اکبر عبدی: اگر فیلم فسیل بهترین فیلم کمدی ایرانه من .... بهش


عصر ایران: اکبر عبدی بازیگر صاحب‌نام سینمای ایران به ویژه در ژانر کمدی، به حرف‌های کارگردان فیلم کمدی فسیل  واکنش تندی نشان داد که در شبکه‌های اجتماعی  مورد توجه قرار گرفته است.


او گفت: «چرا کارگردان این فیلم دهانش را پر می‌کند و می‌گوید فسیل نوستالژیک‌ترین فیلم کمدی تاریخ سینمای ایران است. این درست است؟ این همه اساتید فیلمساز کمدی از قبل از انقلاب تا اکنون، بازیگران بزرگ این حوزه مثل پرویز پرستویی، رضا عطاران و همه ما تا الان کاهگل لگد می‌کردیم...آن وقت فیلم فسیل متر و معیار سینمای کمدی ایران است؟ »

فیلم سینمایی فسیل ساخته کریم امینی بعد از پنج هفته اکران با ۷۷ میلیارد تومان فروش  صدرنشین جدول فیلم‌های پرفروش سینمای ایران قرار گرفت.
 
تیزر فیلم کمدی فسیل
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه
اگر منظور از استاد تقوایی همان ناصر تقوایی باشدکه قطعا همین هست ایشان فقط یک فیلم با بنمایه(تم) کمدی ساخته است(فیلم:ای ایران درسال1368).دیگر فیلمهای ناصر تقوایی کمدی نیستند:1-ناخدا خورشید2-صادق کرده3-آرامش درحضوردیگران4-نفرین5-کاغذ بی خط. فیلم های مستند:1-پنجشنبه بازارمیناب2-اربعین3-بادجن4-فروغ فرخزاد5-تاکسیمتر6-موسیقی جنوب و چندتای دیگه که هیچکدام کمدی نیستن.(داییجان ناپلئون)نگاهی طنزگونه به مسائل اجتماعی دارد ولی فیلم طنزنیست وموضوع اصلی آن اجتماعی است.
جمعه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
۲۶
elnazpishu - لندن، انگلستان

مردمی که در رژیم جمهوری اسلامی تربیت شده اند درک عمیقی از هنر ندارند. از دید این مردم هر جفنگی که بخنداند کمدی است. و جامعه ای که مملو از عقده های فروخفته است مثل جامعه ایران هرگز تمایلی به کمدی بامحتوا ندارد. مردمی داریم که ممکن است بی خانمان نباشند اما در سطل اشغال ها دنبال اثار هنری میگردند.
جمعه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
۴۲
mitra55 - تهران ، ایران
خیلی دردرت گرفته آقای عبدی ۴۴ سال برای محتویات جفنگ که بازی کردی صدات در نیآمد. حالا که فیلمی به یاد قبل از دیکتاتوری ملا و آخوند ساخته شده آتیش گرفتی. تمام مسخره بازی ها و توهین ها و لوس بازی هاتو به حساب کمدی نذار . کل یک دونه فیلم درست حسابی هم بازی نکردی دستمال به دست .
جمعه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
۶۰
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا
بسیار زیبا بیان کردین الناز بانو. فتنه پنجاه و هفت فقط قصد تخریب هویت فرهنگ و اصالت ایران و ایرانی رو نداشت، ساختار فکری جامعه در حال پیشرفت ایران رو به قعر باتلاقی فرستاد که تا سالها باید تلاش کرد تا از آن باتلاق بدرامد. اما اینده با شاهرضا پهلوی بسیار امید بخش هست و باعث آرامش خاطر. پاینده باشید مهربان 🌿🌱🤗
جمعه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
۴۲
paksan - ایران، ایران
کمدی سازی برای خدشه دار کردن و انتقال اراجیف اطلاعاتی ها درباره شاه و ساواک هست. 40 ساله دارن از این فیلم ها میسازند که شاه و ساواک بد بود و همه تحت شکنجه و . بودند و همه چیز زورکی بوده. ولی 40 ساله مردم باور نکردند و الانم مجبورند بگند این فیلم بهترین بهترینهاست و چقدر اکبر عبدی قشنگ پته اینا رو ریخت رو آب. بله هنوزم مردم باید بروند و غصه اون دوران رو بخورند که چه آزادی و چه چیزهایی داشتند و قدرش رو ندوستند و حالا الان باید برای حداقلها خیابون بریزند. فسادها و دزدی ها و اختلاسها حتی در حدی هستش که میشه گفت حکومت قبلی پاک و بدون فساد بوده یعنی انقدر تفاوت با الان زیاده که میشه فاکتور گرفت از فسادهایی که قطعا در هر حکومتی هست.
جمعه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
۴۷
Flames - روتردام، هلند
اینجاست که میگن سطح فکر هنرپیشه در کل پایینه چه در ایران چه خارج .
جمعه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +561شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +445پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +343یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +243نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +239ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +236وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +168نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند