فایل صوتی تهدید یک فعال ایرانی مقیم فرانسه از سوی مامور امنیتی جمهوری اسلامی


فایل صوتی تماس یک مامور امنیتی جمهوری اسلامی که خود را مامور وزارت اطلاعات معرفی کرده با «مسی کمری»، یک فعال ایرانی مقیم فرانسه؛ او تهدید می‌کند اعضای خانواده خانم کمری را که در ایران زندگی می‌کند به زندان خواهد انداخت.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۴
گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان

قبل از انقلاب سازمانهایی بودند که علیه حکومت شاه اقدام مسلحانه میکردند ولی خانواده هاشون در ایران در امنیت زندگی میکردند و کسی به کارشان کار نداشت این حکومت مثل غریقی میمونه که شنا کردن بلد نیست و فقط برای حفظ خودش دست و پا میزنه و به هر چیزی چنگ میندازه که از خفه شدن جان بدر ببره و این از بیسوادی و نادانی آنهاست که مردم را تهدید میکنند
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۲
۴۸
Rostame zamane - ایران، ایران

انسان‌های کثیف دیو صفت که به قول خودشون سر بچه‌های خودشونو میبرن قائل به هیچ مرز اخلاقی نیستند، تنها راه باقی مونده رد شدن از رژیم پوسیده ولجن ج‌ا که نه تنها مردم ایران راحت بشن بلکه یک دنیا از شر این نجاست خلاص بشه.زن زندگی آزادی
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۳
۷۷
hassan1326 - تهران، ایران

استالین هم خانواده مخالفان را اذیت و آزار(تهدید) نکرد . البته صدام حسین با آزار و اذیت خانواده مخالفان بعنوان( تهدید )جنایت علیه بشریت تحت پیگرد بین المللی قرار گرفت و اعدام شد.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۰
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

پس این گفته صحیح می باشد که نظام سرتاپا ننگ اخوندی مردم ایران را گروگان گرفته اند . خانمی در کشوری زندگی میکند که چندین کشور دورتراز کشور خودش ایران است جمهوری ننگ اسلامی میخواهد این خانم را تحت کنترال داشته باشد اگه نتوانن این خانم را کنترل کنند بسوراخ خانواده اش میروند که در ایران هستند چونکه خانواده ایرانیهای خارج از کشور گروگان جمهوری اسلامی هستند و میتوانن هر بلای بر سرشان بیاورند. خیلی وقتهاست در این اندیشه ام واقعا" مردم ایران نفرین شده اند که چنین نظام اخوندی بالا سرشان قرار گرفته است !
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۶
۲۹
sara_moshiri - برلین، آلمان

داری با گوسفند بحث میکنی عزیزم. نکن بحث نکن
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۱
۶۰
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا

از نظر روانشناسی طبعات منفی این تهدیدها برو روح و روان انسانی بسیار زیاد بوده و جواب دادن به اینگونه تماسها به هیچ‌وجه عقلانی و درست نیست. ما با جواب دادن و بحث و گفتگو با این هزار پدران مهر تایید بر درست بودن اصل نظام و قادر بودن اصلاح آن می‌زنیم. یاد بگیریم تا حد امکان به اینان بی اهمیت باشیم و نتیجه عمل خودرا ببینیم، خیلی راحت و بی دردسر.....
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲
۳۸
Zarrebin - بروکسل، بلژیک

نشان واضحی ازضعف این نظام! به زودی زباله دان تاریخ پذیرای آنها خواهدبود. به قول عمو ترمیناتور : آستالاویستا baby!
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲
۶۷
اقای شاکی - برمن، آلمان

در خارج از کشور برای این بی‌ناموسی ها منطقه امن نگذاریم و هر جا باشند با شدت باهاشون مبارزه. البته این کشورهای غربی بیشرف نمیخواهند این رژیم بچه کش بره . دیروز المان قرارداد ادامه همکاری با پسر طباطبایی را با وزارت امورخارجه المان بمدت ۲ سال تمدید کرد. لعنت به این بیشرف ها ایران و ایرانی براشون اهمیتی نداره. باید با تلاش مضاعف افکار عمومی آگاه تا علیه سیاستمداران خودشون اقدام بکنند.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
۶۷
خوش باور - تهران، ایران
لعنت بر شما و لعنت بر دین شما ،لعنت بر عاملین ضحاک ، پس مانده سک مطهر تر از این انگلها هستند ، او حرمزاده ضیغه ای با چه پررویی صحبت می کند ،به یقین میتوانم بکویم تمامی حامیان این رژیم فاضلابی ،ولدوزنا هستند ،بدون شک،مرک براسلام و لعنت ابدی بر تمامی آخوندهای دجال.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.