کارگردان قدیمی سینما با سلاح گرم همسایه اش را به قتل رساند

رکنا: کریم آتشی؛ کارگردان و فیلم نامه نویس چهارشنبه شب گذشته (۱۹ شهریورماه ۹۹) پس از درگیری با همسایه خود در خیابان خواجه نصیر خیابان شریعتی تهران او را با شلیک گلوله با اسلحه کلاشنیکف به قتل رساند.

کریم آتشی که فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی عمران و دکترای علوم سیاسی است و همسر سابق بازیگر سرشناس سینما (مرجانه گلچین) است پس از قتل مرد همسایه بر سر اختلافاتی که داشتند، با یک کلت کمری و مقدار زیادی فشنگ در خانه‌اش مخفی شده و اجازه ورود ماموران پلیس را نمی‌داد.


چهارشنبه شب گذشته و ساعاتی پس از جنایت، ماموران نوپو با استفاده از گاز اشک‌آور و در یک عملیات ضربتی کریم آتشی را دستگیر کردند.

کریم آتشی در بازجویی های اولیه مدعی شده است که صدای چرخ خیاطی همسایه مرا آزار می‌داد، چند مرتبه تذکر دادم؛ توجه نکردند و در شرایط روحی نامناسب با مقتول درگیر شده و این قتل شکل گرفت.

کریم آتشی در خرداد ۱۳۹۱ به دلیل سکته قلبی در بیمارستان پاسارگاد بستری شده بود و از مصدومین شیمیایی دوران جنگ است و مشکلات ریه و تنفسی دارد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

یه پاسدار عوضی با مدارک تحصیلی و شغل تقلبی. مثل همه دیگرانشون. بی شرفها.
شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳
۴۴
tarkofski - استکهلم، سوئد

کریم آتشی یه بچه حزب الهی بود که بعد از ازدواج با مرجانه گلچین ، بهش اجازه بازی تو فیلم رو نداد و ایشون سالها خانه نشین شد . فیلم‌های آتشی همه در خدمت پروپاگاندای رژیم بودن و هیچ ارزش هنری نداشتن .بعد از مداح هفت تیر کش محمود کریمی‌ ، نجفی وزیر آموزش پرورش ، نوبت به کریم آتشی رسید . به نظر میرسه عده زیادی از نوچه‌های رژیم مسلح هستن و تو برخورد باهاشون خیلی‌ باید مواظب بود .
شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

[::amirgheryou - تهران، ایران::]. ممنونم چون تشخیصت کاملا درست هست و کار من را راحت کردی چون می خواستم عینا کلمات تو را بنویسم. یک نفر بسیجی متجاوز رانت خوار با مدارک قلابی و فرصتی که برای کارگردانی به او داده اند و کمبود ظرفیت و هار شدن. امروزه اعصاب این ها داغون هست چون مثل قدیم رانت ها به دستشان نمی رسد
شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۱
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. مشکل اینه اونایی که باید پولدار میشدن شدن اونایی که باید مدارک دکترا و تخصص تقلبی بگیرن و جراح و دندانپزشک و رییس دانشگاه و هیات علمی بشن شدن. یکی از دلایل فاصله طبقاتی زیاد و بی ارزش کردن پول اینه که اکثر مردم ایران مثل هندیا فقیر و توسری خور و بی اثر بشن و اون عده کثیری که از خوداشون در بین سرمایه داران و خردمندان و مدیران ارشد جاکردن با فاصله بیشتر و حاشیه امنیت بیشتر جایگاهشون رو حفظ کنن و برششون به دلیل ارزش سرمایه زیاد خیلی بشه. من ناراحت نیستم چون این دنیا توهمی بیش نیست. توهم از ورود روح ها در جسمهایی که بر اثر سنخیت عناصر به وجود اومدن. فقط دلم میخواست این دوران توهم رو با آرامش بگذرونیم. که نشد. انسانی که فکر کنه خیلی زرنگه و خیلی آس و خاص کرم خاکی جلوش انیشتینه. چون میرایی اصل این زندگیه.
شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. ظاهرا درست میگوئی. وقتی کسی را زیاد دربند و محتاج و گدا و بدبخت بکنند این ادم باید از صبح تا شب دنبال یک لقمه نان سگ دو بزند و اصلا دیکر وقت نخواهد داشت که به چیز دیگری فکر کند
یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۷
۲۹
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. کامنتهای شما یه سیر درویش شدن رو نشون میده. شما که با جامعه ایران اینقدر مشکل داری (البته باهات موافقم چون واقعا خراب هست) ازدواج هم نکردی خیلی راحت میتونی بری به اروپا یا امریکا که قانون داره حساب کتاب داره شاید اونجا یه شانسی برات بوجود اومد. چار وایسادی سنت بالا بره هیچ عشق و حالی هم نکنی پیر بشی پول هم که در نمیاد. برو حداقل حال کن شاید پول هم درآوردی وضعت ردیف شد.
یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +508شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +369پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +316یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +296رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +245سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +219نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد
  • +168حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله