فردی در قزوین به دلیل «توهین و ضرب و شتم یک روحانی و همسرش» دستگیر شد

تصویر تزئینی استرادیو زمانه: محمد قاسمی، دادستان استان قزوین از بازداشت یک فرد در شهر قزوین به دلیل «ضرب و شتم یک روحانی» خبر داد.
او بدون اینکه نام فرد بازداشت شده را فاش کند، گفت این فرد «پس از فحاشی و ضرب و شتم یک روحانی توسط پلیس دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندانی شد». قاسمی در باره جزئیات حادثه گفت که در پی ورود یک خودرو به کوچه‌ای یک‌طرفه و مسدود نمودن مسیر برای عبور سایر خودروها و درخواست یک روحانی به همراه خانواده‌اش مبنی بر باز نمودن مسیر تردد توسط خودرو متخلف، راننده این خودرو پیاده شده و در ابتدا اقدام به فحاشی به روحانی و توهین به ارکان نظام می‌کند. او ادعا کرد که «روحانی از چندین ناحیه دچار مصدومیت شده و فرد ضارب سپس همسر فرد روحانی را نیز مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد.».
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
قورپه - بروکسل، بلژیک

لعنت به هرچه اخوند فضول و بی‌مصرف هست اما ایرانیان حرمت خانواده و عدم توهین به یک مرد در مقابل خانواده اش دست بلند نکردن به روی یک زن را اصول اخلاقی خود قرار داده بودند و اگر واقعا اون شخص زنی را مورد ضرب و شتم قرار داده باید بگویم از مردانگی بویی نبرده
جمعه ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
۷۷
hassan1326 - تهران، ایران

ضارب گرچه در رانندگی مقصر بوده....ولی دستش درد نکنه
جمعه ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
۳۶
khyar - اوپسالا، سوئد

فقط دستگیر ؟ چوب تو آستینش باید بکنند .
جمعه ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
۳۸
siavash786 - آمریکا، ایالات متحده امریکا

داستان قشنگی نوشتید که دال بر بیگناهی آخوند و گناهکار جلوه دادن این جوان نمودید. من نمیدانم این داستان واقعیتش چیست ، ولی قبل از دستگیری این جوان آیا آن آخوندی را که هفته قبل پیر مردی را روی زمین خواباند و مدام با مشت به سرش میکوبید را هم دستگیر کردید؟ آن بچه آخوندی که فحش های ناموسی میداد را چطور؟ اول اینکه دست این مرد شجاع درد نکنه ولی امکان این هست که این آخوند همکلاس همان آخوند فحاش بوده باشد.
جمعه ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
۳۶
Janhamin - تهران، ایران

هیچ با غیرتی یه مرد رو جلوی زنش کتک نمیزنه ، هیچ با ناموسی دست روی یه زن بلند نمیکنه. از مردی و انسانیت به دوره. حالا بی غیرت ها بیان و اینکار زشت طرف رو تایید کنن.
جمعه ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
۴۰
رژیم عشقوحالگر - لندن، انگلستان

حسن چرادستش درد نکنه؟حسن چرا مطلب رو خوب نمیخونی؟نوشته زده همسرش رو هم کتک زده.باید جفت دستهاشو از کتف قطع کنن تا درس عبرت بشه.تکبیر
جمعه ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

حتما این شخص که هم روحانی بوده و هم اهل قزوین سکه ای روی زمین انداخته که ضارب دولا بشه و برداره و مشکل از همونجا شرع شده!
جمعه ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
۴۲
rahjoo - مازندران، ایران
مدال شجاعت و اصالت برای این جوان قزوینی در مقابل آن انگل اخوند اسلامی .
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.