استقبال وزیر اطلاعات دولت نتانیاهو از سفر رضا پهلوی به اسرائیل: منتظر میزبانی از شما هستم

پس از آنکه رضا پهلوی اعلام کرد که به زودی عازم اسرائیل می‌شود، گیلا گملیل، وزیر اطلاعات دولت راستگرای بنیامین نتانیاهو در پیامی از این سفر استقبال کرد.

خانم گملیل در توئیتی نوشت که «منتظر میزبانی از شما رضا پهلوی عزیز در اسرائیل هستم.» وی تاکید کرد که این موضوع آغازی برای «ساختن پل‌ها بین‌ ملت‌های» اسرائیل و ایران خواهد بود.


پیش از این رضا پهلوی، ولیعهد سابق ایران در پیامی نوشت که به منظور ابراز احترام به قربانیان هولوکاست و نیز صحبت با کارشناسان آب در اسرائیل به این کشور سفر خواهد کرد.
وی در توییتی نوشت: «در راه اسرائیل هستم. هدف من از این سفر، ابلاغ پیام دوستی ملت ایران، گفتگو با متخصصان آب اسرائیلی درباره چگونگی مواجهه با بحران منابع آب ایران ناشی از سو‌ءاستفاده رژیم جمهوری اسلامی، و ادای احترام به قربانیان هولوکاست هم‌زمان با روز یادبودشان است.» وی افزود: « می‌خواهم مردم اسرائیل بدانند که جمهوری اسلامی نماینده مردم ایران نیست. پیوند دیرین میان دو ملت ایران و اسرائیل می‌تواند دوباره برقرار شود و به هر دو ملت سود برساند. به اسرائیل می‌روم تا نقشم برای ساختن آن آینده روشن‌تر را ایفا کنم.»

این سفر در حالی انجام می‌شود که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل پس از ۱۶ ماه دوری از این مقام اخیرا بار دیگر به این مقام رسیده و راست‌گراترین دولت تاریخ اسرائیل را شکل داده است.
مطرح شدن طرح اصلاحات قضائی مدنظر دولت بنیامین نتانیاهو، اخیرا خشم عمومی بی‌سابقه‌ای را در اسرائیل برانگیخته است.

این طرح پس از هفته‌ها اعتراض سراسری در اسرائیل، به دستور نتانیاهو موقتا از دستور کار خارج شد و او اعلام کرد که تصویب اصلاحات مورد مناقشه را به تعویق می‌اندازد تا امکان گفتگو با احزاب مخالف فراهم شود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۶
مهدی52 - روتردام، هلند

با احترام خدمت سرکار خانم ( وزیر اطلاعات) وبا تشکر از خیر مقدم شما باید گفت که در این لحظات تاریخ ساز این بهترین زمان است برای ادای دین تاریخی ملت یهود به ملت ایران برای کمک به برخواستن ملت آزادیخواه ایران ،
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

لابی از بهترین نمونه. بعد از ۴۳ سال تابو شکنی. دیگران یاد بگیرند.چقدر مافیا ضد اسراهیلی و هم عقیده آنها مریدان خلق فلسطین و ملت مظلوم فلسطین به ما ضربه زدند. یکی‌ باید آغاز کند و نشان با کسی‌ دعوا نداریم وکیل دیگران هم نیستیم. ما ۳۰۰۰ کیلومتر به دور از مرز خود دنبال چه هستیم ؟چندبار اسراهیل به مرز ما حمله کرد ؟ در طی‌ ۱۵۰۰ سال گذشته اسراهیل چند ایرانی را کشت ؟ برادران مسلمان چقدر ؟
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

رضا پهلوی بر سر نشان هولوکس در اسراهیل. با معنی تر و کاربرد تر از زانو زدن ویلی برانت صدر اعضم آلمان درلهستان در مقابل کشته شدگان قیام اردوگاه مرگ ورشو. ۵۷ اتی ضد امپریالیست دق مرگ می‌‌شود. زمان آن رسیده که این میوه گندیده ۵۷ را به زباله دان تاریخ انداخت. همین حرکت قبل از جنبش مهسا خوراکی برا مخالفین پهلوی و آخوند‌ها بود. ببینید نوکر آمریکا. نوکر اسراهیل. و امروز ؟ بیش از ۷۰% ملت ایران اگر امکان این را داشتند .دست دوستی‌ دراز می‌‌کردند. عجب ضد ضربه با معنی ؟ لابی نمره ۲۰
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
۳۴
arian1 - ابادان، ایران

باعث افتخار ما ایرانیان است که هنوز همچون رضا پهلوی را داریم. به امید نابودی و سرنگونی رژیم کثیف اسلامی هر چه زودتر
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
۶۰
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا
بعد از جنگ جهانی دوم متفقین متوجه یک موضوع مهم شدند که اولا چگونه بدون درگیری مستقیم نظامی مردم کشورهای جهان را به جان یکدیگر بیاندازند و حکومت کنند در ثانی چطور با تجزیه کشورها و ایجاد ناآرامی های زیاد مردم را وادار به قبول هر تصمیمی که برای آنها گرفتند کنند. جنگ بین فلسطینیان و یهودیان جنگیست زرگری که با ایجاد انواع گروههای تروریستی و ایجاد ناامنی در منطقه از طرف متفقین، سعی میکنند به دنیا نشان دهند که ما جنگ و صلح را رقم می‌زنیم و آقایان منطقه هستیم. شما فقط فکر کنید اگر این دو ملت از دهه چهل قرن پیش با هم نمیجنگیدند چه اختراعات و ابتکارات قابل توجهی از آنان بوجود میامد. اگر خوب دقت کنیم بعد از جنگ جهانی دوم بین متفقین و متحدین بجز رجز خوانی و تهدید هیچ جنگی رخ نداده و فقط در کشورهای دیگر تقریبا هر روز شاهد جنگ و مرگ و میر هستیم. در این میان سلامت و جان انسانها پشیزی ارزش ندارد. چاره چیست؟ بیداری و حس مسولیت.
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
۴۰
آریتما - استکهلم، سوئد

