مقام قوه قضاییه: افراد ابلهی، می‌گویند چرا پول ایران را در لبنان، عراق و سوریه خرج می‌کنند؟

میزان نوشت: حجت الاسلام عبدالهی گفت: اینکه بگوییم آن‌ها در بحبوحه قدرت نمایی داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی و انحرافی چند هزار نفر را در اربیل و دیگر نقاط کشتند، قابل ارایه نیست و نمی‌توان تحمل کرد، ولی غصه این است که افراد ابلهی پیدا می‌شوند که می‌گویند چرا پول ایران را در لبنان و عراق و سوریه خرج می‌کنند؟ اگر ابله و نادان هستید که هیچ، اما اگر مزدورید، بایستید تا بایستیم و بدانید که بالاخره جبهه حق پیروز می‌شود.هرکسی قدم در راستای یاس آفرینی در جامعه گام بردارد، خداوند او را هلاک می‌کند.

    رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه همواره محاسبات غلط دشمن، موجبات اضمحلال آن‌ها را فراهم کرده است، گفت: شهید سلیمانی مهندسی خوب دشمن را با محاسبات صحیح خودش از بین برد.


    حجت الاسلام علی عبدالهی عصر امروز در همایش جهاد تبیین در مکتب شهید سلیمانی که در سالن شهدای هفتم تیر ستاد مرکزی قوه قضاییه برگزار شد، با تسلیت سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار کرد: ایشان حضور سه امام را درک کرده است، برکات این وجود نورانی در زمان حیات او بسیار بزرگ بوده است.

    وی با بیان اینکه خداوند عنایت ویژه‌ای در زمان حیات شهید سلیمانی برای او قائل بود، عنوان کرد: او در دوره زندگی خود در هیچ حوزه علمیه‌ای تحصیل نکرده بود، اما چه اتفاقی افتاد که به چنین جایگاهی رسید؟ وجود ایشان در دنیا و عالم مادی برکات عجیبی داشت، اما بعد از خارج شدن از حیات مادی نیز برکاتش چندین برابر افزایش پیدا کرد.

    عبدالهی خطاب به بسیجیان و کسانیکه مسئولیت جهاد تبیین را برعهده دارند، گفت: توجه و تمسک به خصیصه‌های اخلاقی شهید سلیمانی بسیار راهگشاست.

    رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: اوایل انقلاب و زمان جنگ، میزان تسلط زمین و هوایی ما در این حد نبود و شاید توان نظامی دشمنان اصطلاحا سر به آسمان می‌کشید و به این توان خود مباهات می‌کردند و می‌خواستند قدرت پوشالی خود را به رخ ما بکشند، اما پس از آن چه اتفاقی رخ داد؟ امروزه با تلاش بزرگمردانی همچون شهید سلیمانی جایگاه دفاعی و قدرت نظامی بازدارنده کشور زبانزد عام و خاص شده است.

    عبدالهی با اشاره به دیگر خصلت‌های اخلاقی سردار سلیمانی گفت: پذیرش جایگاه، ولی فقیهی رهبر انقلاب برای سردار دل‌ها یک باور اعتقادی بود و از رهبر انقلاب، تبعیت قلبی داشت.

    رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به ضرورت جوانسازی در ارکان مدیریتی گفت: در بلوغ انقلاب انچه باعث موفقیت شد، تربیت افراد و نیروهایی همچون شهید سلیمانی بود که با جوانی وارد سیستم شد و چنین افتخاراتی برای کشور آفرید.

    وی با اشاره به اینکه قدرت پوشالی دشمنان نظام و انقلاب در برابر ولایت فقیه پوچ است، توضیح داد: همواره محاسبات غلط دشمن، موجبات اضمحلال آن‌ها را فراهم کرده است. شهید سلیمانی مهندسی خوب دشمن را با محاسبات صحیح خودش از بین برد.

    رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: اینکه بگوییم آن‌ها در بحبوحه قدرت نمایی داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی و انحرافی چند هزار نفر را در اربیل و دیگر نقاط کشتند، قابل ارایه نیست و نمی‌توان تحمل کرد، ولی غصه این است که افراد ابلهی پیدا می‌شوند که می‌گویند چرا پول ایران را در لبنان و عراق و سوریه خرج می‌کنند؟ اگر ابله و نادان هستید که هیچ، اما اگر مزدورید، بایستید تا بایستیم و بدانید که بالاخره جبهه حق پیروز می‌شود.

    وی با بیان اینکه از سفره نظام بودن و علیه نظام قلم زدن و سخن گفتن جای تأسف دارد، عنوان کرد: همه جای ایران حرم است، به تعبیر شهید سلیمانی همه جای کشور حرم است. چه آنجایی که ثقل ولایت فقیه است و چه آنجا که حرم امام رضا (ع) و دیگر حرم‌های مطهر است همگی مقدس هستند و حفظ این حرم، واجب است.

    عبدالهی عنوان کرد: شهید سلیمانی به معنای واقعی آیه مطهر «ایاک نعبد و ایاک نستعین» را تلفیقا اجرا کرد و اقتدار را در عالم مادی و معنوی برای خیلی از افراد جا انداخت.

    وی با بیان اینکه تاریخ نمی‌تواند وجود شهید سلیمانی را درک کند، افزود: باید زمان بگذرد تا جایگاه و منش این شهید بزرگ درک شود.

    رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه تاکید کرد: اقتدار شهید سلیمانی اقتدار همراه با رافت، عقلانیت و تدبیر بود که به عنوان الگوی نظام اسلامی در همه بلادی که حضور داشت متجلی می‌شد.

    عبدالهی بیان کرد: شجاعت، صبر، ولایتمداری و تاسی به، ولی فقیه در همه ابعاد وجود سردار دل‌ها متبلور شده بود. امروزه بسیجیان باید به این خصایص توجه کنند.

    وی با تاکید بر ضرورت امیدبخشی در جامعه گفت: هرکسی قدم در راستای یاس آفرینی در جامعه گام بردارد، خداوند او را هلاک می‌کند و در مسیری قرار می‌گیرد که هیچگاه هدایت نخواهد شد.

    رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه تاکید کرد: سرمنشا اصلی بسیج برای جهاد تبیین و نیز اجرای گام دوم انقلاب، تمسک به ولایت فقیه است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
amirHassna - سیدنی، استرالیا

همرو باباباش مقایسه کرده.
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

واقعا مردم چقدر ابلهند که از یه دزد بی ناموس میپرسند چرا میدزدی باید بگیرند تیکه تیکه کنند شما اعراب را
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران

جهاد تبیین !؟! اراجیف مسخره ای که فقط بدرد خر کردن هر چه بیشتر بسیجی های کودن دون پایه ای که اهداف پلید سران حکومت اسلامی را بر آورده میکنند می خورد !؟! هر کدام از این آخوندها معادل یک گوبلز در تحمیق بسیجی های کودن نقش دارند .
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۹
۵۴
Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

اره اواح ننه ات ، یعنی تو ۱۹۵ کشور دنیا فقط دولت ایران باید از حق و اموال ملتش بدزده و بریزه تو شکم مفتخورهایه تروریست عرب لبنان و سوریه و عراق؟ این خدا تبیین و تمسک و جهاد و حجاب رو فقط واسه ملت ایران نازل کرده؟ ابله توئی که از خر هم نفهم تری.
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

فقط یک حکومت و رژیم جنایتکار اسلامی و البته ابله وجود داره که از شکم ملت گرسنه و فقیر خودش میزنه و میفرسته واسه عربهای مفتخور و تن پرور عراق و لبنان و سوریه و یمن و اون هم رژیم جمهوری ترمالیه و وجود متعفن عمامه بسرهایی مثل مفعول و این کثافت بی سرو پا !!
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۴
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

در دنیا همواره ۲-۳ ابر قدرت بوده و هست که بخاطر منافع کشوری و کسب هژمونی؛ یکسری کشورها را از لحاظ سیاسی اقتصادی و نظامی وابسته به خود میکنند . در حال حاظر چین و امریکا در این مورد شاخص هستند. و واقعا هم سرمایه میگزارند و هزینه میدهند . گاهی جواب میده مثل نفوذ امریکا در لهستان و رومانی و کشورهای فقیر مرکز / امریکای لاتین . گاهی اوقات هم جهنم میشه؛ مثل شکست امریکا در افغانستان . ۲۰ میلیارد دلار خرج ارتش و دولت کردند . در عرض ۳ روز تسلیم طالبان شدند . اما مردم امریکا بطور عموم بخاطر شکست در افغانستان و عراق زندگیشان از لحاظ اقتصادی مختل نمیشه .فقط کم و زیاد میشه. رژیم کودن اسلامی همواره کت و شلوار بزرگتر از هیکل نحس شان میپوشند .میلیارد ها خرج کردند که ژاندارم منطقه بشوند . اما در حد آبدارچی ماندند و اکنون که کشور به ویرانی اقتصادی کشانیده شده ؛ روسپی و خودفروش به چین و روسیه شده اند
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۷
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

و افراد ابله تر به مردمی که سوال درست میپرسن میگن ابله. مرتیکه صد بابا!
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۸
۲۴
varied - ریزه، ترکیه

ابله خودتی و اون دین کثافت تان و با اون وحوش داخل طویله اسلامی تان
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۶
۳۴
پیر خردمند - تورونتو، کانادا

به این الدنگ رانت ماشین شاسی بلند نرسیده داره میگه منو یادتون رفت. مرگ بر ج اس دشمن ایران زمین
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۲
۷۰
senator x - تهران، ایران

درست میگی؛ملتی که از شاهنشاهی بصلابتی همچون محمدرضاشاه پهلوی از دست بدهد و بکود جمع کنانی امثال تو بپیونند, واقعا ابلهند و تاریج هم تائید میکند.ولی وای از آن روزی که ورق برگردد.
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۵
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

خوب راست میگه اگه کشورهای مسلمون دنیا بخوان کفتار پیر خامنه‌ای جنایتکار رو رهبر شعیان بدونند خرج داره مفتی که قبولش نمی‌کنند. یاد فیلم برادران لیلا میفتم
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۱
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

خداوند فرضی بزند به کمر تو و ابلهانی که از سنگ سیاه وسط عربستان خدا ساخته اند. حالا دیگر مذهبیون در تصور خودشان موجودی خیالی را که اثری تاکنون از ان دیده نشده را خدا فرض کرده اند. اما مسلمانان می بینند که خدای ان ها یک سنگ سیاه است و آگاه و متنبه نمی شوند
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۷
۱۸
siavash786 - قلب نگین، هندوستان

ثابت کردی که خودت از همه ابله تری . کدامین شما قبلا قبول کرده بودید که پولها را در أنجا خرج میکنید ؟
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵
۶۸
مبشر جاروندی - گتنبرگ، سوئد

گور پدر تو و اون قاسم سلیمانی که تیکه تیکه شد ، اخه .....به خطای بیشرف الدنگ مگر از شما الدنتر نیز وجود دارد؟ از شما بی ناموستر وجود دارد؟ به شرف تو ، اجداد تو ، به روح اون....
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
میدانید این اخوندها از چه زمانی اینطور پرو و احساس کردن قدرت بزرگی هستند از ان زمان که محمد رضا شاه را فریب دادن که اخوند و مذهبشان پایه اصلی حکومت سلطنتی است و از ان زمان شروع به قدرت گشایی در ایران بطور جدی کردن و شاه هم باورش شده بود که اینان تا ظهور مهدی از این سلطنت پشتیبانی خواهند کرد و پایه های سلطنت را نمیگذاران از بین برود. بعد کسی مثل خمینی پیدا شد و فکر کرد پس این سلطنت را از شاه بگیرد و خود اخوندها حاکم شوند و اگر مهدی هم ظهور کرد چه بهتر که اخوندها سلطنت را به مهدی بسپارند.
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

حق بزند به گردن تو ادم عقب افتاده. حق این نیست که طفلی بعد از 1400 سال از ته چاه بیرون امده و برای شما ابلهان خرناسه بکشد. حق سعادت ملت ایران است
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +560شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +434پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +338یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +253سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +237نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +232ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +231وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +190حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +163نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند