فرمانده کل سپاه: ما به اندازه شکستن چندین باره آمریکا قدرتمندیم

سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت ما کشور را به سمت جنگ نمی‌بریم اما از هیچ جنگی نمی‌ترسیم و به آمریکا می‌گوییم در مواجه با ملت ایران با ادبیات درست سخن بگویند ما به اندازه شکستن چندین باره آنها قدرتمندیم و نگران نیستیم.
 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم ، سردار سرلشکر سلامی با اشاره به قدرت ایران در جهان افزود: "قدرت ما آنقدر زیاد است که همه می‌دانند گره‌ها بدون ما باز نمی‌شود.ما را در محاصره و تحریم اقتصادی، صنعتی و علمی قرار دادند تا وابسته بمانیم تا ما را تسلیم کنند، اما این بار هم ملت ما با هدایت های الهی و وحیانی رهبر انقلاب تاکنون ایستادیم".

 
اخیراً روابط ایران و امریکا در رابطه با اینکه واشنگتن  تهران را به دست داشتن در حمله به سفارت خود در بغداد متهم کرده، وارد دور تازه ای از  تنش شده است.
 
یادآور می شود در ماه های اخیر اوضاع در خلیج فارس و تنگه هرمز بطور محسوس متشنج شده است. متشنج شدن دوباره اوضاع در منطقه در بهار سال 2019  و پس از آن آغاز شد که آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را نیروی تروریستی اعلام کرد و در پاسخ ایران فرماندهی مرکزی ارتش امریکا در خاور میانه (سنتکام) را سازمان تروریستی دانست.
 
پیشتر تنش در روابط واشنگتن و تهران پس از حمله به نفتکش ها در دریای عمان که واشنگتن تهران را در به دست داشتن در آن متهم کرده ، سرنگونی یک پهپاد جاسوسی امریکا توسط ایران و به دنبال آن توقیف نفتکش بریتانیایی توسط جمهوری اسلامی شدیدتر شده بود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۷
آرام کریمی - استکهلم، سوئد

مثل سگ ترسیدن و سعی میکنن بە نیروهای زوار درفتە و تروریستهای مورد حمایتشون روحیە بدن. پایان دیکتاتوریتون نزدیکە
‌پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
۴۴
Ary@mard - ما لاگا، اسپانیا

خدائی این فازش چیه ؟
‌پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

دیگه از شیشکی هم کاری بر نمی اید و باید از ..... خود این ها قمپوز در کرد!!!
‌پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
۶۳
vg2000 - اسلو، نروژ

این باز آمد این فقط بلده بگه دشمن دشمن فکرنکنم سه کلاس سواد داشته باشه
‌پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

بعله ما خیلی قدرتمندیم. ۱۵۰۰ نفر از مردم بیدفاع خود را به مسلسل بستیم، تازه اجازه تشییع جنازه هم ندادیم که شلوغ کنند. ما زورمان زیاد است.
‌پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
۸۴
میلاد2020 - داخائو، آلمان

[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. بشین بابا.. بزار یه طوفان بیاد شما منافق های کمپ لیبرتی و ببره بندازه تو آشپزخونه کمپ به پیرو پاتالا برسین.. بدو آبگوشت سوخت.
‌پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

بالاخره تونستن شیشه سفارت رو بشکنن؟
‌پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

به نظر من باید از از این سردار تریاکی تشکر کرد ، چرا که این جفنگ گویی ها ی این دلقک شیر ه ای باعث خنده در این روزهای غم زده میشه . طنز داستان اینجاست که حتی خودشان هم به این مزخرفات اعتقادی ندارند
‌پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
۵۷
همایون شایان - اسلو، نروژ

منظوری نداره این بدبخته فلک زده . چون ننه باباش دلاکه حموم بودن منظورش از شکستن همون شکستنه قولنجه .
‌پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

[::میلاد2020 - داخائو، آلمان::]. جیگرتو ابوی گرامی اتون بره که اینقدر ادرس کمپ ها رو بلدی!
‌پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

[::میلاد2020 - داخائو، آلمان::]. اوضاع کمپ رو چند دفعه با آب و تاب اینجا تعریف کردی. ببینم، تجربه شخصی داری یا یکی بیغیرت تر از خودت آمده و پیش توی کمپ ندیده تعریف کرده؟!
‌پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

بر منکرش لعنت! فقط باید ترشی نخورین!
‌پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
۵۷
shahab46 - هانوفر، آلمان
شِکر سگ ا ز پشت خودت خوردی
‌پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا
صدام و قزافی هم از این حرفها میزدند ، کشوری که اقتصادش تک محصولی ( نفت )است و در ظرف این ۴۰ سال رشد نداشته است. و بانک جهانی رشد اقتصادی ایران در سال آینده یعنی همین ۲۰۲۰ حدود منهای ۳۸ (%۳۸- )درصد محاسبه کرده است.و بیش از ۹۷ درصد مردم در زیر خط فقر زندگی میکنند ، یعنی همان بهتر که نفت زیر زمین بماند تا در دست دزدان بفروش برسد مرگ بر استبداد دزد اسلامی به رهبری علی خامنه‌ای و پسران و اقوام که همگی دزد و آدمکش هستند.
‌پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹
۲۹
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
برو بده پشماتو بریزن تو حلیم
‌پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
کاشت امریکا برای یکبار هم شده یکی از کاخهای را در ایران یا در تهران مورد هجوم موشکی نیروی هوایش قرار میداد که مسکن یا محل استراحت بعضی اوقات خامنه ای می باشد. همانطور که امریکا در حدود سه دهه پیش یکی از کاخهای سرهنگ قزافی رهبر وقت لیبی را با موشک جنگی زد و قزافی نه اینکه نتوانست دستور دهد به نیروهای نظامیش جواب امریکا را بدهند و مقابله به مثل کنند بلکه از واق واق های که بر علیه امریکا میکرد هم افتاد. مطمئنم امریکایها کمی بیشتر در برابر توطئه ها و خرابکاریها و بزدلیهای نظام اخوندی از خودشان درایت و شجاعت نشان دهند حتما" رژیم اخوندی در جایگاه خودشان در برابر امریکا میخ کوب و بی عمل خواهند شد.
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.