صادقی؛ اختصاص اولین محموله واکسن آنفلوانزا به نمایندگان نشانه فاصله حاکمیت از مردم

العربیه :محمود صادقی نماینده سابق مجلس ایران با انتقاد از اختصاص اولین محموله 1500 عددی واکسن آنفلوانزا به بهداری مجلس با قیمت دولتی اظهار کرد که این اقدام نشانه فاصله حاکمیت از مردم است.

محمود صادقی، نماینده سابق مجلس ایران، پنج‌شنبه 24 سپتامبر 2020 در توئیتر نوشت: «‌اختصاص اولین محموله واکسن آنفلوانزا به مجلس فقط نشانگر توخالی بودن شعارهای نمایندگان مجلس یازدهم نیست؛ بلکه نشانه‌ای از فاصله‌ نهادینه ‌شده‌ حاکمیت از مردم است. محموله‌ی قرص‌های فاوپیراویر را هم محرمانه از چین وارد وارد کردند و عمده‌اش را صرف درمان مقامات و از ما بهتران کردند».


او در توئیتی دیگر نیز به سخنی از امام علی ابن ابی طالب اشاره و با تشبیه مسئولان در ایران به «پیشوایان دادگر» بر آنها واجب دانست که خود را با «مردم ناتوان» برابر کنند تا «فقر تهیدست خونش را به جوش نیاورد».

از سوی دیگر، کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و داروی ایران در این باره گفت: «امسال به دلیل احتمال همزمانی شیوع آنفلوآنزا با پاندمی کرونا در فصول سرد سال، وزارت بهداشت از مدتی قبل جهت واردات حدود 16 میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا با ارز دولتی اقدام کرده است».

به گفته او در مرحله اول، یک میلیون و 500 هزار دوز واکسن برای استفاده افراد پرخطر و در معرض خطر در مراکز بهداشت تامین شده و این واکسن‌ها به تدریج در حال توزیع در مراکز بهداشتی هستند.

او توضیح داد که مراکز بهداشت نهادهای مختلف از جمله مرکز بهداشت مجلس ایران نیز ممکن است در این مرحله دریافت کننده واکسن باشند!
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
اگر برای نمایندگان طویله اسلامی با سیانور مخلوط کنند از نظر من اشکالی ندارد.
جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۴
۴۳
Alphabet - پترس، یونان
گمشید شما هم هی "علی علی علی ابن ابیطالب. دیگه حال بهم زن شدید. شما تاریخ ۱۰۰ سال پیش خودتون را نمیدونید بند کردید به ۱۴۰۰ سال پیش؟ حالا کی به شما گفته علی اینجوری بود؟ هیچ انسانی معصوم نیست. این عصمت داستان خیالبافی و تلکه ملت توسط آخوندهای فاسد شیعه است. هی بشینید از شکنجه بلال حبشی و سمیه بنویسید ولی نویدها و امثال نوید را جلوی چشمتون شکنجه کردند و ندیدید و نم یبینید. بس کنید دیگه این اراجیف را.
جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.