تذکر دو عضو شورا به شهردار کرج؛ رشوه گرفتن پلیس ساختمان شهرداری کرج از مردم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، غدیر مهدوی در صحن شورای شهر کرج گفت: این اصلا زیبنده شهرداری کرج نیست که پلیس ساختمان شهرداری کرج به زور از مردم رشوه بگیرد.

وی افزود: از شهردار میخواهم به صورت سیستماتیک این موضوع را کنترل کند و حتماً با نشستی که با مدیران مناطق برگزار می‌کند، راهکاری برای این موضوع پیدا کند.


این عضو شورای شهر کرج در ادامه گفت: متاسفانه برخی شواهد حاکیست این رشوه گرفتن به صورت زوری انجام شده است که این اصلا زیبنده شهرداری کرج نیست.

غدیر مهدوی در پایان نیز گفت: وقتی با یکی از شهروندان در همین خصوص صحبت می‌کردم گفت: به بنده گفتند اگر پول ندهی دیوار شما را خراب می‌کنیم؛ اگر دیوار غیرمجاز است، باید تخریب شود و اگر نیست باید جلوی این رفتارها گرفته شود.

عضو دیگر شورای شهر کرج نیز گفت: متأسفانه باند و باند بازی در شهرداری کرج بیداد میکند.

ایلیات گفت: دلیلی ندارد وقتی یک مدیر شهرداری جابجا می‌شود، آبدارچی و همه عوامل خود را جابجا کند.

وی افزود: اگر موضوع وابستگی فامیلی و شاخص های دیگر هست بگویید تا ما هم در جریان باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و املاک شورای شهر کرج گفت: امروز شاهدیم برخی شهروندان برای ملاقات با شهردار کرج نیز باید مبلغی پرداخت کنند و با واسطه می‌توانند برخی مدیران شهرداری کرج را ببینند که این برای شهر ما خیلی بد است.

ایلیات گفت: امروز برخی مسئولین دفتران شهرداران منطقه می‌گویند، قبل از دیدن شهردار، اول باید من را ببینید که دلیل این اتفاقات همین جابجایی های اتوبوسی در شهرداری کرج است.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.