درگیری مقابل کنسولگری ایران در لندن - تنش در مراکز رای‌گیری در خارج از کشور

فرارو:براساس گزارش برخی رسانه ها در مقابل کنسولگری ایران در لندن درگیری و تنش ایجاد شده است. تعدادی از مخالفان با تجمع مقابل کنسولگری علیه نظام شعار دادند و در ادامه با پلیس درگیر شدند.
 

یکی از معترضان که به دیوار کنسولگری رنگ پاشید از سوی پلیس بازداشت شد.

 
گزارش هایی هم از اعتراض و درگیری با پلیس مقابل سفارت ایران در برلین منتشر شده است.
 
در شهرهای دیگر هم از جمله استکلهم، وین، فرانکفورت و ... مخالفان جمهوری اسلامی مقابل کنسولگری ها و مراکز رای گیری تجمع کردند.
 گزارش ها از این حکایت دارد مخالفان نظام با کسانی که رای می دهند هم درگیر می شوند و علیه آنها شعار می دهند.
 
برگزاری انتخابات در خارج از کشور امسال با چالش روبه رو شد و در اولین گام کانادا امکان برگزاری انتخابات را برای ایران ایجاد نکرد. چند سالی است که روابط دیپلماتیک ایران و کانادا دچار تنش است و دو کشور سفارت هایشان را تعطیل کردند.
 
بی بی سی : تصاویری که فرین عاصمی از مقابل کنسولگری ایران در لندن فرستاده، نشان می‌دهد که امسال بیش از انتخابات‌های گذشته ‌مقابل سفارت ایران از حضور معترضان شلوغ و در مقابل صف رای‌دهندگان بسیار کوتاه است.
 
‌یکی از معترضان به فرین عاصمی می‌گوید که چهار سال پیش مقابل کنسولگری ایران وضعیت چیزی متفاوت از امروز بود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۷۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

این‌جا هم میخواستن از این کولی بازیا از خودشون دربیارن، ولی ما با آتش به اختیار دیگه وقت پلیس دانمارک رو نگرفتیم که بیان و گوشمالی شون بدن.
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
۵۶
حاج مهدی مین روب - تهران، ایران

من در تعجبم از هموطنان من که برای ازادی و زندگیه راحت مهاجرت کردن به خارج از کشور ، که دلیل اصلیه مهاجرت این عزیزان هم دولتمردان فاسد ایران بودن ، ولی با این اوصاف به پای صندوق رای میرن و بهشون رای میدن ، خب عزیزانم اگه اینها انسان بودن که شما در موطن خودتون و در کنار خونواده عزیزتون داشتید گذران عمر میکردید ، با این دزدان و جنایتکاران هم عهد و پیمانه نشید
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
۳۴
Reza9118 - شهرکرد، ایران

[::یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک::]. یه نگاه به صندوق عقبت بکن ببین دست کاری نشده که..
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
۵۵
arya_japan - توکیو، ژاپن
فاطی منظورت اینه که ....قهرمانان نشانشان دادی و همه را فراری دادی و یا گاز اشکاور ؟
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
۷۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
[::Reza9118 - شهرکرد، ایران::]. اتفاقا شده. چون موتور خودرو من‌ صندوق عقب تعبیه شده و دادم واسم تونش کردند یا بقول خودت دست‌کاری.
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
۵۳
رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا
من رای دادم به رئیسی، به‌ زنگ زنگو دیلینگ دیلینگ
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
۴۴
Afshin51 - مادرید، اسپانیا
[::یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک::]. افاغنه اجازه شرکت در انتخابات ایران را در هیچ‌دورانی نداشته و ندارند و اینکه تو فاطی کپک زده با اینکه بارها به افغانی بودن خودت اینجا اعتراف کردی اما اصرار داری که خودت را ایرانی جا بزنی نشان از چیز خل بودنت دارد و امیدوارم هموطنان افغانیت بخاطر این رفتار جی جی وارت حسابی به خدمتت برسند .
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
۳۸
freedom of the press - تهران، ایران
صد البته باید معترضان به سفارت ایران را دستگیر کنند چون رژیم سفاک و دست نشانده خمینی هندی زاده نا خلف هدیه دولت ا.ل.د.ن.گ انگلیس به مردم احمق و بی‌شعور ایران است که سال ۵۷ با آغوش باز پذیراش شدند.
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
۵۵
وطن نام تو نام نامداران - ستکهلم، سوئد
[::حاج مهدی مین روب - تهران، ایران::]. دوست عزیز تعداد رای دهنده ها در کشورهای اروپایی بسیار کمند. در ضمن اینها ایرانی های عادی نیستند, این افراد جیره و مواجیب بگیر حکومت در خارج هستند.
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.