دادگاه مرد فرانسوی کُرد تبار به اتهام قتل دوست پسر دخترش با ۲۰ ضربه چاقو ، برگزار شد

 ژولین بربریورونیوز:یک شهروند فرانسوی کردتبار که حدود ۸ سال پیش با چاقو دوست پسر دخترش را از پای در آورده بود برای نخستین بار در دادگاهی در فرانسه محاکمه شد.

ماجرا به ژوئیه سال ۲۰۱۴ و زمانی بر می‌گردد، دختر این مرد همراه دوست پسر خود به حمام رفته بودند غافل از اینکه پدر سرزده به خانه بازگشته و متوجه حضور آن ها در حمام شده است.


محی‌الدین اولوگ پدر خشمگین با کارد آشپزخانه بیش از ۲۰ ضربه عمیق به ناحیه سر و سینه این پسر ۲۰ ساله وارد کرد. گروه امداد ساعتی بعد جسد بیجان و لخت ژولین را در حالیکه در حمام خانه غرق در خون بود پیدا کرد.
تصاویر قاتل(محی‌الدین اولوگ) و مقتول (ژولین)نسرین (اسم مستعار) دختر ۱۹ ساله این مرد بلافاصله پدرش را عامل قتل دوست پسرش معرفی کرد اما پدرش موفق شد از طریق آلمان خود را به ترکیه برساند و در دهکده آبا و اجدادی خود در مرز این کشور با سوریه مخفی شود.

نهایتا در پی صدور حکم تعقیب بین المللی به اتهام قتل عمد و خشونت و با همکاری آنکارا و پیگیری دستگاه قضایی فرانسه وی در اکتبر ۲۰۱۹ به پاریس بازگردانده شد.

حالا پس از سپری شدن حدود ۴ سال خانواده ژولین که او هم تباری الجزایری (کابیلی) داشت خواستار جاری شدن عدالت در باره قاتل پسرشان هستند. او در ارتش به حرفه مکانیکی اشتغال داشت.
خانواده ژولینمحی‌الدین اولوگ قتل این پسر «نگون بخت عاشق» را گردن گرفته اما اینکه معشوقه دخترش را کشته باشد انکار می کند. او در شرح ماجرا به دادگاه گفته که فکر کرده با توجه به باز بودن پنجره و سر و صدا فردی به دخترش حمله کرده و در حال تجاوز به اوست و اصلا به ذهنش هم خطور نمی‌کرده که فرد حاضر در خانه، مهمان و دوست پسر دخترش بوده باشد.
نسرین بعد از چهار سال از کشته شدن دوست پسرش به دست پدر و بر خلاف گفته های قبلی اش ادعا می کند که شوکه بوده و تمامی حقایق را نگفته و اصلا پدرش ژولین را نمی‌شناخته است. او در ۵ سال گذشته به طور مخفیانه و بدور از خانواده و بدون ارتباط با بستگان در پاریس زندگی می‌کرده است.
برخلاف ادعای بستگان قاتل، وکیل خانواده قربانی می‌گوید رد پای «سنت گرایی» و «بنیادگرایی» در این پرونده دیده می شود. در جریان یک گزارش تلویزیونی که در زمان دادگاه تهیه شده یکی از بستگان متهم اقدام او را اینگونه توجیه می کند: «علت این قتل نسرین بود نه عموی من.»
انتظار می‌رود رای دادگاه ۲۹ مارس (هفته آینده) صادر شود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۲
Dozakhi - شفیلد، انگلستان

اگه پا بده خود پدر ده تا دختر همسن دخترش رو میبره حموم اما وقتی پای ناموس خودش وسط باشه رگ گردن مثل شلنگ اب متورم میشه و خون زیادی به مغز میرسه و نهایتا دچار جنون میشه.
‌سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
۴۱
ebimicro - سینت نیکلاس، بلژیک

همچین نوشته پسر نگون بخت عاشق انگار جون همه‌ی ما رو قسم خورده بود که به هیچ سوراخ دیگه ای نیکا نکنه. اون دختره هم تو اون سن و سال فکر کرده عاشق سینه چاکش رو ازش گرفته باباش ولی بعد چند سال که چندتای دیگه رو برده حموم و دیده موضوع عشق نیست بلکه همون سوراخه س باباشو درک کرده چرا وقتی زیر دوش صداش کل خونه رو برداشته باباش زده به سیم آخر. اون ترکیه ی مزخرف هم اگه یارو کورد نبود عمرا همچین همکاری دوستانه ای با پلیس فرانسه میکرد اونم وقتی پای مسایل ناموسی در میان باشه.
‌سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
۴۱
ebimicro - سینت نیکلاس، بلژیک

در ضمن خانواده ی الجزایری اون چلقوز هم اگه دخترشان همین کار رو میکرد عمرا همچین ژست روشنفکری می‌گرفتن که در مورد ردپای سنت گرایی اظهار نظر کنن که انگار خودشون خیلی از این مباحث بدور تشریف دارن.
‌سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
۵۱
مسعود راستگو - تهران، ایران

عشق زندگی در غرب مغز این مهاجران رو از کار میندازه تازه بعد از مهاجرت و عیان شدن ناهنجاری های اونجا میفهمه چه غلطی کرده.هر مهاجری که نتونه خودش رو با فرهنگ غرب تطبیق بده همیشه در عذابه و احتمال حوادث شبیه به این هم وجود داره.
‌سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
۶۰
سیدجواد - پایتخت، ایران

بسیار کار ناپسند و حرامی است که مردی، دختر مردم را عقد نکرده ببرد داخل خانه و با او بازی کند. غربی ها چون بی رگ و بی غیرت هستند و هدایت نشده اند این کارها برایشان زشت نیست و اصلا وسط خیابان شلوار پایشان در میرود و دادگاه دروغین راه انداخته اند. انسان و نیازهایش همان است که اسلام به رسمیت می شناسد و از راه درست و شرعی برای آنها تدبیر کرده است. آیا غرب دغل باز و دورو قبله شماست یا مملک خودتان؟ که بیایید خانه و ببینید کسی دختر شما را برده حمام و دارد بازی می کند. اینها بی غیرتی است و در ایران هم اگر کسی جرات اینکارها را ندارد به برکت وجود انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی و امام هشتم در ایران است.
‌سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
۶۰
سیدجواد - پایتخت، ایران

و در همان زمان پهلوی منحوس خدا زده بی رگ، زن های ایرانی را لخت کرده بودند و عکسشان سر در سینما ها بود. آبرو از زن های ما برده بودند و داخل کاباره ها خواننده با مینی ژوپ و اینطور چیزها از زنان ما ساخته بودند. داخل مدارس و دانشگاه دختر پسر بی حیا و بی حجاب بغل هم و پهلوی اینها را عادت داده بود بی عقد بروند با هم بازی کنند. خداروشکر که نقشه او تماما باطل شد و دیدیم همان جوان ها رفتند دسته دسته با امام بیعت کردند و چه حماسه زیبا و جاودان و ابدی در جبهه ها خلق کردند. همین ها را رضا پهلوی بهتر میداند، خاندان منحوس پهلوی بهتر می داند و به همین جهت است چند سال یکبار خودکشی می کنند. چونکه می دانند ایران هیچگاه دومرتبه زیربیرق فساد و طاغوت نخواهد رفت.
‌سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
۱۰۲
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
همین فات فات فاطی هم تو حموم لو رفت الان از ترس باباش آمده خارج
‌سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

داستان جدیدی نیست ، متاسفانه قتل های ناموسی و جرایم مشابه دید مردم اروپا را نسبت خاورمیانه بسیار منفی کرده است ، یکی از دوستان ایرانی من با یک خانم افغانی که طلاق گرفته بود طرح دوستی ریخت ، صادقانه بگویم ، به دوستم هشدار دادم که مواظب باش ، چونکه همان دختر شاید برادر ، عمو ، پسر دایی … داشته باشد که تفکرش یکسان نباشد ، و الکی آدم فدای فلان چیز میشه
‌سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
۵۶
hiwa68 - رتردام، هلند
جزایری یا مراکشی دختر مردم را مثل مرغ بی صاحب می‌بینند. به ایرانیها هم میخندند. به من میگفتند. همه کلماتی که تو باهاش حرف میزنی مال ما عربهاست.
‌سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
۵۵
طلوع جاویدان - لاهه، هلند
# سیدجواد-پایتخت،ایران، چائیدی بابا، جمهوری اسـ... زیر بیرقش دسته دسته دخترهای نازنین ایران رو برد و به عربها فروخت. تو یکی بکش زیپ دهنت رو که تو هم از بیعت زری بلنده و امامت بدنیا اومدی..... دین تو فقط در باره پایین تنه روایت و آیه و سوره داره. همون جون‌ها که میگی انقلاب کردن الان به .. خوردن افتادن و شعار رضا شاه روحت شاد و جاوید شاه بقیمت خونشون می دن
‌سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.