رضا پهلوی با بنی گانتس، از رهبران اپوزیسیون اسرائیل، در نیویورک دیدار کرد

 رضا پهلوی (راست) در کنار بنی گانتسرادیو فردا: شاهزاده رضا پهلوی در پیامی توییتری خبر داد که روز دوشنبه، ۱۵ خرداد، در نیویورک با بنی گانتس، یکی از رهبران اپوزیسیون و وزیر دفاع پیشین اسرائیل، دیدار و درباره «فرصت‌های همکاری» آتی گفت‌وگو کرده است.

آقای پهلوی و ژنرال گانتس هر دو از میهمانان و سخنرانان کنفرانس سالانه روزنامه اسرائیلی «جروزالم‌پست» بودند که با عنوان «چشم‌انداز نوین خاورمیانه» در نیویورک در جریان است.


رضا پهلوی نوشت درباره «تاریخ غنی» مردمان ایران و اسرائیل و «فرصت‌های همکاری آتی» نه‎‌تنها بین اسرائیل و یک ایران سکولار و دموکراتیک، بلکه در سراسر خاورمیانه، با آقای گانتس گفت‌وگو کرده است.
رضا پهلوی ماه گذشته در جریان سفر رسمی پنج‌ روزه به اسرائیل با مقامات ارشد این کشور مانند نخست ‌وزیر، وزیران اطلاعات و راهبردی دیدار کرد، اما سران جناح اپوزیسیون اسرائیل فرصتی برای ملاقات با او را در برنامه کاری که از سوی میزبانان دولتی طراحی شده بود، نیافتند.

بر اساس نظرسنجی‌های ماه‌های اخیر در اسرائیل، در صورت تکرار انتخابات در این کشور، بنی گانتس که رئیس ستاد ارتش اسرائیل نیز بوده، به دلیل مواضع اعتدالی خود، بخت بیشتری برای پست نخست ‎‌وزیری دارد تا بنیامین نتانیاهو یا سایر سیاستمداران دیگر.

رضا پهلوی روز یک‌شنبه، ۱۴ خرداد، در سخنرانی در کنفرانس «جروزالم‌پست» خطاب به سیاستمداران، بازرگانان و کنشگران اسرائیلی و آمریکایی‌های دوستدار اسرائیل گفت: «زمانی که رژیم شیطانی حاکم بر ایران شکست بخورد، آینده جدیدی برای همه منطقه پدیدار خواهد شد.»

این چهره مخالف جمهوری اسلامی ایران افزود چشم‌انداز نوین خاورمیانه‌ای را ترسیم می‌کند که «مرفه‌تر، امن‌تر و باثبات‌تر باشد، و در آن، فرزندان ابراهیم و کوروش گردهم آیند و منطقه خود را به جایی که شایسته تمدن‌های بزرگ و باستانی اجدادشان باشد، تبدیل کنند».

گیلا گاملی‌ال، وزیر اطلاعات اسرائیل که در سفر آقای پهلوی به اسرائیل میزبان او بود، دو هفته پیش در جریان سفر کاری خود به واشینگتن در کنار شماری از رهبران سازمان‌های آمریکایی یهودی با رضا پهلوی دیدار کرد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۷
فرهاد۱۹۷۷ - لوس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

آقای رضا پهلوی باز هم اشباه کردی. از دیدار قبلی‌ات به اسراییل درسی نیاموختی؟ اگر به امید این هستی که با این دیدارهایت با اسراییلی‌ها مورد تائید کشورهای بزرگ قرار بگیری سخت در اشباه هستی. مشاورانت را عوض کن که مدتهاست ترا به جاده خاکی برده‌اند. شما و خانواده‌ات ۴۳ سال خورده و خوابیده‌اید حالا سر از زیر پتو در آورده‌اید. شما و همراهانتان از جمله همسر گرامیتان این جونبش خودجوش مهسا را به بیراهه برده‌اید و به کثافت کشیده‌اید. همین بس که حتی یک سناتور کار کشته امریکایی به شما وقت ملاقات نمیدهد. بهتراست که کمی برای خودتان احترام قائل باشید و دست چماق‌‌به داستانتان را بگرید و از این معرکه خارج شوید.
‌سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
۳۴
Munchen - مونیخ، آلمان

بسیار هم عالی.الان باز آتش میفته به فلان جای مزدوران مجاهدین و سایبریهای جیره خور رژیم.که با آیدیهای گوناگون در پشت نقابهای مختلف مخفی میشن و از شدت عقده و سوزش نفرت پراکنی میکنند،نبش قبر ماجراهای دهه ۵۰ میکنند و غیره!
‌سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
۴۰
آریتما - استکهلم، سوئد

عقب مانده‌ی ذهنی خودش هم نمی‌دونه داره چکار می‌کنه! خاندان فاسد پالانی!
‌سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
۱۰۳
خداوند - آسمان، ایران

شمشیر نادر افشار رو مثلا این شازده باید از غلاف بکشه بیرون! این تهش میگه “نافرمانی مدنی” امشب همه چراغهای توالت رو روشن بذارین!
‌سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

مقامات اسرائیلی وقتی با ایرانیان ساده دل و یا مشکوکی مثل این شاخزاده پالانی صحبت میکنن دم از کوروش و نزدیکی یهودی ها و پارس ها میزنن و وقتی با عربها ملاقات میکنن از نژاد واحد سامی و فرزند ابراهیم بودن صحبت میکنن. به این میگن سیاست انگلیسی تفرقه بینداز و حکومت کن.
‌سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
۶۳
چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان

مرگبرپخمه پهلوی وزنش.دیدم تو خبره قبلی حرف ازتقییر منطقه زده این پخمه.توخیالش خونه باپیژامه راه راه آبی نشسته.یه کاسه پپکورن وماستو عرق جلوش.نقشهه منطقه غرب آسیارو گذاشته جلوش.هی جابجا میکنه.هی تقییرمیده.هی تقیرمیده هی جابجامیکنه.
‌سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش

به قول ما تبریزی ها "یارو خرش را میرونه که بگه اهل ممقانه " شاید جُوئی ,چاوداری , چیزی گیرش بیاد . من نمیدونم این بابا کجا و سیاست کجا . هی میخواد خودشو قاطی سیاستمدارها بکنه . خودش هم نمیدونه این وسط چکاره هست . چکار میخواد بکنه ؟ استراتژیش چیه ؟ تاکتیکش چیه ؟ چکار میخواد بکنه ؟ اصلا به چی میخواد برسه ؟تا بحال به کجا رسیده ؟ دستاوردش برای این ملت چی بوده ؟ اگر یک نظر جامع در موردش بکنیم اینه که " کلا وِل معطله .
‌سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش

از فحاش های شاه الهی فرقه پهلوی بزرگوار خواهش میشود به جای استفاده از نقطه چین و فوحش در کامنت هایشان , اون نقطه چین ها یی که دائما در دهانشان میچرخانند را قورت بدهند و به سوالهایی را که در کامنت بالا کردم جواب دهند . فوحش هایشان هم نصیب خودشان .
‌سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
۴۷
فرهاد۱۹۷۷ - لوس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

و اما جواب سئوالات شما:. چکار میخواد بکنه ؟(خودش هم نمیداند). استراتژیش چیه ؟(استراتژئی ندارد) تاکتیکش چیه ؟(تا حالا تاکتیکش دست بدامن شدن به اسرائیل بوده). چکار میخواد بکنه ؟(میخواهد با این کارهایش شاه بشود). اصلا به چی میخواد برسه ؟( برای بار دوم میگویم- میخواهد شاه بشود). تا بحال به کجا رسیده ؟(زیر پتو). دستاوردش برای این ملت چی بوده ؟(هیچی). اگر سئوال دیگری تم هست بپرس شاید بتوانم جواب بدهم.
‌سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش

دوست گرامی , جواب کاملا دقیقی بود .به شاه الهی های عزیز توصیه میکنم جوابهای شما را چند بار از اول تا آخر بخوانند و ازبر کنند . موفق باشید .
‌سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
۳۴
Munchen - مونیخ، آلمان
خوشم میاد هرچی سایبری بوگندو و هرچی کمونیست و جیره خور رجوی بازنده خائن کثیف هست سوزش گرفتند و توی کامنتها جلز ولز میزنند.شاهزاده دوستی ایران و اسرائیل رو استارت زده و همکاریهای زیادی در کار خواهد بود که این به نفع انقلاب آزادیخواهانه و جنبش مردم ایرانه.برای همین هم میسوزید.
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
۴۵
nihad_finland - تورکو، فنلاند
بیچاره, به هر در میزنه تا دیده بشه,ضایع.
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
این باور زشت به تبعیض نژادی که از احساس خود بزرگ پنداری نشات میگیرد بدجوری به ...... تبدیل شده است
‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +553شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +425پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +335یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +252سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +236‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +235نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +231وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +226ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +190حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله