حامیان حکومت: «آتش‌به‌اختیار» عمل می‌کنیم؛ ناجا: موقعیت «حساس» است

 زنان بدون حجاب اجباریصدای آمریکا: در حالی که برخی حامیان حکومت، حتی مقامات دولتی را تهدید می‌کنند که صبر «مردم متدین» در برابر کسانی که حجاب اجباری را رعایت نمی‌کنند رو به پایان است، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی «ناجا» می‌گوید موقعیت کنونی «حساس» است و باید «با دقت و مراقبت اقدام به فریضه امر به معروف و نهی از منکر» کرد.

حساب اینستاگرامی «سخنگوی فرماندهی انتظامی» روز یک‌شنبه ۱۳ فروردین، ویدئویی قدیمی از سخنان علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی بازنشر کرد که می‌گوید: «عده‌ای جوان در خیابان به بدحجاب‌ها حمله می‌کردند. امام گفتند "بروید این‌ها که حمله کردند را بگیرید، بزنید و زندانی کنید" بنده هم موافق این کارها نیستم، که باعث بشود بگویند این‌ها منطق ندارند و اهل حمله و‌ جنجالند.»


صفحه اینستاگرام سخنگوی فراجا به مخاطبانش توصیه کرده که «در این موقعیت حساس می‌بایست با دقت و مراقبت اقدام به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نمود.»

در این پیام افزوده شده است: «نسبت به جامعه بی‌تفاوت نباشیم» و «پلیس نیز به وظایف خود در چارچوب قانون عمل خواهد کرد.»

همزمان، در ویدئویی که از «تجمع حجاب در رامسر» در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، یکی از حامیان حکومت و طرفداران «حجاب اجباری»، استاندار را تهدید به اقدام «آتش به اختیار»ها می‌کند، و دیگری مدعی می‌شود «رستوران‌های کل شهر باز است و همه لخت.»
یک دلواپس «حجاب» خطاب به استاندار مازندران: «اتش به اختیار» ورود می‌کنیم
در فیلمی که از «تجمع حجاب در رامسر» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، یکی از معترضان دلواپس «حجاب اجباری» استاندار را تهدید به اقدام «آتش به اختیار»ها می‌کند، و دیگری مدعی می‌شود رستوران‌های کل شهر باز است و همه لخت.پیشتر، مدیر حوزه علمیه استان تهران با ادعای این که «صبر مردم متدین ما به پایان خواهد رسید» تهدید کرده که ممکن است افرادی خودشان «دست به اقداماتی بزنند» و جامعه دچار «نابسامانی و هرج و مرج» شود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
amirHassna - سیدنی، استرالیا

تا حرکت میلیونی نشه داستان همینه. دیگه قشر خاکستری باید تصمیم بگیرن به جای روزه بازیو شیعه گریو خودفریبی جمعی.
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۴
۵۱
اخوند شیپیشو - اندیمشک، استرالیا

اتش به اختیار عمل میکنیم بعد یک کتک مفصل از مردم میخوریم بعد شما باید مخارج بیمارستان ما را تقبل کنید اگر زنده مانده باشیم - این چند نفری که جمع شده بودن دقیقا همینو میخواستند بگن . من برای شما اینجا خلاصه اراجیفی که گفتند را جمع بندی کردم و نوشتم براتون که وقتتون تلف نشه عزیزان .
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۲
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

ناجا : موقعیت حساس است !!!!!! موقعیت هیچ هم حساس نیست ، این خواست و شعار قلبی رژیم هست که تفرقه بنداز و حکومت کن ! یعنی نیروهای سرکوب حکومتی از انتظامی و یگان ویژه و سپاه و بسیج و لباس شخصی ، از پس اراذل و اوباش خودی یا همون آتش به اختیارها ب نمیان !!؟
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۲
۶۱
Nabaat - بلک تان، استرالیا

با درود. داداش یک راه کارساز و عملی برای مقابله با این آتش به اختیارها هست و اون هم عمل مقابله مثل هستش ، چشم در مقابل چشم ، اگر مردها چندنفر با هم جمع بشند و زنان را اسکورت و محافظت کنند و یا اگر دیدید خانمی مورد اجحاف و زور قرار داره کمک و یاریش کنند ، داداش این آتش به اختیارها ضعیف کش و ترسو و بزدل هستند و جلوشون وایسی زود جا میزنند. مرگ یک بار و شیون یک بار ، بقول ناپلئون بناپارت که گفت: مرگ روی دو پا بهتر از زندگی روی زانوها هست.....
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۸
۴۵
Herzl - امستردام، هلند

مردم هم باید دفاع از نفس آماده باشند همین کار جمهوری اسلامی است مردم در مقابل مردم قرار داد اگر چنین نبود قانون بود غلط میکنه کسی روی کسی دست بلند کنه.
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۷
۳۶
dannni - سوئد، سوئد

از که تا بحال شماها از کسی اجازه حمله کردن به مردم گرفتین یکی از خانم ها خطاب به استاندار می‌گوید اگر شماها کاری نمیکتید ما وارد عمل می‌شویم ترس از چهره یکی یکی شماها نمایان است اگر این قدرت قبل ها داشتید حمله میکردین الان بد جور حتی ما بین خانواده های رده بالا مسولین تو اقلیت قرار دارید
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۲
۵۶
Mrboomi - برلین، آلمان

خیال نیست داداش بجنگ تا بجنگیم
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۸
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

دروغ میگن مثل بلانسبت سگ، مردم متدین کی هستند اینها از خودشون هستند یا حکومتی هستند یا جیره خورهای حکومت وگرنه امثال عمه چادری و نماز خون بنده چه کار به حچاب و بی حجاب داره
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۶
۴۸
Aztek - قم، ایران

خامنه ای مفعول و هوادار هاش در مقابل مردم مثل ماهی هایی هستند که از آب بیرون افتاده اند و دارند آخرین تقلا هایشان را میکنند.
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۴
۵۴
Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

قیافه این زنها رو اگه دقت کنید تمام این حرفها فقط از رویه حسادت و از اثرات ترشیده گی هستش چون هیچ کس محل سگ هم به اینها نمیزاره چه برسه که بخواد با اینها بره سانفرانسیسکو.
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۳
۴۲
Chokam - ری، ایران
شاید یه موقعی می شد چون یه خانم بی حجاب فیلم بازی میکرد حجاب میکرد تا استخدام بشه، همین رو به بچه هاش هم می‌آموخت تاازاستخدام و وام و زمین و بهره ببرند نسل به نسل خانم واقا فیلم بازی میکردن پشت سر فحش میدادن اما رودررو تعطیم برای استخدام، واقعا هم می ارزید چون هیچ جای دنیااستخدام ۳۰ساله نداشت جز ایران.حالا کف گیر به ته دیگ خورده نه استخدامی هست نه زمینی مانده نه وامی که بااین تورم بشه یه دوچرخه خرید، فیلم بازی تمام شد
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
۶۱
Nabaat - بلک تان، استرالیا
دمت گرم دادا خوب اومدی با اون سانفرانسیسکو 🤣🤣
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +459پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +344یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +246ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +245نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +237وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +171عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم