حمله مهاجرانی به خانواده پهلوی: خانواده پنج نفری را نتوانستند اداره کنند، کشور و ملت را چه کنند؟!

عطاالله مهاجرانی در واکنش به کمپین من وکالت می‌دهم اپوزیسیون در رشته توییتی نوشته:
محمدرضاشاه هیچ‌گاه درباره آینده ایران و ولیعهد در دوران خروج از ایران تا فوت سخنی نگفته است. وصیت‌نامه هم ندارد، چرا شاه به شازده اعتماد نداشت؟
متن نوشته وی به این شرح است:
و اما شازده!

—-

١- اسدالله علم همیشه نگران تربیت شازده بود. بارها به شاه تذکر مى داد که براى شازده یک معلم و مربى آشنا با تاریخ و فرهنگ ایران انتخاب کند. شاه مى پذیرفت، اما عمل نکرد و شازده در آغوش پرستار فرانسوى اش خانم ژونل فرانسوى تربیت شد. و البته تربیتى با خلق و خوى مادمازل
 
٢- به روایت هوشنگ نهارندى، شازده همیشه از بى توجهى شاه گلایه مند بود.
به روایت علم، شازده یک بار دم توله سگش را گرفته و توله سگ را دور سرش چرخ داده و پرتاب کرده بود. شاهنشاه اخم و اعتراض کرده بود. احتمالا  زیر لب گفته بود: توله سگ این چه کاریه مى کنى!
 
٣- یک بار هم شازده با تفنگ هلندى توى محوطه کاخ کلاغ ها را شکار مى کرده است. به نظرم سابقه نظامى ایشان همین اقدام است.

٤- ممد رضاشاه هیچگاه در باره آینده ایران و ولیعهد در دوران  خروج از ایران تا فوت، سختى نگفته است. وصیت نامه هم ندارد. چرا شاه به شازده اعتماد نداشت و وصیت نامه!؟
 
٥- در سال هاى طولانى زندگى در خارج ایران خانم فرح و شازده به عنوان فرزند ارشد، نتوانستند خانواده پنج نفرى را مدیریت کنند. به روایت خانم فرح علیرضا دوا خور شده و دورش را دوستان ناباب گرفته بودند. لیلا هم سرنوشت بهترى نداشت. خانواده را نتوانستند اداره کنند، کشور و ملت را چه کنند!؟
 
٦- سال ها پیش گزارشى خواندم از یکى از همبازیان تخته باز شازده، که ضمنا گزارش روزانه هر روز و هر بازى را براى وزارت اطلاعات ایران تهیه مى کرد. یک بار هم رادیوى جیبى شازده را فرستاده بود! به روایت او بخش عمده وقت شازده به تخته بازى مى گذرد. همان روایت تخته بازان واشنگتن قاضى سعید
 
٧- به نظرم شازده مى بایست به توصیه استیون مجرى هوشمند هاردتاک BBC گوش مى کرد. دور سیاست را خط مى کشید. با اموال غارتى ملت ایران موسسه خیریه تاسیس مى کرد و به همراه خانواده وقت خود را صرف امور خیریه مى کرد. بورس هاى دانشجویى، تحقیقاتى، انتشارات،  و  خلاصه فکرى براى زندگى مى کرد!
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

تو یکی دیگه خفه تو که خودت نتونستی با ملاها توی ایران زندگی کنی و الان ترجیح میدی تو انگلیس زندگی کنی نمیخواد برا مردم ایران تجویز کنی چی براشون خوبه
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
۴۸
Aztek - قم، ایران

خلق و خو مهم نیست . مهم اینه که مثل رهبرت مفعول نیست .
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
۶۳
mina minavand - هانور، آلمان

چه حرف مسخره ای میگه.الان که میبینند عرصه براشون تنگتر و تنگتر میشه دارن شاه رو بد میکنند.اونها هر چقدر هم به گفته شماها بد باشند یک ذره از کارهایی که شما بی ناموسها و قانلها انجام دادید انجام ندادند.هر وقت از انگلیس اومدی ایران کارگری گردی بعدا پوزه تو باز کن و حرف بزن.
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
۷۴
Sasan 55 - پاریس، فرانسه

واما تو پفیوز حکومتی که از ترس ماتحتت حتی داخل ایران جرأت زندگی نداشتی و به ارباب پناه بردی اما همچنان از وحشت تروریستهای حکومت ملاها به مالش و نوازش عمود لحمی رهبر مفعول و گفتن چرندیاتی که حکومت تبهکار را خوش آید مشغولی ! به تو تنها چیزی که باید گفت این است که خفه!
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

این مهاجرانی فراماسونر دیگه این وسط چی زِر و پِر میکنه !؟ منظورش از این صغری کبری کردن چیه !؟ اصلاً مگر کسی از این پاچه مال و ... لیس نظر خواست که این وسط بالا و پائین می پره !؟
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
۳۴
Munchen - مونیخ، آلمان

قیافه کریه این مهره زاپاس و سوخته رژیم خودش گویاست.بدرد باغ داری و طویله داری بیشتر نمیخوره بعد درباره خانواده پهلوی با اون سطح سواد و شعور اظهار نظر میکنه.انگار هنوز باور نکرده جمهوری اسلامی اش اینبار واقعا رفتنیه و هنوز منتظره روزی بعنوان اصلاح طلب! به نان و نوایی برسه.
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
۵۴
hamid4053 - اصفهان، اتریش

حالا گیریم که اینهایی که میگی حقیقت باشه. حداقل دستهایش مانند انگلزاده رهبرت به خون مردم اغشته نبود. تز طرف دیگر ما مردم انتخاب میکنیم که مملکتمونو توسط چه اشخاصی اجازه حاکمیت بدیم. انچه مسلم است ما مردم شما انگلها رو نمیخواهیم گورتونو گم کنید مذهب مزخرفتونو وردارین و از مملکت برین. نگران ما هم نمیخواهد باشید ما تجربه تاریخی زیادی داریم که انرا در حکومت اینده اجرا خواهیم کرد.
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

تو مهاجرانی اگر بسیار ایرانی خواه و نگران ایران هستید پس چرا به ایران بر نمی گردی . ؟میدانی چرا بر نمیگردی , چون اخوندها دانسته اند تو نه برای انها مفید هستید نه برای دشمنی با مخالفان نظام پس خفه شو و بتمرگ سرجایت!
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
۴۵
پسر بختیاری - هنگ کنگ، هنگ کنگ

کی مردم ما بالاخره می‌فهمند که با دنبال نکردن این دست افراد در شبکه های مجازی و بی محلی به همچین افرادی خودشون خود بخود راهی تیمارستان میشند‌ ، نمی‌فهمم چرا باید این پوفیوز رو دنبال کنید که چی میگه. سلبریتی ها، ورزشکاران و فعالان بی مغز رو فالو نکنید تا نتیجه رو ببینید.
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
۵۶
مهدی52 - روتردام، هلند

دوستان ما باید خیلی خوشحال باشیم که این عمله و نکره های داخل و خارج صداشون درآمده و شروع به لات و آلات کردند !! یعنی کار داره درست انجام میشه به قول ماموتی آب رو باید بریزند اونجائی که میسوزه
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
۴۴
Deer Park - واشینگتن، ایالات متحده امریکا

مش عطا،از اسمت معلومه که .....یه عراقی یه، .خوشحالم که همین ۵ نفر لرزه آدر اندام شما آخوندا انداختند.اگه پدر یا پدر بزرگ همین ۵ نفر به شما راهم نمی‌کردند، الانه زر زر نمیکردی. بهت قول میدیم سرنگنتون می‌کنیم،شاید نه امروز،نه فردا، اما میاد اون روز.جاوید شاه با خانواده ۵ نفرش.رضا شا روحت شاد.
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
۵۶
Azadi hame - تهران، ایران

تو خفه شو. انگل. اگر پول جمهوری اسلامی نبود الان داشتی تو توی انگلیس گدایی میکردی
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
۴۴
majiddk - کپنهاک، دانمارک

هر چی باشه حداقل مثل شازده تو که دزد دکل نفتی نیست .
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
۲۹
sara_moshiri - برلین، آلمان