تا این آدم وجود داشته باشه، ج،ا از بین نخواهد رفت، پالانی عامل سپاه پاسداران است و سفرش هم به اسرائیل فقط برای جیب پر کردن خودشه!
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
۶۴
zavareh - رودسر، ایران

درود به درایت شاهزاده فرزانه ایرانزمین و البته قابل توجه اپوزیسیون نمایان تازه بدوران رسیده و فرصت طلبی چون حامد اسماعیلیون که در یک کنفرانس مطبوعاتی با فرومایگی تمام حتا حاضر نشد پاسخ یک گزارشگر آمریکایی یهودی را بدهد.
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش
حضرت جان , بقیه اش را هم بنویس .
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
۶۱
Nabaat - بلک تان، استرالیا
با درود. امیدوارم پرزیدنت رضا پهلوی در این سفر خاطره ساز و تاریخی کمک کوروش بزرگ برای نجات یهودیان رو بخاطرشون بیاره که همینطور در تورات واژه عبری "ماشیاح" به مفهوم مسیح یا منجی موعود تنها برای کوروش کبیر استفاده شده است؛ زیرا انبای یهودی در طول اسارت یهودیان در سرزمین بابِل به قوم خود تسکین می دادند که نجات دهنده‌ای خواهد آمد و همینطور هم شد. بعد از کوروش بزرگ داریوش بزرگ در بازسازی معبد بزرگ اورشلیم کمک کرد و در زمان خشایار شاه و ملکه ایرانی یهودی الاصل بانو استر هم کمکهای زیادی شد. دلیل این یادآوریها تنها بخاطر اینه که دولت اسراییل چوب لای چرخ انقلاب مهسا نذاره و از کمک به این رژیم ددمنش ملاها دست برداره و فکر روابط صمیمانه با یک ایران سکولار و آزاد در آینده باشه.
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
چقدر دیگر بنویسم ضد بشر؟ درد داری می‌‌دانم. ولی‌ چه باید کرد درک همه موجودات زنده برابر نیست. به چه کسی‌ نادان می‌‌گویند؟ باهوشی‌ که درک ندارد. پیرزن کجاست ؟ زیارت ؟
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
بابات این چیزها را به شما یاد داده؟ مجاهد یا توده؟ سرت کلاه گذاشتند . پالانی که می‌‌گی فکر کنم مجاهد . اره؟
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
۳۶
dannni - سوئد، سوئد

چقدر زیبا و با درایت انسان دلسوز وطن و ملت مانند شاهزاده است چه قدر زیبا برای محیط زیست کشورش با اینکه هیچ مقامی حکومتی نداره تلاش میکنه کم آبی رو در کشورش حل کنه برای همین این خاندان از پدر بزرگ اش تا نوه اش تو قلب مردم ایران است
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

مافوق عالی است. یک اقدام سرنوشت ساز و پیام ملت ایران که ما در پی جنگ با هیچکس نیستیم
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
متاسف .برای حامد اسماعیلیون .با تمامی موفقیت تشکیل دادن تضاهرات برلین . قادر نشد از این شیوه فکری نکبت ۵۷ خود را جدا کند. همزمان نمی‌‌شود در دو عروسی‌ رقصید.یا با مردم و ملت ایران . یا با پیرزن و مجاهد. این طرف آن طرف پریدن .مانند هیچ کس موافق مجاهدین نیست و یک هفته بعد. مجاهدین باید عدالت خواهی‌ کنند. نمی‌‌گویم نباید بگوید .ولی‌ اگر می‌‌گوید خودش را سانسر نکند. باید بگوید. بله تمام کسانی که سر پشت بام مدرسه رفا توسط مجاهدین تیر باران شدند هم حق عدالت دارند. یا تمام خانواده افسران پادگان نوژه که توسط حزب توده به خلخالی لو داده شدند هم حق عدالت را دارند.یا سه هزار ماهویست که توسط چیریک‌ها فداهی لو داده شدند .آن‌ها هم حق عدالت دارند. نه این مواضع زیک زاک. مجاهدین خوب هستند ولی فقط تا سال ۵۷. بعد از آن خوب نیستند. نسل جدید مار خورده تا افعی شده. به راحتی تزلزل را درک می‌‌کنند. می‌‌بینید. جادو حامد به آرامی تمام می‌‌شود. از این سفر آسان نیست که با ۲۰۰ هزار سایبری در افتاد .جاسوس موساد. نوکر آمریکا. نوکر . ولی با وجود امید دارم .حامد درک کند. انسان با هوشی است.
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
۸۴
میلاد2020 - داخائو، آلمان
لطفاً یک دستمال زخیم به اعلاحضرت برسونین.....
دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +563شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +449پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +343یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +244نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +243ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +237وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +169نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند