام قرآن های موجود در بازار رو جمع کنن وبا پست بفرستن به عربستان و در نامه بنویسن (مال خودتون ) . این حرکت اگه همگانی بشه اثرش خیلی بهتره تا سوزوندن.
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
۴۲
mitra55 - تهران ، ایران

به امید روزی که بشر از جهل و خرافات و دین آزاد بشه. و هر کس به خدای درون خود که شامل انرژی های مثبت تشکیل شده از انسانیت و شرف و رفتار و گفتار و نیک سرشتی است ایمان داشته باشه.
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

به هم ولایتی های طالبان ات بگو بدوند برن جلوشون رو بگیرند. خودت که مشغول دم تکون دادن برا کفتار پیری
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
۳۶
dannni - سوئد، سوئد

جوگیر نشید بابا ایشان یک عراقی است بهش اقامه نمیدن چندین بار رد آمده براش با اینکار می‌خواهد ثابت کنه که بعد از آتش زدن جون اش در خطر هستش در عراق که اقامه سوئد بهش بدن طبق معمول مسولین اینجا مانند گوسفند ساده این کیس مسخره رو قبول میکنن اگر دانمارک بود اصلا همچین کیس رو قبول نمیکردن
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

فاطی ، بیخودی رجز نخون ، پاشو کاسه کوزه رو جمع کن با یار و قارات ، روان شو سوئد مقابل همون مسجد ، کفن پوش بشین و شعار بدین ! دعا کن تا با همون قرآن آتیشتون بزنن و شهید بشین ! تو هم که آرزوت شهادته !
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
۳۴
Munchen - مونیخ، آلمان

تنها مذهبی که ابدا شخصی و خصوصی و اختیاری نیست و برعکس تاکید بر اجبار،مزاحمت برای دیگران،قتل ناباوران و چپاول اموالشان ،حق کمتر پیروان مذاهب دیگر و زنان و انواع امر و نهی های ضد انسانی و وحشیانه میکنه.متاسفانه چپ رادیکال در دنیا به این مذهب ضدبشری به بهانه آزادی عقیده و مخالفت با نژادپرستی میدان میده.یک مشت اراجیف کاملا خرافاتی که ترکیبی از عقاید اعراب صحرانشین و احکام دین یهود بود را در یک کتاب نوشته و هنوز میلیاردها نادان وحشی بخاطرش آدم میکشند و جنایت میکنند.
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
۳۸
freedom of the press - تهران، ایران

من نمی دونم چرا فقط گیر دادن به قرآن. کتاب کلیه دینها را باید سوزاند که به مردم بفهمانند دین یعنی افیون ملت‌ها و استثمارگر بشریت. خدا بهت عقل داده که تصمیم درست را بگیری به چه کسی مربوطه که بهت امر و نهی کنه که چکار بکن چکار نکن. اگه دقت کرده باشید در کتاب‌های دینی به افرادی که از کارهای منکر نهی می شوند در این دنیا در دنیای خیالی اونور همان چیزها به عنوان پاداش بهشون وعده داده شده. خب این چه کاریه که نقد را ول کنی و نسیه را بچسبی
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

ای کاش بزودی پلیس ایران هم مجوز برای زنده سوزاندن عظما صادر کند.
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

بنده عرض کردم که بساط دین به این شکلی که امروز میبینیم تا ١٠-١٥ سال دیگه جمع میشه. دلیلش هم اینه که دیگه خرجش به در امدش نمیارزه. نمونه اش همون جوونی که با شراب اون مکعب مسخره رو تطهیر کرد. و یا چرخش همین اخوندهای خودمون نسبت به حجاب و دو روز دیگه مشروبات الکلی. دیگه رهبر شیعیان جهان فلسطین و یمن و سوریه رو به یه تی تاپ فروخت! 😀. ضمنا علم و پزشکی نیاز بشر رو به خدا و انداختن ضعف ها به گردن یک قدرت موهومی دارن برطرف میکنن. زمانی که ایمپلنت چیپ در مغز در دسترس همه قرار بگیره یعنی خود مغز میتونه گزارش بیماری های بدن رو بده (یادمون باشه همین مغز هست که داره مثلا فعالیت سلولهای سرطانی رو مدیریت میکنه، پس اطلاعات امراض جایی در مغز نهفته و قابل دسترس هست) تلسکوپ جیمزوب و کوانتوم کامپوتینگ هم تا چشم میندازن بارگاه الهی رو نمیبینن 😀. در هر صورت پیشنهاد میکنم اهل کتاب، از کاغذهای نرم تری استفاده کنن که بعدا این کتب به یه کاری در منزل بخوره
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا

این کار عین جهالت و رذالت است. آتش زدن کتابی که بیش از یک میلیارد نفر به آن اعتقاد دارند چه سودی دارد؟ جز تحریک کردن طرفداران آن مذهب و نشان دادن عقده های فروخفته روانی؟. مثلا با آتش زدن قرآن دین اسلام از بین می رود؟می دانم که ب خیلی هم وطنان مشکل دار با خواندن این خبر قند در دلشان آب می شود ولی که چی بعدش چی؟. اگر این فرد نسخه ای از تورات یا تلمود رو آتش می زد چی؟ آیا آن هم آزادی بیان تلقی می شد؟ یا با عامل این کار به شدت برخورد می کردند. به عقیده من توهین به عقاید پیروان یک مذهب نشانه جهالت است. هیتلر هم همین کار را می کرد. نشانه ضعف است که به خاطر نداشتم دلیل و برای بحث و مناظره به کارهای دون شان انسان روی می آورند. حال ایرانیانی که با خواندن این خبر خوشحال می شوند به حالشان باید افسوس خورد.
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
۵۴
خدا شاه میهن - ایروان، ارمنستان

کم هزینه ترین راه و کار این است که، . ۱)هر چه زودتر مسجد بزرگ را تبدیل کنند به محلی برای سرگرمی افراد سالمند یا برای افراد کم بضاعت اگر وجود دارد یا هر چیز دیگری بجز مسجد، نباید حتی دربش را ببندند، یا استفاده برای عموم بجز مسجد یا خرابش کنند و یه ورزشگاه بجایش بسازند با در نهایت فضای سبز. ۲) ورود مسلمان را ممنوع یا در بدو ورود اجتزه تمرین دین و‌تبلیغ دین از هر مسلمانی سلب شود. ۳) کل مسلمانان این مسجد و کل مسلمانان افراطی را شناسایی و اخراج کنند، مستقیم به عربستان سعودی یا ایران، تا ببینیم میتوانند در این کشورها نان شبشان را در بیاورند و‌بهداشت مجانی و تفریحات سالم را داشته باشند و فرزندانشان آزادانه بدون هیچ تبعیضی در بهترین دانشگاه ها درس بخپانند پ با همان پوشش مسخره کار پیدا کنند و وشغول رندگی خود شوند؟؟؟؟؟.
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
۴۸
محسن ۵۵ - گنت، بلژیک
هر جا که دین را محترم بشمارند و بخواهند به زور مردم را دیندار کنند،فرار از دین بیشتر خواهد بود.اما با سوزاندن قرآن به نظرم نتیجه برعکس خواهند گرفت. به جای سوزاندن باید آیات ضد انسانی آن را که کم هم نیستند را یکی یکی در شبکه های اجتماعی
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
۴۸
محسن ۵۵ - گنت، بلژیک
در شبکه ای اجتماعی برای مردم تفسیر کرد
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
۴۳
Amiranko - کیف، اوکراین
یک راه حل خوب برای ورود انسانهای در پیت و ابله به کشور!
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
۵۲
ordak - بن، آلمان
واقعا پستی را به نهایت رساندید.خدا عراقیها را خوب شناخته بود که اول صدام و بعد امریکا و بعد داعش و حالا هم وحش السشبعبی را سوارشون کرده. بگو پفیوزاگر قران را بسوزانی برو تو تویلت بسوزون یا با این کارت دنبال پناهندگی گرفتنی.
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
۵۸
ادوینو - گوالف، کانادا
قرآن که خود کپی برداری از کتب دیگر است جایش بدتر از اینها باید باشد نه فقط قرآن بلکه همه کتابهای ادیان ابراهیمی چون این ادیان نتوانستند با آن همه پیغمبر فرستاده مشکل انسانها را حل کنند میدانید چرا چون این ادیان نمیتوانند طبیعت انسانها را تغییر دهند خوی وحشیگری ، تمامیت خواه حس خودکامگی ودر نهایت مذهب ابزاریست برای بروز این خویها ومیشود این دنیای پر از التهاب و مشوش امروز ما امید دارم زمانی بزسد که همه ادیان بایکوت وقانون جایش را در ممالک جهان برپا دارد ودر نهایت باید زمانی این مهم محقق شود وباید همه انتخاب کنند یا سیاهی یا روشنایی.
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
قران هم یک کتاب است مثل میلیون ها کتاب دیگر. مقداری کاغد و اراجیف دعا مانند که اغلب هم ناشیانه از تورات یهودی ها کپی شده و اصولا فرد و یا چیزی مقدس در دنیا وجود ندارد. کوچکترین فرقی هم بین سوزاندن قران و انجیل و تورات و دیگر کتاب ها و روزنامه های مستعمل وجود ندارد و مطمئنا چرخ دنیا تکان نمی خورد
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا
اینطور بفرمایید بهتر است. به امید روزی که قوم برگزیده از نیل تا فرات رو در اختیار بگیره و نظم نوین جهانی برقرار بشه و آیین واحد کابالا در سراسر جهان گسترده شود. حرف دلتان را بفرمایید
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا
این در صورتی است که غربی ها اول کشورهای اسلامی رو ترک کنند و دست از کنترل منابع این کشورها از جمله نفت بردارند. آنوقت می شود این کار را کرد
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا
درست مانند شاهین نجفی که می خواست پناهندگی آلمان رو بگیره
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا
تند نرو عزیز. داستان رو وارونه خواندی
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا
خب بله. اما در اول کار باید خود این کشورها که کعبه آمال شما هستند سرزمینهای مسلمانان رو ترک کنند و دست از منابع این کشورها به خصوص نفت بردارند. دوست عزیز صدای سوت کارخانه های غرب از نفت کشورهای اسلامی است. اینکه نمیشه غربی‌ها به کشورهای اسلامی بیایند و منابع این کشورها رو به قیمت مفت ببرند و کالاهای بنجل خودشون رو غالب کنند و امثال شما هم گله کنند که چرا مسلمانان در غرب هستند.
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا
راجع به تورات با احتیاط نظر دهید چراکه هرگونه اظهار نظر راجع به تورات و یهودیان نتیجه ای جز حبس و دا گاهی شدن نخواهد داشت
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
بنده ایرانی هستم و با خواندن این خبر مشعوف شدم و هیچ نیازی هم یه تاسف خوردن شما ندارم. چون اصالتا این دین وحشی ایرانی نیست. اکثر شعرا و نوابغ ایران که مطمئنا عقل و شعورشون از بنده و شما بیشتر بوده از این دین مشمئز کننده دوری کردن.
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
بنده جای شما باشم به این بچه شیعه ونکوور نشین میگم اگر دنیا و منابعش دست این ملل مسلمان بود الان همه ما هنوز داشتیم با الاغ طی طریق میکردیم. یک میلیارد مسلمون ازش یه قرص اسپیرین واسه سر درد نیامده بیرون. منابع میخوان چکار؟ ترشی بندازن؟ خودشون که عرضه ندارن. لااقل عرضه داشته باشن مثل عربستان و امارات و قطر در امد منابع رو درست خرج کنن.
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
توی ....باید از قران استفاده دیگه کرد
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
نه عزیزم. این ها شایعات است. این ها را صدها بار جلوی یهودیان گفته ام. حتی متعصب ترین ان ها و عکس العملی ندیده ام
‌پنجشنبه ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا
پاسخ شما مفصل است. شما نمی دانید ایرانیان بیشتر از اعراب به اسلام خدمت کردند؟ بحث در این مورد بسیار است و با چند سرچ ساده در اینترنت قابل دسترس است. دیگر اینکه در مورد علوم و فنون مسلمانان نیز می توانید در اینترنت تحقیق کنید. دست آخر اینکه چرا ما ایرانیان عقب افتادیم کتابهای جامعه شناسی نخبه کشی و چرا ایران عقب ماند و غرب پیش رفت رو بخوانید.
‌پنجشنبه ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۰
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا
پاسخ شما در پست قبلی داده شد
‌پنجشنبه ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۱
۵۴
خدا شاه میهن - ایروان، ارمنستان
با درود، جواب افرادی از این قبیل فقط بی اعتنایی هست و بس
‌پنجشنبه ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۱
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
ایرانیان چه ربطی به قضیه یک میلیارد مسلمون داره؟؟ اقا جون، سر و ته قران و اسلام رو بزنی یه اسپیرین بچه نمیتونن به بشریت اهدا کنن. حالا هی سفسطه کن
‌پنجشنبه ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۷
۴۲
mitra55 - تهران ، ایران
نیازی نیست شما به من یا دیگران بگویید چه بنویسیم یا ننویسیم, اگر شما کج فهم هستید و منظور منو نفهمیدید دلیلی نداره با شما جرو بحث کنم .ظاهرا خودتون رو در همه مسائل خیلی صاحب نظر میدونین .
‌پنجشنبه ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
من اوایل انقلاب که مخم داغ بود و داشتم کتاب "علی ارمان انقلاب" را می نوشتم. بیش از 20 بار قران را کلمه به کلمه خواندم و جز مقداری مزخرف که اغلب از تورات یهودیان دزدی شده چیزی در ان نمی بینی که چاشنی ان اضافه کردن جنایت و سر بریدن است و علی قاتل فاطمه هم جلاد محمد و مجری قتل بیش از 20000 انسان بیگناه بوده است. هرگز این کتاب 800 صفحه ای را منتشر نکردم و دستنوشته ها را توی بخاری هیزمی انداختم. اسلام یعنی مافیای جنایت که بر غرایز ابتدائی بشر سوار شده و بیسوادها و کم سوادها را بطور کامل جذب میکند
‌پنجشنبه ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
اسلام دینی أست که در ابتدا فقط برای ارضای شهوات سیاسی، قدرت و جنسی محمد درست شد. حتی خودش هم فکر نمیکرد که بعد از خودش این دین ادامه پیدا کنه. وگرنه با اون همه هوش و ذکاوت، حتما جانشین خودش رو خودش انتخاب میکرد. محمد در عرض ٩ سال (بعد از فرار به مدینه تا سال ٩ هجرت و فتح مکه) ٢٧ جنگ راه انداخت. یعنی یه طور متوسط هر سه ماه یک جنگ. چرا؟ چون برای سپاه گدا گشنه توی مدینه ای که نه کشاورزی بود و نه کار برای اونهمه ادم، باید قوت و غذا و زن جور میکرد تا شمشیرشون رو بقول خودش "در خدمت اسلام بیارن". واقعا من نمیفهمم چرا اینهمه ادم یک موضوع به این سادگی رو میخوان ربطش بدن به یک دنیای ماورا الطبیعه و یک سری لاطائلات که همه ما میدونیم. هنوز همین یک میلیارد مسلمون توی یک سوال جزئی موندن و نمیتونن جواب قانع کننده بدن: چرا خدا برای سرخپوست ها و اسکیمو ها و بوشمن های استرالیا پیغمبر نفرستاده؟؟ یعنی فقط همین ممالک شتر خیز عربستان و اسراییل و مصر و اورشلیم باید کل این ١٢٤ هزار (یک گیگ پیغمبر! ) رو داشته باشن؟ واقعا هرکسی که به این ادیان باور داره، از نظر مغزی مشکل حاد داره.
‌پنجشنبه ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
حمید جان. عزیزم. من یک تست دارم بنام "شما عاقلترید و یا 124000 پیامبر". ان را حدود 20 سال پیش تنظیم کرده ام. حالا می خواهم از ان یک کتاب بسازم. شاید بتوانی به من کمک کنی و قسمت هائی از کتاب را شما بنویسید
جمعه ۰۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا
آنچه که مسلم است با رفتن آخوندها و روی کار آمدن ایرانیانی با تفکر شما و امثال شما (نظیر رضا پهلوی و فخرآور و مسیح علینژاد) آینده ایرانیان باز هم به تباهی خواهد رفت
جمعه ۰۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۴
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا
دوست عزیز کتاب تلمود و زهر رو می خواندید و همچنین تورات سفر استر بیشتر به نفعتون بود. چون با روحیه و منش شما بیشتر سازگار است
جمعه ۰۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۶
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
عزیزم من مطلقا مذهبی نیستم تا اراجیف مذهبی را بخوانم. اگر هم قران و نهج البلاغه را ده ها بار خوانده ام فقط برای نوشتن یک کتاب بوده است.
جمعه ۰۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
۴۹
Nagonsar - مونیخ ، آلمان
با این حرفتان کاملا موافقم، واقعا ان جملات شما ر باید در تاریخ نوشت.عراقیها بهتر از این جماعت لیاقتشون نیست
جمعه ۰۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
۴۳
محمداسماعیلی - ایران، ایران
من ده سال هست رسما هر گونه دین و مذهبی رو کنار گذاشتم. آزادی بیان حق هر کسی هست ضمن اینکه به عقاید دیگران هم باید احترام بگذاریم. من هیچ نظری راجع به هولوکاست ندارم اما ایا این آزادی برای نفی هولوکاست هم هست.
جمعه ۰۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا
دستت درد نکنه
شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • رئیس بسیج جامعه پزشکی ایران: زوج‌هایی را که قصد سقط جنین دارند شناسایی می‌کنیم
  • رأی‌گیری کابینه اسرائیل در مورد «حمله تلافی‌جویانه احتمالی علیه ایران»
  • عکس روز: گاف ملی‌پوشان با انتشار نقشه ایران بدون دریاها و خوزستان و بخشی از فارس
  • شبکه اسرائیلی «کان ۱۱ نیوز»: ایران یک‌سوم موشک‌های پیشرفته خود را در حمله به اسرائیل مصرف کرده
  • داریوش اقبالی در کنسرت وین: در کوله مهمات سربازان خارجی، آزادی برای سرزمینی دیگر وجود ندارد
  • هشدار درباره تلاش ایران برای ترور و خرابکاری در بریتانیا،تهران اتهام MI۵ را رد کرد
  • ترس و نگرانی جمهوری اسلامی از همکاری نظامی کشورهای عربی با اسرائیل و «افزایش تولید نفت»
  • مقایسه تکان‌دهنده قیمت‌ها در سال ۱۳۸۲ و ۱۴۰۳: با پول سکه طلا در سال ۸۲ الان میشه ۴ کیلو پیاز خرید
  • جنجال پرواز هواپیمای مسافربری فرانسه همزمان با حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • (تصاویر) کیف‌های لاکچری سحر دولتشاهی با قیمت‌های باور نکردنی
  • +545شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +413پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +332یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +250سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +235‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +232نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +223وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +211کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +211ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +188حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله