جزئیات بیشتری در مورد قتل هولناک دختر ۱۷ ساله اهوازی

مرد جوان اهوازی که در اقدامی هولناک با همدستی برادرش، همسر 17ساله خود را سربریده بود در حالی دستگیر شد که مدعی است برای دفاع از ناموس دست به این جنایت زده است.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، بعد از ظهر شنبه 16بهمن در حالی که مرد جوانی با یک دست، سر بریده همسرش را گرفته و در دست دیگرش قمه‌ای خون‌آلود به چشم می‌خورد، با پای برهنه در خیابان قدم می‌زد و خنده‌کنان از قتل همسرش برای دفاع از ناموس، حرف می‌زد. با اعلام موضوع به پلیس، بلافاصله او با رها کردن سر همسرش در میدان کسایی خشایار اهواز از محل فرار کرد اما در کمتر از 4ساعت متهم و برادرش که در این جنایت همدست بودند در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند. این در حالی است که گفته شده این دختر 17ساله که به‌رغم میل باطنی‌اش با پسرعمویش ازدواج کرده بود مدتی قبل، پس از آشنایی با دختری جوان در اینستاگرام از سوی او تشویق شده که از خانه فرار کند و به کشور ترکیه برود.

 عباس حسینی‌پویا، دادستان اهواز در تشریح این خبر گفت: آنچه در تحقیقات مقدماتی از متهمان دریافتیم این است که عاملان قتل برادر هستند و انگیزه اصلی این جنایت، ناموسی و به خاطر فرار به کشور ترکیه بوده اما پدر مقتول پس از صحبت با دخترش به ترکیه رفته و او را به ایران بازمی‌گرداند اما زمانی که دامادش متوجه حضور همسرش در اهواز می‌شود به آنجا رفته و مقابل چشمان وحشت‌زده دیگران، این جنایت هولناک را رقم می زند.

اوگفت: اکنون همسر این دختر جوان که قاتل است و برادر همسرش که در قتل کمک کرده دستگیر شدند و در بازداشت بسر می‌برند.

حسینی تصریح کرد: بی‌تردید بشدت با متهمان برخورد خواهد شد؛ زیرا علاوه بر بحث قتلی که اتفاق افتاده، گردن زدن این خانم در ملأعام نیز جرم است.

وی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه برخورد دستگاه قضا با افرادی که از این حادثه فیلم گرفته و آن را منتشر می‌کنند چگونه است، اظهار کرد: قطعاً اگر ثابت شود افرادی به‌صورت عمدی اقدام به انتشار این فیلم‌ها کرده‌اند بازداشت خواهند شد و به اداره آگاهی دستور می‌دهیم افرادی را که با انتشار این فیلم‌ها، تعمداً سبب تشویش اذهان عمومی شده‌اند، شناسایی کنند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
babak.iraniii - تهران، ایران

کاش یک روز این دکان تشویش اذهان عمومی بکلی برچیده میشد هزاران انسا بخاطر همین چرند بودن اذهان را کشتن و زندان کردن .اصلن تشویش اذهان خودتون هستید !!.
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
روزی سلطان دل درد شدید گرفت و حکیم الحکما دستور تنقیه داد. سلطان براشفت که ای احمق سلطان مملکت را مگر میشود تنقیه کرد. سلطان را دراز کردند و حکیم باشی بجای سلطان تنقیه شد. تا 3 روز دل درد سلطان بیشتر و بیشتر شده و هر دفعه حکیم باشی دستور قبل را میداد و تنقیه میشد. روز چهارم که امان سلطان بریده بود باز هم حکیم باشی را آورند و مطابق دفعات قبل گفت که سلطان را باید تنقیه کنند. این بار در حالیکه سلطان از شدت درد زوزه میکشید گوش حکیم باشی را پیچاند و گفت: پدر سوخته خودش را بیار ولی اسمش را نیار!
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.