آمر به معروف به زن بدون حجاب اجباری: تو شهوت دیگران رو داری تحریک می کنی


آمر به معروف به زن بدون حجاب اجباری: تو شهوت دیگران رو داری تحریک می کنی.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۶
dannni - سوئد، سوئد

بلاخره مردها آمدن تو میدان
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
۱۸
siavash786 - قلب نگین، هندوستان

شماها و امثال شما خوک صفتان هستید که شهوت تان با دیدن خوکی دیگر تحریک میشود نه همه مردم . حرامزاد ه بودن شماها نشان أن خوک صفتی تان است . درست تعبیر کردم چلیپا ؟
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
۲۵
romano - تهران، ایران

ثانیه ۵۰ این ویدیو سر وضع پسر مدافع مشخصه یک آدم خیلی پولدار نیست شایدم مثل این بیشرف اصلا دستش به زن نخورده باشه ولی حتم دارم با نداری شرف، عزت و غیرتش از این بیشرف‌ها بیشتره. خیلی وضعیت بدیه آدم ناراحت میشه ۴۴ ساله هرچی اقلیت بی سر و بی پا و بیشرف و دزد و زهد نما شدن راس هرکی هم با شرف و انسانه داره ظلم بهش میشه (بخدا همون دختر و مرد مدافع از اینها صد برابر با خدا تر هم هستن) ولی به وضوح مردم دیگه تحمل این دوگانه و آپارتاید مذهبی رو ندارند. مردم ایران بر خلاف تفکر غلط، مردمان مهربان و فداکاری هستند. ۴ ماه در مملکت آشوب بود یک مغازه رو مردم غارت نکردند حال اینکه یک موبایل یا دوچرخه الان برای خیلی از جوانها یک آرزوی دور و درازه. من خیلی دلم به آینده این مردم روشنه اینها لیاقت بهترین‌ها رو دارند. هر کشور دیگه بود بعد از ۴۴ سال خفقان طالبانی باید الان مرد‌ها زنها رو میخوردند ولی نه تنها برای مردم عادیه پشت هم دیگه هم در میان (کافیه یک نگاه به کشورهای اطراف بیاندازید). ایران یک کشور با مذهب اسلامه که مردانش پشت زنها برای آزادی پوشش در میان.
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان

خاک بر سر حقیرت که شده ایی مدافع شهوت دیگران!!. این احساس قدرت کاذب که ایشان را به چنین رفتار ضد اجتماعی سوق میدهد در اثر اختلال جنسی است که متاسفانه در جوامع اسلامی بسیار شایع است و وقتی که با حقارت شخصیتت در آمیخته میشود باعث این برخوردها و عکس العمل ها میشود!. حکومت خامنه ایی دست این افراد شرور و بیمار را برای تولید مزاحمت برای مردم باز گذاشته است تا مردم را به خود مشغول کند و از پی گیری مطالباتشان از حکومت فریب فساد دور نگهدارد!
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

اسلام مذهبیست که سرتا پاش مملو از شهوت پرستی و لذت بردن از پائین تنه است ، از کودک شیرخوار تا زن و مرد و پیر و جوان ، حتی حیوانات ! هیچ مذهبی به اندازه اسلام به مسائل جنسی و سکسی اشاره نداشته ، چند همسری خاص اسلام هست ، تمامی مراجع خصوصاً مراجع شیعه در توضیح المسائلشون بارها و بارها به مسائل خاکتوسری پرداخته اند ! پس این پفیوز گ. میخوره ، زِر مفت میزنه ! همین الان یه مه پیکر بطور سرمخف بهش اوکی بده ، اون نون سنگک و پلاستیک خریدش رو میده دست زنش و یا علی از تو مدد ، با کله میره ، کثافت !
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
۵۴
ایرانی دبش - تهران، ایران

مردم باور کنید این اذیت‌های مردم رو خود سپاه پاسداران از قصد میگه انجام بدن چون قصد کودتا دارند که ایران رو نظامی کنند و خامنی رو بر کنار کنند می‌دونم الان همه میگید نه اما نشست با آمریکا تا سه ماه دیگه اگر به نتیجه نرسه و خامنی بمیره کودتا انجام می‌شه به مرگ میگیرند که مردم به تب راضی باشند و سپاه حجاب را اختیاری میکنه و مردم کیف میکنند که پیروز شدند صبر کنید و ببینید
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

یه مشت زنازاده که نمیدونند پدرو مادرشون کی هستند .
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
۲۴
varied - ریزه، ترکیه

از بس مسلمان به زیر شکم فحشا سکس و صیغه متعه فکر میکنه همچیر را در تحریک می بینه یاد شعر چادر ایرج میرزا افتادم
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
۴۵
Herzl - امستردام، هلند

بخدا این بار راستگو بودی بدجور شهوتی میشی ولی دستت نمیرسه یک نصیحت برای شما دارم یک کارتون دستمال کاغذی بخر برو خونه اینقدر بزن تا بمیری.
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

درود فراوان به این آمر به معروف. دختران بقدری گستاخ شده‌اند که عده‌ای، مو که هیچ، ناف خودشان را هم نشان می‌دهند. (یه شلوار لی و تاپ). خیلی هم به ما ربط داره که چه البسه‌ای به تن میکنید.
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
۴۵
انرژی و بینهایت - فوکوکا، ژاپن
از آموزه های دینی داریم: مرد باید با افکار صلح آمیز و حاکمیت ذهنی و قلبی با دیگر انسانها خصوصا با زنان برخوردکند.مرد باید در مقابل دیگران احساس همدلی و کمک را داشته باشد.مرد وقتی با زن روبرو میشه باید بالای افکار،احساسات،و امیال جنسی خود حاکم باشد ودر ذهن خود وسوسه شهوت را نداشته باشد. مرد باید در قلب خود و افکار خود همیشه صادقانه بفکر خدمت به همنوع و مراقبت از هموطن خود باشد،این باعث میشه تا افکار و وسوسه های شهوانی اش فرو بنشینند.مردان پیش از اینکه از خانه بیرون میروند باید مراقبه انجام داده باشند تا در شهر بادیدن زنان از وسوسه شهوانی درامان باشند.مردان باید ذهن، قلب و احساسات خود را توسط مراقبه و با مراجعه به درون خود تحت اداره خود در آورده و بالای حرکات و امیال خود تسلط داشته باشند. مردیکه بالای خود تسلط کامل نداشته باشد،با دیدن هرچیزی حتی تصاویر زنان میتواند وسوسه جنسی شود، مردیکه تسلط بالای خود نداشته باشد حتی با افکار خود میتواند وسوسه جنسی و تحریک شود. ولی مردیکه مراقبه میکند و تسلط را میاموزد هیچ چیزی نمیتواند او را وسوسه کند.کاش این دساتیردراسلام بود. " بودیسم"
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
۴۲
paksan - ایران، ایران

تو چیز میخوری شهوتی میشی بخاطر مو یا لباس دیگران. جلو چشمت رو بگیر اینا حتما از دیدن خواهر و مادرشونم شهوتی میشوند خوب دلیل نمیشه نصف جمعیت رو تو گونی کنیم که یک عده خاص شهوتی نشوند؟ اصلا اینا زن چادری هم ببنید شهوتی میشوند براشون فرقی نداره مریض مریضه.
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
۴۵
Herzl - امستردام، هلند

براى چندمین بار و با اجازه از برادران افغان،شما افغانى هستى؟
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
۵۳
ako kermanshah - میدلزبرو، انگلستان
به حریم شخصی دیگران دست درازی کردن از خصوصیات اسلام . به قول سلمان رشدی:. هیچ انسانی به اندازه محمد از خدا مایه نگذاشت. کنیز و برده جنسی گرفت، چند زنی را باب کرد و با بچه نه ساله خوابید. خون غیر مسلمان را حلال کرد و با زن‌های آنها خوابید. راهزنی و دزدی کرد، تخم نفاق و دشمنی با دیگران را کاشت و همه را به نام بت الله که مبدل به خدای مکاری شد انجام داد.
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
آخه کی این تخمو ترکه افغانی رو تو یک سایت ایرانی راه داده ....
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

هر زمانی اجازه ستودی، بر من نوشته زن تا پاسخ گیری.
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
هه هه! به پسره میگه شما کس هستی؟ در حالیکه اول خودش باید این جواب رو بده. مفلوک با یه کیسه خرید وایستاده نمایندگی الله رو میکنه. یکی باید بگه خودت چه گ... هستی که داری گ... میخوری؟
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
۷۰
senator x - تهران، ایران
خود تو هم قزوینی پسندی ببم
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +563شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +449پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +343یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +244نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +243ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +237وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +169نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند