ایجاد شرمساری برای خانواده دیپلمات های جمهوری اسلامی در حال روزه خواری در لندن

 
در حالی که مردم ایران به خاطره روزه‌خواری بازداشت و محکوم به تحمل شـ.لاق می‌شوند، خانواده دیپلمات‌های جمهوری اسلامی در لندن مشغول عشق و حال و بخور بخور در ماه رمضان هستند. چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند پ.ن: این پارک در نزدیکی لندن قرار دارد.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۱
Nabaat - بلک تان، استرالیا

با درود. اینها چقدر چاق و چله هستند و اونم در دوران ماه مرضان جای یک وعده غذا چند برابر میخورند !! چه زود برای خودشون عذر و دلیل هم می ترشاند که مسافر هستند !! مسلمان به تمام معنا واقعی ریا کاری و دغل بازی و خدعه و بقول سعدی بزرگ که گفت : . واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند >>>. چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند 😆😆
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

حالا بهانه شون این هست که چند کیلومتر دور تر از محل زندگیشون پیک نیک کردند پس مسافرند و روزه بهشون واجب نیست مسلمون های ریاکار همیشه یک بهانه ایی پیدا می‌کنند اینها سر خدا رو هم میخوان کلاه بذارند
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
۵۰
دو کلمه حرف حساب - حصارک، ایران

فکر کردید که این هرومزادها روی شون کم بشه. سر افعی در تهرانه. این افعی. هرومزاده زیرر. چتر و حمایت لندن هستش.
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
۵۰
اصحاب کهف - کلن، آلمان

دمتون گرم دوتا شیرزن جماعتشونو قهوه مال کردن ...چه به تته پته میفتن زودم قوم ریاکار کثیف .همه باید چنین کنیم تا کم کم دیگه جرات نکنن پاشونو از لونه های شپش خورشون بیرون بذارن.
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
۴۲
Chokam - ری، ایران

این شرم نمیکنه که، این حال میکنه از اینکه پاسپورت روی پاسپورت بزاره، سکه روی سکه بزاره، شرم نداره سکه دیگران قاطی بشه، عشقش اینه سکه روی سکه بزاره، همش در حال زایشه، دو تا پاسپورت بشه سه تا، سه تا خونه بشه ۴تا، اون پایینترا هم در فکر پولدارشدن، همه غرق شدن.
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
۴۵
DrDave - تکزاز، ایالات متحده امریکا

دمتون گرم ، خوب دستشونو رو کردى !!
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
۶۰
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا

کشور به تمام معنی واداده شده و اشغالگران در سکوت کامل رادیویی قرار دارند با کوچکترین خیزش امر تغییر رژیم به یک حکومت مردمی و سکولار آماده است. اما تا زمانیکه به یک چنین آزادیهای فردی مثل حجاب بسنده کنیم، این صیغه زاده گام بعد از تحمل چهار ماه خستگی نیروها از پا افتاده بودن. و کافی بود که دم آخر کمی بیشتر در کف خیابان ها می‌ماندیم و آخرین ضربه را می‌زدیم اما متاسفانه سستی و تعلل کردیم و باید همان راههای آمده و برگشته طاقت فرسا را دوباره طی کنیم. اکنون رژیم اشغالگر ایران سخت در تکاپوست برای رد کردن این انقلاب و تا به حال فرصت های زیادی داشته برای اعمال نقشه های ضد انسانی خود همینطور کمک گرفتن از اربابان خود در خارج از کشور.مردم میهنم باید بیش از پیش متحد و از فرصت به دست آمده استفاده کنند، فردا روز از ارتشیان چینی و روس ووو برای سرکوب استفاده خواهند کرد، پس چه بهتر که کاری که فردا مجبور به انجام آن خواهیم شد، حالا با داشتن ابتکار عمل انجام دهیم. فردا روز هیچ بهانه ای بجز ترسو و بزدل بودن ما را در تاریخ نخواهند نوشت. پاینده باد ایران بزرگ درود بر خاندان ایران ساز پهلوی .....
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
۲۴
varied - ریزه، ترکیه

