حمله یک زن چادری به زنی بیحجاب در بوشهر در روز ۲۲ بهمن


دختر جوان می گوید : ساعت ۹ روز ۲۲ بهمن توی بوشهر این خانم به  اسم صفرپور به ما حمله کرد و وحشیانه خواست کتکمون بزنه.مردمم جمع شدند و گرفتنش و جلوش وایسادن.اونم سریع زنگ زد به دوتا مخبر سپاهی.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

روزی میرسه که این کلاغهای کثافت از ترس مردم سوراخ موش میخرند ۱۰۰ میلیون. اون روز دور نیست.
‌پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

فاطی، کی برگشتی بوشهر؟ زیر ابرو برداشتی؟ خوشگل شدی!
جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱
۵۵
گفتنیها کم نیست - بخارست، رومانی

دوست عزیز از ژاپن ببینید چیکار کردید با فاطی از بس گیر دادید بهش !!! پیرو لاغرش کردید علائم شروع اعتیاد هم داره . نکنید نازنین دلخوشی ما تو این سایت و ازمون نگیرید .
جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۱
۴۴
no-more-silence - تهران، ایران

در ثانیه 9 زن چادری شبیه زامبی !!
جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۳
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

قدیم ندیما بعضی پنجشنبه جمعه ها با خانواده میرفتیم پیک نیک اطراف تهران ، بیشتر میگون و جاجرود ! سگهای ولگرد هم زیاد بودند ! البته زیاد نزدیک نمی شدند ، ولی بعضی اوقات یکی دو تاشون مثل همین اشرف چهار چشم به حالت بدی نزدیک میشدند و مرحوم پدربزرگ هم عصاشو بالا میاورد و مرتب چِخِه چِخِه میکرد و سگها هم فرار میکردند !! نسلهای جدید متاسفانه از این واژه جادویی ، بی اطلاعند ! باید یادشون داد که با گفتن دو تا چِخِه این پاچه پاره ها رو فراری بدهند!!
جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۸
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

اگر منظورتون من هستم ، چون من فاطی رو قلباً دوستش دارم ( بخاطر اینکه عقلش به اندازه سنش رشد نکرده و هنوز در همون دو سه سالگی مونده ) و هر چه که تا امروز بهش گفتم ، تنها نصیحت بوده و نه بقول شما ، گیر !! الان هم که این چهره رو پیدا کرده دلیلش همون مطلب دو روز پیش که در اسکاندیناوی اول سکس بعد رابطه هست ! فاطی هم که هنوز کسی بهش چیزی نگفته بود ، یهو خودشو لو داد و گفت : نه والله ، ما که چیزی ندیدیم !! در حالیکه هفت رنگش هم دیده بود و اون هموطن ، تنهای کپنهاگی هم که بند رو آب داد و گفت نتیجه اش ، نُه ماهه دیگه !! این رنگ و وارنگها رو تجربه کردن ، سیم ترمزش که بِبُرَه چهره اینطوری میشه !
جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۴
۵۵
arya_japan - توکیو، ژاپن
فاطی تو که در حال جهاد نکاح بودی در بیت رهبری چه شد رفتی بوشهر ؟؟؟
جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.