پدر شیرازی به علت فقر همسر و سه دخترش را کشت و خود نیز خودکشی کرد

به گزارش همشهری آنلاین، این ماجرای غم‌انگیز چند روز پیش در یکی از محله‌های شیراز رخ داد.

آن روز ساکنان آپارتمانی صدای دعوا و درگیری میان زوجی را شنیدند که در یکی از واحدهای آپارتمان زندگی می‌کردند. این زوج همراه ۳دخترشان در آنجا سکونت داشتند.


درحالی‌که صدای دعوای آنها ساختمان را پر کرده بود، ناگهان همه‌چیز ساکت شد. همسایه‌ها هر چه در زدند، کسی جوابشان را نداد.

آنها که نگران این خانواده شده بودند، پلیس را خبر کردند  و مأموران پس از حضور در محل، با هماهنگی قضایی وارد آپارتمان شدند و صحنه‌ای هولناک را مقابل خود دیدند.

پیکر غرق در خون مرد ۴۳ساله و همسرش گوشه‌ای روی زمین افتاده بود و کمی آنطرف‌تر نیز اجساد بی‌جان ۳دختر جوان به چشم می‌خورد. ۲نفر از دخترها دوقلوهای ۱۱ساله بودند و دختر بزرگ‌تر حدودا ۲۱ساله بود که همگی‌شان جان باخته بودند اما هیچ آثاری از جراحت روی بدن آنها به چشم نمی‌خورد.
در ادامه و با حضور بازپرس جنایی شیراز و متخصصان پزشکی قانونی در محل حادثه، ابعاد بیشتری از این ماجرای غم‌انگیز فاش شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که پدر خانواده، کارگری ساده و نصاب کولر بوده که در ابتدا با ریختن سم داخل آبمیوه، آن را به ۳دخترش خورانده و مرگ آنها را رقم زده است.

پس از آن با چاقو همسرش را به قتل رسانده و در نهایت نیز به زندگی خود پایان داده است.
همچنان که تحقیقات ادامه داشت، جزئیات بیشتری از این حادثه به‌دست می‌آمد.

بررسی‌ها نشان می‌داد که عامل جنایت آپارتمان(محل حادثه) را که متعلق به دایی‌ همسرش بود، اجاره کرده بود و همراه خانواده‌اش در آنجا زندگی می‌کرد.

اما به‌دلیل بیکاری و مشکلات شدید مالی موفق به پرداخت کرایه خانه نمی‌شد و همین باعث شده بود که صاحبخانه از آنها بخواهد که آنجا را تخلیه کنند.

این باعث اختلاف میان مستأجر و صاحبخانه شده و کار به جایی رسیده بود که صاحبخانه به دادگاه رفته و پس از شکایت  حکم تخلیه آپارتمان را گرفته بود.

اما مرد مستأجر توانایی اجاره آپارتمان دیگری را نداشت و تحقیقات پلیس نشان می‌داد که همه این دلایل باعث شده بود که تصمیم وحشتناکی بگیرد.

او برای عملی کردن تصمیم خود ابتدا مقداری سم تهیه و داخل آبمیوه حل کرده و آن را به دختران بی‌گناهش داده بود و آنها نیز پس از نوشیدن آن جانشان را از دست داده بودند. مرد ۴۳ساله سپس به زندگی همسرش پایان داده و در نهایت نیز جان خود را گرفته بود.
با این اطلاعات، اجساد قربانیان به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات تکمیلی در این پرونده تلخ ادامه دارد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۸
Free Press - لندن، انگلستان

بسیار دردناک! چیزی ندارم که بگویم فقط یاد یاوه گوییهای آن کسی افتادم که میگفت ما نه تنها دنیای شما را میسازیم بلکه آخرت شما را. این سرنوشت خیلی‌های دیگر هم خواهد بود همان بلایی که سر مردم کره شمالی در حال آمدن است، خیلی راهی تا آنجا نداریم…
‌پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۲
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

لعنت بر احمق هایی که مرگ بر شاه گفتند و ایران را گرفتار این بدبختی کردند.
‌پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۷
۴۲
rahjoo - مازندران، ایران

بزودی همین چاقوها به سمت ملایان و خامنه ای و سران سپاه متحد خواهند شد!. پوتین هم کارش یکسره هست و نیست که مفعول را دریابد!
‌پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۹
۴۲
sama128 - شیراز، ایران

ای شمخانی و امثال شمخانی ها اگر عن قلاب دزدها و فاسدین و اختلاسگرها نمیشد تو باید الان با یه وانت غراضه تو حصیر آباد اهواز خیر و بادمجان میفروختی تحویل بگیر از کجا دهها شرکت دهها ویلا و آپارتمان داری ازکجا پسرهای کوشکوبت شرکت بزرگ آدمیرال و چند شرکت دیگه با چندین نفتکش و یدک کش و ... کش دارن از کجا دامادت توی لواسون تو کار ساخت ویلاهای چند هزارمتری و ... همه امثال شمخانی ها و ... که تعدادشون هم کم نیست باید بابت این خبر زار زار گریه کنند البته اگر غیرت و شرف و وجدان داشته باشند اقای قالیباف با ۱۳ هزار میلیارد ( البته فقط یک قلم ۱۳ میلیارد در اومده ۱۰ ها ۱۳هزار میلیارد تومان )و کلی پاساژ در سیدنی استرالیا و بقیه دزدها . شماها شرف غیرت وجدان حیثیت ناموس و ....‌ واقعا دارید این وضع مملکت گه و عن و بلبلی که درست کردید خوک دونی کثیف طویله دزدها
‌پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۶
۴۱
Allen1983 - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا

واقعا شنیدن چنین خبرهایی اونم در این روزها که اغلب خبرها تلخ و زجر اور هستند شوکه‌کننده‌است‌، چطور می‌شود یک انسان به این حد‌از‌حنون برسد که دست به همچنین کاری بزند . خدایا این مملکت و مردم سزای کدامین گناه خود را اینچنین میپردازند ؟ کشوری که با درایت دو انسان وطن پرست از یک مملکت بدبخت و عقب مانده زمان قاجار تبدیل به یک کشور نیمه پیشرفته با مردمان مهربان و شیک پوش و باکلاس و تحصیل کرده شده بود ، به چنان روزی افتاده که رحم و شفقت از آن کلا دور شده و مردم گویا درحال گرفتن انتقام این همه مصیبت از خویش یا نزدیکان و دوستانشان میباشند . ضدارزش ها به ارزش تبدیل شده اند و هر چه این مردم بیشتر تقلا میکنند ، بیشتر و بیشتر در مرداب یک حکومت کثیف فرو میروند . آری گناه ما ساده لوحی و خوردن فریب ملایان و پشت کردن به مسبب خوشبختی های مملکتمان می‌باشد ......
‌پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۲
۴۴
henryaaaa - لوس انجلس ، ایالات متحده امریکا

این بی سرو پای جنایت کار میتواند به زندگی سر شار از بی هویت و شرمساری خود پایان دهد . ولی هیچ منطق , قانون و حقوق شناخته شده بشری و انسانی به این جانی کثیف این اجازه را نمی دهد که به زندگی دختران معصوم و همسرش خاتمه دهد . فقر فقط یک پوشش برای این جانی شیطان صفت هست که چنان جنایتی بکند
‌پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۰
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان

ایکاش .....را حواله خامنه ایی و مزدورانش میکرد تا خانواده بیگناهش! وضعیت روانی مردم به هم ریخته با اینکه دردش قابل فهم است ولی جنایتش به هیچ عنوان قابل توجیه نیست!.
‌پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷
۴۴
شیرمردان - سیدنی، استرالیا

دیو به ایران آمد شیطان به میدان آمد. لعنت ابدی به مسببین فقر و فحشا. عاقلی که حرف احمقی را نفهمد از آن احمق احمقتر است. وقتی گفت اقتصاد مال خر است و عقلا نفهمیدند و هنوز نمیفهمند و خاموشند چه انتظاری دارید از این جماعت.
‌پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
۴۵
Ashkan60 - لندن، انگلستان
مسئول و باعث و بانی ریخته شدن این خونهای بیگناه حکومت پست و متعفن و تبهکار ملاهاست که ایران را به ویرانی و ایرانی را به فقر و جنون و بیچارگی کشانده .لعنت بر حکومت اسلامی و بانی و حامیان آن
‌پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.