دبیر «جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی» : باید فروشندگان وی‌پی‌ان را مفسدفی‌الارض اعلام کرده و آنها را اعدام کنند


روح‌الله مومن‌نسب، دبیر «جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی» در مصاحبه با «انصاف نیوز» گفت باید فروشندگان وی‌پی‌ان را مفسدفی‌الارض اعلام کرده و آنها را اعدام کنند.


وی گفت: «من یک جا گفتم یکی دوتا از این‌هایی که دارن وی‌پی‌ان می‌فروشن که مردم برن محتوای پورن ببینن رو به عنوان مفسد فی‌ الارض اعدامشون بکنین بقیه دست و پاشون رو جمع می‌کنن.»

آقای مومن نسب در ادامه با دفاع از اینترنت طبقاتی در ایران گفت: «مسئله سطح‌بندی اینترنت در دنیا داره انجام میشه.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۴
Munchen - مونیخ، آلمان

بعد از چند دهه تازه به این‌نتیجه رسیدند مثل طالبانیهای غارنشین عمل کنند خبر ندارند الان حتی بچه ۵ ساله در ایران هم این خزئبلات اسلامی عربی رو باور نمیکنه که بتونید با این احکام بدوی و عبارات عربی کار به جایی ببرید.
‌سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان
حالا پوفیوز لوازم الکترونیکی خودش رو بررسی کنید مطمئن خودش هم داره اما درد شما فیلم‌های پورن نیستند بلکه مطالبی و فیلم‌هایی هست که مردم نباید ببینند تا آگاهتر بشن
‌چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۵
۷۷
hassan1326 - تهران، ایران
اسلام در طی عمر ننگینش با تمام دست اورد متمدنانه بشر مخالف کرده است ، مثل مدارس،حمام دوش، رادیو ،تلویزیون ، ویدیو .....در واقع این افراد با وی پی ان پورنو مخالف نیستند بلکه با وی پی ان جهت دور زدن سانسورهای جمهوری نکبت اسلامی مخالف هستند.
‌چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۷
۵۴
Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان
روح الله کثافت نسب به اونجایه والده ات خندیدی، این مردم چنان دماری از روزگار تو وامثال تو در بیارن که مرغان اسمان هم از خوشحالی بحالتون بخندن.
‌چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن
خوب پفیوز خان یه کتاب جدید قانون اسلامی بنویس که از اول تا آخرش اعدام و اعدام باشه ، بعد تقدیم به قوه جنایتکار قضائیه کن !! اونوقت تشویق میشی و تمام عمر هم خودت و هم خانواده ات کیک و ساندیس و استخون مجانی دریافت میکنی ! راستی این خونخواری و حر...ادگی رو از کدوم یک از باباهات به ارث بردی ، اینرو هم آخر کتاب اضافه کن تا همه بفهمن که چه زنازاده بی شرفی هستی !!
‌چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.