انتهای درایت یک بسیجی: تشبیه خانم ها به گوجه سبز

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
SydneyWater - سیدنی، استرالیا

ویدیو رو ندیدم و روش کلیک نکردم چون ارزش دیدن ندارد ولی این متن که از یکی از کانال ها گرفتم ارزش دوباره خواندن دارد... اگر میخواهید آخوندها را دق مرگ و از این سرزمین بیرون کنید فقط کافی است ایرانی باشید!. یعنی. برقصید، بخندید، شادی کنید، زیبا بپوشید، به زنان احترام بگذارید، بجای گداخانه های کربلا و مشهد و قم به تخت جمشید و آرامگاه فردوسی سفر کنید، گریه نکنید، نام ایرانی بر همه چیز بگذارید، کوروش و حافظ و مولانا و فردوسی را گرامی بدارید، به فرزندانتان شاهنامه بیاموزید، آهنگ شاد ایرانی برایشان بگذارید، نوروز و مهرگان، شب یلدا و چهارشنبه سوری را اجرا کنید در مراسم عقد، به جای آخوند و روحانی، از محضردار برای خواندن خطبه دعوت نمایید، در عزاها آخوند نیارید تا با نوحه و قران، ماتم عزا را چند برابر کنند و در یک جمله انسان باشید.
‌پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۰
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

خیلی خری!
‌پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۴
۶۴
محمدعلی هشترودی - مادرید، اسپانیا

چلاقعلی که شاه بشه پایینم نیاد همین میشه! مخ ملت چلاق میشه! 😂
‌پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۶
۵۵
کیخسرو - کلن ، آلمان

بمیر بابا بسیجی متعفن! مغز پوک تو از اون هسته گوجه سبز هم کوچیکتره! یه روزی بیاد مردم با غلتک از رو شماها رد بشن
‌پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۳
۴۴
Momiji - توکیو، ژاپن

قربون عمه ات بری راس راسی ، این تشابه احمقانه نشون داد که مغزش ، اندازه همون گوجه سبزه !!
‌پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۶
۳۴
arian1 - ابادان، ایران

مغز این بسیجی ها به اندازه یک فندق بیشتر نیست و شعور و فهم هم که به هیچ عنوان ندارند پس نمی توان از این بی مغزها انتظار دیگری داشت. در ضمن حکومت اسلامی در تمام این سالها بسیجی های خود را از شهرهای دور افتاده و دهات ایران پیدا می کند.
‌پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۶
۴۴
شیرمردان - سیدنی، استرالیا

من وقتی ننت رو و خواهرت رو و زنت رو با چادر میبینم یاد موز می افتم و میتونم اونا رو به موز تشبیه کنم که میخوام پوست بکنم و بخورم.
‌پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۸
۴۳
ماهی جان - لندن ، انگلستان

حالا تا ما بیام به تو نفهم و ادمهای مثل تو حالی کنیم که کلا انسان‌ها و فرضیه زندگی همینه انسان چیز ها جذاب از لذت بخش از گوجه سبز گرفته تا کباب خانه ماشین ببینه دلش می خواد ، چهل سال دیگه گذشته من فقط یک سوال دارم من به عنوان یک زن یک سوال دارم ما زن‌ها هم مرد جذاب میبینیم دلمان می خواد، خیلی هم بیشتر از شما شما ها چرا چادر سرتون نمی کنید هیچی میان جلوی ما گوجه هم گاز می زنید ، نمیگی اینطوری با اشتها می خوری ما هم دلمان می خواد ، اخه چی کار میکنی یک کم این دلبریت کمترش کندبلا گرفته
‌پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
۵۹
Attila14 - استکهلم، سوئد

به جان خودش راست میگه!. یه زندانبان خوشنامی بود که به زندانیان دهه ۶۰ ماساژ میداد به اسم حمید نوری!. همش گفتن سوید گوجه سبزای ماهرخی داره دهنش اب افتاد بدجور؍ کف دستاشو بهم مالید و رفت سوید!. الان داره خاطراتشو با شکسته نفسی تعریف میکنه انجا برای سویدیها میگه کارخاصی نکردیم
‌پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک

[::شیرمردان - سیدنی، استرالیا::]. اول برو و یه فکری واسه کوررنگیت بکن، بعد بیا تز بده.
‌پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک

عجب جوان خوش‌برومندی. واقعا علمی و پرمحتوا بیان کردی. حظ بسیار بردم.
‌پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
۶۷
خوش باور - تهران، ایران
چه انتظار بیشتری از پدیده نیم ساعت ضیغه از این عنکبوت دارید . زمانش خواهد رسید که میگوید عسل خوردم .و با این همین سرازیرش خواهیم کرد به عسل دادن.
‌پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.