اتهامات سنگین حامد اسماعیلیون به شاهزاده رضا پهلوی!


 اتهامات سنگین حامد اسماعیلیون به شاهزاده رضا پهلوی.
 
حامد اسماعیلیون (زاده ۲۱ اسفند ۱۳۵۵) فعال سیاسی، دندان‌پزشک و داستان‌نویس ایرانی و از نسل نوی نویسندگان ادبیات فارسی است. او برای کتاب‌های آویشن قشنگ نیست و دکتر داتیس، جایزه هوشنگ گلشیری را دریافت کرده‌است.
 
همسر اسماعیلیون، پریسا اقبالیان، و ری‌را، دختر آن‌ها، در پی شلیک پدافند هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پرواز شماره ۷۵۲ هواپیمایی بین‌المللی اوکراین کشته شدند.
 
اسماعیلیون سخنگوی انجمن خانواده‌های جانباختگان پرواز پی‌اس ۷۵۲ است که پس از این واقعه با هدف محاکمه عاملان حمله، تأسیس شده‌است.
 
حامد اسماعیلیون زاده ۲۱ اسفند ۱۳۵۵ در کرمانشاه است. پدر و مادر او اهل شهر اراک در استان مرکزی بودند و به‌سبب اشتغال پدر در شرکت نفت به کرمانشاه مهاجرت کردند. حامد اسماعیلیون دوره کودکی و نوجوانی را در همین شهر گذراند و از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۹ در دانشگاه تبریز به تحصیل در رشته دندان‌پزشکی مشغول بود. پس از آن مدتی در گلستان و مازندران و در نهایت به مدت هفت سال در تهران زندگی و کار کرد.
 
اسماعیلیون در سال ۱۳۸۹ به همراهِ خانواده‌اش به کانادا مهاجرت کرد و هم‌اکنون در ریچموندهیلِ کانادا زندگی می‌کند.پریسا اقبالیان، همسر، و ری‌را اسماعیلیون (۹ ساله)، تنها فرزند حامد اسماعیلیون، در سانحه هدف قرار گرفتن هواپیمای پرواز شماره ۷۵۲ هواپیمایی بین‌المللی اوکراین در سحرگاه چهارشنبه مورخ ۱۸ دی‌ماه سال ۱۳۹۸ که از فرودگاه امام خمینی عازم کی‌یف پایتخت اوکراین بود با دو موشک سپاه پاسداران جمهوری اسلامی که به فاصله ۲۳ ثانیه از یکدیگر شلیک شد، جان باختند.
 
 در حالی‌که فضای هوایی کشور به‌علت فعالیت‌های نظامی باید بسته می‌شد،[۷] این هواپیما که قرار بود در ساعت ۵:۱۵ صبح پرواز داشته باشد با تأخیر یک‌ساعته در ساعت ۶:۱۲ صبح به پرواز درآمد. تنها چند دقیقه پس از پرواز، در اطراف شهر پرند ساقط شد و همه ۱۷۶مسافر و خدمه بیگناه این پرواز، جان خود را از دست دادند. حامد اسماعیلیون با انتشار یادداشتی در ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸ در اینترنت احساس خود را به این صورت بیان کرد:

برای به خاک سپردنِ آرزوهای پریسایم چشم‌های ری‌رایم عازم تهرانم. در میان ما سه نفر عاشقانه‌های زیادی هست که تا مرگم پیش من خواهد ماند و آن را عریان نخواهم کرد. امیدوارم آن روز زودتر برسد. هیچ از چند و چون پرواز اوکراین نمی‌دانم و می‌روم که آن چشمان درخشان را به خاک بسپارم. توان پاسخگویی به هیچ پیغامی را ندارم و راهی هیچستانم. مرا ببخشید.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

همون بهتر که رفت ، شر کم ! رفت اونطور که نادر رفت / ویز از ...ن قاطر رفت ! تا اندازه زیادی با نظرات ایرج مصداقی در این رابطه موافقم .
دوشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
۵۷
گر به خود ایی - کلن، آلمان

بیشترین نکته این قضیه نداشتن ثبات اخلاقی و بی شخصیتی آقای حامد اسماعیلیون میباشد ، که عقده ضعف شخصیت رو سعی میکنه، اینجور جبران کنه. درود بر شاهزاده رضا پهلوی
دوشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

