نظر بهروز وثوقی در مورد «رای دادن» را از زبان قیصر بشنویم

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

کاش همه هنرمند های ما یک جا جمع بشند و یک صدا و یکجا “ نه به جمهوری اسلامی “ را فریاد بزنند.
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۸
۵۸
Kanguru - بئر السبع، اسرائیل

احسنت. همه باید آگاه شوند که رای مثبت به این نظام = بردگی مادام العمر بدون خلاصی، به یغما سپردن جان و مال و زن و اولاد و دارایی و مایملک.
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۵
۷۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

فکر کردین با دسته کورا طرفین؟ داره داد میزنه که صدا رو مونتاژ کردن!
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱
۶۳
vg2000 - اسلو، نروژ

[::یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک::]. چشم بسته غیب میگی
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
۷۰
1954Omid - بلژیک، بلژیک

[::یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک::]. نگفتم بیسواد .....؟ راستی از کجا فهمیدی مونتاژه؟ نکنه بارها این فیلم را دیدی؟ یک صحنه ...داشت بود .دوست داشتی جای ... باشی؟ شایدم سانسور کردن؟ راستی میدونی سانسور چیه؟
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
۷۰
1954Omid - بلژیک، بلژیک

[::یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک::]. در ضمن مونتاژ کلمه فارسی نیست بلکه فرانسوی است و در صنعت فیلمسازی یعنی قطع و وصل کردن قسمتهای فیلم.و اما این صدا گذاری شده و کسیکه نمیدونست خواجه حافظ شیرازی بود. اما سانسور که با قیچی میبرن همانیست که نگذاشتن تو آن صحنه سکسی را ببینی و حال کنی. حتما ناراحت شدی که اون صحنه تجاوز را نتونستی ببینی. چون نظامی که سنگشو به سینه ( ببخشید باید بگم به زانو )میزنی سالهاست از روزنامه و عکس وفیلم گرفته تا حتی زندگانی و غذاها و نوشیدنی های ما را هم سانسور کردن.
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
۶۰
جناب - استکهلم، سوئد
[::1954Omid - بلژیک، بلژیک::]. بدون شک نویسنده تحت نامِ پوششیِ "یا فاطمه زهرا" مهمل نوشته، و یاوه سروده است. اما گفتار بی نزاکت شما اولاً در کشور مطوع شما یعنی بلژیک جرم محسوب میشود، زیرا تجاوز را مجاز جلوه داده اید و امری لذتبخش معرفی کرده اید، و در ثانی شما با ادبیات سخیف و شعبان جعفری مابانه، از آزادی نشر سوءاستفاده میکنید و به افراد توهین های جنسیتی میکنید. امری زشت و کاری قبیح!. در اروپا به افراد مسن در سن و سال شما که ادبیات جنسیتی شما را بکار میبرند، صفت آزارگر جنسی و بیمار عقده های بدون پاسخ یافته بکار میبرند. شما جواب افراد را بدهید واما حرمت سایرین را رعایت کنید با حفظ اختلاف نظر با آنها.
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
۷۰
1954Omid - بلژیک، بلژیک
[::جناب - استکهلم، سوئد::]. سلام .ممنون از انتقادتان اما گفته من توهین و ترویج نبود بلکه اگر نوشته های قبلی ایشان را خوانده بودید شاید چنین عنوان نمیکردید. بطور خلاصه این جواب برای یکی از نوشته هایش سستی و حال کردن و شبهای جمعه اش بود. - رقص صبحگاهی زیبا و دیدنی یک پیرمرد با یک خانم در پارک -- را در همینجا پیدا کنید و ملاحظه بفرمایید.این یک نمونه اش.در ضمن ایشان خانم نیست بلکه یک پسر جوون بیکاریست که از این رژیم برای هر پستش پول دریافت میکند . دلیلش را قبلا توضیح دادم
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
۷۰
1954Omid - بلژیک، بلژیک

الان که صبح جمعه است و اگر آدم حالت سستی داشته باشه، یعنی صوابش رو برده! یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.