ترامپ: کشتن قاسم سلیمانی،بزرگترین تروریست جهان برای جلوگیری از یک جنگ بود

صدای آمریکا :رئیس جمهوری آمریکا عصر روز جمعه طی سخنان کوتاهی در محل اقامت خود در مارا لاگو حمله شب گذشته نیروهای آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد که به کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انجامید، را «اقدامی با هدف جلوگیری از وقوع جنگ» خواند.
 

در این سخنان پرزیدنت ترامپ گفت: «بزرگترین و مهمترین وظیفه من به عنوان رئیس‌جمهوری دفاع از کشورمان و شهروندان آن است. نیروهای نظامی ایالات متحده دیشب به دستور من با اجرای یک عملیات تهاجمی بی‌نقص و دقیق قاسم سلیمانی، بزرگترین تروریست جهان، را هدف قرار دادند.»

 
وی گفت: «سلیمانی در حال برنامه‌ریزی برای اجرای حملات حتمی و تبهکارانه علیه شهروندان و نیروهای نظامی ایالات متحده بود؛ اما ما او را سربزنگاه به دام انداختیم و از بین بردیم. سیاست آمریکا تحت رهبری من در قبال تروریست‌هایی که به آمریکایی‌ها آسیب رسانده و یا در صدد آسیب رساندن به آنها هستند، بسیار روشن بوده است.»
 
پرزیدنت ترامپ خطاب به تروریست‌ها گفت: «ما شما را پیدا خواهیم کرد. ما شما را از بین خواهیم برد. ما همواره از دیپلمات‌ها، نظامیان، شهروندان‌مان، و هم‌پیمانان‌مان محافظت خواهیم کرد.»
 
آقای ترامپ گفت: «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس بی‌رحم آن سال‌ها تحت رهبری سلیمانی صدها تن از نیروهای نظامی و نیز غیرنظامیان آمریکایی را هدف قرار داده و زخمی کرده یا کشته است. حملات اخیر به اهداف ایالات متحده در عراق، از جمله حملات راکتی که یک آمریکایی را کشته و چهار آمریکایی دیگر را به شدت زخمی کرد، تحت هدایت سلیمانی انجام گرفت. سلیمانی شیفتگی بیمارگونه‌ای نسبت به مرگ انسان‌های بیگناه داشت و در نقشه‌های تروریستی در فواصل بسیار دور، حتی در دهلی نو و لندن نیز مشارکت کرده بود. ما امروز یاد قربانیان جنایات بی‌شمار سلیمانی را گرامی می‌داریم و از دانستن این که دوره حکومت ترس و وحشت او به پایان رسیده است، احساس آرامش می‌کنیم.»
 
پرزیدنت ترامپ تصریح کرد: «سلیمانی در ۲۰ سال گذشته برای بی‌ثبات کردن خاورمیانه مرتکب اعمال تروریستی و وحشیانه‌ای شده است. کاری که ایالات متحده دیروز انجام داد می‌بایست مدت‌ها پیش انجام می‌شد. [چرا که در آن صورت] جان انسان‌های زیادی نجات می‌یافت. سلیمانی به تازگی در ایران - جایی که بیش از هزار غیرنظامی بی‌گناه توسط دولت خود شکنجه و کشته شدند - سرکوب وحشیانه معترضان را هدایت کرد.»
 
رئیس جمهوری آمریکا گفت: «ما دیشب اقدام کردیم تا جلوی یک جنگ را بگیریم. این اقدام ما، برای آغاز کردن یک جنگ نبود. من برای مردم ایران احترام ژرفی قائلم. آنها مردمی خارق‌العاده و دارای میراثی باورنکردنی و توانایی بالقوه نامحدود هستند. ما به دنبال تغییر رژیم نیستیم. اما تجاوزگری رژیم ایران در منطقه، از جمله استفاده از جنگجویان نیابتی برای بر هم زدن ثبات همسایگانش، باید هم‌اینک و بی‌درنگ پایان یابد. آینده متعلق به مردم ایران است؛ همان‌ها که به دنبال همزیستی و همکاری مسالمت‌آمیز هستند، نه جنگ‌سالاران تروریستی که ملت‌شان را غارت می‌کنند تا به تامین مالی خون و خونریزی در خارج از کشور بپردازند.»
 
فرمانده کل قوای ایالات متحده آمریکا تاکید کرد: «ایالات متحده بهترین قوای نظامی سراسر جهان را دارد. ما از بهترین اطلاعات در سراسر جهان برخورداریم. اگر آمریکایی‌ها در هر جا تهدید شوند، ما تمام آن اهداف را از قبل کاملاً شناسایی کرده‌ایم و من حاضر و آماده‌ام که هر کاری که لازم باشد را انجام دهم، و این به ویژه به ایران مربوط است. ما، تحت رهبری من، قلمرو خلافت داعش را نابود کردیم و نیروهای عملیات ویژه آمریکا نیز به تازگی البغدادی، آن رهبر معروف تروریست، را کشتند. جهان بدون وجود این هیولاها جای امن‌تری است.»
 
پرزیدنت ترامپ در پایان گفت: «آمریکا همواره منافع انسان‌های خوب، انسان‌های عالی، و انسان‌هایی با روح بزرگ را مد نظر قرار می‌دهد و در عین حال به دنبال صلح، هماهنگی، و دوستی با همه ملت‌های جهان است.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۴
آش با جاش - سیاهکل، ایران

با این تحریم‌های سنگین در این چند سال، این ملاها دیگه آه ندارند با ناله سودا کنند، چه برسه بخوان جنگ شروع کنند
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
۵۳
rood120 - منچستر، انگلستان

خبر ها از حمله دیگر به فرمانده های حشره ای دارد می آید ، بی خاصیت ها دارند تند تند می روند بالا هاهاها . راستی آن بالا الان کمبود حوری میشود خخخخخخخ
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
۴۵
Zaall - اصفهان، ایران

پاینده راه قاسم سلیمانی، تقاص پس خواهید داد
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران

خفنترین و تلخ ترین جوک دو قرن اخیر رو از زبان این دلقک زرد شنیدیم . تنها مردی که تونست داعش رو شکست بده همین سلیمانی بود که این دلقک داره اونو تو ردیف بن لادن و ابوبکر قرار میده که نه فقط عملشو توجیه کنه که بلکه بعد ریاست جمهوری یه عمر تبلیغ کنه که منم تونستم تروریست بکشم! اخه مردک کاکل زری ، کسی رو بعد از مرگش تروریست خطاب نمی کنن . تازه اونم کسی که نفر اول مبارزه با داعش بوده . خداییش کاری کردی که حتی اگر رژیم ایران هم عوض شه باز ایرانی ها اجازه ندن امریکایی ها وارد ایران بشن و مثل قبل انقلاب جولان بدن . من یکی همیشه موافق گفتگو و دوستی با امریکا بودم تا ملتم روی ارامش و ثروت ببینه . ولی الان میگم حتی اگر ایران تبدیل به فلسطین بشه باید با دست خالی و سنگ به جنگ امریکایی ها رفت که البته خواب ایرانو ببینید یانکی های عوضی
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران

خود ترامپ کفت که داعش ساخته امریکا و هیلاری و اوباما بود . جالبه قاسم سلیمانی هم تنها کسی بود که داعش رو خفه کرد . اونوقت این دلقک کاکل زری اومده سلیمانی رو تروریست صدا میزنه !! جالبه یه عده جلبک بی مغز از امریکا هم تو همین سایت از این کاکل زری ابله دفاع میکنن و دلیلشون هم سرکوب آبان ماهه !! اخه احمق های ابله ، سرکوب آبان رو چه به ترامگ و قتلی که انجام داد و چه به شهادت بزرگترین شکارچی تروریست ها که با اومدن اسمش عربستان سعودی قهوه ای میشد . شماها واقعا طرفدار عربستان و این دلقک کاکل زری هستین و اسم خودتون رو میذارید ایرانی و عشق وطن ؟؟؟ خاک تو سر هر کسی بکنم که امروزه به همراه عربستان سعودی داره برا شهادت سلیمانی خوشحالی میکنه
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

ریشارد شیر دل! هر چقدر از این اوباش کشته شوند به نفع انسانیت هست!
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۲
۵۷
Hatef - پاریس، فرانسه
نتیجه منطقى اینکه؛ آبگوشت که میخورید ، مواظب باشید گوشتِ لاىِ دندان استخوان نداشته باشد، که سخت گلوگیر است!
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد
[::agha_ehsan - تهران، ایران::]. چرا بدون داشتن اطلاعات در خصوص داعش و شخص سلیمانی صحبت میکنی؟ برو توی اینترنت و سرچ کن تا ببینی که سلیمانی فقط یکبار با داعش در منطقه اربیل روبرو شد و پس از کشته شدن دو تا پاسدار دمشو گذاشت روی کولش و از منطقه رفت! داعش بر اثر برخورد نیروهای ائتلافی به سرکردگی آمریکا از بین رفت، نه به دست قاسم گچکار! همه پاسدارهائی که تا بحال کشته شدن به دست اسرائیل در سوریه بوده و نه به دست داعش!!
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::agha_ehsan - تهران، ایران::]. بابا اینقدر خودت رو بخاطر یه شاگرد بنا ....نده. بیا با شهامت اعلام کن که باهاش قوم و خویشی و از بغلش به نون و نوایی رسیدی و حالا نگرانی که اوضاع به هم بریزه و برگردی عملگی!
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۵
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::agha_ehsan - تهران، ایران::]. آخه نمیشه که هشتاد میلیون از مرگ یک تروریست خوشحال باشند و شما تکنفره گلوت رو پاره کنی که به همه ثابت کنی چرندیاتی که صدا و سیما به خوردت داده واقعیت داره و اون ملعون داعش رو شکست داد تا تو به ثروت باد آورده برسی.
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۹
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران
[::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. خاک تو سر اونی کنم که با کشتار دم از انسانیت میزنه !! اونم در...... یه دلقک کاکل زری که با همکاری عربستان می خواست ایران رو تبدیل به سوریه بعدی کنه !! جالبه به زبان فارسی هم شر و ور تلاوت میکنین و از مرگ کسی که پوز داعش رو به خاک مالید خوشحالید ( مثل عربستان ) شماها ممکنه تو امریکا باشید ولی رگتون عربستانیه و عربستان بابابزرگتونه . دست خودتون نیس
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۴
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. [::فضول میرزا - استکهلم، سوئد::]. نه بابا ؟! من برم سرچ کنم ؟! شماها خارج نشین ها که ماشالا انگلیسیتون هم که باید خوب باشه . برید تو یوتیوب بزنید . کی داعش رو ساخت . همین سه کلمه و بشینید مستندهای خود انگلیس و امریکا رو ببینید و بعد بیاید اینجا شر و ور ول کنید . داعش تموم شد و رفت و شما هنوز نفهمیدید داعش ساخته امریکا و عربستان بود ؟! یعنی صد رحمت به شترمرغی که سرشو کرده تو خاک . شماها معلوم نیس سرتون تو کجاتونه . برید تو یوتیوب سرچ کنید و بعد بیاید شر و ور ول بدید . محض اطلاع شترمرغ های محترم بگم سرچ کنید who made ISIS . با همین سه کلمه میتونید سرتون رو از جاییکه توش کردین بیارید بیرون . به هر چی شترمرغه گفتن زکی و اومدن تو رو خدا جفنگهارو باش برا من می بافن !
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
۴۹
من کرد ایرانم - مونستر، آلمان
درود بر ترامپ که دهن قاسم رو سرویس کرد،قاسم بزرگترین تروریست بود که پرونده سیاهش بسته شد، حقش بود ،پودر شد اون یه دست که ازش مونده به علی چلاق پیوند بزنند تا دیر نشده،درود بر ترامپ
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران
[::من کرد ایرانم - مونستر، آلمان::]. مثل اینکه یادت رفته مسعود بارزانی از ایران کمک خواست و قاسم سلیمانی بود که رفت کوردها رو از دست داعش نجات داد . محض اطلاع تو و بقیه خائنین عرض کنم که اگه سلیمانی نبود اول از همه مردم استانهای غربی ایران ، یعنی جمیع کردهای ایران قرار بود به دست داعش جرواجر بشن . اونوقت دیگه نمیومدی از آلمان به اسم کرد ایران همچین اراجیف مهملی از خودت ول بدی که فقط نشان دهنده ذات خائنته . بشین تو همون مونستر و خداتو شکر کن که قاسم سلیمانی بود که نذاشت ...... همون بهتر که امثال شماها تو ایران نموندین تا خاک اینجا رو ...... کنین
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::agha_ehsan - تهران، ایران::]. بسوز عزیزم، بسوز! فعلاً که غیر از فحاشی به ترامپ کار دیگه ای از دستت ساخته نیست. بسوز.
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. خوبه که بالاخره راه رو که یادت دادم سرتو بکشی بیرون و اطرافتو ببینی فهمیدی که حرف حق جواب نداره . درضمن من به ترامپ فحاشی نکردم . چرا بکنم ؟ ترامپ اقلا به میهنش وفاداره و نرفته یه کشور دیگه.. و از کشته شدن هموطنهاش ابراز خوشحالی کنه . نسبت به شماهای طرفدار ترامپ که از مرگ سلیمانی خوشحالید هم عصبانی نیستم . اصلا داخل ایران نیستید که مهم باشید . بشینید هر جایی هستید و لنگش کنید و بدونید اراجیفتون وز وز مگسی اون سر دنیاست . جالبه همین ترامپ دشمن مهاجرها هم هست و کم مونده بود با اردنگی از امریکا بندازدتون بیرون ولی وقتی فهم و شعدر نباشه و مالیدن تنها کاری باشه که از دستتون برمیاد چاره جز... ندارید . اینجوری خلق شدید . ترامپ هم مال خودتون . بستنی شم نوش جونتون
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::agha_ehsan - تهران، ایران::]. حالا یه بار دیگه امتحان کن بلکه آمریکا اینبار بهت ویزا داد و اومدی اینجا و عکس هاش رو گذاشتی تو فیسبوک که پز بدی.
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
حال آدم به هم می خورد، همه دارند از کشتن و انتقام حرف می زنند، هر طرفی هم دلیل خودش دارد، یک مشت پیر و پاتال خرفت، می خواهند ملیونها انسان بیگناه کشته بشوند، چون نیاز کاپیتالیسم حکم می کند، کشوری خراب بشود تا آنها مصالح بفروشند و اسلحه، خاک بر سر آنها که حتی تهدید ترامپ را به مراکز فرهنگی کشور مان را محکوم نمی کنند، ملت ایران از همه تان بیزار است، از همه ی پیر و پاتال های هذیان گو
یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۴
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. برو بابا مگه من دیوانه ام بیام امریکا مثل تو تفریحم بشه نشستن پشت کامپیوتر و حسرت ایران کشیدن . مگه اون خراب شده پز هم داره ؟؟ به حق چیزای ندیده و نشنیده . تو یه ایرانی بهم نشون بده که ده سال تو امریکا مونده و روانش بهم نریخته باشه . هر کی ده سال اونجا مونده یا الکلیه یا معتاد یا روانی . چه خزعبلی می بافی !! بیا پز بده ! خندم گرفت خدایی . تو کشوری که اندازه سگ هم ارزش نداری و به چشم خارجی آدم کش نگات کنن آدم بایدم دیوونه شه . من اینجا حالم خوبه . تو هم بپر شبها پیتزا پخش کن و چندتا آبجو بگیر بیا تو فضای مجازی حسرت و عقده های ایران رو خالی کن . واقعا آفرین بهت !
یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.