معترض ایرانی تابلوی خیابان سفارت ایران در بروکسل را به خیابان«روح الله زم» تغییر داد

در یک حرکت اعتراضی یک نفره در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در بروکسل تصاویری از روح الله زم و کشته شدگان آبان ماه به نرده های سفارت چسبانده شد و برای لحظاتی تابلوی بلوار « فرانکلن روزولت » به بلوار « روح الله زم » تغییر یافت.

این حرکت اعتراضی یک نفره چنان بر کارکنان سفارت جمهوری اسلامی در بروکسل گران آمد که با پلیس تماس گرفتند ولی این هم میهن ما با توضیح اینکه او کیست و چرا این حرکت را انجام میدهد نه تنها از سوی پلیس بازخواست و یا دستگیر نشد بلکه خود پلیس هم به او کمک کرد تا پوسترها را نصب کند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۸
IjoinedIRUK - اوکلاهما ، ایالات متحده امریکا
نماد ایستادگی در برابر ظلم و بی عدالتی نوید افکاری بود . هر مخالفی ک قابل ستایش نیست.
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
۴۶
مسافران - آنکارا، ترکیه

خوب که چی؟چی عوض شد؟با این کارها چیزی را نمی شود تغییر داد.این هم یک پناهندهُ آواره مثل خیلی های دیگه که از زور بیکاری یا برای اخذ مدارک اقامتی اینکار سخیف را کرده.همان «روزولت»وقتی بهمراه چرچیل و استالین برای شرکت در «کنفرانس تهران»به ایران آمد به دیدار محمدرضاشاه نرفتند و در واقع هرسه نفر شاه کشور را نادیده گرفتند.ای لعنت به اون خاندان بیوجود!
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
۵۴
Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

اعدام روح الله زم برایه حکومت ایران خیلی گرون تموم میشه چون از نظر دیدگاه جهانی ومیدیا ایران مدیریک کانال خبررسان رو اعدام کرده که هیچ خطائی بجز خبررسانی مرتکب نشده.
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
۵۳
faghat hagh - روتردام، هلند

مسافران - آنکارا، ترکیه. لعنت خدا به کسانی که برا دو روز عمر و یه لقمه نون دست شون تو خون یه ملت هستش...گر چه ایمان دارم این جور نون ها خوردن رو زن و بچه این ادم تقاص میدن با سرطان و صد جور مرض و درد ..
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
۴۶
مسافران - آنکارا، ترکیه

«همان «روزولت»وقتی بهمراه چرچیل و استالین برای شرکت در «کنفرانس تهران»به ایران آمد به دیدار محمدرضاشاه نرفتند و در واقع هرسه نفر شاه کشور را نادیده گرفتند.ای لعنت به اون خاندان بیوجود!»اگر دنبال حقیقت هستی و فقط حق را میطلبی،باید بدانی که«حقیقت،تلخ است»،یعنی چرچیل و روزولت و استالین،محمدرضاپهلوی را به بند کفش شان هم حساب نکردند!
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
۴۶
مسافران - آنکارا، ترکیه

اگر کسی به خانه تان بزور(حالا اضطرارِ شرایط جنگ) آمد،(حالا اجبارأ)در خانه ازاو پذیرائی میکنی،درحالیکه او تورا صاحبخانه هم حساب نمیکند؟؟؟یا اگر جربزه داری خودرا میکشی و اگر غیرت داری آنهارا؟؟یا در بهترین حالت،ازآنها میخواهی آداب میهمان و میزبان را لااقل در ظاهر هم که شده نگه دارند؟کدام را؟؟؟آن سه شرور(!) آداب میهمانی و میزبانی را هم (بطورصوری)رعایت نکردند!
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
۴۴
Afshin51 - کلن، آلمان

[::مسافران - آنکارا، ترکیه::]اولاً که مطلب در رابطه با اعتراض یک هموطن بخاطر اعدام ظالمانه آقای زم است و نه در رابطه با کنفرانس تهران و شما باز هم ساقیت را عوض نکردی و داری مطابق معمول ....میگی ،ثانیاً در رابطه با کنفرانس تهران طبق گفته خودت ببین در شرایطی که دنیا نه ایران و ایرانی و نه بقول شما صاحبخانه یعنی شاه فقید را به هیچ حساب نمیکرد شاهنشاه و مسوولین وطندوست آنزمان با رهبری صحیح جامعه ایران را طی سی و اندی سال بجایی رساندند که بقول رییس جمهور فرانسه شاهنشاه آقای دنیا شده بود و هر روز صبح با تصمیمات شاه بایدرهبران دنیا تصمیمات خود را تنظیم میکردند ! اما شما ساندیس خورها و آیت الاغهایتان طی چهل سال ایران باشکوه را به ذلتی دچار کردید که به وصف نمی اید.
یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۹
۷۶
hassan5 - تهران، ایران

[::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. بحث روح الله زم است،کم آوردی، ......دنبال شقیقه میگردی؟!؟ چرا بخاطر یک لقمه نان کثیف دست بهر کاری میزنید؟!؟ مگر شما ساندیس خور ها شرف ندارید؟!؟ حد اقل کاری که دولت های حامی حقوق بشر بعنوان اعتراض به قتل میتوانند بکنند اینستکه خیابان های سفارت ایران را بنام مقتولین ج.ا بنامند.
یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۵
۵۹
Attila14 - استکهلم، سوئد

[::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. اخوندک!. حرفات بین بی منطق ترینها اینجا؍ .....ترینه!. تو مثل بیسوادی هستی که مجله ای رو ورق میزنه (نمیخونه/فقط به عکسها نگاه میکنه) ! اون کنفرانس رو که حرفشو شنیدی در موقعیت ضعیف اون موقع ایران بود!. هیچوقت فکر کردی به فرق بین حقیقت و واقعیت؟
یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.