واکنش آیت الله خامنه‌ای به اعدام‌ها در بحرین: ظلم و ستم پایدار نخواهد ماند

رادیو فردا :روز چهارشنبه در حساب توئیتر عربی آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، پیامی در واکنش به اعدام دو فرد شیعه‌مذهب در بحرین منتشر شد با این مضمون که «ظلم و ستم پایدار نخواهد ماند و اراده ملت‌های عدالت‌خواه سرانجام پیروز خواهد شد.»
 
دادستان کل بحرین روز شنبه اعلام کرد این کشور سه متهم شیعه در پرونده‌های جداگانه را اعدام کرده است اما به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر جمهوری اسلامی، واکنش توئیتری علی خامنه‌ای مربوط به اعدام دو تن از این سه نفر به نام‌های علی محمد حکیم العرب و احمد عیسی الملالی است.

 

پرونده این اعدام‌ها به قتل یک مأمور پلیس و امام جماعت یک مسجد در بحرین مربوط است. بحرین که هم‌پیمان آمریکا و میزبان ناوگان پنجم نیروی دریایی ایالات متحده است روز چهارشنبه میزبان نشست نظامی بریتانیا و آمریکا با موضوع امنیت تنگه هرمز نیست هست.
 
اتحادیه اروپا نیز اعدام‌های بحرین را محکوم کرده و آن را «مجازاتی غیرانسانی» توصیف کرده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

کی میگه ظلم پایدار نمی ماند چقدر خندیدم
‌پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵
۵۰
Attila14 - استکهلم، سوئد

حتما جیره خورای در حد لالیگا بودن که دل نازک سیدعلی شکسته!. اروپاییام که فقط میخوان دروازه چاپیدن ایران باز باشه٫ وحتی میرن زیارت قبر شابدالعظیم اگه لازم باشه و زنک موگرینی چادر سرش میکنه وقتی میاد ایران در تایید اجبار حجاب اینا و دهن کجی به مبارزات زنان ازادیخواه ایرانی و روز بعدش سرلخته حتی در مهد اسلام عربستان!
‌پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
۶۵
mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان

خودشان بدتر از داعش اعدام و شلاق و زندان و شگنجه می کنند ولی از خودشان که اعدام میشوند حرف ظلم وستم زده میشود
‌پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
۷۷
چهارشنبه سوری ایران - فرانکفورت، آلمان

ایرانیان برای هم چیز ضرب المثل دارند در اینجا بایست گفت دیگ به دیگ میگه روت سیاه
‌پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
۷۰
parvin-artemis65 - مادرید، اسپانیا

دروغ در ذات دینتان و خودتان است مفهوم کامل۰۰۰خر و خرسوار
‌پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
۵۸
ادوینو - گوالف، کانادا
این یک حرف شما را قبول دارم که شماها خیلی پایدار نخواهید ماند چقدر اینها پروو بیشرم هستند و به کشورهایه دیگه پندو اندرز میدن بجایه این حرفهایه مفت که به شما ربطی ندارد شما مثل اون کپکی هستید که وقتی احساس خطر میکنه سرشو میکنه تویه برف وکل بدنش بیرون وشکارچی خیلی راحت شکارش میکنه٫ شما با چه آبرویی اصلان خودتان را نشون وبدتر از همه کشورهایه دیگر را نصیحت میکنید آقایه رهبر چلاق شما بجایه این اراجیف کشور خودتو سروسامان بده آقایه عربپرست.
‌پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
ای دستشون درد نکنه، این سقت پرستها را .. فرستاد دنبال امام خیالی زمان، تنها کار درستی که این مدت کردن، مبادا اشتباه شاه ایران را تکرار کنند. پررویی داعشعلی را ببینید، به اعدام اعتراض کرده.....
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.