به گوششون رسیده کی قراره جاشونو بگیره...افسار پاره کردن...بسووووووووزید :)
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
۴۲
Chokam - ری، ایران

ربطی به خانواده وزندگی شخصی نداره، ولتر هم که پدر عصر روشنفکری اروپاست توی جوونی توی قرعه کشی پاریس تقلب کرد همه بلیطها رو خریدتا قرعه بنام خودش بیفته برنده کلی پول بشه
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
۳۴
پیر خردمند - تورونتو، کانادا

مملکت ایران توسط یه گله حیوانات وحشی اداره بشه بهتره تا سد علی خامنه ای دزد، قاتل، بی سواد، بی لیا قت ضد ایرانی، قنبول برای سوریه و لبنان و ...
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا

اینگونه سخن گویی ناشی از ناتوانی در »نقد سخن« است، خب کودکی هر کسی به خودش مربوط است، ما خودمان در کودکی چه می کردیم، من هرگز از این مهاجر چیزی که مثبت باشد نشنیدم
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
۴۲
paksan - ایران، ایران

خوب تو که چندین سال مسئول مملکت بودی و زمان داشتی خوب تو چیکار کردی؟ چه کار مثبت و چه کارنامه ای داری که حالا درباره بقیه حرف میزنی؟ اصلا کارنامه حوزه کاری تو در این همه سال چی بوده؟
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
۴۲
paksan - ایران، ایران

این حملات همش نشانه خوب هستش. عناصر رژیم به طرز وحشتناکی از پهلوی ترسیدن. انتظار اینکه فرد هول و بی ریشه ای مثل مهاجرانی بخواد از دوران پهلوی حداقل حقیقت رو بگه انتظار بی جایی هستش. عنقلابیون همشون یک عده پرباد بی خاصیت بودند و هستند که چه اونایی که زمان داشتند و مقام و منسبی گرفتند و جز دزدیدن و تو جیب خودشون و اطرافی های خودشون کردن هیچ کاری برای مردم نکردن که اگر کرده بودند الان مردم ناراضی نبودند. این احمق فکر میکنه بعد 43 سال مردم احمق هستند نمی بینند که شما به چندین برابر درآمد چیکار برای مملکت کردید و پهلوی در کمتر از زمان شما با درآمد کمتر چه کرد. قضاوت با مردم هستش و اگر شما عملکرد خوبی داشتید قطعا 85 درصد مردم از حکومت فاسد شما ناراضی نبود. پس احمق خودتی سر مردم رو با اراجیف گرم نکن.
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
۴۴
Deer Park - واشینگتن، ایالات متحده امریکا

زنده با د مادر ایران زمین, مادر ایران زمین علیا حضرت شهبانو فرح پهلوی,زنده باد شاهزاده رضا پهلوی و آرزوی سلامتی و بهروزی برای هر رو عزیز. روحت شاد شاهنشاه آریامهر محمد رضا شاه پهلوی. جاوید و سربلند خاندان پرافتخار و ایرانساز پهلوی. جاوید شاه وکیل ملت
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
۴۴
Deer Park - واشینگتن، ایالات متحده امریکا

به راستی آخوند کیست؟. آخوند انسانی است تَنبل، تَن پَرور و البته بی دانش که کتابی در دست دارد، آن را مقدس خوانده و بر این باور است که تمامی علم و دانش و معرفت و درس های مورد نیاز زندگیِ انسان، به صورت یکجا در آن کتاب وجود دارد و آدمی هیچ نیازی به خواندن دیگر کتاب ها و کسب دیگر دانش ها ندارد. روحانی از نَمَدِ دین برای خود کلاهی گَرم و نَرم می دوزد و از راه بهشت فروشی و روضه خوانی و تشویق مردم به قبولِ شرایطِ سختِ زندگانی شان در این دنیایِ فانی و وعده کاخ و زندگانی های آنچنانی به ایشان دادن در جهانی موهوم و خیالی، خود در رفاه و آسودگی کامل به سَر می برد و از دسترنجِ مردمان خورده و پَروار گشته ولی به تبلیغِ مزایایِ ساده زیستی و فقر و نداری در جامعه می پردازد و ملتی را به گمراهی و نادانی می کشاند.
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
۴۴
Deer Park - واشینگتن، ایالات متحده امریکا

