باسن بزرگ سد راه عشق شد

ناتاشا کراون عقیده دارد اندازه اندامش برای مردان ترسناک استایندیپندنت فارسی :مدلی که اندام بزرگ‌تر از حد معمول دارد، می‌گوید نمی‌تواند عشق زندگی‌اش را پیدا کند زیرا مردان از باسن بزرگ او «می‌ترسند»

یک زن صربستانی-سوئدی عقیده دارد اندازه باسن سد بزرگی بر سر راه زندگی عاشقانه او شده است و با وجود تلاش‌هایش برای یافتن عشق، به هیچ موفقیتی دست نیافته چرا که مردان از باسن بزرگ او می‌ترسند.

البته این عضو بدن ناتاشا کراون ۲۷ ساله، به طور طبیعی این‌قدر بزرگ نبود. او پنج بار تحت عمل لیفت باسن برزیلی قرار گرفته است تا بتواند «بزرگ‌ترین باسن در جهان«را داشته باشد، هرچند این عمل‌ها به او در راه یافتن یک رابطه عاشقانه پایدار کمکی نکرده است.

 کراون درباره زندگی عشقی‌اش گفت: «آخرین رابطه من هفت سال پیش بود. من بسیار –از نظر ظاهری- افراطی هستم، بنابراین فکر می‌کنم مردم از من می‌ترسند.«

جراحی بزرگ کردن یا  لیفت باسن برزیلی(BBLs ) در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و بسیاری از زن‌ها به داشتن انحناهای بدنی به سبک کارداشیان ها علاقه‌مند شده‌اند.

کراون همچنین به لطف باسن عظیم خود بیش از دو میلیون دنبال کننده در اینستاگرام به دست آورده است، بنابراین دانستن اینکه او تنها است بسیار تعجب‌آور است.

 او می‌گوید اندازه اندامش برای مردان ترسناک است.

این چهره اینترنتی ساکن گوتنبرگ اخیراً در برنامه "Hooked on the Look" که درباره قرارهای عاشقانه است شرکت کرد و به یک قرار از پیش تعیین شده با یک مرد جوان رفت.

 درست همان‌طور که کراون پیش‌بینی کرده بود، این مرد سریع پا پس کشید و هیچ علاقه‌ای به رفتن به قرار دوم نشان نداد.

 کراون پس‌ازاین اتفاق با تأسف گفت: «من درک می‌کنم. برای او خیلی زیادی است. تحمل تمام این برجستگی‌ها و همه این انحناها خیلی زیادی است. جواب نداد! ما در حال پشت سر گذاشتن و فراموش کردنش هستیم و من امیدوارم که کسی را پیدا خواهم کرد.«

 کراون علیرغم ترساندن کاندیدای بالقوه رابطه عشقی‌اش، گفت که برنامه‌ای برای متوقف کردن این بزرگ کردن‌ها ندارد.

 او نزدیک به ۱۵۰هزار دلار برای پنج عمل نخستین لیفت باسن برزیلی خود هزینه کرده و آماده است تا ششمین عمل جراحی خود را برنامه‎‌ریزی کند.

 او می‌گوید: «من بزرگ‌ترین باسن دنیا را خواهم داشت. این هدف من است و به آن خواهم رسید. زمانی که ۲۰ ساله بودم، اولین عمل جراحی خود را انجام دادم و به‌زودی ششمین جراحی خود را خواهم داشت.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

باسن تنها مشکل این نیست کلا همه وجودش مشکل هست. تنها مردی که از این هیکل لذت میبره جراحش هست که پول مفت در میاره تا این را بسازه
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۳
۳۴
مطالبه گر - تورنتو، کانادا

چه زشت !!!!!!
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۹
۴۹
حق گو لندن - لندن، انگلستان

متاسفانه خودش را شکل هیولا کرده‌. این باسن ۲ تا تختواب می خواهد که‌جا‌بگیرد موقع خوابیدن‌.
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۱
۵۸
nooshin tehrani - روم، ایتالیا

حالا ماباید نگران باسن این خانم هم باشیم. این شد خبر، چشمش کور، به ما چه. عوضی تو ایران کم داریم
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
۵۰
ab5534 - هلسینکی، فنلاند
تقصیر خودشه اینقدر چربی‌ جمع کرده که از فرم زنانه خارج شده
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
۵۲
Dozakhi - شفیلد، انگلستان

دو میلیون افتادن دنبال باسن این خانم که چی نسیبشون بشه. دنیای عجیبی است هرچی فیک تر و بی محتواتر دنبال کننده بیشتر. به این میگن دنیای دیوانه دیوانه دیوانه.
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
۵۴
Anisa - ونکوور، کانادا
مردان اول از مغز معیوب و روانِ بیمارِ تو میترسند و بعدش از قیافه آشغالِ تو . در ضمن خاک بر سر اون دو میلیون فالور که کاملأ معلومه از قُماشِ خودت هستن
یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۷
۴۵
sahandogli - لندن، انگلستان
این زن فکرش مریض است و خدا شفاش بدهد. تیپ این زن فیک است و هیچ مردی از اینگونه زنهای تقلبی خوشش نمی آید. او خودش را زشت کرده است
یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.