1:ضربه که ایشون به جنبش ایران زد. ۱۰۰ هزار سروان ضد بشر و نمونه این‌ها قادر نشد. یک بیانیه پر از تناقض. وهم. حسادت . می‌‌گوید فشار دنیا مجازی. در عرض چند روز گذشته میلیون‌ها تویت. پیام را دیدیم. همه با هم درود حامد .رکیک‌ترین فحش فقط یک نمونه دیروز. "درود بر تو حامد که با این خانواده "جن.."D تصفیه حساب کردی. ۹۹ درصد تویت‌ها از این قماش بودند.اگر شما به عنوان یک مبارز سیاسی توان این را ندارید که در مقابل ۱۰۰ هزار بسیج سایبری مقاومت.پس از همان اول جای شما اشتباه بود. اگر کسی‌ موافق یا مخالف عمل شما. شخصیت‌ها سیاسی. اجتماعی باید در زیر نقاب جعلی‌ نباشد. که انجام هم دادند. مشروطه خواهان بدون تعارف نظر خود را گفتند.عجیب اینکه طرفدارن خود شما هم شدید از این عمل شما انتقاد کردند. کم هم نبودند در این چند روز اخیر. این پاسخ شما در مورد فشار مجازی. اگر می‌‌دانستید فقط چند نفر در این سایت KU با چند هزار بسیج سایبری در افتاده شاید آموزشی می‌‌گرفتید. نکته دیگر. قرار بود که همیشه در نشست در باره سفر به کشور‌ها دمکراتیک گفتگو شود . چرا ؟
دوشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

2:چرا ؟ چه کسی‌ تصمیم می‌‌گیرد که کدام کشور دمکراتیک است ؟ شما کانادا را مستعمره اسراهیل می‌‌دانید. "حالا بماند چرا در سوریه و غزه کار نمی‌‌کنید". رضا پهلوی اسراهیل و آمریکا را دمکرات می‌‌داند . چه کسی‌ تصمیم می‌‌گیرد نظر کدام درست تر است ؟ تازه چرا باید تصمیم گرفت ؟ مگر منشور پارلمان جمهوری ایران است که باید برای سیاست خارجی‌ ایران تصمیم گیرد ؟ شما بروید به کشور‌ها مورد نظر خود.رضا پهلوی به کشور‌ها مورد نظر خود. قرار بود که فقط لابی انجام شود .نه اینکه تصمیم کدام کشور دوست و دشمن ما است ؟ هفته گذشته فریاد اعتراض در استادیوم فوتبال شنیدید ؟ درود بر اسراهیل درود بر رضا شاه ؟ کسی‌ باور داشت که مردم فریاد زنند درود بر اسراهیل ؟ با این‌ها می‌‌خواهید چکار کنید .از دم همه را قتل عام چون ضد امپریالیست نیستند ؟ نکته دیگر .قرار بود سخن‌ها داخلی‌ به بیرون نرود. چرا مخفی‌ کاری ؟ از چه ترس دارید ؟ شفافیت کجاست ؟ مگر قرار است این منشور برا همه ما تصمیم بگیرد ؟ ما که می‌‌دانیم منظور شما کیست. شاهین نجفی ۱۵ سال است حکم ارتداد دارد.مثل کرکس دنبال او که او را به قتل رسانند.
دوشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

