شاهزاده رضا پهلوی: ایران دوباره به اصل خویش باز خواهد گشت

 سفر شاهزاده رضا پهلوی به ایتالیا. الهه توکلیان(وسط) و یاسمین پهلوی. برگرفته از حساب کاربری شاهزاده رضا پهلوی.صدای آمریکا: شاهزاده رضا پهلوی روز جمعه هدف از سفر خود به اسرائیل و ایتالیا را انتقال این پیام به «افکار عمومی و رهبران دینی و سیاسی» دانست که آزادی ادیان و آیین‌های مختلف در «کشور کهن ایران از چند هزار سال قبل» وحود داشته و «پیروان ادیان و باورها تا پیش از روی کار آمدن رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی، آزادانه و با تساهل و مدارا در کنار هم زندگی می‌کردند.»
او با بیان اینکه «رژیم» جمهوری اسلامی «از روز نخست، به جان و مال یهودیان، بهاییان، مسیحیان، زرتشتیان، اهل سنت، دراویش، جامعه یارسان، خداناباوران و حتی اکثریت شیعیان مخالف ولایت فقیه تعرض کرده» تصریح کرد: «در ایران آزاد و سکولار فردا، حکومت قانون، ضامن آزادی مذهب و باور خواهد بود و ایران دوباره به اصل خویش باز خواهد گشت.»


شاهزاده رضا پهلوی و همسر او یاسمین پهلوی در سفر به ایتالیا با الهه توکلیان، معترضی که یک چشم خود را به ضرب گلوله نیروهای امنیتی حمهوری اسلامی از دست داد، دیدار کرد.

الهه توکلیان دیدار خود با شاهزاده رضا پهلوی و همسرش یاسمین پهلوی در رم را صمیمانه توصیف کرد و نوشت: «‎ایمان دارم با امید و اتحاد و همبستگی آزادی ایران را به زودی شاهد خواهیم بود.»
شاهزاده رضا پهلوی در بخش دیگری از سفر خود به ایتالیا خطاب به شماری از ایرانیان، جمهوری اسلامی ایران را نماینده شهروندان ایرانی ندانست و گفت دولت‌های دنیا «فهمیدند که باید صدای مردمی را بشنوند که این نظام معرف آنها نیست.»

او با اشاره به سفرهای اخیر خود تصریح کرد که در گفتگو با رهبران جهان، سرمایه‌گذاری بر مردم ایران را ضامن دموکراسی و آزادی در آینده برشمرده است.شاهزاده رضا پهلوی به‌ همراه همسرش، یاسمین پهلوی، در روزهای گذشته هم با سفر به اسرائیل با مقامات این کشور دیدار کرده بودند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۲۴
Arash Shams - تبریز، ایران

اگر غربیها دخالت نکنن حتما به زودی شاهد چنین روزهای درخشانی خواهیم بود
جمعه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش

آقای خدایگان خودمون فرمودند :«حکومت قانون، ضامن آزادی مذهب و باور خواهد بود و ایران دوباره به اصل خویش باز خواهد گشت.»ایکاش میشد منظور دقیقشان از حکومت قانون را از ایشان پرسید . آیا منظورشان همان قانون مشروطیت و قانون اساسی که پدر و پدربزرگ بزرگوارشان به سطل آشغال انداختند هست یا قانون دیگری را در نظر دارند .
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳
۴۰
آریتما - استکهلم، سوئد

حتما اصلش هم دیکتاتوری، فساد و دزدی پدرت است! عقب مانده‌ی ذهنی و بازیچه‌ی دست نوچه‌های گوسفند صفت!
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۱
۴۵
DrDave - تکزاز، ایالات متحده امریکا

1000% موافقم .
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۴
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

حالا شما زیاد خودت رو پاره نکن که تا مطلبی از شاهزاده میبینی پا برهنه به وسط میدوی و سوال‌های احمقانه می‌پرسی. بر فرض اینکه پدر و پدر بزرگ ایشان به زعم شما قانونی را زیر پا گذشته باشند، به ایشان چه مربوط؟ اگر پدر شما وابسته به حکومت آخوندی و دزد و ستمگر باشد، باید شما را محاکمه کنیم؟ سوال مزخرف یا مسخره دیگری به فکرتان می‌رسد که بپرسید، یا با همین کامنت من دم را روی کول گذاشته با نام کاربری دیگری به چرند پرسیدن ادامه خواهید داد؟!
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

شما هم هی خودت را به در و دیوار بکوب بلکه با فحاشی بتونی نظر ملت رو نسبت به پهلوی تغییر بدی. اما ببین و بسوز که هشتاد میلیون ایرانی آرزوی بازگشت پدر ایشون رو دارند.
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۲
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

ببین گرامی ، رضا شاه قانون پادشاهی مشروطیت را دور زد ، میدانی چرا ، چونکه مردم ایران در عصر آن دوران در بیسوادی ، خرافات مذهبی ، نفرت به دگر اندیشان دینی ، بودند ، نمایندگان مردم ایران اخوندهای مرتجع و زن ستیز ، و از طرفی خان ها ‌و مالکان بودند ، یعنی اگر خان قشقایی کاندید می‌شد ، کل ایل قشقایی ۱۰۰٪ به آن رای میدادند ، مردم ایران و نمایندگان آن خواهان کشف حجاب ، آزادی زنان ، حق رای به زنان ، مدارس غیر دینی ، واکسن عمومی نبودند ، مردمی که با فتوا ی یک مجتهد خوردن و یا نخوردن قند با چایی را حرام و حلال میدیدند ، نیازمند به یک پادشاه مقتدر بودند ، رضا شاه که خود قربانی بیسوادی در دوران کودکی بود ، مخالف روحانیان مشروطه طلبی بود که اتفاقا بیسوادی و خرافات را ترجیح میدادند ، پطر کبیر تزار روسیه با کمک شمشیر و شلاق دهقانان گرسنه را وادار کرد سیب زمینی بکارند ، چرا که کشیش ها آن را میوه شیطان میدیدند ؟؟ رضا شاه هم برای دولت سازی و امنیت ناچار بود که خود رای باشد
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۴
۵۸
کوروش کبیر ایران - کپنهاگ، دانمارک

سایبریهای بیچاره پول میگیرد که هی‌ زرزر کنید نه؟ راستی‌ کلاس قرآن طوسی رو برید با رهبر چلاقتون متاسفانه قاسم کتلت که ازش دیگه بهره نمیبره
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۰
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

ننگ و نفرین بر ماری لچکی و مسعود چاخان بی‌ناموس باعث و بانی انقل آب
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

ادامه ، ایران در قبل از دوران پهلوی کشور گل و بلبل نبود ، فقر ، قحطی . بیماری ، ظلم خان ها ، خشونت علیه بابیان و بعد بهاییان ، زرتشتیان غوغا می‌کرد ، روحانیت که در مردم بیسواد مشروعیت دینی سیاسی داشتند ، مخالف حتی راه آهن ، رادیو ، واکسن ‌‌و داروی غربی بودند ، سطح تفکر جامعه و سوالات مردم در حد رساله خمینی هندی زاده بود . شاهان قاجار برای مسافرت چند ماهه به فرنگ / غرب ، وام از بانک های غرب میگرفتند ، قانون سلطنت مشروطه تصویب شد ، اما آیا نمایندگان مردم بطور کلی مترقی ، با فرهنگ . و‌متجدد بودند ، شیعه گری حرف اول را میزد ‌ونه حقوق بشر ، کودکان و زنان ،در خاتمه آیا تمام اقدامات و تلاش های دوران پهلوی کاملا درست بود ، خیر ، اما تلاشی بود برای بازسازی و تکامل ایران زمین ،
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

امیدوارم شاهزاده رضا پهلوی عزیز و بزرگوار, ایران دوباره به اصل خویش باز گردد! ولی انتظاری که ما ایرانین از شما شاهزاده داریم این است در مبارزه برای ازاد کردن ایران از دست اخوندهای جانی جدیت بیش از حد نشان دهید.
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲
۵۴
ایرانی دبش - تهران، ایران
بله درسته ، اما این وسط چهل و پنج سال مردم نابود شدند زجر کشیدند گریه کردند شرمنده زن و بچه‌ها شدند خود کشی کردن در جنگ مقابل متجاوز و خود فروشان منافق شهید شدند ناموس هامون برای پول غذا زیر عربها رفتند گلهامون برای پول شلوار جین یا یک تیشرت ناقابل به مواد فروشی افتادند به دزدی به ناموس فروشی به بچه فروشی به کلیه فروشی و خیلی چیز‌های دیگه شاهزاده ! با تمام احترام که برای شما قائل هستم سوال می‌کنم اینها رو چطور به قبل خودش برگردونیم
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷
۹۳
جنابِ سروان - مونرآل، کانادا

بمیرگریزعلی بمیرهاهابیا برو با ساربان بیا یا اون ابن ملجم یا اصحاب کهف وده دوازده تاآیدی دیگه مثل nagonsar وطلوع آزادی وbrainworm وگاردجاویدان اگه گریزعلی ساربونه فقط خودش میدونه چندتاآیدی میتازونه هاها
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
۹۳
جنابِ سروان - مونرآل، کانادا

تودیگه ازکجا پیدات شد تواین هاگیرواگیر؟روزدرخشان دیگه کدومه ؟بگو روزای تالان تالان خاندان پهلوی هاهاهابه بدجایی دخیل بستین ازاین یاردانقلی چیزی به کسی نمی ماسه ازبس کنس و ناخن خشک ونرگداست هاهاقدیمیا میگفتن آدم .... فردبرنج خور رو بخوره بهترازاینه که برنج آدم .....خور روبخوره هاهاها
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
۵۸
کوروش کبیر ایران - کپنهاگ، دانمارک

به قول شاهین نجفی : دوزاری های پا‌پتی. سیب نصفه‌ی دهن نظام. خون کیو خورده بابات بچه زالو. که تو باد کردی و رفتی تو فاز. زیرزمینی که شما توش باشید. باس کشید رو سرتونو سرتاپا..... حیف مفت بیفته رو شما. بدبخت بچه‌ای که شما باباشید. ته‌مونده‌‌ی ته ..... بی‌مصرفِ ضد مردمین. تاریخ‌تون خونیه .... شغلای همیشه در کمین
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
۳۴
Munchen - مونیخ، آلمان
چقدر باید پست و بیشرف باشه کسی که به هر دلیل به این مطلب منفی بده.کفتارهای سیاه دل چپ،مجاهد،طرفداران رژیم جنایتکار اسلامی و البته تجزیه طلبان بیشرف.اما واقعیت اینه در داخل خود ایران پشیزی نیستند.
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
۴۰
آریتما - استکهلم، سوئد
مرگ بر مسعود و پالانی! حالا راحت شدی😂😂😂
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
رضا بالانس، بازگشت به اصل خویش یعنی اینکه تو به اصل خود بازگردی و لا اقل زبان مادری ات تورکی را یاد بگیری. نه اینکه بروی اسراییل کله مانقورت و پوکت را بکوبی به دیوار ندبه و بیفتی دنبال کوروش افسانه تورات.
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
دمت گرم اقأیی کردی
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
عزیز هیچ وقت به گذاشته نمیشه برگشت و متاسفانه از آینده هم نمیشه خبری داشت ولی میشود حال رو بر آورد کرد در حل حاضر بنظر من بهترین گزینه شاهزاده رضا پهلوی هستند. گر تو بهتر میزنی بستان بزن
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
در ضمن مرگ گفتن ها تو فهمیدم ولی یک سوال کوچیک بنظرت زنده باد ‌ها رو به کیا باید بگیم
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
۴۰
آریتما - استکهلم، سوئد
زنده باد آزادی، زنده باد ایران بدون شیخ و شاه! زنده باد جمهوری!
شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
د نشد این کلی گویی هست حالا به مرور بیشتر با هم آشنا میشیم
یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۶
۴۰
آریتما - استکهلم، سوئد
کلا بعضی آدم دوست دارند گوسفند باشند، فقط چوپان علی گدا نباشه، بجاش رضا پالانی باشه!
یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
شما نظرت درمورد اون کشور پادشاهی که بهش پناهنده شدی چی هست
یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
۴۰
آریتما - استکهلم، سوئد
عزیز همینجا الان ۸۵ درصد جوانان حتی شاه مشروطه رو قبول ندارند! بعدش اینجا شاه هیچ کاره است، اما خاندان پالانی مشروطیت رو تو سطل زباله انداختند و خمینی نتیجه‌ی همین دیکتاتوری بوده و است، وقتی جمهوری است چرا باید شخصی رو مادم‌العمر کنیم! فقط جمهوری!
یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
نشد من یک سوال کردم جواب دیگه‌ای رو گرفتم نظرت درمورد کشور پادشاهی که بهش پناهنده شدی چی هست ، در مورد ۸۵% هم بعدا صحبت می‌کنیم
دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۴
۵۶
Azadi hame - تهران، ایران
شرم بر تو سایبری ۰۰ به اسم چند نفر هی فحش میدی۰۰ نون مفت پادشاهی سوئد بهت ساخته ۰۰ نشستی وهی به ایرانی ها فحش میدی۰۰۰مفسد۰۰ مجاهد۰ سایبری۰
دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
۴۰
آریتما - استکهلم، سوئد
هر وقت به درک و شعور مردم سوئد رسیدی، بعد از نظام پادشاهای ۱۰۰٪ مشروط سوئد حرف بزن! از اسمت معلومه نوچه‌ی چه کسی هستی، شماها حاصل استفراق سال ۵۷ هستید، مرگ بر شیخ وشاه!
دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
۴۰
آریتما - استکهلم، سوئد
هر وقت شعورت به اندازه‌ی مردم سوئد شد، اون موقع از اینجا و وضعیت بپرس! سوئد یک کشور فدرال با پادشاهی مشروط است نه مرکزگرای با شاهی تمامیت خواه!
دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
۴۰
آریتما - استکهلم، سوئد
مرگ بر مسعود، شاه و شیخ!
دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
عقل کل تو چند وقته اونجا پناهنده شدی و چرا یک کشور پادشاهی رو انتخاب کردی مگه جمهوری خواه نیستی
دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
۱۰۷
millionaire - منچستر، انگلستان
آریتما جون تربیت نا اهل را چون گردکان بر گنبد است ، وقتی نمیخواد بفهمه ولش کن ، این دستمالان رضا پهلوی بی عرضه ، شعورشون نمیرسه که ایران همین الانش هم سلطانی و پادشاهی داره اداره میشه ، نمیفهمند که ایران همسایه نروژ و آلمان و دانمارک نیست ، ایران یک کشور به شدت مستعد پارتی بازی و زور و ظلمه ، ایران همسایه افغانستان و عراقه ، ایران و ایرانی عشق پارتی بازی و گنگ بازی و مافیا بازی و خودی و ناخودی کردنند ، ما همیشه در طول تاریخ گرفتار شاه و شیخ بودیم و خواهیم بود ، چون این احمقهای دستمال به دست نمیخوان بفهمند که عیب در شخص شاه یا شیخ نیست ، نمیخوان بفهمند عیب در سیستمه ، سیستم شخص پرستی ، سیستم سلطان درست کنی ، سیستم یک نفر رو بردن بالا و بالاتر و بعد چندین نسل قربانی بشن و زور بزنند تا اونو بیارن پایین ، نمیفهمه دیگه ، درست همونجور که انقلابی های سال ۵۷ نمیفهمیدن و اگه میگفتی یک نفر رو انقدر نبرید بالا و سلطانش نکنید نمی فهمیدند ، همچنان میخوان به این سیستم سلطان سازی ادامه بدن !!
‌سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
به به میلیونر مفلس هم افاضات فرمودند مفلس ماری لچکی چطوره با اریتما هم آخور شدی آریتما نگفتی چرا به یک کشور سلطنتی پناهنده شدی و نون پادشاهی رو می‌خوری
‌چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +561شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +443پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +341یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +241نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +235وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +235ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +193حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +166نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند