رضا پهلوی: هدف زندگی من سقوط جمهوری اسلامی و گشایش دوره دموکراسی در ایران است

رادیو فرانسه:  رضا پهلوی : "هدف زندگی من گشودن دوره دموکراسی در ایران و سقوط جمهوری اسلامی است. یعنی آمادگی برای روزی که جمهوری اسلامی ایران دیگر در بین نیست و مردم جهت تصمیم‌گیری درباره آینده و سرنوشت شان پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند."

روزنامه "جروزالم پست" در شماره امروز خود جمعه نهم ژوئن نوشت که رضا پهلوی، ولیعهد پیشین ایران، در سخنرانی خود در کنفرانس سالانه این نشریه در نیویورک گفت که سقوط جمهوری اسلامی ایران چهره خاورمیانه را تغییر می‌دهد.


او در حاشیه همین کنفرانس گفته است که هدف زندگی او گشودن دوره دموکراسی در ایران است و  سقوط جمهوری اسلامی ایران نتایج مثبتی برای کل خاورمیانه در پی خواهد داشت. رضا پهلوی با شرکت در ضیافتی که پیش از آغاز این کنفرانس برگزار شد همچنین گفت که چهره خاورمیانه طی چهل و چهار سال گذشته تغییر کرده  و منظور او از این "تغییر" تنش، جنگ، افراطیگری، تهدید اتمی و بی ثباتی است که همگی به گفته وی به رویدادهای داخل ایران گره خورده‌ است.

رضا پهلوی همچنین با اشاره به سفر ماه آوریل خود به اسرائیل گفت که هدف او از انجام این سفر رساندن پیامی مغایر با رژیم اسلامی بود که خواستار نابودی اسرائیل و منکر هولوکاست شده است. او همچنین گفت که مردم ایران به جهان و به ویژه به اسرائیل می‌گویند که خواستار دوستی و روابط دوستانه با همگان هستند.

در جریان سفرش به اسرائیل رضا پهلوی از مرکز جهان بهایی در حیفا نیز بازدید و با کارشناسان اسرائیلی در زمینه مدیریت آب، انرژی‌های پایدار  و سرمایه گذاری های آینده در صنعت و اقتصاد گفتگو کرد. او گفت که در "شورای ملی ایران" که نمایندگی آن را بر عهده دارد گروهی از کارشناسان حقوقی سرگرم بررسی جوانب مختلف قانون اساسی و دادگستری در دوره انتقالی پس از سقوط جمهوری اسلامی است. رضا پهلوی همچنین گفت که گروه دیگری از کارشناسان با مطالعه تجربه دادگاه نورمبرگ یا کمیسیون "حقیقت و آشتی" در آفریقای جنوبی پس از آپارتاید سرگرم بررسی دوره پس از سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران است.

گروهی دیگر از کارشناسان در شورای ملی ایران که مرکب از اقتصادانان است درباره تدابیری اندیشه کرده‌ است که باید در صد روز نخست پس از سقوط رژیم اسلامی ایران به اجرا گذاشته شوند. در این حال، رضا پهلوی گفته است که او یا شورای ملی ایران قصد تصمیم‌گیری به جای مردم ایران را ندارند. هدف آنها، به گفته وی، ارائه طریقه حل مسائل و مشکلات است. ولیعهد پیشین ایران سپس تأکید کرده است : هدف وی آمادگی برای روزی است که جمهوری اسلامی ایران در بین نیست.

او سپس گفته است که تنها مأموریت وی گشایش دوره تصمیم‌گیری درباره آینده دموکراتیک ایران است، یعنی روزی که مردم جهت تصمیم‌گیری پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

رضا پهلوی در جای دیگری از سخنانش در کنفرانس سالانه "جروزالم پست" ابراز خوش‌بینی کرده که موج اعتراض‌های جاری در جمهوری اسلامی عاقبت سقوط آن را باعث خواهد شد. وی با اشاره به سرکوب خونین این اعتراض‌ها گفته است که تنها وسیله پایان دادن به این سرکوب فشار حداکثری به رژیم جمهوری اسلامی ایران و دفاع حداکثری از مردم ایران است.