3:شاهین نجفی ۱۵ سال است حکم ارتداد دارد.مثل کرکس دنبال او که او را به قتل رسانند. از شیوه تفکر به شما نزدیک ولی امروز نظر دیگر. چنین کسی‌ لایق این منشور نیست؟ ولی شما که ۱۵ سال است ییلاق و قشلاق بین ایران و کانادا می‌‌کنید تا سقوط فاجعه بار هواپیما لایق است؟ نکته دیگر. چرا باید قبل تصمیم گرفته شود چه کسی‌ اجازه و چه کسی‌ لایق نیست ؟ زمانی که در نشست آمریکا رضا پهلوی به نمایندگی شما و مسیح نژاد گفت. این منشور مثل اتبوس است هر کسی‌ می‌‌تواند سوار شود. زبان شما را موش خورده بود که اعلام کنید خیر من بلیط فروش اتبوس هستم .فقط من تصمیم می‌‌گیرم چه کسی‌ سوار شود. حامد عزیز با وجود این‌ها امید دارم که به اشتباه وخیم خود پی برید. اگر موافق یک عقیده هستید بیاد شهامت دفاع از آن را داشته باشید. بهانه فضا مجازی. نادان‌ترین افراد هم باور نمی‌‌کنند.تمایل یک رمه گوسفند همیشه به ثابت بودن است و حرکت نکردن از ترس.رمه گوسفند که نیستید.اگر سخن ما را قبول ندارید دست کم مائو تسه-تونگ . بگذارید هزار باغ باز شود تا هزاران گل شکفته شوند.
دوشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
۵۴
ایرانی دبش - تهران، ایران

آقای مصداقی دمت گرم تحلیل کاملا درستی کردین
دوشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش

حضرت جان , من متوجه نشدم منو سروان کردی یا سروان را ضد بشر ؟ در هر صورت تهمت جدیدی است که میزنی . با تشکر از لطف و محبتت , اگر توضیح بدی ممنون میشوم . مواظب خودت باش چون از بانمکترین اعضای سایت هستی.
دوشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
۴۰
آریتما - استکهلم، سوئد

خطر سلطنت طلبها از ج.ا بیشتره! نباید گذاشت یک بعر دیگر ایران به دست دیکتاتوری بیفتد! تنها را نجات دوری از رضا پالانی و نوچه‌هایش است! مرگ بر شاه و شیخ!
دوشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
1- دوستان در این تحلیل نکته ای از آقای مصداقی توجه بنده را جلب کرد. ایشان می گویند: سیاست فرق میکنه با علم دندانپزشکی. شما به سادگی میتوانید علم دندانپزشکی را یاد بگیرید, و بهتون میگن این دندون کرم خورده رو اینجوری میتونید درش بیارید و اینجوری میتونید پرش بکنید. ولی سیاست اینطوری نیست. بنده معتقد هستم که آقای مصداقی کمترین اطلاعی از علم پزشکی ندارند. اولا ورودی به شاخه های پزشکی و دندانپزشکی ساده نیست. برای گرفتن دندانپزشکی عمومی حداقل باید ۵/۵ تا ۶سال باید درس خواند. امتحان ورودی داد. دندانپزشکی یکی از شغلهای پر درآمد است. بعد از تئوری و عملی و قبولی در امتحانات مدرک دریافت می کنید.
دوشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
۲- حالا وارد سیاست شدن چه تلاشی و مدرکی را می خواهد؟ جای دور نروید. همین افرادی که در اینجا برای سلطنت خود را جِر میدهند و پاچه همه را میگیرند چه درک و شعور و فهمی از سیاست دارند؟ بزرگ و سرکلانتر این شاه الهی ها زرتشت هست، وجداناً بالا غیرتاً شما وقتی که مطالب ایشان را میخوانید گیج نمی شوید؟ سرتان چون سُرُسره نمی چرخد؟ چرا یک شاه الهی بهش نمیگوید آقا بس کن! تو آبروی ما را بردی! ولی متاسفانه انتقاد که بهش نمی کنند که هیچ. استاد هم خطابش میکنند و یک مامور ثابتِ دستمال بدست دارد که گُند 🥚مالی اش را هم میکند. همین حالا ها پیدایش میشود.
دوشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
۶۳
چلیپا - مسجدجزایرسلیمان، جزایر سلیمان

خداروشکرکه بین ایناا اختلاف افتاده.پخمه پهلوی که هیچکی نمیتونه باهاش کارکنه چون اون کمبوده رعیس شدن داره.اگه یکنفربیادبگه من با پخمه پهلوی فلانسال کارکردم جایزه بهش میدم.
دوشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
۳۴
ساربان - نورمبرگ، آلمان

این همه تو سرت میزنند و لیچار بارت میکنند ولی از رو نمیری!! تو دیگه چه بچه پررویی هستی!!
دوشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
۴۲
paksan - ایران، ایران

