شاهزاده رضا پهلوی: ۲۲ بهمن را به باشکوه‌ترین روز انقلاب ملی ایران تبدیل کنید

ایندیپندنت فارسی: شاهزاده رضا پهلوی با انتشار بیانیه‌ای از تمامی ایرانیان سراسر جهان خواست با هر عقیده‌ و باوری در گردهمایی‌ها شنبه آینده، ۲۲ بهمن (۱۱ فوریه) حاضر شوند و ضمن ابراز همبستگی با مبارزان داخل ایران، بار دیگر دنیا را به پشتیبانی موثر از انقلاب ملی ایران فرا بخوانید.

شاهزاده رضا پهلوی، در ابتدای پیام بامداد یکشنبه ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ خویش، خطاب به مردم ایران نوشت: بسیاری از شما در سراسر جهان آماده می‌شوید تا در گردهمایی‌ها و راهپیمایی‌های برنامه‌ریزی‌شده برای روز ۲۲ بهمن (۱۱ فوریه) شرکت کنید و بار دیگر دنیا را به پشتیبانی موثر از انقلاب ملی ایران فرا بخوانید.


به‌نوشته شاهزاده رضا پهلوی، انقلابی که قریب به پنج ماه قبل با اسم رمز مهسا، و برای زن-زندگی-آزادی آغاز شد، برای پایان دادن به چهل‌وچهار سال ستم و فلاکتی است که بهمن شوم و فاجعه‌بار ۵۷، برای ایران به بار آورده است.

شاهزاده رضا پهلوی از ایرانیان خارج از کشور خواست تا با همبستگی و اتحادی بیش از پیش، روز ۲۲ بهمن (۱۱ فوریه) امسال را به باشکوه‌ترین روز در تقویم انقلاب ملی ایران تبدیل کنند و شور و انرژی مضاعفی به مردم و مبارزان داخل ایران بدهید.

شاهزاده رضا پهلوی، در بخش دیگری از پیام خود از ایرانیان که در تظاهرات‌های هفته آینده شرکت می‌کنند خواست ضمن به‌رسمیت شناختن اختلاف‌نظرها، هم‌چون همه هفته‌ها و ماه‌های گذشته، بر روی نقاط اشتراک‌تان تمرکز کنند، تا دوشادوش و دست-در-دست هم، صدایی واحد و بلند را در پشتیبانی از انقلاب ایران به گوش رسانه‌ها، افکار عمومی و سیاستمداران کشورهای‌ میزبان برسانند.

شاهزاده رضا پهلوی خطاب به ایرانیان مخالف نظام جمهوری اسلامی نوشت: «از هر دسته و گروهی هستید، چپ یا راست، جمهوری‌خواه یا پادشاهی‌خواه، موافق یا مخالف من، به یکدیگر توهین و بی‌احترامی نکنید.»

شاهزاده رضا پهلوی در انتهای پیام خویش، خواهان حفظ حرمت پرچم ملی شیروخورشیدنشان ایران شد و نوشت: اگر پرچم ملی شیروخورشیدنشان ایران را در دست دارید، حرمت آن را حفظ کنید، و پیام‌آور اتحاد، احترام، مدارا و همه ارزش‌های نیکی باشید که پرچم ایران نماد آن است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۱
Nabaat - بلک تان، استرالیا

با درود. آقا رضا شما با همین فرمون برو جلو و ما هواتو داریم و گام به گام باهاتم و دمت گرم.🙏🙏
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
۴۴
Mamad_Zendoni - لندن، انگلستان

مرتیکه دماغ دراز تو نمیتونی زن بچه خودت رو جمع کنی میخوای حکومت هم بکنی؟ برو اول زنتو از زیر اون یارو فرانسوی در بیار که عکسش همه جا پر شده بعد بیا حرف بزن 🤣🤣
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

خب اگه مردم بیان بیرون که رژیم اینو به حساب خودش میذاره و ادعا میکنه که اینهمه مردم برای حمایت از جمهوری آخوندی بیرون اومدن!
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک
امت همیشه در صحنه، شکی نیست که بخاطر آرمان‌های پرشکوه انقلاب بیرون خواهند آمد. حالا این آق رض بالانسی میخواد زرنگی کنه.
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

توی مزدور پاچه خوار ، اول برو رهبر پفیوز و الدنگ و پاره پوره تو از زیر سعید طوسی بکش بیرون ، بعد به دیگران توصیه های یه من یه غاز بکن ! در ضمن اسم کاربریت برازندته ، چون تو زندونی عقل نداشته ات هستی ، مغزت اندازه مغز یه شیپیشه ! فک کنم واسه این ماه و بخاطر این بلیس بلیست یه استخون گَت و گُنده ، بندازن جلوت !
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
۲۴
خامنه ای بی شرف - برلین، آلمان
اونی که زیر خوابه این و اون مخصوصا عراقی ها و فلسطینی هاست .. های امثال تو ...هستند برای همینه که همه را به کیش خود پندارید. اتحاد رمز پیروزی. نابود باد جمهوری حـ... ها
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان
خوبه تو لندن زندگی میکنی ولی هنوز تحت تعلیم و تربیت آخوندی هستی اینکه یک زن با مربی مردش عکس بگیره کجاش عیب داره بقول شروین: برای مغزهای پوسیده بدبخت زنت چه عذابی از دستت میکشه حتما تا سر کوچه هم میره باید از صاحب و آقا بالاسرش اجازه بگیره تا جنابعالی احساس مردونگی کنی
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
رضای عزیز، محض رضای خدا اینقدر خودت را اینطور به آب و آتش نزن! بخدا اینطوری هلاک میشوی! اولا که اینکار به نفع خود رژیم تمام میشود و با فیلمها و عکسها از آمدن پرشور ملت همیشه در صحنه استقبال و تبلیغات فراوانی خواهد کرد. دوم اینکه سوال اصلی این است که نقش شما الان دوباره چه است؟ آیا شما در حال رهبری این حرکت مردم هستید و اگر هستید چه برنامه هایی برای آن روز دارید؟ مگر مردم که الان بیش از 5 ماه به خیابانها آمدند و این همه کشته و زخمی و زندانی شدند کاری پیش رفت یا شما کاری کردید؟ فکر نمی کنید خیلی از مردم مبارز در خود ایران قبلا این افکار و برنامه های ساده شما را مرور کردند و راهی به جایی نبردند؟ اینکه شما همیشه از راه دور و امن، مثل طرفدارانتان، بدون هیچ برنامه ای فقط دستور حمله می دهید نشان از عدم اطلاع و غریب بودن شما با شرایط کنونی ایران است. امیدوارم شما و طرفداران شما که فقط و فقط از روی احساسات نظرات و راه حلهای ضرب العجلی و بی فکر صادر میکنید کمی از خواب خرگوشی بیدار بشوید و جای اینکه از بالا به مردم فقط دستور دهید در کنار مردم مبارزه کنید و نه فقط گنده گویی!!!
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
۶۵
Gharibeh-Ashena - هانوفر، آلمان

اگر دقت کرده باشید این فراخوان برای ایرانیان خارج از کشور برای پشتیبانی ایرانیان داخل ایران میباشد.
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
۵۵
وطن نام تو نام نامداران - ستکهلم، سوئد

نه زمانی که همه علیه حکومت اسلامی شعار میدن و پرچم با ارم شیرو خورشید حمل میکنن:)
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
۵۶
نگاه دوم - لندن، انگلستان
با نظرتون موافقم اگر یادتون باشه سال 88 هم نمیدونم چه کسی تز اسب تروا داد مبنی بر این که معترضین 22 بهمن برای در امان ماندن از سرکوب نیروهای امنیتی لابلای جمعیت موافق جمهوری اسلامی حرکت کنند و یک دفعه شعار یا حسین میرحسین بدهند نتیجه این شد که فقط جمعیت خیابونی رو دوربین های صدا و سیما شکار کرد و به نام طرفداران حکومت به خورد رسانه ها داد. رضا پهلوی اگر میگفت 22 بهمن هیچکس از خانه اش بیرون نیاید و همه کار و کسب ها تعطیل شده و همه خانه بمانند به نظرم کارآمدتر بود تا اینکه بگه بیائید توی خیابون.
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
مردیکه بابات است که آنقدر خسیس بود حاضر نشد دو تا کاندوم بخرد تا جانوری مثل شما را به جان این ملت نیاندازد.دماغ دراز هم اشکال ندارد. نشنیدی .؟ بزرگی‌ چیز مرد را از بینی‌ می‌‌شود دید. تازه انگار آقات به جرج کلونی می‌‌گوید زرشگ. این آقا که ما ددیدم. تولید حضرت قاطر با مادر دیو فولاد ذره است، دست آخر هم غصه این را نخور که ایشون اداره زنش در دستش است یا خیر. کل گر طبیب بودی سر خود دوا نمودی تو غصه ۱۱ سال در حوزه علمیه را بخور که اراده شرت خود را هم نداشتی. شب به شب حضرت ایت اولا بعد از آموزش سوره بقره "سوره گاو" مهمان شما در حجره با یک لیتر روغن بنفشه. عقده خود را اینجا نریز می‌‌دانیم. همه ما نوشته‌ها ۱۰۰ ساله ایرج میرزا خوانده.می‌ دانیم چه به سر شما در حوزه آورده. فانتزی حوزه را اینجا ننویس. می‌‌شود چوب دو سر طلا
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین

با این نوشتار، به هیچکس هیچ تهمتی زده نمی‌شه و حریم خصوصی هر فرد باید محفوظ و به‌دور از تهمت باشه. / درصد قابل توجهی‌ از مردهایی که به‌کار مربیگری در زمینه‌ی حرکات موزون منجمله رقص و باله، و همچنین ورزش‌های ذهنی‌تفکری همچون یوگا و غیره مشغول هستند، به جنس مخالف خودشون گرایش ندارن، به بیان دیگه، برای تمام آن دخترها و خانم‌هایی‌ که در گروه چنین مربی‌هایی‌ شاگرد هستند، مربی‌ در اصل جای خواهر آن خانم‌ها هست، برای همین فضای چنین کلاس‌ها و همچنین گردش‌های گروهی که باهم دارند، همچون یک مهمانی‌ست که همه زن هستند، پس راحت باهم عکس میگیرن، دست روی شونه هم میگذارن و امثال آن.
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
۹۳
جنابِ سروان - مونرآل، کانادا

آخه کله پخ دماغ گنده ازکی تاحالاتربچه هم جزو میوه جات شده؟هاهاهاکی توروآدم حساب میکنه که اردناشتا هم میدی؟
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
دقیقا همینطور است هموطن گرامی، یک روز خاص که مربوط به آنهاست را نمیشود یکدفعه تبدیل به یک روز به نفع مخالفین کرد! اولا آنها در این روز آمادگی بهتری از لحاظ تجهیزات دارند، دوم اینکه اگر خونهای بیشتری ریخته شد آیا رضا پهلوی جوابگو خواهد بود؟ سوم اینکه چنین روزی از نظر مخالفان رژیم بعنوان دهه زجر و با دید منفی در خاطره ها گنجانده شده چگونه چنین روزی که اقتدار جمهوری اسلامی است را انتخاب کرده چرا یک روز ملی و ایرانی را انتخاب نکرده مثل چهارشنبه سوری یا سیزده بدر؟ ایشان همانطور که خودش هم نمیداند قرار است در آینده ایران چکاره شود، نمیداند باید چکار هم بکند!
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

