رضا پهلوی: با فروپاشی کنترل شده کسی از سوریه شدن ایران پس از جمهوری اسلامی نمی‌ترسد

رضا پهلوی: با فروپاشی کنترل شده کسی از سوریه شدن ایران پس از جمهوری اسلامی نمی‌ترسد
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
motefaker - سیاتل، ایالات متحده امریکا

ای پادشه خوبان وقت ست که باز آیی
‌چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

رژیم اخوندی با فریب دادن مردم قدرت ایران را بدست گرفت و حالا هم میخواهد مردم را از سوریه شدن و تجزیه شدن ایران بعداز فرو پاشی خودشان بترسانن تا نظام جنایتکار اخوندی را از سقوط نجات دهند. درود بی کران به اقای رضا پهلوی
‌پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱
۳۵
khoshhal khandan - دانمارک ، دانمارک

سوریه, رضا پهلوی نداشت و به همین علت سوریه شد. از خداوند خواستارم که به زودی به وضیعت سوریه سامان بخشد و بهترینها را برای این کشور مظلوم خواستارم.
‌پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
جالبه که این ملاها ایران رو از سوریه شدن میترسونن، ولی بعد از ٨-٩ سال جنگ و منطقه جنگی به اندازه این ٤ ساعت انتقام سخت ابروریزی نشد و یک هواپیمای مسافری خودی و ناخودی هدف پدافند خودی نشد. بابا ما الان خودمون سوریه هستیم منتها گرمیم حالیمون نیست
‌پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۲
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

آقای آذرمیانه، شما بیا باز مارو از سوریه شدن ایران بترسان و بنویس که اگر بجای شاهزاده بنی صدر رو جای رهبر بنشانیم آینده بهتری خواهیم داشت.
‌پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۱
۶۵
Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا

به امید بازگشت یگانه شاهزاده ایران زمین و بازگشت رفاه و امید و شکوفایی به ایران زمین.بهترین انتخاب سیستم پادشاهی مشروطه به سبک هلند،سوئد برای ایران است.به امید حکمرانی حکومت لائیک و آزاد و امروزی و ریشه کنی جهل مذهبی و فلاکت از ایران زمین.
‌پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۹
۲۹
آذرمیانه - آذربادگان، ایران

[::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. نه داداش من اشتباه نکن . اگه رفته بودی سوریه رو دیده بودی قبل از جنگش یا عراق رو دیده بود یا لیبی رو درسته همشون مشکل داشتند دیکتاتوری بودند و خیلیا بهشون ظلم میشد ولی در کل مردمش زندگی داشتند یعنی بیشتر مردم یه کاسبی یه خونه امن برای زندگی و بزرگ کردن بچه هاشون داشتند ولی وقتی جنگ میشه همه اینا از بین میره مردم میلیونی آواره میشند دیگه برگشت به اون حالت دیکتاتوری قبلی هم یه خواب و خیال میشه. اینو من نمیگم خود استاد دانشگاههای غربی میگن کاش قذافی و صدام بودند ولی اینطوری از هم نمیپاشید. حالا شما بذار به حساب طرفداری از آخوندا ولی یه روزی که بنظرم احتمالش زیاده که ایران مثل سوریه بشه میایی همینجا به من یادآوری میکنی که اومدم امروز اینو بهت گفتم.
‌پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۷
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. پس با آخوندها کنار بیاییم که ایران سوریه نشه و خواب برگشتن دیکتاتور رو مجبور نباشیم ببینیم؟
‌پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۶
۴۷
golden remix - استکهلم، سوئد
شاهزاده رضا پهلوی ادم منطقی وقابل احترام اکثریت مردم ایران هستند.وبه حکومت پارلمانی اعتقاد دارند
‌پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۷
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. ایشون اعلیحضرت هستند نه داداش شما.
‌پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۹
۵۶
حاج حمید الله - وین، اتریش
دیشب تا ساعت دو نصف شب این مصاحبه را بطور کامل نگاه کردم.با شنیدن حرفهای که ایشان زدند . واقعا از ته ، ته قلبم متاسف ونا امید شدم. بیشتر توضیح نمیدم که دوستان از دست من ناراحت نشوند. خودتون برید گوش کنید که شازده چی گفتند. فقط به هم اشاره کنم که حرف اخر ایشان این بود که شما رهبر نمی خواهید. خودتون انقلاب کنید نظامیان داخل رژیم هم کمک کنند تا رژیم سقوط کنه. (جناب رضا خان واقعا که زرشک ) با این حرفهای که زدی نشون دادی که هیچ تمایلی به رهبری را نداری ( خیلی متاسفم برات همینطور برای ملت بدبخت ایران)
‌پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۸
۷۶
hassan5 - تهران، ایران
رژیم آینده ایران باید مترقی تر از گذشته باشد.حتما لیبرال دمکراسی رعایت شود.وهر کسی که رای اورد(حتی احمدینژاد)چون رای اکثریت است برای فقط چهار سال ،دوباره مردم ازادانه رای بدهند.برای گول نخوردن مردم باید احزاب واقعا ازاد باشد
‌پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۵
۲۹
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. شما بجای حمایت از شاهزاده باید برید زیر چتر یه آدم دانشمند مثل دکتر بنی صدر که دهها کتاب نوشته برنامه داره برای اداره کشور نه این بابا که سود پول باباش رو میگیره و یه عده دورش هستن که چلوکباب مجانی بخورند. فوقش هم شاهزاده بیاد ایران یه مقام دکوری هستش چون مردم دیگه زیر بار نقض مشروطه نمیروند.
‌پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
۲۹
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. احتمال 90 درصد ایران به سرنوشت سوریه دچا ر میشه من پیشگو نیستم برا همین احتمال قرار دادم ولی خودت میبینی این گندی که اینا زدن و از رو هم نیمرن تا اینکه کشور از هم بپاشه ..ولی اون موقع دیگه افسوس فایده نداره یه دفعه بیست سی میلیون آواره میشن به هوای اروپا پیاده راه میافتن دیگه آلمان هم نمیتونه این تعداد رو جذب بکنه.
‌پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
۲۹
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::آزاذه - تهران، ایران::]. [::آزاذه - تهران، ایران::]. کاش تو جوونتر بودی خودم باهات ازدواج میکردم یه مقدار این آتش مبارزه در تو کم میشد حیف که به سن من نمیخوری این سبکبال هم که گفت کچل هست قبول نمیکنی اون گفتگو هم که مسن هست خودش هم میگه دیگه حوصله ویقویق زن رو نداره.
‌پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
۷۷
چهارشنبه سوری ایران - فرانکفورت، آلمان
[::آزاذه - تهران، ایران::]. شما هرچی بگی میگه بیلمیرم
‌پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. میبینم که ادبیات اسلامی در حد بسیار بالا در شما وجود داره و کل عقل و جسمت را در بر گرفته.
‌پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
[::hassan5 - تهران، ایران::]. شما از مردمی حرف میزنید که حقوق فردی خودشان را نمیدانند وبارها گول خورده اند . ایران پدر میخواهد.
‌پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.