. نویسنده، پژوهشگر و روشنفکر بزرگ تاریخ معاصر ایرن زمین، زنده یاد احمد کسروی درباره روحانیت می نویسد:. “آخوندها دسته ای هستند در این کشور که مفت می خورند و تنها کاری که از دست شان بر می آید ایستادگی در برابر پیشرفت است؛ آن ها نه بافنده اند، نه ریسنده اند، نه سازنده اند، نه کارنده اند، نه دوزنده اند و نه می خرند و نه می فروشند. در یک جمله هیچ کاره اند.”. روحانی حرفه ای به غیر از دروغگویی، شیادی، فریب دادن مردمان و گدایی بلد نیست؛ این جماعتِ مُفت خور و مرده پرست و خرافاتی با افکار پوسیده شان، هر سال مردگان هزاران سال پیش را از قبر بیرون کشیده و برای در آوردنِ اشک مردم دوباره ایشان را کشته و روانه گورستان می کنند.
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
۴۴
Deer Park - واشینگتن، ایالات متحده امریکا

روحانیون با استفاده از سرمایه های ملی یک کشور و دستبرد زدن به بیت المال و چاپیدن مردمان و خالی کردن جیب ملت، برای مردمان جهل و نادانی و خرافات به ارمغان می آورند و ویران کردن پایه های اخلاقی، فرهنگی، هنری، اقتصادی، سیاسی، ورزشی و علمی یک مُلک، از جمله خدمات برجسته آنان به جامعه ای است که در آنان به دین فروشی مشغولند.
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

قربونت! اگر به این باشه که شما اخوند زاده ها و اخوندها حتی زیر دماغتون رو هم نمیتونین جمع کنین. بابا خود محمدتون زنی رو که از ٩ سالگی گرفته بود نتونست تربیت کنه که زمان زنده بودن محمد نره با صفوان! مرتیکه جوعلق! شما واقعا فکر میکنین دارین مملکت رو اداره میکنین؟؟
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
۴۴
Deer Park - واشینگتن، ایالات متحده امریکا

“آخوندها ,این طایفه بی هنر و بی علم جلوی هر گونه پیشرفت و ترقی ایستاده و مانع رسیدن مردمان به جوامعی دموکرات و سکولار و متمدن هستند و نان شان را از راهِ در جهل، خرافات و عقب ماندگی نگاه داشتن مردم در می آورند، به راستی جماعتی بی ذوق و بی مصرف تر از روحانیون، در تمامِ تاریخ به چشم نمی خورد.
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
۴۹
Persian2600 - استکهلم، سوئد

خود همین مادر به خطای مفتخور داره با پولهای دزدی شده از بیتولمال زنگیشو تو انگلیس میگزرونه و همزمان همقطاراش تو ایران مداوم مرگ بر انگلیس سرمیدن. تعجبم که دولت انگلیس به امثال این انگل و دزد ح.زاده اجازه اقامت میده. این و باید طوری جر داد تا قدر آفیت رو بدونه.
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

1: بعد زمانی که می‌‌گویم پیر مردان پوشکی جبهه ملی‌ ساکن پاریس مخالف این وکالت نمادی هستند. به بعضی‌ از دوستان بلوچ بر می‌‌خورد. چرا می‌‌گی .پیرمرد پوشکی جبهه ملی‌؟ این همکاری و توافق نیست. بفرما .......امام ره هم زبان در آورد. تنها فرقی هم که این با پیر مردی پوشکی پاریس دارد این است که پوشکی لندن است نه پاریس. در حقیقت باید خوشحال بود که این‌ها مخالف هستند. از آن روزی بترسیم که این‌ها موافق باشند و حوزه علمیه شعبه آلبانی و سه تفنگدار لندنی مسعود و عطا و فرخ موافق باشند. اون روز من اولین نفر که بگویم خیر به رضا پهلوی. توافق گفتند ولی نه با هر بوز مجه. مصاحبه رضا پهلوی را در مورد مجاهدین گوش دهید. چقدر متین چقدر منطقی‌ حتا نگفت خیر. فقط گفت من تردید دارم که مجاهدین هم در یک جنبش ملی‌ قادر به همکاری هستند. مفت هم حرف نمی‌‌زند
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

2: مفت هم حرف نمی‌‌زند. چگونه می‌‌شود که سازمانی که در میان خودشان حجاب اجباری است. جدا کردن زن و مرد اجباری است.هنوز می‌‌گویند حضرت علی‌ اولین سوسیالیست جهان بود .با چنین چیزی همکاری کرد.به خاطر جنبش که یکی‌ از هدف‌ها آن مبارزه با حجاب اجباری است. کلا مخالف قوانین خیمه نشینی ۱۵۰۰ سال پیش هستند . بعد جواب آیتلا مجاهد را بخوانید. فقط به تنها چیزی که گیر ندادند شرت فرح پهلوی بود. خاهن مزدور بابات اینجوری بود. ننه اینجوری بود. عمه اونجوری بود. وسط این دمکراسی که این‌ها می‌‌خواهند به ما بفروشند. چه کسی‌ اینجا دیکتاتور است؟
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
۴۴
Deer Park - واشینگتن، ایالات متحده امریکا

زنده باشید شاهزاده رضا پهلوی, پرنسس یاسمین پهلوی و شاهدختها نور،ایمان و فرح پهلوی،
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

چه ربطی داره؟ رهبر مفعول شما که حتی نتونست از ته خودش مراقبت کنه!
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
۶۵
بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان

اصلا ایشان بد، خودت چطوری و کجایی اگر .... داشتی بر می گشتی ایران
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
۳۴
مطالبه گر - تورنتو، کانادا

تو خفه مرتیکه زن باز تو خودت گندی که با زنا بالا آوردی درست کن اصلا می تو را آدم حساب میکنه که هرزگاهی قد قد میکنی
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

اخه مردک بی وجود و بی عرضه و یاوه گو.44 سال اعوان و انصار تو ملا ها و روضه خوانها را باین مملکت وارد کرده اند و حاصل تراوشات مغز علیل تو این اراجیف است.تو اگر منطق داشتی چند سطر مطالبی را بلغور میکردی که خواننده را بفکر کردن بیشتر وادار کند.اخر مردک ابله این هم شد حرف که یک مشت اراجیف را از یک عده رجاله تر از خودت اورده ای و بگمان اینکه مردم سال 1400 همانند همان مردمی هستند که زیر منبر اخوندی مثل تو و پدرت بنشینند و هر مزخرفی را باور کنند.بقول دایی جان که میگفت ان چیزی که حدی ندارد حماقت است و حماقت .اخر قدری فکر کن و حرف بزن نوکر بی جیره و مواجب بورسیه دولتی بگیر اخوندی
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

ضمنا یادم رفت که بگویم تو وزیر ارشاد همین اخوند ها بودی که لیاقت اداره یک وزارت خانه بنام ارشاد را نداشتی چون خودت نیاز بارشاد داشتی و داری. اخر مردک ابله در کجای دنیا تو تا حالا دیده ای که وزیر ارشادش قادر بکنترل بند شلوارش نباشد و طرف ان رفتار و کرداری داشته باشد که ترا همانند یک شاگرد قهوه چی با لگد بیرون بیاندازند. .واقعا قدری خجالت بکشیدید که با این سن و سال خودت و برای سیر کردن شکم مار گزیده ات و بمنظور جلوگیری از قطع مواجب ماهیانه در قالب بورسیه نا گزیر باشی تن به هر ذلتی بدهی و هر اراجیفی را سر بهم بیاری . واقعا شرم دارد با این مزخرفات بی مایه ای که بلغور کردی ابله
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
۵۲
ali51reza - وستروس، سوئد

اگر امروز حال ما بد است بخاطر وجود افرادی به ظاهر روشنفکر و در باطن خائن و مزدوری چون توست خدای ایران زمین را شاگرم بخاطر وجود شاهزاده که چهره واقعی شما مزدوران را نمایان کرده از هر نوع و گروه
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
۶۴
Rosha50 - لانسینگ، انگلستان

آدم هر چی باشد سگش !!! بهتر از سیدی به نام مهاجرانی بودن است .
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
۷۰
senator x - تهران، ایران

بتو نوهین نمیکنم فقط به سوالات من جواب بده.1-چرا در انگلیس اقامت داری ؟امورات هزینه خورد وخوارک و مسکن ات از کجا تامین میشود؟2-بنظر تو خمینی که بعداز 15سال بایران برگشت و گفت هیچ احساسی از این دوری از وطن ندارم,چه جوری آدمی بود(البته اگر میشود اورا آدم خطاب کرد)3-این همه اختلاس تیلیارد دوری توسط دوستان تو را چه اسمی میشود برآن گذاشت؟4_عمل کردضحاک زمان(خامنه ائی) و خونهائیکه ریخته ,بوی خون این هزاران جوان مشام ترا آزرده نکرده؟پس گثافت بی آبروی خائن سرتو بکن تو یقه کتت و برای همیشه خاموش و خفه شو تا زمان اجرای مکافات
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
۳۶
dannni - سوئد، سوئد
لااقل ولیعهد خلبان اف ۵ بود اولین پروازش سال ۵۶ از فرودگاه دزفول فکر کنم پایگاه شکاری شاهرخی بود شما چه احمق ها
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
۴۴
ارش یک دوست - تبریز، ایران
اخه خودت ، یه تُفاله بیشتر نیستی....اونم از نوع تُفاله که اصلا به درد سطل اشغال هم نمیخوره، باید چالش کرد....
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
۴۴
واروژان - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
اگه بابی تو هم میتونست تورو دست ننت نمیداد که اینجوری بار بیایی بلکه میداد یه خانم فرانسوی بزرگت کنه که یه همچین گوزمشادی نمیشدی. مرد مومن این حرفت بیشتر تعریف از ایشون بود که هاهاها. ای کاش یه خانوم فرانسوی هم میتونست به مادر من کمک کنه در تربیت بهتر من. بابا تو شاه گوزی محا جرر عنی.
شنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳
۴۴
الفارد - وردینگ، انگلستان
عطاالله مهاجرانی روشنفکر!!! از طنز تلخ ماجرا هرچی بگی کم نمیشه. این پفیوز هنوز هم از رژیم و خمینی دفاع میکنه و در همین حال جرأت برگشت به ایران رو هم نداره اونوقت هستند احمقهایی که این حیوان رو روشنفکر خطاب می‌کنند. یه حال همچین ملتی باید خون گریست.
شنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
سه نفر همیشه بوی عفونت میدهند: عطاالله مهاجرانی . حسین شریعتمداری. علی اکبر رائفی پور
شنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
۴۴
babak.iraniii - تهران، ایران
این عمله بچه روستای مهاجران اراک هست نرسیده به شازند در کودکی با پدرش سرکوره های آجر پزی کار میکرده / در روستا تا ابتدائی درس خونده بعد در اراک دبیرستان پهلوی ادامه تحصیل کرده بعد در زمان شاه با بورسیه و خوابگاه وارد دانشگاه میشود یعنی هرچه داره مربوط به زمان شاه هست/ ولی شعورش همان سرکوره ای روستای مهاجران اراک در ذاتش نهفته هست
شنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
۴۲
Chokam - ری، ایران
ازنظر این بایدسلیمانی اداره کنه.این مهاجرانی یه توییت زده بودقبلا آبروریزی فوتوشاپ. عکس خانم فیروز Fairuzخواننده بزرگ لبنانی رو گذاشته روی دیوار اطاق خواننده، تابلوی قاسم سلیمانی نصبه. انگلیسی هم توییت زده برای تبلیغ سلیمانی. عربا فهمیدن فوتوشاپه گفتن این چه جوری وزیر ارشاد شده که فرق فوتوشاپ بااصلی رو نمیدونه.
یکشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +569شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +480پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +356یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +270ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +252نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +248وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +202حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +199عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم
  • +171نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند