مرد افغان فراری از طالبان در تهران اقدام به بریدن سر یک پسر ۱۵ ساله کرد

رکنا: مرد افغان که از ترس طالبان یک هفته ای می شد به ایران فرار کرده بود در تهران قصد بریدن سر پسر 15 ساله را داشت که مرد قصاب به کمک شاگرد مغازه اش رفت.

مرد افغان در اقدامی هولناک پسر 15 ساله را با ضربات چاقو به یک قدمی مرگ کشاند.


به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عقربه ها ساعت 17:30 دقیقه شنبه 30 مرداد سال جاری را نشان می داد که فریادهای کمک کمک پسر 15 ساله ای در مقابل یک مغازه قصابی در منطقه حسن آباد فشافویه در خیابان پیچید.
اقدام به قتل مرد افغان
مرد قصاب وقتی صداهای شاگرد مغازه اش را شنید سراسیمه از مغازه خارج شد و با صحنه عجیبی روبرو شد. مرد جوانی با چاقو پسر 15 ساله را هدف ضربات چاقو قرار داده بود و مرد افغان که چاقو به دست بود قصد داشت با چاقوی تیزی که در دست داشت اقدام به بریدن گردن پسر نوجوان کند که در این صحنه مرد قصاب وارد عمل شد و به سمت مرد افغان حمله کرد.

مرد قصاب با مرد چاقو به دست درگیر شد که در این درگیری مرد قصاب نیز هدف ضربه چاقو قرار گرفت که در ادامه مردم با دیدن این صحنه به کمک مرد قصاب رفته و با کتک کاری موفق شدند مرد افغان را زمینگیر کنند و چاقو را از دست او بگیرند.
نجات پسر 15 ساله از زیر تیغ مرد افغان
بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس تهران همراه امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند و در ابتدا پسر 15 ساله و صاحب کارش که مرد قصاب است به بیمارستان منتقل شدند.

کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران نیز به دستور بازپرس پرونده و با توجه به اقدام به شروع قتل وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی پی بردند مرد جوان که اهل کشور افغانستان است یک هفته قبل به تهران آمده است.

تیم پلیس جنایی تهران در تحقیقات پی بردند که مرد افغان بدون هیچ شناخت و انگیزه قبلی وقتی به جلوی مغازه قصابی می رسد با چاقو به پسر 15 ساله که در مغازه قصابی کار می کند حمله می کند و او را هدف ضربات چاقو قرار داده و زمانیکه قصد داشته سر این پسر نوجوان را ببرد مرد قصاب متوجه ماجرا شده و به سرعت خود را به مرد افغان و شاگرد مغازه اش می رساند و با درگیری با مرد افغان موفق به نجات جان شاگرد مغازه اش می شود اما خودش نیز هدف ضربه چاقو قرار می گیرد.

بنا بر این گزارش، پسر 15 ساله در وضعیت کما قرار دارد و تحت نظر پزشکان است و مرد افغان نیز برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Roger Waters - میامی، ایالات متحده امریکا

حالا میفهمید چرا سباستین کورتز صدراعظم اتریش بهیچ وجه حاضر به پذیرش مهاجر افغان نیست؟
‌چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۰
۴۳
Alphabet - پترس، یونان

تعجب نمیکنم این همون طالبان در نقش جمهوری فسق و فساد اسلامی است.
‌چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۰
۶۲
lehrte - هانوفر، آلمان

[::Roger Waters - میامی، ایالات متحده امریکا::]دوست عزیز به نظر من همه جا خوب و بد هست نمیشه گفت چون این مرد افغان یکی را با چاقو زده همه مردم افغانستان بد هستند صدر اعظم اتریش هم اشتباه میکنه که همه مردم افغانستان را با یک چشم نگاه میکند.
‌چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۶
۴۰
kakolzari - لندن، انگلستان

ما هم اگر رضاشاه و محمدرضاشاه نداشتیم همین بودیم
‌چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۵
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

این ها را آخوند فرستاده سوریه که سر ببرند و صواب کنند و پاداش بگیرند و حالا این جوانک افغان هم دچار توهم دوگانگی شده است
‌چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۹
۵۳
kourosh2369 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

این افغانیها اگر غیرت داشتن با طالبان میجنگیدن فرار نمیکردن نه که یه پسر بجه را با چاقو بزنن به خاطر اینه هیچ جا راشون نمیدن.
‌چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۶
۶۲
فرید1614 - بروکسل، بلژیک

واقعا فکر میکنم بیشتر از هشتاد درصد افغانیها از جنس طالبان هستن که مست خرافات اسلام کشتن انسانها برایشان در فرهنگ نهادینه شده.
‌چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۰
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

آخه چند بار باید گفت ، طالبان از فضا نیامده، باکه از میان پوسیده ترین و ارتجاعی ترین نوع بینش اسلامی رشد کرده ، اون مادری که دختر ۹ ساله خود را به عقد پیرمرد دندان زرد که ریش خود را با حنا قرمز کرده ، هم یک نوع طالبان است ، و اون پیرمرد بچه باز هم حتی اگه یکبار هم اسلحه نداشته یک نوع طالبان است ،
‌چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۹
۲۷
پویا ۸۷۹۰ - طهران، ایران

قابل توجه دوستان شیرازی و دوستانی که اینجا برای افغان ها سینه چاک می‌داند...خانم بازیگر که به ارتش کشور دستور باز کردن مرزها را می‌داد..حناق گرفته الان؟؟؟...بیشتر.....از ورد شان به کشور جلوگیری کنید
‌چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان

این خود طالبان بوده نه یک فراری از طالبان!
‌چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

[::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. و بدون تعارف تمام این ها چهره ی واقعی اسلام ناب محمدی است. ای دو صد لعنت به شریعتی حقه باز و دروغگو و چرت نویس.
‌چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

در مملکت خودمان هم زیاد داریم. با داس سر دختر می‌‌برند. برادر را به بیابان و چون دگرباش است. سرش را می‌‌برند و هدیه به مادر می‌‌دهند. در قانون اساسی‌ خودمان پدفیلی رسما قانونی است.نرخ زن را هر یک سال در مجلس. بر حسب قیمت روز شتر مشخص می‌‌کنند. طالبان شیعه هم که.تا دلتان بخواد. پر است. خوزستان کم بود؟ چه کسی‌ با تانک بر روی جوان ۱۲ ساله می‌‌رود. چون تشنه است؟ مهم نیست که چقدر ویژگی‌های خوب داریم ، جهان توجه ویژه‌ای به ویژگی‌های بد ما دارد. و کم نداریم .ما ایرانی‌ ها.اینقدر با تحقیر به افغان‌ها نگاه نکنید. کسی‌ که خود شیفته است.حیران نباشد.که همسایه مانند طالبان دارد.این که ما شب و روز از خودمان تعریف کنیم. چقدر ما با فرهنگ هستیم .چقدر ما خوب هستیم. ما را خوب نمی‌‌کند. دیگران باید از ما تعریف کنند. باور کنید. اگر از دورترین روستاهای اردبیل یا لرستان هم کسی‌ را آورید. دست کمی‌ از این‌ها ندارند.
‌چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
۵۴
نیایش - تهران، ایران

اینها که گفتن کسی نیومده همه برگشتند ! در ضمن هم ممکنه تاثیرات بد روانی و ترس باشه یا اینکه کلا خودش طالبانی باشه و با مهاجرها ممکنه خیلی ها وارد ایران بشن !
‌چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
۴۱
rezahamburg - هامبورگ، آلمان

این فیلم حمله طالبان مال 3 سال گذشته و مربوط به کار سینمایی است. این فیلم برای سه سال گذشته و مربوط به پشت صحنه یک فیلم سینمایی برای شرکت ناجی هنر است.من از مدیران این سایت انتظار بیشتری برای دقت در درستی مطالب داشتم.
‌چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
۳۴
هانی‌ - اسلو، نروژ

قبل از هر چیز باعث تاسفه که این جوان اینطوری مورد حمله قرار گرفته , که نتیجه اش طبق معمول خوراک تبلیغاتی بسیاری از دوستان تنگ نظر شده. پرسشم ازدوستان اینه که ما چرا اینقدر ضد افغان هستیم؟ یا ما کی رو قبول داریم؟ یا اصلاً کی گفته که حق مالکیت خلاف کاری و روانی فقط مختص مایه؟ چرا ما نمی خاهیم گرفتاریها و مشکلات رو آسیب شناسی بکنیم؟ آدمای بیمار و مشکل ساز همه جا پیدا میشن. مگه برویک نروژی کلی آدم رو قتل عام نکرد؟ چکارش کردن؟ حتا بهش تو نگفتن. نمیخام خشونت رو تایید بکنم. آیا شما بیاد دارید یا شنیدید که در کشوری یک زن و مرد پسر دختر و داماد خودشون رو چون خونواده خرم الدین قطعه قطعه بکنن؟ خب قطعاً آدم سالمی اینکار رو نمیکنه. پس کوروش وقتشه تا بیایی و ببینی که چگونه نوادگانت سر دادن یک خیار و گوجه به پناهندگان افغان معترضن. کوروش بیا تماشا کن که بابک خرم الدینت چگونه پسر و دختر و داماد خودش رو قطعه قطعه کرد . دوستان بس کنید این جو ضد افغان بودن رو. باورکنید دنیا سر درازی داره. با این وضع فعلی خودمون برای فرار از کشور یک روزی قطعاً محتاج هواپیمایی طالبان ایر لاین خاهیم شد.
‌چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
۶۱
یا فاطمه زهرا - میلان، ایتالیا

ایشون حتما بیماری اسکیسوفقرنی داره. اشخاصی که مبتلا به این بیماری هستند ناخوداگاه آتش به اختیار میشن و هر دستوری رو که جن بهشون داده، انجام میدن.
‌چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
۳۴
grizzly - برلین، آلمان

[::rezahamburg - هامبورگ، آلمان::]. در مورد کدوم فیلم نوشتی؟ ما که تو این گزارش فیلمی نمیبینیم فقط یک عکس هست که یکی جلوی صورتش رو گرفته!!
‌چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
۳۴
grizzly - برلین، آلمان
حالا اگر یک آمریکایی یا مثلاً فرانسوی یا انگلیسی این کار رو کرده بود تمام اون کسانی که به این افغانی دارند فحش میدهند مینوشتند ببینید چقدر ایرانیه وحشی و بی کلاس بوده که آمریکاییه یا فرانسویه میخواسته سر ایرانیه رو ببره!!
‌چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

[::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::]. چقدر صادقانه رقم زدی و دلیل این همه منفی را نمی فهمم. اسلام در کل جلوی رشد مغز را میگیرد و در صورت ورود عمقی میل به جنایت را در طرف بیدار میکند. کمتر از یکسال قبل بود که پدری در شمال ایران دخترش را کشت و هزاران نوع از این جنایات که توسط ایرانیان برومند مسلمان صورت گرفته است. البته افغان ها اندکی عقب تر از فرهنگ ایرانیان حرکت میکنند ولی این نیست که مسلمانان ما به تاسی از 14 معصوم خونخوار جنایت نکنند
‌چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
۱۰۷
millionaire - منچستر، انگلستان
[::lehrte - هانوفر، آلمان::]. نه عزیز برادر ، خوب و بد همه جا یکسان توضیع نیست ، یه جا میبینی بر اساس قوانین و رفرنس و دین غلطشون پر از آدم عوضی یه ، یه دیار دیگه میبینی دین و آیین شون روز به روز جامعه شونو تمیزتر و تمیزتر کرده و خلاف خیلی کم و به ندرت میبینی ، ما اینجا الان سالی یکی دو مورد جنایت عجیب غریب میبینیم ولی تو ایران صد برابره تو افغانستان هزاران هزار برابر یه جورایی انقدر زیاد که میشه گفت آدم سالم توشون نیست
‌پنجشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
۱۰۷
millionaire - منچستر، انگلستان

[::kakolzari - لندن، انگلستان::]. آدم آدمه ، این افغانیها گرفتار آیین غلطی شدن این بدبختها راهنما و کتاب غلطی تو دستشونه همون کتابی که ممد رضا پهلوی حزب اللهی به شدت قبولش داشت ، ممد دماغ ......کل کشور رو به شدت دینی و حزب اللهی کرده بود ، تمام تروریست‌های اول انقلاب همه دست پرورده رژیم پهلوی بودن ، شاه برای هرچه دورتر نگه داشتن ایران از شوروی آخوند پروری و دین پروری کرد ، تعداد مساجد تو کل ایران میگن ۱۵۰ تا هم نبود ، شاه وقتی داشت کشور رو به خمینی تسلیم می‌کرد ۲۵۰۰۰ مسجد و مراکز دینی و مدرسه علوی ساخته بود ، با بی عرضه گی تمام کشور رو واگذار کرد و رفت ، اون خدانیامرز رو این رژیم خدابیامرز کرد
‌پنجشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
۴۴
ekman - شیراز، ایران

این بابا هدفش این بوده که با این کار به زندان بیفته .زندان در ایران برای او بهتر از دیپورت به افغانستان و یا اوارگی در ایران بوده
‌پنجشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
۵۴
saeed scotland - لاس وگاس، ایالات متحده امریکا

[::یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک::]. درست فرمودید بسیجیان آتش اختیار هم همین بیماری اسکیسوفقرنی دارند
جمعه ۰۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک::]. حتما آقای رئیسی هم اسکیسوفقرنی داره که براش پروپکانی میکنی که به صورت خبرگانی سوار لوکوموتیر کشور باستانی ایران بشه!
شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
۴۳
Afgbidin - کرک، ایرلند
[::هانی‌ - اسلو، نروژ::] lolllll هواپیمایی طالبان ایر لاین .
یکشنبه ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۱
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک::]. دقیقا مثل ممد و علی و باقی امامانتون چون آنها هم آدمهای سالمی نبودند و مشکل روانی داشتند و همینطور مشکل جنسی هم داشتند که با کودک شش ساله خاک بر سری میکردند
یکشنبه ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • رئیس ستاد ارتش اسرائیل شاخه نظامی حماس را شکست خورده می‌داند
  • فرمانده پیشین سنتکام: ایران در میانه درگیری با اسرائیل،‌ دست پائین را دارد
  • ۷ اکتبر سالگرد حمله حماس به اسرائیل؛ تشدید بمباران‌های هوایی اسرائیل در جنوب لبنان و غزه
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم،بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • جزئیاتی جدید از انفجار پیجر‌ها در لبنان؛ موساد از ۹ سال قبل برنامه‌ریزی برای این عملیات را آغاز کرده بود
  • ایهود المرت: اسرائیل نمی‌تواند بدون کمک آمریکا به برنامه هسته‌ای ایران حمله کند
  • «اسراییل بزن» و «نه به جنگ»؛ نبرد کاربران درباره حمله احتمالی اسراییل
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • یک مقام آمریکایی: اسرائیل تضمین نکرده که به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله نخواهد کرد