بهترین کار اینه که شاهزاده پهلوی به هیچ عنوان وارد این بگو مگو خودساخته نشه و اصلا جواب مستقیم به این آدم نده و با احترام ازش یاد کنه و براش آرزوی موفقیت بکنه. الان این بگومگو و جواب دادن ها هیچ اهمیتی برای مردم نداره و برعکس مردم رو بیشتر پراکنده و زده میکنه و تنها سه گروه از این بگومگوها استفاده میکنند: فرقه حکومتی ولایت شیطان و گروهک مجاهدین و چپی های ضد غرب که همشون در غرب گردن کلفت کردن بعد واسه ایران نسخه جمهوری و کمونیستی میپیچند. امیدوارم شاهزاده مثل همیشه باهوش باشه و مثل همیشه نگاهش بزرگ باشه و این اتهامات و این حرفها که خیلی روشنه بیشترش دروغ بوده و هست رو جواب نده.
دوشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

سیاست یک علم است ، شما شلوار از بوتیک‌میخرید اندازه نبود ، پس می دهید و‌پولتان را می‌گیرید ، اما اتحاد سیاسی بر مبنای یک منشور داستانش فرق میکنه ، مرد حسابی اگه رضا پهلوی و تفکرات او را قبول نداشتی چرا اتحاد کردی ‌‌، چرا بعد دشمن شاد کردی و تخم نا امیدی می کاری ؟؟ لااقل حرمت زن و بچه ات را نگه میداشتی ، شرم اوره
دوشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
طرف چقدر خر است .در این جدال. جن. بحث داغ چسبیده به این که آموزش دندان پزشگی ۶ سال طول می‌‌کشد. آسان نیست. پس نظر مصداقی در باره حامد درست نیست. چون گفته دندان پزشگی آسان است. زکی. مصداقی از طرفداران سه اتشه حامد بوده. هوووش .هوووش هووش
دوشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
۳۴
ساربان - نورمبرگ، آلمان
ببین اظهار نظری که کردی در مورد سلطنت طلبها و درک و شعور و فهمشون از سیاست!! مسخره است !! یعنی تو معیار هستی و خوب تشخیص میدی که کی شعور داره و کی شعور نداره!! فکر نمیکنی خیلی خودشیفته تشریف داری که خودت رو معیار میدونی!؟🧠
دوشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
طرف اسطوره حماقت و بیسوادی هست نسخه سیاسی می پیچد. طرف خودش از رسته دراز گوشان است و توان نوشتن یک جمله را ندارد ادعای سیاسی می کند. پس معلوم هست که در سیاست هر زیر ناشوری میتواند ورود بکند، ولی در مباحث وتحصیل علمی خیر! می گویند در گذشته الاغی بود که نه توان بار داشت و نه چیز دیگر. فقط صدای عرعرش گوش همه را کر کرده بود. از صاحبش پرسیدن چرا این الاغ شما اینطوری هست؟او گفت تازه خوب شده قبلاً هم لگد می پراند.حالا حکایت سیاسی کپی بردار است.کاش فقط عرعرمیکردند بلکه لگد هم می اندازند.
دوشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
1-گارد جاویدان: سنجش و معیار بنده نیستم. ولی سالی که نیکوست از بهارش پیداست.حالا معیار را بر محوریت کردار نیک ،گفتار نیک، و پندار نیک قرار بدهیم.این سلطنت طلبها چه کرداری مثبت دارند؟برهم زدن تظاهرات ها، حمله به مخالفین خود، حمله به طنز پرداز مقیم انگلیس.ب رهم زدن متینگ علینژاد مسیح بگو جاوید شاه.گفتار آنها با شعارهای رکیک با همکاری شاهین نجفی در کنسرت او و غیره .پندار سلطنت طلبها هم تمامیت خواهی است.به مخالفین حمله می کنید ظرفیت انتقاد را ندارید.
‌سه شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
۲- خیلی ها دوست دارند مخالف نظر شما کامنت بگذارند، ولی می ترسند. پاچه اش را می گیرید. نمونه اش زرتشت بیسواد و نوچه اش هست. محترم:اگرکسی نتواند منظور خود را به مخاطب برساند و ادعاهایش ماتحت کرگدن را پاره میکند، باید تلاش بکند که تعصب را کنار بگذارد. قبول بکند فاقد دانایی وسواد هست. حالا اگر یک مخالف سلطنت سوادش در حد زرتشت بود، شما دمارش را در آورده بودید. ولی خودتان را امپراطور میدانید.