در زمینه فشار حداکثری، رضا پهلوی خواستار خشکاندن منابع مالی سپاه پاسداران از طریق تحریم‌ها شده و در این چارچوب خواستار قرار گرفتن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی شده است. به نوشته "جروزالم‌پست" رضا پهلوی در عین حال خواستار اختصاص دارایی‌های مسدود شده رژیم اسلامی ایران به حمایت مالی از اعتصاب‌کنندگان در داخل کشور و همچنین حمایت پزشکی از تظاهرکنندگانی شده که توسط مأموران جمهوری اسلامی هدف آتش قرار گرفته‌اند. او از جمله حمایت‌های بین‌المللی از مردم ایران را بهره‌مند کردن آنان از شبکه جهانی استارلینک و دیگر فن‌آوری‌ها شده و گفته است : اگر با حمایت‌های مالی کارگران ایران بتوانند ماه‌ها به ویژه در بخش‌های کلیدی اقتصاد و صنعت دست به اعتصاب بزنند قطعاً رژیم جمهوری اسلامی ایران بدون خشونت و خونریزی فروخواهد ریخت.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

به نظر من شاخزاده و همسر عفیفه و گرامیشون بهتره بجای ایران به تبت برن و در اونجا به کمک انگلستان و اسرائیل سلسله پالانیهای تبت رو تاسیس بفرمایند.
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱
۴۰
آریتما - استکهلم، سوئد

بشین بابا خدای تفرقه و نفاق! اگه تو نبودی خیلی وقت بود ج.ا سرنگون شده بود. تو خودت عامل سپاه پاسداران هستی، عقب مانده‌ی ذهنی!
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴
۲۴
راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش

جناب شاهزاده عزیز افسار آن عده از طرفدارانت از جماعت فحاش و شاه اللهی را بکش بقیه خودش درست می‌شود.
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

روان پدر و پدر بزرگت شاد که اگر نبودن ایران هم نبود
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

چقدر ساندیس خور متفکر و روشنفکر نما اینجا هست.
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۷
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

مخزن .....! اگه قرار بود پالانیهایی مثل تو برای ما دموکراسی بیارن، پدر و پدر بزرگ خائنت ۵۳ سال برای انجام اینکار وقت داشتن. اما اونها به خواست انگلیس دقیقا در جهت نابودی پایه های جامعه مدنی و دموکراسی ایرانی عمل کردن. تو اگه بتونی زمینهای کشاورزی تبت رو ..... کودپاشی کنی هنر کردی.
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۴
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

ماشالله رو که نیست. اون جماعت پفیوز که فقط از روی عقده به جان ملت ایران افتاده ا‌ند و از هر وسیله‌ای استفاده میکنند که شاهزاده را بکوبند، تکیه کلامشان این هست که حامیان پهلوی فحاشی میکنند. در حالی که همین پفیوز‌های عقده‌ای خودشان شب و روز در حال فحاشی هستند. شرم کنید.
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۱
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

فقط کامنتهای این سه تا اولی رو نگاه کنین. هر زر مفتی میخوان میزنن، بعد میگن پهلوی دوست ها چنین هستن و چنان. ببینین، اگر میخاره و چیزی لازم دارین این راهش نیست. بیاین عین آدم بگین، بالاخره یه شاه کلید پیدا میشه خارش رو بخوابونه
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۴
۳۹
انسان باش - لندن، انگلستان

سایبری حالا شاهزاده هم میگی حتما دهنتو بشور،لیاقت شما همون اخوند هس،جنتی و رییسی و اون پدر زنش،
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵
۴۴
antifascism - تهران، ایران

پسر جان تو هر وقت گفتی من صرفا میخوام در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنم یا یک حزب پارلمانی در یک کشور جمهوری پارلمانی فدرال اقوام شرکت کنم بودی دموکراسی به دماغت میخوره. نه با فاز سلطنت و فرزند کوروش بودن و تمامیت خواهی پرشین تک قومی ..
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۸
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

من کی گفتن شاهزاده؟ من گفتم شاخزاده!
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵
۴۸
محمد پارسا - استکهلم، سوئد
آقا رضا تکلیف اون اتوبوسی که همه میتونستند سوارش بشند و از 8 تا مسافر 4 تاش هم پیاده شدند چی شد؟ واشر سرسیلندر سوزوند؟
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
۵۷
گر به خود ایی - کلن، آلمان

اخه، ..... تو رفتی یکبار تاریخ مملکت رو مطالعه کنی؟ یا اینکه امثال شما میدونید که ایرانی نیستید و از ....و ترکه عربها ، یا روسهای بلشویک هستید. همون مصدق که اسمشو روی خودت گذاشتی ، میدونی که زمان دولتش ، حزب توده ، چنان قدرتی پیدا کرده بود، که عملاً پس از تجزیه آذربایجان ، باکو و دیگر مناطق ایران و الحاق به روسیه , اگر دولت مصدق سرنگون نمیشد ، باقیمانده ایران هم به پنج یا شیش کشور تجزیه میشد، و در بهترین حالت،دقیقا سرنوشت کره را در همان زمان میداشتیم،. کمونیست ها با رهبری کیم ایل یونگ پنج ملیون کره ای رو کشتند، و منفورترین کشور دنیا یعنی کره شمالی رو درست کردند. احمق های بی منطق پهلوی ستیز ، بدون منطق و شعور، بدون دانستن تاریخ خود و جهان، ایران ما رو خراب کردند و هنوز هم بی‌شرمانه و وقیحانه دست بردار نیستند. به یاری پروردگار ، چهره‌های کریه تان بزودی آشکار و ننگ حقارت برای همیشه همراهتان خواهد ماند. خدا، شاه ،میهن
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

اولا بی تربیت نشو. دوم: اینکه توده ای ها در زمان مصدق آزادی داشتن حرف درستیه، اما این ویژه توده ای ها نبود. مرحوم مصدق هم یک ملی گرای واقعی و هم یک دموکرات واقعی بود. او دستور داده بود که از سانسور و توقیف نشریات و مزاحمت برای احزاب خودداری بشه. نشریات پالان طلبی مثل آتش میر اشرافی بودن که همون زمان هم ید طولایی در فحاشی داشتن و زشت ترین کاریکاتورها رو از مصدق میکشیدن و کسی هم کاری باهاشون نداشت. اتهام توده ای بودن به مصدق توسط عمال انگلیس و به ویژه برای فریب طیف مذهبی مردم به او زده شد و خیلی از افراد ساده لوح هم اونو باور کردن. اگه مصدق با توده ای ها بود چرا افسران توده ای به دستور رهبرانشون در روز کودتای ۲۸ مرداد به سوراخهاشون خزیدن و کمکی به مصدق نکردن؟ تا جایی که حتی برخی از رده های پایینتر سازمان افسری حزب توده به بالایی ها اعتراض کردند. سوم: اون "به یاری پروردگار" گفتنت خیلی باحال بود! نمیدونستم خدا هم سلطنت طلبه!
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
دردی که شما از محبوبیتِ امروزِ پهلوی میکشید در کامنت های شما پیداست. در اقلیتِ منفور واقع شدن شما را واداشته که به فحاشی و چرند نویسی متوسل بشید. بسوزید و خاکستر بشید چون برخلاف اسم کاربری منتخب شما مردم شادی را برای روح پهلوی میخواهند. درک میکنم که چه دردی را تحمل میکنید و فقط میگویم، به جهنم.
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
کدوم محبوبیت؟ چهار تا شبکه مشکوک سعی کردند حرکت مردم رو به نفع پالانیها مصادره کنند که به سادگی هم دستشون برای مردم رو شد و تلنگ شاخزاده هم در رفت و آبروی نداشته عفیفه خانم هم در طبق اخلاص گذاشته شد!
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
۴۴
antifascism - تهران، ایران

