شاکی خصوصی پرونده ماهان صدرات در تلاش برای جلوگیری از اجرای حکم: از اعدام بگذرید

شاکی خصوصی ماهان صدرات: از صبح در کنار خانواده ماهان در تلاشیم، نظام از اعدام بگذرد
یورونیوز: محمدرضا قنبرطلب، شاکی خصوصی ماهان صدرات در توییتی گفت: «از ریاست قوه قضاییه عاجزانه استدعا دارم با توجه به اظهار ندامت قلبی متهم، نظام از حق خود در برخورد با ماهان صدرات بگذرد.»


وی اضافه کرد: «از صبح در کنار خانواده ماهان در تلاش هستیم.»

طبق اعلام قوه قضاییه «صدرات متهم به محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد (چاقو) استو» به گفته این نهاد وی همچنین متهم به «اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور، آتش زدن موتورسیکلت و تخریب گوشی شاکی خصوصی و ایراد جرح عمدی با چاقو نسبت به شاکی است.»
خانواده ماهان صدرات گفته‌اند که حکم اعدام فرزندشان تایید و به اجرای احکام ارسال شده است.

محمدرضا قنبرطلب در گفت‌وگو با «شبکه شرق» با تایید خبر اعلام رضایت خود و دیگر شاکی پرونده «ماهان صدرات مرنی» اظهار کرد: «دیشب، شب شهادت حضرت زهرا خانواده‌اش با همراهی ورزشکاران و کسانی که در امور خیر همراهی می‌کنند، آمدند. صحبت کردیم. ما هم اعلام رضایت کردیم.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
Chokam - ری، ایران

برای اون پزشک و ۵نفر اعدامی هم باید رضایت خانواده عجمیان رو گرفت سلبریتیهای حکومتی مثل علی پروین شاید حکومت وساطت انهارو بپذیره برن از خانواده عجمیان رضایت بگیرن تادیرنشده
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
۳۸
Shahrokh-86 - تهران، ایران

شاکی خصوصی ** خورد، همش فیلمه، دست خود شاکی با خود اینا تو یه کاسس اینا از فشارای تو و بیرون ترسیدن میخوان یه جوری که آبروی خودشون حفظ شه بگن باشه ما اعدامی رو بخشیدیم.
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
۶۵
بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان

حکومت ترسیده بلایی که دیشب سر بسیجی ها آمده به ... خوری افتادند
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
۲۵
romano - تهران، ایران
دوست عزیز دیروز اطلاعات همشون رو گذاشتن تو اینترنت و اینا از جونشون میترسند. اول شاکیان با نام کاسب محلی اومدن و شهادت دادند و بعد در اومد که یکی طلبه مشغول کار در ادارات دولتی و دیگر هم گویا در اداره کار میکنه. در شمال غرب چند بسیجی تا الان نفله شده‌اند و صداش بجز یک مورد قبرستان در نیومده. اینها میدانند حتی تا حدی هم موفق بشوند که آتش خشم را کنند باز انتقامها در شهرستانهای کوچکتر و روستاها باقی خواهند ماند و نمیتوانند همه را مخفی کنند. ببخشید یک اره تو ماتحتشونه که نه میتونند جلو بکشند و نه عقب. دیروز هم که چین پس از یک معامله شیرین با عربها تکرار کرده جزایر ۳ گانه رو به امارات برگردون این یعنی تنها روزنه امیدشون چین میگه دست از لات بازی بردار داری کار و کاسبی منو خراب میکنی. اینها در چرخه تکراری افتاده‌اند که همه باید خامنه‌ای رو خشنود کنند و هیچ کسی حتی برای حفظ جون خودشون هم توانایی نقد سیستم رو نداره لذا این یک سیستم پیره که مردم دارن روند مرگش رو تسریع میکنند و به درک.
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
میبینیم خوب شلواراتونو قهوه ای کردین پفیوزها
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.