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند. چون به خلوت می‌روند آن کارِ دیگر می‌کنند. در زمان پیامبر شارلاتان اسلام محمد رسول الله هم چنین بود و یکی از علل حرام شدن شراب در 4 مرحله بخاطر همین موضوع بود که شرابخواری علی امام اول شیعیان عیان شده بود و طبق همین روایات خود اسلام پیامبر زن باره اسلام هم در خلوط شراب خواری میکرد و شراب مورد علاقه وی نبیذ بود که ترکیب خرما و انگور در باغ فدک درست میشد
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

پست فطرت ها.
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
۵۴
juwan2000 - روتردام، هلند

دمت گرم درود به شما و خاندانت که این مفتخورای جمهوری اسـ... را بی ابرو کردید.....
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
۵۴
Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه

متاسفانه حق با این خانم است.حدس میزنم اینهاظرف همین چندروزپاکسازی بشوندواز سفارت اخراج بشوند.
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

قوادها طلبکار هم هستن. مرتیکه کچل مو فرفری میگه "مردم آزاریه"!؟ شماها اصلا نفس کشیدنتون مردم آزاریه
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
۶۵
Gharibeh-Ashena - هانوفر، آلمان

آقرین بر این خانم فیلم بردار و دوستش که اینطور این حرامخورها و تخم حرام ها را اینچنین رسوا کرد. ایکاش که با تعداد بیشتری از هموطنان چنین اقدامی را انجام میدادند که اون کثافتها فرار رو بر قرار ترجیح میدادند.
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

الانه که فاطی ماستمال پیداش بشه و بگه ؛ قضاوت نادرست روان نکنید ، این بیچاره ها ، کوچک و بزرگ همه به بیماری‌های ناعلاج همچون نقرس و تزویر و نفاق و ریا دچار گشته اند و خوب بدن و عقل بیمار از روزه گرفتن معافه !!
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
۴۶
ماینر - اسن، آلمان

لیاقت مردم ایرانی خاکستری نشین همینه،رمضان تمام میشه اینم از یادشان میره مثل هزاران حق کشی و موارد دیگه .
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا

در ادبیات فارسی پاسخ این افراد قرنها پیش داده شده. حافظ. واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند. چون به خلوت می‌روند آن کارِ دیگر می‌کنند. مشکلی دارم ز دانشمندِ مجلس بازپرس. توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند؟. گوییا باور نمی‌دارند روزِ داوری. کاین همه قَلب و دَغَل در کارِ داور می‌کنند. یا رب این نودولَتان را با خَرِ خودشان نشان. کاین همه ناز از غلامِ تُرک و اَستَر می‌کنند. حافظا می خور و رندی کن و خوش باش ولی دام تزویر مکن چون دگران قرآن را. در میخانه ببستند خدایا مپسند که در خانه تزویر و ریا بگشایند. می خور که شیخ و حافظ و مفتی و محتسب چون نیک بنگری همه تزویر می کنند. خیام. یک جرعه می ز ملک کاووس به است. از تخت قباد و ملکت طوس به است. هر ناله که رندی به سحرگاه زند. از طاعت زاهدان سالوس به است
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

حقشون بود چندتا سطل ماست روی س زنا زاده ها خالی میکردید. ببخشید ماست حیفه تاپاله گاو انگلیسی که از نژاد خودشون هم هستند بهتره
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

درباره عدم وجوب روزه در سفر، قرآن کریم در سوره بقره آیه ۱۸۵ مى فرماید: «و آن کس که بیمار یا در سفر است باید تعدادى از روزهاى دیگرى را به جاى آن، روزه بگیرد. خداوند، براى شما آسانى مى خواهد و براى شما دشوارى نمى خواهد.» امام صادق ع از رسول اکرم ص نقل مى کند: «افطار در سفر و نماز شکسته از هدایاى الهى است. کسى که توجه به آن نکند هدیه الهى را رد کرده است.» شانست بود که آنجا نبوده‌ام، والا پاسخی دندان‌‌شکن روانت میکردم.
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو

چون به لندن میروند آن کار دیگر می کنند - گوییا باور نمی دارند ماست داوری -
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

بیشعور به فرض هم که چرندیات کتاب عربی درست بگه ولی نگفته عمدا از لندن بلند شو برو یه شهر دیگه تا بتونی هر ... خواستی بخوری. شما ...زاده های اخوند و عرب صفت برا هر کثافتکاریتون صدتا تبصره و راه فرار دارید. ....تو اون کتاب
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

حدس بی‌ خود نزن. خسته می‌‌شوی جوان. تجاوزگر را کاری نکردند بلکه شغل بالاتر دداند حالا انتظار داری چار تا شکم چاقو خورده را مجازات کنند ؟
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین

یک پیشنهاد به افرادی که (بویژه به دختر‌ها و خانم‌های ایرانی -به‌ویژه نسل جدید-) که با فیلم‌گرفتن (همچون ویدیوی بالا) مسایل اجتماعی و پولیتیکی داخل ایران رو (چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران) به نقد و انتقاد می‌کشند (که نقد و انتقاد وقتی‌ منطقی‌ باشد بسیار هم خوب و در نتیجه راه‌گشا و سازنده برای کشور خواهد بود). لطفا در هنگام فیلم‌گرفتن از طرف و اشخاص مقابلتان، به‌هیچ‌وجه جیغ‌ نکشیدن و جنجال کلامی‌ ایجاد نسازید، بلکه آرام در رفتار و گفتار، مسایل روی صحبت و موارد انتقادی را با مخاطبتان درمیان بگذارید، که این شیوه‌ی متمدن از انتقاد (که بدون جنجال و جیغ‌کشیدن و فریاد زدن هست) بسیار هنایش بیشتر و نافذ‌تری خواهد داشت، و ارزش کار انتقادی شما را نیز بالا می‌برد. اما جیغ‌کشیدن و ایجاد‌ فضای متشنج، می‌شود عین همان رفتارهای غیرمنطقی‌ که برخی‌ کشورها نسبت به شهروندان خود انجام می‌دهند، به بیان دیگر، "بدی" را با آمیزه‌ای از "نیکی‌ و منطق" اصلاح کن، وگر نه، کار انتقادی شما می‌شود روی دیگری از سکه‌ی تحجر و غیرمنطقی‌بودن.
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
۳۴
BrainWorm - لیون، فرانسه

احتمالا بره رهبره لواط کارت و خوکهای لواط کار حوضه دزدیه و آن بازجوهای حـ... ایی که به دختران و پسران ایرانی در بازداشگاه های غیر قانونی تجاوز میکردند و میکنند و یا میکشند هم طبق همون چیزایی که گفتی نماز و روزه شکسته است!
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
۵۹
Attila14 - استکهلم، سوئد

فاطی! تعریف کن!در مسافرت دیگه چه کارایی میشه کرد که در خانه نمیشه کرد؟
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
۴۵
KTLIEBE - کاونتری، انگلستان

یا فاطمه کپک. حرف نزنی نمیگن لال هستی. این خزعبلاتی هم که ردیف کردی دیگه پیش اکثریت مردم رنگی نداره و کسی براشون تره هم خورد نمیکنه. جمهوری گور بگوریتون که گورش رو گم کنه شما و امثال شما هم سریع رنگ عوض میکنین. برای همین هم دور بر ندار و مزخرف نگو.
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
۵۴
Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

از یه مشت اشغال هرزه نون به نرخ روز خور بهتر از این هم نمیشه انتظار داشت، زنیکه دروغگو میگه مسافر هستیم در صورتیکه این پارک داخل شهر لندن هستش مثل اینکه یکی از شوش بره پارک جمشیدیه بعدش بگه من مسافر هستم و روزام واجب نیست .
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
۷۰
senator x - تهران، ایران
بعلت آزادی عقاید و عمل که من بآن معتقد هستم,بعملکرد اینان خورده نمیگیرم.پدر مذهبی و از اعمال رژیم هست,فرزندان چرا باید پاسوز او باشند؟
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

این از برای کسانی هست که از کامنت من خرده گرفته کرده‌اند. سوره مبارکه نساء آیه ۱۴۰: خداوند در قرآن این حکم را بر شما فرستاده که هنگامی که بشنوید افرادی آیات خدا را انکار و استهزا می‌نمایند با آنها ننشینید تا به سخن دگری بپردازند، زیرا در این صورت شما هم مثل آنان خواهید بود، خداوند منافقان و کافران را همگی در دوزخ جمع میکند. و همچنین در سوره بقره آیه ۳۹: و آنان که کافر شدند و تکذیب آیات ما کردند اهل دوزخند و در آتش آن همیشه معذب خواهند بود.
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
۴۸
Aztek - قم، ایران

کارمند های سفارت تو خودشون همه کار میکنن . حتی گروپ سکس هم دارن . وقتی رهبر مملکت مفعول باشه از سفیراش بیشتر از این نمیشه توقع داشت.
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
فاطی من عاشق شما شده ام و حاضرم تا جهنم دنبالت بیایم!
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
۵۸
Geelongcats - سیدنی، استرالیا
آفرین بر فیلم بردار. مردم ایران در رمضان سرکوب و‌کتک - خانواده مسئولین خودشان روزه خواری در خارج. لابد دانش بنیان بوده قضیه!!!
‌سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۵
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
پس برو به جهنم.
‌سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
۴۵
احمد قمی - قم، ایران
شهادت روزه داری عزادار اسلام همه وهمه مال فقراست اینا که ازمابهترونند که به این چیزها عقیده ندارند ایت الا انگلیس اینها رو برای مردم فقیرساخت تا بتواند از سواستفاده هزاراران میلیاردلاری بهرمند شود که شده وتا احمق در جهان باقیست مفلص در نمی ماند
‌چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
۱۰۷
millionaire - منچستر، انگلستان
نیت جون شعر حافظه
‌چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷
۱۰۷
millionaire - منچستر، انگلستان
تو لوس انجلس نشستن و گفتن لنگش کن آسونه ، یه خورده بیشتر تو خیابون میموندیم ؟!!!!! خیابون کجا لوس انجلس ؟؟!!! آخر کامنتت هم با مهمترین عامل تفرقه (پهلویهای بی عرضه )بستی و میگی باید متحد بود؟؟!!!!!
‌چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶
۶۰
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا
..از کجا می‌دونی من لوس آنجلس هستم ضر مجانی میزنی، خودت کدوم گوری بودی و هستی ؟🤬😡😤😠
‌چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
۶۱
Nabaat - بلک تان، استرالیا
با درود. منچستر جون نبات نه نیت !! قربون هیکل ورزشیت دادا 😆😆
‌چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
یا فاطمه زهرا در تأیید فرمایشات شما، حتی روایت معتبر است که اگر طلاب نازنینی که در بشکه مستقر گردیده اند، و برای رفع حاجت مبارزان سنگر اسلام، و بجا آوردن تکلیف شرعی در ممالک کفار بسر می برند، تکلیفی بر گردنشان واجب نیست و تمامی ملائک و فرشتگان مثل روانه دور بشکه می چرخند و بال و پر می زنند و اجر و ثواب طلاب را با آب دهان مقدس . ملکوتی بروی بشکه ها می نویسند .
‌چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
۱۰۷
millionaire - منچستر، انگلستان
نبات نوشتم شد نیت
‌چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
۱۰۷
millionaire - منچستر، انگلستان
چی رو از کجا میدونم ، خودت نوشتی لوس آنجلس ، حالت چطوره؟!؟!؟!؟!؟! گیجی؟
‌چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
۶۰
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا
امثال تو .. بهتره همون قدر بدونین، بیشتر نه، دانش بیش از حد برای مغز فندقی و پوسیده مثل تو ... نیامده، ....برررو
‌چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
۶۸
sabbas - لندن، انگلستان
شرم و حیای استورمی دانیلز از اینا بیشتره. محاله بتونی بیشرمی این هرومزاده های تروریست و فاسد و منحرف را اندازه بگیری.
جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
۴۲
kamimaezu - ناگویا، ژاپن
کثافتهای اشغال . میگه چونکه تو سفر هستم ( منظورش تو این شرایط سفر واجب نیست که روزه بگیریم و عامدانه برای ساعتها از محل زندگیشون فاصله میگیرن که بخواهند شریعت و احکام دینشون رو دور بزنند ) و به بهانه سفر و مسافر بودنشون ( خودشون و دیگران رو میخواهند گول بزنن و از این راه اعمالشون رو توجیح کنن ) . شرم به شما باد .مزورهای پست فطرت . خب بتمرگ تو خونه ات و مثل بقیه همفکرانتون ایین مندراوردی تونو اجرا کن .
شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +459پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +344یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +246ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +245نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +237وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +171عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم