بدلِ‌ مسیح علی‌نژاد در شبکه پنج صدا و سیما

مسیح علی نژاد: بدلِ‌ مسیح علی‌نژاد در شبکه پنج صدا و سیما جمهوری اسلامی، ظاهرا شیوه مبارزه‌‌شان با من تغییر کرده است. تا دیروز به دروغ برنامه می‌ساختند که به من جلوی چشم پسرم تجاوز شده و مسیح مامور تمام سازمانهای اطلاعاتی جهان است امروز بدلم را ساختند تا مثلا به مردم بگویند برنامه‌هایم را نبینند چرا که به زعم خودشان مسیح دارد به تفکر مخاطب شلیک می کند! احتیاج به بدل نیست. جرات دارید خودم را در تلویزیون نشان دهید ،مخاطب خیلی بیشتر از شما می فهمد که چه چیزی را برای دیدن یا ندیدن انتخاب کند
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۶
shahruz-kh - فرانکفورت، آلمان

کاشکی حداقل اینقدر زیبا بود
‌سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
۴۲
rahjoo - مازندران، ایران

من به اون صداوسیمای سپاه و خامنه ای فکر نمی کنم که بسیار بی بته تشریف داره،چن ذاتن خرابن ،دارم به ادمهای عادی مثل خودم فکر می کنم که یکیش میشه این مجری شبکه پنج و بقیه خودکم بینهای ایرانی که هر حقارتی رو به تن میمالن تا دیده بشن ولو به قیمت تو مدار قاتلان ملت و مردم بودن.
‌سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

مسیح عزیز , خدای بدلت خیلی زیبا و ناز است خوشحال باش دشمنانت چنین خانم زیبا رویی را بدلت کردن!
‌سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
۵۷
همایون نروژ - اسلو، نروژ

از خیلی از ماهایی که ادعا داریم مردیم مردتری مسیح جان . امیدوارم همیشه موفق باشی . و هستی و یک تنه داری یک حکومته پر مدعا رو میلرزونی .
‌سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

[::shahruz-kh - فرانکفورت، آلمان::]. حالا شما به خوشگلی خودتان ببخشید ،
‌سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

خاک بر سربعضی از ما مردان که اصل مطلب رو ول کردیم و چسبیدیم به زشتی و زیبایی.
‌سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان

در فرهنگ ایرانی‌ دلقک نام خوبی ندارد. در اروپا دلقک یا همان Clown یک شغل بسیار محبوب است. یک هنر،که کار هر کسی‌ نیست.اسطوره‌ها در این هنر بود. مثل الک ساندر پوپوف روسی.که ولی‌ با میمیک در پشت ماسک با سکوت .جامعه و قوانین آن را به مضحکه می‌‌کشد. این خانم هم می‌‌خواهد. ادای Clown در آورد.یک بیمزه .بدون استعداد مثل یک لیمو ترش.لباس پوشیده است.ادای هنرمند. گوینده. را در آوردن. همه جا مرسوم است.این ربطی‌ به Clown ندارد. این ذلت و خواری امت بسیج است.به زبان عامیانه "ک. " سوخته بسیجی‌. آنقدر زلیل و خوار .که حتا اجازه ندارد.مویش را به شکل موی مسیح در وارد. این کلاه گیس مسخره.آفتابه لگن هفت دست. شام و ناهار هیچی‌.نتیجه Clown مسلمان. از بیمزگی فقط حالت استفراغ دست می‌‌دهد.
‌سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
۴۶
مسافران - آنکارا، ترکیه

[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. از من گلایه مند و ناراحت نشوید،ولی چه کسی به دلقک شبیه تر است؟شما با اینهمه چرندیات یا این مجری؟آیا یکبار تاحالا اتفاق افتاده که قبل از ارسال مطلب متن خودتان را بخوانید و مرور کنید؟به خدا ادمین عزیز خیلی صبور است که شما را تحمل میکند و هردفعه هم مجبور به سانسور است.من بودم اکانت«نام کاربری» شما را به طرفه العینی می بستم.
‌سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
۶۴
Rosha50 - لانسینگ، انگلستان

مسیح جان تو یکدونه هستی و نمونه نداری و تو دلها جاداری مخالفان حسودان هستند که چشم دیدن ندارند .
‌سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
۶۳
vg2000 - اسلو، نروژ

این فرقه اسلامی همه چیزش تخ...
‌سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
۴۳
aarian - تهران، ایران

این دختر ۴۵ کیلویی لرزه‌ای بر سرتاپای هیبت نحس رژیم جنایتکارها انداخته که دست به دامن مترسک و ملیجک شدند! مسیح جان کارت درسته. محکم پیش برو که این حکومت از هیچ کس به قدر تو نمیترسه.
‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

[::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. آیا همینکه اکانت استاد بسته نمیشه و تعداد مثبت هایی که کامنت‌های ایشون از منفی هایی که شما میگیرید بیشتر هست، پیغامی به شما نمیده؟ شما ۲۰ هزار متعصب و بی‌منطق نمیتونید نظرتون رو به ۸۵ میلیون نفر تحمیل کنید.
‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۱
۴۸
IjoinedIRUK - اوکلاهما ، ایالات متحده امریکا
اگه راست میگی خب برو ایران تا تو تلویزیون نشونت بدن. داری اینجا برا حرف زدن مواجب میگیری . شیرزنان واقعی امثال نرگس محمدی هستن ک در مقابل ظلم ایستادگی کردن و از موضع خودشون کوتاه هم نمیان. جمع کن این بساطت رو. اومدی یه برنامه طنز رو بولد کردی ک بگی خیلی مهم هستی. تو هیج ... نیستی اگه بودی تو ایران اینهمه صیغه نماینده های 2 زاری مجلس نمی شدی و بیایی اینجا دم از ازادی زنان وبرابری بزنی
‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۵
۵۸
دانای نادان - آمستردام، هلند
این هم یک نوع شوخیه با مجری . تحمل شوخی رو داشته باشیم ، حتا اگه جمهوری اسلامی باعث و بانیش باشه. وقتی همین رو به شوخی بگیری،کل هدفی که صدا و سیما براش تعیین کرده بود ، به شوخی گرفته می‌شه.
‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۴
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
[::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. ۵ خط نوشتی‌.یک کلمه حرف مفید نزدی. در حقیقت منبر نشین. هیچی‌ برای گفتن نداری. فقط و فقط از استخوان هدیه دولت امام زمان دفاع. مثلا چی‌ خواستی‌ بگی‌؟ انتقاد بود. ایراد بود. جواب منطقی‌ دادی؟ ایراد به سایت.چرا سانسور نمی‌‌کند. از حرف مفت زدن دست امام امت را از پشت بسته. اون زمان هم که اسمت جناب سروان بود.خیلی‌ کوشش کردی. که ما را قانع کنی‌. اینجا دیگر چیزی ننویسم. این سایت ارزش ندارد.آمار هم از الکسا آمازون می‌‌آوردی. چقدر مفلوک شدید. که برای حقانیت ریش مقدس. دست به دامن آمازون می‌‌شوید.
‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
۱۰۷
حق الناس - روی زمین خدا، یونان
بی نهایت بی نمک و لوس
‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
۴۴
Afshin51 - کلن، آلمان
[::مسافران - آنکارا، ترکیه::] ببین دوست خوشگل آینه ندیده تا حالا منفی های خودتو که برای کامنتهای آب زیپویی دریافت میکنی شمردی؟! اگه هر منفی یک دلار ارزش داشت الان شما تریلیاردردر بودی ها ! حیف مثل حکومت ولایی اینجا به نظرات مزخرف و دله دزدا جایزه نمیدن ، درسته!؟ البته من ضدیتی با جامعه دمکرات که همه نظریاتشان را بتوانند بدهند ندارم اما ...... بیش نیست. رییست میگه چایی چی شددد من از اینجا شنیدم بدوووو.
‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
۵۳
bachchetehroon - ونکوور، کانادا
مسیح عزیز شیرزن بزرگ ایران است و هزاران مثل این دلقک( با عرض عذرخواهی به دلقک های هنرمندو مردمی) و مثل او فدای یک تار موی تو زن گرامی و شریف. تو به تنهایی جمهوری وقاحت کثیف را به چه کارهایی وا نمیداری
‌پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.