قولی قولی، بعد از اینهمه سال باز دوباره پیدات شد تا آب به آسیاب آخوند بریزی؟ خیال کردی منِ pahlavi100 و سایر ایراندوستان مُردیم که اجازه بدیم اینبار هم انقلاب ملت را لوث کنید؟
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
سبک عقل جان، شما الان بیش از 40 سال است داری انقلاب می کنی اگر 40 سال پیش تخم گشنیز هم کاشته بودی تا الان بهت خیار چمبر داده بود! اون اسم کاربریت Pahlavi100 و سایر اسامیت هم بی دلیل همه مسدود نشدند! چون فحاشی و بی ادبی میکردی و با چند اسم کاربری اینجا فعالیت داشتی و به کاربران توهین میکردی رفتند لا باقالی ها! اگر صداقت داشتی و و روراست بودی و شیاد نبودی، مثل من هنوز اسم کاربریت را نگه میداشتی! پس جای اینکه دنبال مقصر بگردی گنده تر از دهنت صحبت نکن وگرنه مثل بقیه اسامیت باز هم میری لای باقالی ها. عزت زیاد
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
خلاصه اش این است که زیاد با مُرده فرق نداری! باز به مُرده مصرفی ندارد شما مُرده پرمصرف و تازه پرتوقعی هم هستی سبک عقل جان :-))
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
شاهزاده منظورشون به ایرانیان خارج از ایران هست ---تقویم انقلاب ملی ایران تبدیل کنید و شور و انرژی مضاعفی به مردم و مبارزان داخل ایران بدهید
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
فاطی کابلی باز از بشکه آمدی بیرون بشت گفته کردم تو در حدی نیستی که اجازه سخن گفتن با ما رو داشته باشی تو در‌شان ما نیستی که با تو سخن ول کنیم
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
۳۴
گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
باشه هر وقت قاسم کتلت زنده شد و دخترش رو از زیر عربها در لبنان جمع کرد
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
۳۴
گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
مگه مردم قراره شعار بدهند زنده باد ضحاکعلی
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
۳۴
گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
اینطور نیست که شما فکر میکنید اولاً باید حامیان رژیم یعنی اتحادیه اروپا را قانع کرد که دست از حمایت آخوندها بردارند با این کمپین ها و مذاکراتی که در حال انجامه این کار داره پیش میره و اتحادیه اروپا اگر دست از حمایت رژیم برداره هشتاد درصد به هدف نزدیک میشویم دوماً برای انداختن این حکومت رضا پهلوی لازم نیست کاملاً روباز بازی کنه خیلی کارها داره میشه که به وقتش همه باخبر خواهند شد
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
۳۴
گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
از همون موقع که گروهبان قندلی جناب سروان شد!! همون موقع که کیلویی به هر بی سروپای دزد و قاچاقچی درجه میدادند و همه رو سرتیپ و سرلشگر میکردند
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
۴۴
Mamad_Zendoni - لندن، انگلستان
مشتی قاسم کتلت شد تا خواهر مادر شما پیش یه داعشی نخوابه و گرنه الان مادر خواهر جنابعالی عروس داعش بودن اگر قاسم کتلت نبود 😀😀
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد
Gharibeh-Ashena - هانوفر، آلمان، وطن نام تو نام نامداران - ستکهلم، سوئد، گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان. دوستان گرامی، البته امیدوارم این گردهمائی های ایرانیان خارج از کشور طبق معمول سنواتی در دایره فتوشاپی صدا و سیمای میلی به نفع اون مفعول یکدست گیر نکند! از فتوشاپ گران ماهر سیدعلی مفعول بعید نیست که آرم شیرو خورشید را هم با آرم خرچنگ نشان عوض نکنند!.
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
۳۴
گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
اگر قاسم کتلت بیل زن بود باغچه خواهر مادر تو رو بیل میزد نمیخواد نگران کسی دیگه باشی!! فعلاً که دخترش عروس عربهای فلان کلفت شده امیدوارم تو هم از این دامادهای کلفت گیرت بیاد
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
"خیلی کارها داره میشه که به وقتش همه باخبر خواهند شد" شما یک جوری صحبت میکنید انگار از خیلی چیزها خبر دارید و ما و بقیه بی خبریم! یاد یارو افتادم که رفت دزدی داشت قفل در یک مغازه را باز میکرد یکی رد شد پرسید داری چکار میکنی؟ گفت دارم ویالُن میزنم! پرسید پس صداش کو؟ گفت صداش فردا درمیاد!!! حالا قرار است صدای ویالن جناب رضا پهلوی کی به گوش بقیه جهانیان برسد؟ فراموش نکن کل اتحادیه اروپا و کل دنیا هم که جمع بشوند پشیزی ارزش عملی ندارد و عملا فقط مردم داخل ایران هستند که باید تصمیم اصلی و کار اصلی را انجام بدهند. موفق باشید
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
۳۴
گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
آقا شما خیلی عجله داری درضمن معلومه که هنوز نمیدونی دنیا دست کیه!!
‌سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱
۴۲
paksan - ایران، ایران
اگر قاسم خواهر و مادر براش مهم بود کشور رو به این روز نمی انداخت. 30 میلیارد دلار هزینه عراق و سوریه کردن آخرش روسها و آمریکایی ها بازی رو جمع کردند وگرنه هنوز در حال جهاد و پول بازی و هدیه دادن و قر و فر بودن. الان همون عراقی هایی که با پول نفت ما به جایی رسیدن فحش میدن به ایرانی و ایران. قبلا هم فلسطینی ها و لبنانی ها رو دیدیم ولی درس عبرت نشد. الانم اسد یکم پاش محکم بشه قطعا همتون رو میریزه بیرون. برنده اصلی جنگ در عراق و سوریه ترکیه بوده که هم میلیاردی صادرات داشته هم قراردادهای اقتصادی با پول نفت عراق بسته ولی سپاه قدس چی؟ نه اینکه هیچ غلطی نکرده تازه سی میلیارد هم دود کردند تازه طلبکارند که داعش الان تو ایران بود؟ داعش اگر تهدید بود برای عربستان و کویت باید می بود نه ایران پس دروغ نگید برای اینکه پول ها رو بدون اینکه کسی سوال کنه ببرید و بزنید بر بدن و جزیره ها و املاک و غیره در خیلی جاها بخرید کانادا نمونه بارز حجم فسادهای سپاه هستش لبنان و ونزوئلا و حتی عراق هم به زودی مشخص میشه.
‌سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۷
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
با اجازه اقای پهلوی باید به عرض همه برسانم که روز 22 بهمن روزیست نحس و مردم همان داخل خانه هایشان باشند بهتر است ! روز 22 بهمن اهریمنان و شیاطین همراه با ا و بچه هایشان که اخوندها هستند در ایران پیروز شدن!
‌سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۲
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
خب خدا را شکر که شما میدانید دنیا دست کیه! بهش بگو اصلا عجله نکنه و فشار هم به خودش نیاره که خدای نکرده اذیت نشه! بگو ریلکس باش 40 سال دیگه وقت داریم چیزی که زیاده وقته این قرن هم نشد قرن دیگه این هزاره نشد هزاره بعدی! بگو اصلا عجله نکنه از قدیم هم گفتند عجله کار شیطونه، ریلللللکس
‌سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
۳۴
گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
آفرین تازه داری راه میافتی !! چطور ممکنه یک بنایی را که چهارده قرن ساخته و پرداخته شده را بشود در عرض چهار دهه ویران کرد چنین بنایی ریشه در دل و جان این مردم داره خرافات به همین سادگی ریشه کن نمیشه
‌چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
حالا که راه افتادیم لطف میکنی ما و بقیه کاربران را هم در جریان امور قرار دهی؟ گفتی: "خیلی کارها داره میشه" این کارها قرار است در همین هزاره انجام بشه یا هزاره پنجم بعد از میلاد؟ من کلا عجله دیگه نمیکنم ولی شما چی فکر نمیکنی اگه عجله نکنی رضا پهلوی تمام میشه؟! اطلاع که داری رضا پهلوی پسر هم نداره! به نظر من زیاد هم ریلکس باشی رضا جون تمام میشه آنوقت شما طرفدارانش میمانید و حوضش! از ما گفتن بود دیگه خود دانی
‌چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
Gholoo ابادان و باز که با این نام سرو کله ات پیدا شد. ببین قولووووو با تو هستم . تو اگر بیل زنی برو باغچه خودت را بیل بزن. زیاد در رابطه با شاهزاده وز وز وز نکن
‌پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
طالع بین ضد ایرانی, الان جنبشی که در ایران بوجود آمده؛ اسمش زن، زندگی، آزادی است اصلا با افکار ضد زن تو جور نیست حاجی! با این همه نظرات ضد زنت تو همین سایت چکار میکنی ؟ تو اصلا روت میشه اسم شاهزاده بیاری ؟ تاره بعد از اینکه صیغه را هم برای شازدتون خواندند و گفت وکیلم، 300 هزار تا بیشتر بهش وکالت ندادند که! از چند میلیون ایرانی خارج کشور فقط 300 هزارتا؟! هاها اصلا روت میشه اسم شاهزاده را بیاری؟ فتانه با همین سن و سالش الان یک قر کمر بیاد بیش از شازده شما رای میاره پاچه خوار
‌پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
یه شازده دارم شا نداره / یه اسم داره کار نداره / از علافی تا نداره. / به کس کسونش نمیدم / به همه کسونش نمیدم / به راه دورش نمیدم / به حرف زورش نمیدم / به کسی میدم که کس باشه / پاچه خوار درجه یک باشه /. به کسی میدم پاچه بخوره / پاچه رو تا اون ته بخوره /. سبک عقل بیاد با لشکرش / طالع بین هم دور و برش / . واسه پاچه خوار کوچکترش / آیا بدم؟ آیا ندم؟ آیا بدم آیا ندم؟ ما که وکالت دادیم شما هم بدهید، مبارک باشه شازده 😂
‌پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
۴۲
Chokam - ری، ایران
اصلا کسی حرف اینو گوش نمیکنه، ملت رفتن لاتاری ایران خودرو بمناسبت همین۲۲بهمن لاتاری گذاشته ثبت نام کردن، پر شده از الان باید بفکر قسطش باشن، ترکوندن توی قسط و بدهی. شمابااین مغز که نمیتونی انقلاب کنی،این مغز اینطوری سفت شده مثل جعبه سیمان ،سفت شده،شمااین جعبه رو ببر سوییس، روش رو رنگ بزن، ولی داخلش سفت شده، این ملت انقلاب فرهنگی میخواد
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۹
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
GHOOLOOOOO ابادان . قول قولی . داشتی ارام ارام خودت را جزو هواداران شاهزاده جا میزدی. از تو ادم یک لا فبا که همیشه و همه جا وز وز میکنی قول قولی یک بار دیگر دهان باز کردی باور کن ترا در اینجا و همه جا مفتضح میکنم..
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
کاربران سایت توجه کنند که این فرد بنام فول قولی که سرو کله اش با این کاربری پیدا شده و مدام بخودش رای مثبت و بدیگران منفی میدهد . زیاد بچرندیات این فرد توجه نکنید چون از ان بیکاره ها و مفت خور هایی است که نزدیک به 40 سال است مثل مگس وز وز میکند
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
وووووی ترسیدم طالع بین الان اگر نروم منکرات و نکرات برام میفرستی؟ برو حاجی با این سن و سالت فشار زیاد به خودت نیار یک وقت این دم آخری با این سن و سال زرتت قمصور میشه کار دستمون میدی! اون پوشَکت هم عوض کن بوش همه جا را برداشت پاچه خوار ضدزن😂
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
چه کردند این طرفداران رضا پهلوی! مثل مور و ملخ ریختند تو خیابان ها! اصلا جای سوزن انداختن نیست! میگن اروپا و امریکا که کلا وضعیت اضطراری اعلام کردند و دولتها از رضا پهلوی رسما خواهش کردند از طرفدارانش خواهش کند به خانه هایشان برگردند چون راهبندان شده و سنگ رو سنگ بند نمیشه! میگن سبکبال و این واقع بین هم رفتند لیدر شدند شعار میدند رضا نمیری الهی و نه آفتاب نه مهتاب - رضا با رهبر درافتاد و امشب شب مهتابه - برسون به ما آفتابه! آفرین موفق باشید 😊
شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
GHOOLLOO در عقده ای بودن تو حرفی نیست میدانی چرا . 85 ملیون ایرانی میگویند شاهزاده رضا پهلوی اما تو عقده ای و امثال تو اگر 5 در صد هم باشید یک عدد4 و نیم ملیونی در میاد . خب عقده جان توی کاینات هم بگردی یک افراد عقده ای هم هستند . این المان که بهترین حکومت دنیا را داره خوب دقت کنید افراد بدبخت عقده ای هم مثل تو فراوان هستند پس زیاد بما تحت فشار نده که پاره میشه ...GHOOLOO
شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
GHOLOO یادت میاد که خودت را جر میدادی و میگفتی که بعد از شاه ممکن نیست دیگر از این خاندان کسی بیاید . حالا بکوری چشم همه عقده ای ها شاهزاده رضا پهلوی خواهد امد . بدبخت . بیسواد .بدان. اگاه باش ایران متعلق بخاندان پهلوی است . اگر پهلوی ها نبودند تو همین دو کلاس سواد را هم نداشتی. میبایستی در همان دهات خودت گاو می چراندی
شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
"85 ملیون ایرانی میگویند شاهزاده رضا پهلوی" باز دوباره معلومه قرصهاتو سر وقت نمیخوری که اینطوری توهم میزنی! آمارهای شما ... شاه پرست مثل آمارهای همین رژیم آخوندهاست! شتر در خواب بیند پنیه دانه! این شازده شما اگر همه مردم ایران بلند هم بشوند و برایش فرش قرمز هم پهن بکنند شهامت آمدن ندارد این را آویزه آن گوش ... کن طالع بین ضد ایرانی!
شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
قوقولی قو گوش کن . چطور شده که دیگر منفی و مثبت بازی نمیکنی قوقولی قو. ضمنا رضا شاه پدر همه دزد های سر گردنه را در اورد. اگر ان مرد نبود هنوز این ایل و تبارت میبایستی ان شغل شریف خودشان را در همان گردنه ها ادامه میدادند. راستی چرا قیافه ات انطوری شده. بهراموک واقعا خارج از هر نوع شوخی میگم.در یو تیوب و اینستاگرام خواسنم همین مطلب را بنویسم دیدم درست نیست. چون اینجا همه ترا با این نام می شناسند و یا احتمالا با ای دی دیگرت یعنی پر چونه که زیاد حرف میزنه و گفتگو میکنه. دیگه بهتر از این نمیشد نوشت .بهراموک. البنه زرنشتی ها به بهرام میگویند بهراموک..
یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +567شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +477پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +353یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +266ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +245وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +199حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +195عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم