مدیرکل محیط زیست لرستان در مورد فیلم به دوش گرفته شدنش : آن روز پایم پیچ خورده بود

 رکنا: مدیرکل محیط زیست لرستان درباره فیلم متشرشده در فضای مجازی از روی دوش رفتن یکی از کارمندان گفت: آن فیلم بی اخلاقی بود. آن روز پایم پیچ خورده بود. به منتشرکننده فیلم رضایت دادم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، اخیرا فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که براساس آن مهرداد فتحی بیرانوند، مدیرکل محیط زیست لرستان برای عبور از یک کانال آب روی دوش یکی از کارمندان خود می رود. ولی اصل ماجرا چیست؟
احسان پارسا،فعال محیط زیست به دلیل بازنشر فیلم کول‌سواری مدیرکل محیط زیست لرستان بازداشت و زندانی شدآنچه مهرداد فتحی بیراوند، مدیرکل محیط زیست لرستان به خبرنگار رکنا در خصوص این فیلم که مربوط به 6 سال پیش است، چنین بود: انتشار این فیلم مربوط به یک بی اخلاقی در فضای مجازی است. من تنها مدیر عملیاتی محیط زیست هستم که نه شب دارم و نه روز. آن روز یکی از پاهایم پیچ خورده بود و یکی از عزیزان همراه آن لحظه، خود تمایل نشان داد که به من کمک کند. این فیلم آن زمان گرفته شده و اکنون مورد سوء استفاده قرار گرفته است.


وی در خصوص این که آیا از منتشرکننده فیلم شکایت کرده است یا خیر، اظهار داشت: بله شکایت کردم، آن هم برای این که کاری غیراخلاقی انجام داده است. ولی از شکایت خود صرف نظر کردم و رضایت خودم را به دادستان اعلام کردم.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.