مصطفی خان‌کرمی از مدیران ایران خودرو و برادر رئیس حراست ریاست جمهوری بازداشت شد

مصطفی خان‌کرمی، برادر رئیس حراست نهاد ریاست جمهوری چندمین مدیر ارشد ایران خودرو است که بازداشت می‌شود بی بی سی :مصطفی خان‌کرمی، قائم‌مقام فروش ایران‌خودرو و برادر رئیس حراست نهاد ریاست جمهوری بازداشت شده است.
 

پرونده او در دادسرای ویژه کارکنان دولت رسیدگی می‌شود.

 
آقای خان‌کرمی در حوزه بازاریابی فروش و امور مشتریان فعالیت داشت و مسئول فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو بود.
 
مصطفی خان‌کرمی در دفتر کارش بازداشت شده است.
 
زمان بازداشت او مشخص نیست.
 
اواخر مردادماه امسال نیز هاشم یکه‌زارع، مدیر شرکت ایران خودرو، ساعاتی پس از برکناری از پست خود به دلیل "افزایش عمدی قیمت ها" در دفتر کار خود بازداشت شده است.
 
در آن زمان اعلام شد دو مدیر دیگر ایران خودرو هم بازداشت شده‌اند و "یک تیم بازرسی در بخش مالی ایران‌خودرو مستقر شده است."
 
دلیل این بازداشت‌ها "تخلف در فروش خودرو" اعلام شده است.
 
فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو با اعتراض خریداران مواجه شد.
 
در ماه‌های گذشته، علاوه بر مدیران ارشد ایران‌خودرو، ۶ نفر از جمله برخی مدیران شرکت سایپا بازداشت شدند.
 
اکنون همزمان با تأیید بازداشت قائم‌مقام سابق فروش ایران‌خودرو و برادر رئیس حراست ریاست جمهوری، ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه گفته "دفاع حزبی و قبیلگی از دوستان و همفکران، یکی دیگر از عوامل ایجاد فساد است".
 
چندی پیش اعلام شده بود که حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی به ابراهیم رئیسی به خاطر برخورد‌های جناحی در کارزار مبارزه با فساد انتقاد کرده است.
 
ابراهیم رئیسی می‌گوید یک کارزار بزرگ مبارزه با فساد را آغاز کرده است. منتقدان می‌گویند او انگیزه‌های جناحی دارد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

3کس: دزد و قاتل و متجاوز به هر بهانه و دلیلی دستگیر و برخورد بشن خوبه. حالا جناحی باشه یا هر کوفتی. البته این حکومت خودش رو هم پاره کنه باید بره. این حکومت لیاقت اداره امو ایران رو نداره. اساسا ما نیاز به حکومتها بخصوص از نوع دست نشانده روس انگلیش و فرانسه و غیره نداریم. گمشید بیرون از ایران. اون کثافتهایی هم که با رانت اقوامشون در بدنه دولت و حکومت اقتصاد و هنر و ورزش هستن هم گورشونو گم کنن.
‌چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
۷۰
senator x - تهران، ایران
من فکر میکنم این بازداشتها یک نوع بازی و یک نوع حراست و نگهداری از این مدیران دزد است.با این همه بازداشتیها تا امروز چه برخورد قاطی شده؟حتی برخی از آنان توسط همین قوه قضائیه فراری داده شده اند؛بطور مثال خبر دیروز بود که مفسدین 89میلیون دلاری فراری شدند.با بازی این سناریو ,قوه قضائیه میخواهد بملت همیشه درخواب بگوید که ما با فساد,مثلا مبارزه میکنیم.همش دروغ و کلک و حقه بازیست
‌چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
از قول زال: درود بر ایران خودرو!
‌پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
۵۸
ادوینو - گوالف، کانادا
مردم باید تا الآن اگر خواب بودن باید همه این دزدیها را از چشم علی گدای دیروز وعلی شاه امروز ببینند این دزدیها کمو بیش از اول انقلاب بودحتی قبل انقلاب نمونه رفسنجانی به اسم روحانیت دلای زمین میکرد الآن که دیگه پولی عایدشان نمآید منظور پولی که از فروختن نفت است افتادن بجونه همدیگر ودقییقا مثل قانون جنگل شده قویتر ضعیف را میبلعه مرم بدبخت هم مثل مورچه ها هستند که کسی نمی بینه اونها رو و خواهی ننخواهی اون وسط له میشن.
شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.