علی خامنه‌ای: ایران از گروه‌های مسلح فلسطینی هر قدر که بتواند حمایت می‌کند

یورونیوز :علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که این کشور «هر قدر که بتواند از گروه‌های فلسطینی حمایت می‌کند و این پشتیبانی، خواست نظام اسلامی و ملت ایران است.»
 

وی امروز چهارشنبه پنج فوریه (۱۶ بهمن) در تازه‌ترین سخنرانی خود در واکنش به طرح آمریکا موسوم به «معامله قرن» گفت: «راه مقابله با این طرح، ایستادگی و جهاد شجاعانه ملت و گروههای فلسطینی و حمایت جهان اسلام است و علاج اساسی مسئله فلسطین نیز روی کار آمدن نظام مورد نظر و منتخب همه مردم فلسطینی الاصل در یک نظرخواهی عمومی است.»

 
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا روز سه‌شنبه گذشته، ۲۸ ژانویه، از طرح صلح برای خاورمیانه موسوم به «معامله قرن» رونمایی کرد. اعلام جزئیات این طرح با استقبال اسرائیلی‌ها روبرو شد اما خشم فلسطینی‌ها را برانگیخت. ترامپ طرح صلح خود را کامل‌ترین طرحی توصیف کرده که تاکنون ارائه شده است. وی معتقد است که این طرح بر مبنای راه حل «برد-برد» برای فلسطینی‌ها و اسرائیلی ها استوار است و همچنین راه حل تشکیل دو کشور را مورد تایید قرار می‌دهد. با این حال از زمان رونمایی از این طرح بسیاری از سازمان و کشورها با آن مخالفت کرده‌اند.
 
علی خامنه‌ای، در سخنان امروز خود با تأکید بر اینکه این طرح قبل از مُردن ترامپ می‌میرد، افزود: «این کار قطعاً به نتیجه نخواهد رسید، بنابراین رفت‌وآمد و هزینه کردن برای آن و جنجال به‌راه انداختن و رونمایی از آن کاری احمقانه است.»

رهبر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حمایت ایران از گروه‌های فلسطینی گفت: «معتقدیم سازمان‌های مسلح فلسطینی خواهند ایستاد و مقاومت را ادامه خواهند داد و نظام جمهوری اسلامی نیز وظیفه خود را پشتیبانی از گروه‌های فلسطینی می‌داند، بنابراین هر گونه و هر قدر که بتواند از آنها حمایت می‌کند و این پشتیبانی، خواست نظام اسلامی و ملت ایران است.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
Jeghjeghe - کپنهاک، دانمارک

ایران نه مردیکه آشغال چلاق دست بگو آخوندا!!!!!!!!
‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
۴۹
Ariyo Barzan - تهران، ایران

عجب حیوانی هست این رهبر. مردم ایران دارن به فقر دست و پنجه نرم می‌کنن بعد این گوساله خط بانکی مستقیم برای عربها باز می‌کنه.
‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

چلاقعلی! ٤٠ ساله به در بسته کوبیدین. فقط این وسط مردم رو بدبخت کردین. حالًا اینقدر به حمایتتون ادامه بدین تا ماتحت الانهارتون جر بخوره. البته بدست همین مردم. این صحبت توی این موقعیت که مردم ذله شدن، نشان از از دست دادن مشاعرت میده.
‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
۵۷
shahab46 - هانوفر، آلمان

تو شکر سگ از پشت خودت خوردی
‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
۵۴
shirzan - برلین، آلمان

چرا از مسلمانهای چچن در روسیه و ایغور در چین که تحت ظلم و ستم هستند حمایت نمیکنید ؟ اصلا" جرات دارید از ظلم و ستمی که در این مناطق بر مسلمانان میرود حتی حرف یا گزارشی منتشر کنید.
‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

شما چون اهل صلح نیستید و حرفی منطقی هم ندارید با پول نفت از دهان ملت ایران می برید و به تروریست ها میدهید چون ذاتا جنایتکار هستید
‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

به گور پدر تو و اون تروریست های فلسطینی که مورد حمایت تو و سپاه هستند شما هرگز از مردم حمایت نمیکنید فقط از تروریستها و دیکتاتورها حمایت میکنید ننگ بر تو کفتار علی خرمنی مرگ بر تو
‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
۵۷
همایون شایان - اسلو، نروژ

در اینکه کسی از تو خوشش نمیاد شک نکن ولی بایدی در کار نیست . در ضمن دیگه اون اولدورم بولدورمت با قاسم سلیمانی رفت زیره خاک . شدی ببره بی دندان .
‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
۵۶
حاج حمید الله - وین، اتریش

اقا شما حمایتت را بکن. فلسطینی ها هم ترا میکنن حمایت. فقط جون مادرت پای ما را تو این بکن، بکنیا باز نکن
‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
ننگ بر هر چی مرده عرب پرست و مسلمونه
‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱
۴۳
Alphabet - پترس، یونان
خب برو بگو فلسطینی های مزدور بیان براتون رای بدهند حالا که چوبشون را تا ته تو ماتحتت فرو میکنی [بجای به سینه زدن].
‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹
۴۲
paksan - ایران، ایران
ما که راضی نیستیم حالا تو کافر حرام خوار اگر عرضه داری از اموال خودت کمک کن نه از جیب مردمی که راضی نیستند. کمک به مردم دنیا خوبه ولی این کمک نتیجه اش چی؟ حالا گیرم فلسطین رو هم گرفتند خوب بعدش چی؟ شما چه گلی سر مردم ایران گذاشتی که حالا با اون تیکه خاک و مردمش میخوای بکنی؟
‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
۵۴
پاینده ایران و ایرانی - مالمو، سوئد
عجب ما ذلیلی شدیم از این جماعت اخوند عرب پرست ,خدا لعنت وگوربگورتون کنه
‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد
تو به گور بابات میخندی، مرتیکه مافنگی!
‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
۵۴
لشگر ششم ورماخت - لنگرود، ایران
حضرت چلاق الله و الکا.گ.ب ما مردم ایران قاسمممممم فقط و فقط داریم لحظه شماری میکنیم برای روزای آخر توی کثیف و دارو دسته ی نجست که بیفتین زیر دستو پای مردم قاسمممممممم و اون جسمِ چلاقِ کثیفت با مشتو لگد مردم کتلت بشه و بری پیش قاسممممممممم و بعد از اون کلا فلسطینی به روی زمین دیگه هرگز و هرگز نخواهیم دید قاسمممممممممم
‌پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۳
۶۰
ماساچوست - لیسبون، پرتقال
عجب حیوانی هست این علی‌ گدا مردیکه آشغال !. بکن بکن که داری خوب میکنی‌!. یک روز نوبتت میرسیه مردیکه آشغال.
‌پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.