‌سه شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
۳۴
ساربان - نورمبرگ، آلمان
این که شما حرکت افراطی چند نفر را شورت عثمان کرده و پشت سر هم تکرار میکنید کار درستی نیست چون تعداد سلطنت طلبها زیادتر از بقیه گروه هاست شاید بشود گفت 95 درصد یا شاید هم بیشتر خب طبیعی است که بین این همه جمعیت تعداد اندک و انگشت شمار متعصب هم وجود داشته باشه که متأسفانه صدای این گونه افراد معمولاً بلندتر است و بهتر شنیده میشه ولی اینها یک درصد هم نیستند
‌سه شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
گیریم درست! پس لطفاً از خودتان شروع بکنید. توهین و متلک های ضد دگرباشانه را کنار بگذارید(نمونه اش به میلیونر) الفاظ ناموسی پرستی را بایگانی بکنید.(نمونه اش: طرف همچنین ناراحت شده انگار به ناموسش توهین کردند) برای یکبار هم شده, زبان انتقاد را چرا بکار نمی برید؟ معنای خوبیت در وجود بدیت نهفته است.اگر قرار باشد این سایت فقط متعلق به سلطنت طلب ها باشد و هرکس مطلبی بنویسد فوراً همگی بهش حمله بکنند و گاری منفی را تنظیم شده رویش چپه بکنند، این شد عقلانیت؟ آخه درسته همه مثل هم فکر بکنند؟شما به نوشته های چندش آور زرتشت نگاه بکنید! هی ۳تفنگدار و ۵۷تی چیرک و توده ای و غیره.این طرف اینقدر شوته فکر میکنه من یا بقیه نماینده مریم فیروز و اشرف دهقان و غیره هستیم. فکر میکنه همه پیروپاتال هستند مثل او! صادقانه بگویم یکی از دلایل تنور ضد سلطنت طلبی در بنده، فقط بخاطر زرتشت است و یار دستمال بدستش! بدون شک شما مسول خود هستید
‌سه شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
۳۴
ساربان - نورمبرگ، آلمان
من متلک دگرباشانه بار کسی نکردم اگر کامنتهای قبل این شخص را بخوانید خودش اعتراف کرده بود که در دوران نوجوانی باهاش از این کارها کردند و بعد که بزرگ شد زن گرفت!! من واقعیت زندگیش رو بهش یادآوری کردم !! متلک نپراندم!!
‌سه شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
اقای اسماعیلیون اخر تو چرا کاسه داغ تر از اش شدید و میخواهید بر علیه شاهزاده عزیزمان افشاگری کنید؟ شما که بیشتر از یکی دوماه با شاهزاده هم پیمان نشده بودید از کجا توانستید این را بدست اورید که میتوانید افشاگری بر علیه شاهزاده کنید, بدان هر اختلافی که در بین ایرانیان مخالف نظام اخوندی پیش میاید به طول عمر نظام اخوندی کمک خواهد کرد.
‌چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۴
۲۴
راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
چقدر آدم باید بی شخصیت باشد که با ادبیات چارواداری با مخالفین حرف بزند. تو عباسی شاه اللهی ها هستی که هم بیسواد هستی و هم فحاش. آدم حالش بهم می‌خورد نوشته های بی سر و ته تو را می‌خواند. یک آدم فحاش بی ریشه نمونه واقعی لمپن های پیر وارفته
یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
۵۴
زنده باد رضاشاه دوم‌ پهلوی - پاریس، فرانسه
حامد اسماعیلیون اگر انقلاب نشده بود حتی اجازه و لیاقت باغبانی کاخ نیاوران را نداشت و حالا در کنار اعلیحضرت شاهنشاه همایونی رضاشاه دوم پهلوی نشست و خودش را گم کرد و باخت!
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +561شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +445پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +343یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +243نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +239ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +236وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +168نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند