حمله احتمالا «نژادپرستانه» به دو کودک در برلین

پلیس برلیندویچه وله :یک مرد در یک اغذیه‌فروشی در برلین به صورت دو کودک سیلی زده و با خودروی خود از محل دور شده است. پلیس احتمال می‌دهد که انگیزه این عمل "نژادپرستانه" بوده باشد. تحقیقات آغاز شده است.

در برلین با انگیزه احتمالا "نژادپرستانه" به دو کودک سیلی زده شده است.


به گزارش خبرگزای فرانسه، پلیس می‌گوید، این دو کودک ۱۲ و ۱۳ ساله عصر شنبه ۱ ژانویه (۱۱ دی) در حال صرف غذا در یک اغذیه‌فروشی در محله "کرویتس‌برگ" برلین بودند که این حادثه اتفاق افتاد.

یک مشتری مرد که سر یک میز دیگر در این مکان نشسته بود ناگهان از جای خود بلند شده و به سوی میز آن‌ها آمده و به صورت هر دو سیلی زده است.

مرد سپس از اغذیه‌فروشی بیرون رفته و با اتومبیل از این محل دور شده است.

پلیس می‌گوید، هر دو کودک می‌گویند که بعد از این حادثه به سردرد مبتلا شده‌اند. پسر ۱۲ ساله برای درمان سرپایی به بیمارستان منتقل شد.

از آن جا که احتمال داده می‌شود انگیزه مهاجم "نژادپرستانه" بوده باشد اداره پلیس جنایی تحقیقات را در این زمینه آغاز کرده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۳
بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان

در پلیس جنایی هم پرونده زیر دست یک مشت ضد خارجی میافته و بی خیالش میشن و میندازن سطل آشغال.ها ها ها
یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
۳۹
مطلب روز - تهران، ایران

[::بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان::]. اینجور که تو هاهاها سر میدی مواظب خودت باش که چهار تا مشت لگد نثارت نکن بعد بیخیال پلیس بشی خخخخ
یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
[::بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان::]. گفتنش سخته ، اما نوجوانان‌خارجی گستاخ ، بسیار بی ادب ، کم‌نیستند ، برای قضاوت باید کل داستان را دانست ، هر چند خشونت به هر شکلش محکومه‌
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.