کیهان شریعتمداری, محسن نامجو و شبکه «من و تو»

روزنامه کیهان در ستون «اخبار ادبی و هنری» خود در عین این که از «محسن نامجو» به عنوان «خواننده مبتذل و فراری» یاد کرده اما واکنش او به انتشار بی‌اجازه یکی از آثار او از شبکه تلویزیونی «من و تو» را منعکس کرده است.
 

به نوشته کیهان، محسن نامجو خطاب به «من و تو» گفته است:

 
«شما به اندازه کافی در ویران کردن فرهنگ در سال‌های اخیر نقش داشتید، در ساختن تاریخ جعلی از ایران قبل از انقلاب و خراب کردن تصویر آینده» و تأکید کرد: «این شبکه حتی اگر درخواست اجازه برای پخش آهنگش را هم می‌کرد باز هم اجازه نمی‌داد که آهنگش در این شبکه پخش شود.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

محسن نامجو بعداز انکه در اهنگهایش به رضا شاه بد گفته بود از محبوبیتی در بین ایرانیهای وطن خواه برخوردار نیست , امیدوارم نام این گونه انسانهای جاهل و نادان مثل محسن نامجو برای همیشه در بین ایرانیهای خاموش شوند.
یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
۴۶
زاگرس۴۳ - لیدز، انگلستان

درود بر نامجو . حرف راست زده. حق با اوست . کیهان ارگان تروریستی داعشیعه علی پرست مزخرف میگه. بی بی سی . من و تو جم فارسی وان ووووو که اومدن بودن و هستن همه نوکر مزدور و خودفروش هستن و با برنامه . در ضمن هر دو تلوزیون ایران انتر نشنال و کلمه تروریست هستن و نوکر سلفی و وهابی سنی از عربستان . کل کارکنان اینها جیره خور دیکتاورهای وحشی دزد فاسد جانی . کسی که تاریخ گذشته را ندیده نخوانده و نداند و از دولتی سر یک فرقه تبهکار اجنبی دزد تروریست که ایران را نابود کرده به کمک جهالت و نادانی و خرافات خود مردم الان رفته در توهم شیرینی دروغ گذشته . اگر دیکتاتور خوبه که خود ملاها هستن . سیستمی سالم باشه نمی افته انقلاب نمیشه جنگ مسلحانه نمیشه . یه سر برو بلوچستان کردستان جنوب وووو تا ببینی نه چیزی بود و نه هست . استبداد یعنی فساد . تنها راه دموکراسی ازادی حقوق انسانی مساوی تقسیم قدرت ثروت . شاه شیخ شهنه ملا و چکمه یکی هستن.
یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
۶۰
Amir Sayeh - هامبورگ، آلمان

محسن خان, همه چیز را که نمیشه با هم قاطی کرد و شلم شوربا درست کرد. موضوع کپی رایت به تاریخ قبل از انقلاب ایران کاری ندارد. کمی چشم ها باز و گوش هایت را پاک کن. تاریخ را آخوند جماعت و همی چپ نما های وابسته , وارونه نشان داده اند و نشان میدهند. هنوز بیدار نشدی عمو !!!! عوضش مملکت را به خون آتش و جنون کشیده اید.
یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

روزی نامه ی کیهان ورق پاره ای بی مشتری به سرپرستی یک نفر منفور وافوری بنام حسین شریعتمداری هست و دیگر حنایش کوچکترین رنگی ندارد
یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
۳۹
dada mehrdad - تهران، ایران
ایشان هم از جمله افرادی هستند در فضا سیر میکنن و ادعای روشن فکری میکنن احتمالا تاریخ بعد از انقلاب بسیار بهتر از زمان شاه هستش که ایشان از ترس جانشان به خارج تشریف فرما شده اند
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۲
۶۱
naderali63 - گوتمبر، سوئد
این محسن نامجو اصلا ادم نمی فهمه کارتون خواب تهران چطور وارد امریگاه شد . مگه تو ایران به گدا دلار میدن که جعم کرده از گدایی تا وقتی من تهران بودم محسن لب گوچه ما گدایی میکرد من اخرین پولی دادم صد تومان بود
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
[::naderali63 - گوتمبر، سوئد::]. انسان ها را بصورت مجموعه ای از خوبی ها و بدی ها بشناسیم. نامجو هنرمند مبتکر و مطرحی هست. بزرگترین اشتباهش خواندن یک شعر از یک مخبط بسیار خودخواه تجزیه طلب بنام "دکتر رضا براهنی" هست که با سرودن اراجیف خودش را نابغه می پندارد و پوست خربزه زیر پای نامجو گذاشت.
‌سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.