ههههه. شازده ول داد 4تاش نتونستن تحمل کنن پیاده شدن. قبل از همه ..طلبها من این بنده خدا رو هم برای انتخابات ریاست جمهوری آینده ایران از منطق خودم کاندید میدونستم. اما دیدم تعطیله. میره اسراییل میگه ما فرزندان کوروش با شما فرزندان کنعان جیمبلیم و بقیه پشمن. بابات هم همینا رو گفت و چت زد و تو چادر جشن 2500ساله گرفت و ادای امپراطورهای اسکل قدیم رو دراورد زدن زیر ماتحتش بیرونش کردن. یادش نبود همون انگلیس و روس باباشو از سوادکوه و اسطبل قزاق آورد شاه کرد و یابو برشون داشت. فقط آدمهای بی سواد انقدر ضایع تخیلی هستن. اوایل ادای دموکراتها رو دراورد این نیمچه رضا پالانی بعد مدعی جانشینی کوروش کویر لوت محل زندگی پرشینها شد! الدنگ خودت و بابات و بابابزرگت که تورکین. زن ملنگت هم که تورک زنجانه. چرا اینهمه اسکل و باستان گرا هستی. اینهمه بلوچ و کرد عرب در شهرستانها و تورکها در تهران و کرج کشته شدن. چیکار براشون کردی!
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
این نوکران بی جیره ومواجب اخوند ها اگر از فحش و توهین ناراحت میشدند و می فهمیدند که با ملت باید همگام شوند این مزخرفاتی که در شان خود و همه کس و کار شان میباشد در این سایت ها بلغور نمیکردند . این ....نوکران و اجیر شدگان باید بدانند که خاندان پهلوی خط قرمز ملت ایران میباشد و هر گونه حرکت های مذبوحانه با شدید ترین ورکیک ترین کلمات مواجه خواهند شد.
یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
۳۴
Munchen - مونیخ، آلمان
چپی و مجاهد حجاب به سر و البته سایبری رژیم به این مطلب منفی میدن.نکته خنده دارش اینه با اینکار تیشه به ریشه خودشون هم میزنند.باشه شما مخالف سقوط جمهوری اسلامی و ورود دکوکراسی و ازادی به ایران باش!. دیگه روده درازی و داستان سرایی تو کامنتها با نامهای مصدق و آریتما و خشایار و غیره لازم نیست! مردم ایران تصمیمشان رو گرفتند و از عقاید دموکراتیک و امروزی شاهزاده حمابت میکنند.این رو با شعارهایشان فریاد زندند.شما بالا برید پایین بیایید،واقعیت اینه!
یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
۴۵
nihad_finland - تورکو، فنلاند
مشکل شما شاه اللهیا همینه, هرکی با شما نباشه ساندیس خوره,
یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
۴۵
nihad_finland - تورکو، فنلاند
یک ادم بی مصرف و بی خاصیت, که حرف زدن هم بلد نیست, داره خواب شاهنشاهی ایرانو میبینه, دزد مفت خور بی عرضه, بدتر از تو و خاندان کثیفت اونای هستن که دارن پاچه خواریتو میکنن, یعنی چقدر باید رذل و کوچیک باشید که ابن مفت خور بی خاصیت شاهنشاهتون باشه؟ هر چی دلتون میخواد منفی بدید, منفی گرفتن از شما رعیتهای خودخواسته واسم افتخاره, ارزش اینم ندار ید که وقت بذارم واسه جواب دادن کامنتاتون, اخه واسه شما شاهعنشاهیا هرکی شاه اللهی نباشه,طرفدار جمهوری اسـ...ه
یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
۳۹
انسان باش - لندن، انگلستان
خودتون جر هم بدین نمیتونین ما رو به جون هم‌بندازین سایبری،بدو‌ برو تا واجبی تموم نشده،اگه یه ذره،یه ذره وجدانی تو وجودت هس فکر کن ببین چکار داری میکنی از کی از چی داری حمایت میکنی!؟
‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۳
۳۹
انسان باش - لندن، انگلستان
دوست عزیز بحث کردن با این انسان نماها فقط و فقط وقت تلف کردنه،اینها پول میگیرن تا بین ما تفرقه بندازن،مطمین باش همین خودش ده تا اکانت دیگه هم داره،یه جا سلطنت طلبه یه جا سایبری یه جا مخالف و‌موافق و چپ و راست،اینها همه چیشونو با پول عوض کردن
‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۹
۳۹
انسان باش - لندن، انگلستان
اگه جواب داشتی که جواب میدادی،شما بفرمایین کم خدمت کرد رضا شاه!؟ شما بفرمایین که اگه سایبری نیستین کی بیاد جای جمهوری اسلامی؟مثلا اخوند بره موسوی و غیره بیان!؟ یا نایاک بیاد!؟ یا مریم رضوی!؟!؟؟
‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۶
۳۹
انسان باش - لندن، انگلستان
چقدر باید یه انسان بی وجدان باشه که این حرف رو‌بزنه!! اونهمه خدمت رو ببینه باز توهین کنه!! چقدر شما سایبری ها بی وجدان هستین اخه!؟ از کجا اومدین شما!؟!؟ از قماشی هستین!؟! اخوندت ۴۵ سال چه غلطی کرده!؟!
‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۰
۴۴
antifascism - تهران، ایران
تورو کجای این بزارم. باوجدان. این یوخول هر روز یه اور ناشتایی میده. کدوم سواد و مبارزات مستند داره. کدوم هوش و خلاقیت داره که بهش بها بدیم. کاملا مثل طرفدارانش که امثال جنابعالی باشید مخ لص و ملنگه. و البته طلبکار و متوحش. تمام تفکرات و رفتارهای سایبری ها با ... مشابه نه چپی های باسواد و آزادیخواه حق گرا.
‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
فرض میکنیم حق با تو باشه و من یه سایبری باشم. وای به حال طرفداران شاخزاده که هیچ جوابی برای ایرادهایی مثل مفتخوری و اسپرم پرستی و بی غیرتی ایشون ندارن.
‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
۳۹
انسان باش - لندن، انگلستان
فرضی نیس حتمی هس،همتون میگین فرض کنیم من سایبری هستم،دوما مفتخوره ما دوسش داریم پالان ما دوسش داریم شاخزاده هس ماه زاده هس ما دوسش داریم،هر چی هم بردن نوش نوش جونشون ای کاش همه چی رو میبردن تا چیزی واسه اخوند نمونه
‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۲
۳۹
انسان باش - لندن، انگلستان
از کل نظام مقدس جانی یه نفر شما بگین فقط و فقط یه نفر بگین که سواد و زبان و کلاس شاهزاده رو داره،یه کار انجام داده واسه مملکت واسه مردم!؟ به مشکلی از مشکلات حل کرده!؟ این بزار هر جا دوس داری ولی انسان باش انسان
‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۵
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
شما خیلی بیجا میفرمایید از کیسه ملت ایران می بخشید. ایشون هم بقول اصفهانیها خیلی ککه میخورن مفت بخورن. مگه شهر هرته؟
‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۳
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
مشکل مفتخوری این الدنگ بی خاصیت به کنار. مشکل بی غیرتیشو چطوری ماستمالی میفرمایید؟
‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۵
۳۹
انسان باش - لندن، انگلستان
بسوز سایبری بسوز ما دوسش داریم‌اون هم میاد
‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
۳۹
انسان باش - لندن، انگلستان
ببین سایبری واجبی بگیر قشنگ میدونم دستور اومده به شاهزاده گیر بدین خرابش کنین،نمیتونین،نمیتونین،مملکت رو به چه روزی انداختن که تو از کامنت گذاشتن چرت و پرت گفتن زندگی رو می گردونی، بعد بیا بگو شاخزاده،هر چی به آدم‌هایی مثل تو بگیم انکار با دیوار حرف میزنیم، امیدوارم آدم بشین راه درست رو بری خودت هم خوب میدونی اینها یه روزی می‌رن حالا هر کی بیاد اینها می‌رن،دیکتاتور تا ابد نمی مونه
‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
۴۴
antifascism - تهران، ایران
پس معیار سنجش شما عمال حکومت ولایت فقیه!! یعنی هرکی از اینها بهتر باشه بهتره! اینا از کل تاریخ بشر حرومی تر هستن و مقایسه یک فرد یا گروه با این حکومت خنده داره. شما مگه نمیگی سواد داره! خوب چنتا مقاله یا کتابش رو معرفی کنید که کسی در نوشته ها یا مقالاتش به اون ارجاع داده باشه! یکی از فعالیتهای معتبر اجتماعی یا سیاسیش رو نام ببرید. تو با ادعای انسانیت انسان نمیشی. ببینی واقعا کی هستی. در ضمن برای من کسر شان انسان باشم. من حاضرم هر حیوانی باشم جز انسان ویروس جهان هستی. همینکه به این میگی شاخزاده و خودتو برده فرض میکنی پس انسان نیستی.
‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
اشتباه می فرمایید. شاخزاده خودش به اندازه کافی خراب هست! نیاری به خراب کردن من نداره! اگه قرار بشه دیکتاتوری از ایران بره اول از همه خود این شاخزاده الدنگ به زباله دان تاریخ می افته و میره پیش پدر و پدر بزرگش.
‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
۳۹
انسان باش - لندن، انگلستان
اونی که شما میگین نویسنده هس نه سیاستمدار،کار سیاسی هم میکنه،آقات خطر رو دیده دستور داده به لشکر سایبری که تا میتونین خرابش کنین،اصلا چرا این روزها همتون گیر دادین به شاهزاده!؟ یه لحظه خودت فکر کن!؟ شما بهتره همون اخوند بهت حکومت کنه فحش بدی بهشون اره ما میگیم شما سایبری نیستی،از نوشته هامون معلومه که کن کی هستم تو کی هستی والا من آقا ندارم باهاش مشورت کنم چی بگم چی نگم،من دلم به حال ملت و مملکت میسوزه که اخوند قوح رد توش و آدم‌های مثل شما هم طرف اونها،
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
۴۴
antifascism - تهران، ایران
همینکه به یک شهروند عادی که بابابزرگش با کودتای انگلیس از روستاهای سوادکوه پاشد اومد نام شاه رو خودش گذاشت و سلسله پالانی ایجاد کرد میگی شاخزاده گند زدی به سرتاپای انسانیت و آزادی. اینکه برای امیال و فاشیست مغزیتون یه انگل رو علم میکنید و دانسته و ندانسته پشتیبان حکومت جمهوری اسلامی میشید و خون کشته های تظاهراتهای اخیر رو پایمال میکنید کافیتون نیست و دوقورتو نیمتون باقیه. چقدر شماها بدذات هستید. از بسیجیها بدتر نباشید بهتر نیستید. فرافکنهای مدعی.
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
۳۹
انسان باش - لندن، انگلستان
برو بابا سایبری،جواب پیدا نکردی داری چرت و‌پرت میگی مثل آقات خامنه ای و کل اخوند،شما کی هستین از چی ساخته شدین!؟ یه ذره انسانیت هس تو وجودتون!؟ یه ذره وجدان!؟ معرفت!؟ شرف!؟ از بچه الان بپرسی میگه رضا شاه نبود الان ایرانی هم نبود،اخه چته تو!؟ چرا این کار رو میکنین!؟ چتونه چند وقت گیر دادین به شاهزاده!؟ نه بگم اخوند خوبه خوشت میاد!؟ ظلمی که اخوند به ایران کرد چنگیز مغول نکرد،
‌سه شنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
۴۴
antifascism - تهران، ایران
آره خوب برای ملت بی سواد تمام آورده های ناصرالدین ساه رو میزنی به پای رضا پالانی و اینکه مشروطه و جمهوری تقدیمی قاجارها به مردم ایران رو تبدیل کرد به سلطنت قلابی پالانی! پالانی ها هیچی نبودن فقط چون این حکومت کثافت رو به انتها رسونده اونها رو توجیح میکنید. اتفاقا طرفداران سلطنت همون طرفداران ولایت هستن چون همشون تمامیت خواه هستن.
‌سه شنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
۳۹
انسان باش - لندن، انگلستان
واقعا خدا شفات بده،‌دالان رو الان آقات پوشیده و با رفیق‌های جنایت کارش،شما سایبری ها مرزهای بی شرفی رو هم جابجا کردین،آقاتون دستور داده به هر قیمتی شده پهلوی رو بکوبین،تویه جوجه سایبری بی وجدان ....هم خودتو با پول عوض کردی هر چی آقا بگه،هر چی دوس داری ولغور کن،پالان مالان تالان شاخزاده ماهزده، فک نکن شما رو آدم حساب میکنن، باز هم میگم شاید شاید وجدانت یه تکونی خورد،خاندان پهلوی نبود ایرانی هم نبود،اگه میفهمی نمیفهمی هم بلغور کن بره،امید‌اورم یه روزی ادم‌بشین شما سایبری ها
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۶
۳۹
انسان باش - لندن، انگلستان
چقدر بی وجدانی تو چقدر نفهمی تو اخه!؟ چته اخه مشکلت با پهلوی چیه!؟ اون همه خدمت کردن چی میخوایی دیگه سایبری!؟ خود اخوند هم در اومد گفت قبول کرد رضا شاه خدمت کرده،تو چته تو چرا میسوزی؟ بابا خجالت بکش!؟ والا بلا یه روز همه این اخوندها جمع میکنن می‌رن بعد شما میمونین ما مردم،یه ذره معرفت داشته باش،ببین دانشگاه بانک راه آهن ‌‌غیره و غیره اولین بار کی آورد تو ایران!؟!؟ بابا والا هممون میمیریم،تو رو خدا فکر کن جون هر کسی دوس داری فکر کن
‌چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +553شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +425پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +335یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +252سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +236‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +235نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +231وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +226ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +190حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله