مجری باسابقه صدا و سیما به کانادا مهاجرت کرد؛ ویدیوی جدید وی بدون حجاب اجباری

 ژیلا امیرشاهی از مجریان باسابقه صدا و سیمای جمهوری اسلامی به کانادا مهاجرت کرد.صدای آمریکا: در ادامه موج مهاجرت و خروج نیروهای صداوسیمای جمهوری اسلامی، یک مجری و گوینده باسابقه رادیو و تلویزیون حکومتی ایران نیز اعلام کرد که به کشور کانادا مهاجرت کرده است.
بنابر تصاویری که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، ژیلا امیرشاهی از مجریان باسابقه صدا و سیمای جمهوری اسلامی با انتشار ویدئویی، اعلام کرد که در شهر «ونکوور» کانادا حضور و اقامت دارد.


او در فایل ویدیویی که از خود و بدون حجاب اجباری منتشر کرد اظهار داشت که در کشور کانادا کلاس‌های «آموزش فن بیان و سخنرانی» را برگزار خواهد کرد.

از زمان شروع اعتراضات سراسری سال ۱۴۰۱ برخی از مجریان، بازیگران، گویندگان و کارکنان سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی از این رسانه خارج شده و به کشورهای دیگر مهاجرت کردند.

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه نیز، منابع آگاه از بازداشت ‎سجاد شهرابی، گوینده ‎رادیو توسط نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی و بردن برخی لوازم شخصی او علاوه بر تفتیش منزل خبر داده بودند.
در ماه‌های گذشته هنرمندان و ورزشکاران بسیاری به دلیل حمایت از معترضان یا پیوستن به اعتراضات سراسری، توسط نهادهای امنیتی و قضایی حکومت ایران مورد آزار و اذیت قرار گرفته و برخی نیز احضار، بازداشت، محاکمه و بعضی نیز ممنوع‌الخروج، ممنوع‌التصویر یا ممنوع‌المعامله شده‌اند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد

زرتشت بلوف: دیگر چه می خواهی؟ این هم کلاسِ زبان فارسی! البته تو لازم نیست توی کلاس های فن بیان و سخنرانی شرکت بکنی! در همان سطح ابتدایی دهقان فداکار و برادران یوسف شرکت بکنی کافییه😜😝
‌سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
۵۸
دانای نادان - آمستردام، هلند

قبل از تدریس ، باید از همه مردم ایران بابت سالها ریا کاری و دروغ گویی عذر خواهی کنی.
‌سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
۴۲
mitra55 - تهران ، ایران

این هم یک مزدور کثیف دیگه, سال ها تبلیغ کرد که ایرانیان که مهاجرت کردن به ایران و به خانه بر میگردند حالا که هوا پسه خودش مهاجرت کرده. ای ننگ بر شما ها . اگر مسلمون نبودی و حجاب داشتی الان وقتش بود که میموندی و مبارزه میکردی مثل دیگر هنرمندانی که حجاب برداشتند و فرار نکردند. تازه میخواد کلاس هم بزاره جیب مردم رو هم خالی کنه. امیدوارم مردم کانادا هوشیار باشند و اینو هم رسوا کنند. فکر کرده حجاب برداشته باید تحویلش بگیرند.
‌سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
۳۶
dannni - سوئد، سوئد
من با حجاب اجباری مخالف هستم اما باور کن اگربا همان حجاب میموندی خیلی به نفع ات بود بدون حجاب قیافه ات هیولا شده
‌سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
۵۴
shirzan - برلین، آلمان

تا حالا خودت به کسی اجازه دادی راجع به لباس پوشیدنت نظر بده؟
‌سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
فقط یکعده پدرسگ! (با عرض معذرت بسیار زیاد از مقام والای سگ)
‌سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
۴۸
samisan - توکیو، ژاپن
اقا شما به سگ توهین نکن سگ خیلی با شرف و نجیب هست در مقابل اینجور افراد سگ را اگر مثل بچه انسان از بچگی درست تربیت کنی هیچوقت فرموشت نمیکنه و خیلی با احساس و دوستدار شما میشه و پاچخوار و ریاکار و دقل باز هم نیست
‌سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
دوست عزیز من کلی معذرت خواستم از سگ نر که زده ....…!! که اینها شدن پدر سگ 😀😀 یعنی حتی ترتیب اینها رو سگ هم بده باید ازش معذرت خواست
‌چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.