انتقاد مهاجری از اقدام ضدایرانی «برادران خودی حشدالشعبی» / این را کجای دلمان بگذاریم؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا نوشت:نخست وزیر عراق و مقتدی صدر اسم جعلی برای خلیج فارس گذاشتند جهنم و ضرر چشممان را می بندیم اما این را که برادران خودی حشدالشعبی در مراسم استقبال از تیم کشورشان از واژه خلیج عربی استفاده کردند کجای دلمان بگذاریم؟
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۵
بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان

بزارید در ...
جمعه ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۰
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

حالا کجاشو دیدی !؟ خود کرده را علاج نیست !! از ابتدای تاریخ و پیدایش اعراب ، اونها هیچگاه دوستی با ایرانیان نداشته و نخواهند داشت و تنها سوءاستفاده و همچین که شترشون از پُل گذشت ، همراه با شترشون شروع به جفتک اندازی کرده و میکنند !! تنها محمد رضا پهلوی بود که ......اینها رو کشیده و جرأت جیک زدن نداشتند !! تو یوتیوب هست سفر شاه به عرعرستان و رقص سلمان پادشاه خرفت و فعلی عرعرستان برای خوشامدگویی یه شاه !! حالا همون عراقیهایی که الم اُلاغ واسشون در مشهد رضوی خانم مهیا و پا اندازی میکرد هم اینها رو بیضه شون هم حساب نمیکنند !! حالا هی باز از حلق مردم مظلوم ایران بزنید و تو عراق واسه این آباء و اجداد وحشیها بریز و بپاش و تملق کنید !! خاکبرسر بی عقلتون !!
جمعه ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸
۴۶
کو حق - ولینتون، نیوزلند

ته دلت که گربه دسش بش نرسه ،حشد الشعبی فهمیدن کفکیر ته دیگ خورده، برادرن شیعه عراقی تو جنگ چند ملیون از ما کشتن حالام که شدن پسرخاله زرنگ .
جمعه ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.