حاجی ‌زاده:ترامپ قبل از تهدید ایران باید تعداد زیادی تابوت سفارش دهد

ایسنا : فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه خون بهای سپهبد شهید سلیمانی از بین بردن آمریکا از کل منطقه است،بر این نکته که باید شر آنها را از همه منطقه کم کنیم، تاکید کرد.
 

به گزارش ایسنا، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت ، اظهار داشت: ما اگر کل پایگاه‌های آمریکایی را بزنیم و حتی اگر ترامپ و وزیر دفاعش را هم بکشیم، اینها هیچکدام خون بهای حاج قاسم نیست.

 
وی یادآورشد: خون بهای حاج قاسم ازاله(از بین بردن) آمریکا از کل منطقه است ، باید شر آنها را از همه منطقه کم کنیم و منطقه را از ,وجود نحس آنها خلاص کنیم؛ این اتفاق حتما رخ خواهد داد.
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: همانطور که حججی ها یکی نبودند، سلیمانی‌ها هم یکی نیستند، ترامپ یک سربازی فراری جنگ ویتنام است، او نمی‌تواند ملت ایران که ۳۰۰ هزار شهید داده را تهدید اینگونه کند. او کیست که ما را تهدید کند؟! او باید تعداد زیادی تابوت برای سربازانش سفارش بدهد و سپس ما را تهدید کند.
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه نظامیان آمریکا این را می فهمند که نباید ما را تهدید کنند، گفت: آنها شروع کننده می توانند باشند و این طبیعی است، هر کسی می‌تواند این کبریت را بکشد، اما پایان دهنده این جنگ ما هستیم و ضرر کننده آمریکایی ها هستند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
Herzl - امستردام، هلند

شما هم قبل از اینکه زر بزنید باید تعداد زیادى پوشک أنبار کنید.
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

من نمی فهمم این نخودها کی دست از این رجزخوانی میکشند و بجای قلدری و دشمنی بی دلیل از طریق دیپلماسی منافع ایرانیان ررا برآورده خواهند کرد. عاقبت راهی که اخوندها میروند نابودی کامل هست
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
۵۴
بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک

مگه قراره شماها رو هم دفن کنه!!!؟
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

نیروی هوا فضا!!!! زرشک، آفتابه رو از چین وارد میکنید. تنها ارتباط شما با فضا همان عالم هپروت است که درش پرواز میکنید.
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
۴۲
freedom of the press - تهران، ایران

ببین خفه شو چون رژیم برای موندنش شاید نفر بعدی تو‌ باشی که قربانیت کنه. قاسم گچکار عمرا باور نمیکرد با این همه دستمال کشی برای رهبری(قاسم گچکار هم سلام نظامی می‌دهد و هم دست به سینه بود در ملاقات با ضحاک زمان)قاسم گچکار را فرستادنش ور دست ضحاک اصلی خمینی هندی زاده برای حفظ نظام . با تو هم همین معامله را می‌کنند اگه زرای نظام ارزش داشته باشی که روت ریکس بکنه در غیر اینصورت فقط دستمالی هستی برای رژیم که دست آخر می اندازت تو توالت و سیفون را میکشه که بری جایی که ازش آمدی یعنی برگشت به ذاتت و اصلت.
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
۵۷
همایون شایان - اسلو، نروژ

ولی ترامپ کاری با شما کرد که قبل از اینکه بفهمین مرده این یا زنده باید فکره تابوت باشین . قول میدم هنوز خوده سلیمانی نمیدونه مرده یا نمرده .
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان

لاب لاب لاب لاب. چند تا بزرگان نظام داریم. ؟ دست کم ۱۰۰ هزار. هر کدام بیش از ۱۰ بار گفتند .انتقام می‌‌گیریم می‌‌کند ۱ میلیون بار در طی‌ ۳ روز. اگر به جای این همه زر زدن.یک کاری می‌‌کردند. تریاک می‌‌زنند. می‌‌شوند همه حمزه شیر کش. ببخشید. امروزه مد شده .کاوه اهنگر . و همه میراث فهرهنگی دوست دارند. مثل بزغاله به دنبال هم و مع مع مع. دیگر تا سخن اینها را می‌‌شنوم .می‌ زنیم. می‌‌کشیم. نابود می‌‌کنیم. بدو بدو در مستراح و انگشت در حلق .تا همه چیز بالا بیاد.می‌ خواد آمریکا را در کل منطقه نابود کند. با چی‌؟ اسب حضرت عباس. پشتیبانی‌ امام غایب. همین "..." خوری‌ها را در هلمچه کردند. بدوید جلو. حضرت عباس پشت شما است. عراقی یک چیزی داشتند به نام خمسه خمسه. نتیجه بعد از هجوم .می‌ باید ایرانی‌‌ها با بیل در گونی می‌‌ریختی.حالا هم ناراحت چرا کشت. خوب یقه امام زمان را بگیرید. چرا تا خطرناک می‌‌شود. در می‌‌رود؟
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
۴۵
sahandoglu - لندن، انگلستان

چهل سال است که دارند این زر ها را می زنند. آمریکا ایران را بدبخت کرده است هنوز هم که هنوز دارند شعار توی خای می دهند. جنگ با آمریکا یعنی مثی موش دنبال سوراخ گشتن خواهد شد. اسراییل بیش از 250 دفعه به مواضع ایران در سوریه و عراق حمله و هزاران نفرشان را کشت و میلیلردها دلارشان را به باد داد حتی جرات اعتراض هم نداشتند. مطمن باشید اینها مقام و حکومت را بیشتر از هر چیزی دوست دارند و چنگ یعنی پایان همه چیز. مرگگ سلیمانی بازی را به نفع آمریکا تغییر خواهد داد دو ایران را ناچار به تسلیم و ادامه مذاکرات پنهانیش با آمریکا خواهد کرد
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
۴۸
شمرالله - مونیخ، آلمان

قاسم کتلت هم زر زد که بیا ترامپ من حریفتم. دیدی چی به سرش اورد، خودشو کل دورو وریها و دو تا ماشین را میشد داخل یک کنسرو تن ماهی جا کرد، پس زر نزن
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
۵۵
arya_japan - توکیو، ژاپن
بزرگترین ترس رژیم ،مردم هستند ،و این شعارها در ایران خوب جواب میدهد !
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

أی بابا، مگه نگفتید دوران بزن در رویی گذشته؟ خوب طرف زده، گفته زدم بعد هم وایستاده
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

آخرین باری که یکی از شماها زر مفت زدد دیروز با بادیگاردش رفت زیر خاک پس حرفت نزن ساندیس خور
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
۴۸
samisan - توکیو، ژاپن

حکایت دیروز و امروز کشور ایران,ا صدور فتوای جنگ و جهاد از سوی علما علیه روسیه، مجلسی در سلطانیه برگزار شد و همگان در حضور فتحعلی‌شاه، حضور یافتند. جیره‌خواران با شعار و احساسات ریاکارانه؛ فضای مجلس را در دست گرفته، اصرار به جنگ داشتند. در این هنگام، فتحعلی‌شاه رو به قائم‌مقام کرد و پرسید نظر شما چیست؟. قائم‌مقام دیدگاه خود را با پرسشی مطرح کرد و از شاه پرسید عایدی و مالیات شما چقدر است؟. فتحعلی‌شاه جواب داد سالیانه شش کرور مالیات دریافت می‌کنیم. قائم‌مقام سپس ادامه داد مالیات روسیه چقدر است؟. فتحعلی‌شاه گفت شنیده‌ایم روسیه سالانه ششصد کرور مالیات دریافت می‌کند. قائم‌مقام گفت عقل حکم می‌کند کسی که شش کرور دارد با کسی که ششصد کرور دارد، درنیاویزد. در همین جلسه، جیره‌خواران و مزدوران شاه و دربار با هتاکی قائم‌مقام را مورد شماتت قرار دادند که او به شاه توهین کرده و فردای همانروز حکم تکفیر قائم‌مقام در تبریز پخش شد و به خانه او حمله و آن را غارت کردند و او به مشهد تبعید شد و.. دور دوم جنگهای ایران و روسیه شروع و به شکست و خفت و خواری مملکت ختم شد..
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
تمام استراتژی نبرد همواره بر یک اصل استوار است ، سنجش توازن قوا ، افسوس که این بی شرف های ضد ایرانی بعد از چهل سال هنوز این مطلب ساده را درک نکردند ، هنوز نفهمیدند که چرا بعد از ۸ سال جنگ با عراق حتی یک تپه خاکی جاده به طرف بصره را نتوانستند بگیرند ، اما کشوری به نام آمریکا از یک قاره دیگر میاد و در عرض چند روز بغداد را می‌گیرد ، هنوز نفهمیدند که چرا حتی عراق نتوانست یک فروند هواپیمای امریکایی را بزند و یا چرا قذافی مثل موش تو لوله قیام شده بود ،
‌سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱
۵۲
ordak - بن، آلمان
از کی شما ها هم انتظار دارید با تابوت زیر خاکتون کنند.تابوت را باید از ولی وقیهت بخوای نه از ترامپ، چون تحریمید،ترامپ نمیتونه براتون تابوت بفرسته!
‌سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.